Ranskan super suosittu rock tähti Johnny Hallyday,joka piakkoin täyttää
66 v., aloitti "viimeisen" konsertti kiertueensa perjantaina
Pariisissa. Kolmen illan konsertissa Stade de Francessa
oli kunakin iltana 80.000 katsojaa eli yht.240.000 !
Lauantain konsertin televisioi Ranskan TF1 suorana kolmen
tunnin lähetyksenä.Arviolta 10 milj. ihmistä seurasi sitä.
Minulla oli onni katsoa se myös. Oli tosi upea konsertti ja
Johnny ja osin amerikkalaiset muusikot,kitaristit,saksofonit ja
huuliharppumies kaikki fantastisia.
Lisää Johnnya suomen radioihin.
Johnny Hallyday
osu
2
264
Vastaukset
- Itsenainen52
Hei
Johnny on todella hyvä. Kuulin hänestä eka kerran 12 vuotiaana ja olen kerran nähnyt hänet livenä,,,ja nyt menen taas hänen konserttiinsa 4.7.09...Tämä mies osaa asiansa, on aivan superbe... Monikaan Suomessa ei tiedä , että hän on myös asunut muutaman kuukauden Suomessa 50-luvun alussa. Hän mainitsee tämän ICI Paris- lehdessä 2008 tehdyssä haastattelussa... - <<<
mun idoli ja suosikki...olisi joskus upeaa kuunnella useasti johnny hallidayta ja ajella Citroen cxällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3834675Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492635Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842235- 1471801
- 331374
- 421338
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441332- 791201
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1441045Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8927