Ystäväni osti kotimyynnistä Vågan rannekorun joka nyt osottautui feikiksi. Koru hajosi ja ystäväni oli vienyt korun suoraan myyjälle joka sen hänelle oli myynnyt.
Myyjätär oli ilmoittanut että koru ei ollut Våga vaikka siinä oli Vågan laatta....ja väitti että tämä vanhempi rouvashenkilö oli laittanut sen itse siihe. Tiedän ettei näin ole käynyt ja sen että ostotapahtumalla on todistajia.
Kuva korusta lähetettiin ruotsiin tuotemerkinomistajalle ja näin vahvistui tieto ettei koru ollut Våga.
Kannataisko jokaisen varmistaa ostamansa Vågan aitous ?
Tämäkin rannekoru oli maksanut yli 20€.
Koru oli valmistettu makeanvedenhelmistä sekä metallihelmistä.
Våga
3
2023
Vastaukset
- Yksi vain
Mitä oikein luulet saavas 20 € korusta. Valitettavasti Kiinasssa tuotetut korut eivät laadultaan ole hyviä eikä Våga mikään poikkeus. Tuskimpa edes tietävät tarkat taustat missä olosuhteissa tuotetaan. Maksetaanko heille kunnon palkat? Liekö laspityövoimaa käytettäneen.
Onko kukaan onnistnut saamaan vastausta miten tuotantoa valvotaan? Itse en koruja ostaisi, niin monelta kun olen kuullut että ovat hajoneet ensimmäisen tai muutaman kerran käytön jälkeen.- jo
Itselläni oli käytössä 3 Vågan korua ja kaikki jouduin viemään takaisin, sillä ne värjäytyivät jo viikon päästä ja ehdin käyttää näitä sen 1 kerran. Väittivät kaupassa, että hikeni aiheuttaa sen, mutta en edes hikoillut silloin ja jos hiki olisi syynä niin voisivat kyllä valmistaa hieman laadukkaampia koruja!!!
- "koruhullu"
Mulla kävi samoin Snö-merkkisen helmikaulanauhan kanssa. Siitä lähti helmistä musta "pinnoite" aivan palasina yhden pikkujouluillan jälkeen....Sain vaihdettua sen Stockalla (ostettu sieltä) uuteen. En uskalla käyttää sitä enää ihoa vasten. Muuten ovat niin ihania koruja.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588