Ranskan super suosittu rock tähti Johnny Hallyday,joka piakkoin täyttää
66 v., aloitti "viimeisen" konsertti kiertueensa perjantaina
Pariisissa. Kolmen illan konsertissa Stade de Francessa
oli kunakin iltana 80.000 katsojaa eli yht.240.000 !
Lauantain konsertin televisioi Ranskan TF1 suorana kolmen
tunnin lähetyksenä.Arviolta 10 milj. ihmistä seurasi sitä.
Minulla oli onni katsoa se myös. Oli tosi upea konsertti ja
Johnny ja osin amerikkalaiset muusikot,kitaristit,saksofonit ja
huuliharppumies kaikki fantastisia.
Lisää Johnnya suomen radioihin.
Johnny Hallyday
osu
2
237
Vastaukset
- Itsenainen52
Hei
Johnny on todella hyvä. Kuulin hänestä eka kerran 12 vuotiaana ja olen kerran nähnyt hänet livenä,,,ja nyt menen taas hänen konserttiinsa 4.7.09...Tämä mies osaa asiansa, on aivan superbe... Monikaan Suomessa ei tiedä , että hän on myös asunut muutaman kuukauden Suomessa 50-luvun alussa. Hän mainitsee tämän ICI Paris- lehdessä 2008 tehdyssä haastattelussa... - <<<
mun idoli ja suosikki...olisi joskus upeaa kuunnella useasti johnny hallidayta ja ajella Citroen cxällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733564Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341176
- 1001063
- 1071020
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866