Oletko lihava?

aika moni on nykyvää

Nykyään aika moni mies suomessa on rapakunnossa ja lihava. Noniin galluppia galluppia oletko vai etkö ole? ;)))

32

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen sen jo moneen kertaan todennut

• zisel

Grrrrrr.... >:(

• zisel kirjoitti:

Grrrrrr.... >:(

enemmän mitä olis tarvetta,eli olen.

mut en kauan toivonmukaan.

aloitin nyt champixia käytön, heti kun keuhkot pelaa juoksen sun luo kylään :)

• zisel
        monte24 kirjoitti:

enemmän mitä olis tarvetta,eli olen.

mut en kauan toivonmukaan.

aloitin nyt champixia käytön, heti kun keuhkot pelaa juoksen sun luo kylään :)

ootan sua täällä jonkun happilaitteen ja kylmän suihkun kans :)

• Olen nyt tuhdimmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin. Vielä en aio tehdä mitään asian hyväksi. Jos imetysajan jälkeen olen vielä tässä kunnossa, lupaan harkita laihista. x)

• ...

Niin.

• Cranky_geek

painoindeksi sanoo jonka perusteella noikin tilastot on ilmeisesti koottu.

• ----------

Niin, eihän toki miehen kohdalla bmi pidä ollenkaan paikkaansa, se voi olla vaikka 50 ja silti mies voi kuvailla itseänsä vielä sporttiseksi. ;) Nainen taas on läskiläjä jos bmi ylittää 20. Mutta aivan turha vedota mihinkään, suomimiehet ovat lösöjä vaikka miten päin asiaa kääntelisi. Tosin niin on aika moni nainenkin, että ei sen puoleen.

• Cranky_geek
        ---------- kirjoitti:

Niin, eihän toki miehen kohdalla bmi pidä ollenkaan paikkaansa, se voi olla vaikka 50 ja silti mies voi kuvailla itseänsä vielä sporttiseksi. ;) Nainen taas on läskiläjä jos bmi ylittää 20. Mutta aivan turha vedota mihinkään, suomimiehet ovat lösöjä vaikka miten päin asiaa kääntelisi. Tosin niin on aika moni nainenkin, että ei sen puoleen.

pelkkä BMI nyt on vaan vähän turhan karkea mittari ylipainon määrittämiseen. Sillä mä suhtaudun varauksella näihin tilastoihin. Sitä paitsi mullahan on painoindeksi vaan 27, että kai mä ny meen vielä kevyesti sporttisesta kaverista. ;)

• zisel

ole.

• yläpäässä,
    • En ole.

• Mutta rapakunnossa kyllä olen. Toisaalta on sitä tullut vielä huonommassakin kunnossa oltua..... Noin puolet elämästäni.

• en.

Juoksen 6-7 x viikossa ja salilla käyn 3 x viikossa. Indexin mukaan olen ihannepainoinen.

• eli en ole.

• niin en ole. suomessa näkee kyllä moniaki tuhteja miehiä sekä naisia.

• indeksit :???

nyt meni, ihanne paino pituus miinus sata? 191 miinus sata olis 91 kiloa, joten 6 kiloa olis ylipainoa tuon mukaan

• pitää olla pitää olla

pitäähän suomalaismiehen vähän olla. eihän sitä muuten pystyssä pysy.

• Olen elämäni kunnossa ja painoindeksin ollessa 21 en ole ylipainoinen vaan hoikka ja jäntevä.

Kas kun tässä ketjussa ei ole enemmälti muistutettu, että salilla paljon treenanneen painoindeksi voi olla jopa 40 ja silti rasvaprosentti on normaalirajoissa. Mutta The Onen hengenheimolaisia näkee katukuvassa aika harvassa, joten suurin osa selittelijöitä on sitten läskejä. ;-)

• farkut w:32 L36 istuu varsin hyvin. Eikä pitäs olla kovinkaa huono kunto, mut riippuu ihan mittareista.

• ja ylpeä siitä

olen ylpeä siitä ja olen

• ...

ole. Koskaan ollutkaan.

• iso..

poika..

Aika moni esittää jotain muuta mitä on.

• mikä läski

Mitä sitä häpeemään.

• ..ole lihava! XD

Enkä voisi kuvitellakkaan, että ikinä siihen tilaan ajautuisinkaan...

• Yksi työkaverini oli oikea himokuntoilija yli viisikymppiseksi, kunnes lentopallossa teloi jalkansa niin pahasti, ettei siitä enää ole kuin kävelyyn.

Kuten usein käy, ruokailutavat eivät muuttuneet samassa silmänräpäyksessä ja tietäähän sen, miten siinä kävi. Vararengas on melkoinen, kun aineenvaihdunta muutenkin ikääntyessä hidastuu.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Yksi työkaverini oli oikea himokuntoilija yli viisikymppiseksi, kunnes lentopallossa teloi jalkansa niin pahasti, ettei siitä enää ole kuin kävelyyn.

Kuten usein käy, ruokailutavat eivät muuttuneet samassa silmänräpäyksessä ja tietäähän sen, miten siinä kävi. Vararengas on melkoinen, kun aineenvaihdunta muutenkin ikääntyessä hidastuu.

..ja jos joutuisin esim pyörätuoliin, ni lopettaisin itseni...

Sellainen elämä ei ole mua varten!

• Nyt kun paino alkaa vitosella, painoindeksi on n. 21. En tiedä miksi olen laihtunut, en ole laihduttanut. En tosin syö enää iltaisin, eikä muutenkaan ruoka maistu tai tule mieleen.

• onononoon
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

musiikista ^_^

kyllä ja se on mukavaa että olen : )

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3050
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1342
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1222
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1086
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1055
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      975
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      871
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      842
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      821
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe