Musiikkituokio

32

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel
      • niin siis piti kertoa paremmasta yhtyeestä kuin The Rolling Stones...


        "Linkkisi takaa paljastui joukko sekavia höpöttäviä luusereita :I"


        MarttyyriMallari-TTt


      • zisel
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin siis piti kertoa paremmasta yhtyeestä kuin The Rolling Stones...


        "Linkkisi takaa paljastui joukko sekavia höpöttäviä luusereita :I"


        MarttyyriMallari-TTt

        löytyi viisaita miehiä joilla on hyvä sanoma. Samaa ei voi sanoa Rollareitten porukasta!


      • zisel kirjoitti:

        löytyi viisaita miehiä joilla on hyvä sanoma. Samaa ei voi sanoa Rollareitten porukasta!

        ei olisi myöskään Some Girls-albumia. Marihuanan avulla ei niin korkeatasoista musiikkia saa aikaan.


        "Tämän verran voin joustaa huumeille kielteisestä kannastani"


        MarttyyriMallari-TTt


    • palstan naiset
      • siis niin kuin mitä siinä tapahtui...omg.


        "No, olihan siinä romantiikkaa mukana "


        MarttyyriMallari-TTt


      • palstan naiset
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        siis niin kuin mitä siinä tapahtui...omg.


        "No, olihan siinä romantiikkaa mukana "


        MarttyyriMallari-TTt

        siinä yhdistyi, huumori, romantiikka, musiikki ja tanssitaide :)


      • jostain syystä tuosta tuli mieleen Guns and Roses...


        "Plagiointi on musiikkibisneksen kirous"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jostain syystä tuosta tuli mieleen Guns and Roses...


        "Plagiointi on musiikkibisneksen kirous"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olisitko niin ystävällinen ja laittaisit jonku Gunnareiden biisin, mikä tästä tuli mieleen?

        "G.M olisi siitä tiedosta hyvin kiitollinen..."


      • koiuoiu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jostain syystä tuosta tuli mieleen Guns and Roses...


        "Plagiointi on musiikkibisneksen kirous"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja sen takia Elvis on ainoa, joka saa rokata.



      • Genio.Mente kirjoitti:

        Olisitko niin ystävällinen ja laittaisit jonku Gunnareiden biisin, mikä tästä tuli mieleen?

        "G.M olisi siitä tiedosta hyvin kiitollinen..."

        sanoa mitään tiettyä viisua, mutta jotenkin näissä kahdessa on jotain samaa...


        "Pitäisi myös tietää kumpi näistä yhtyeistä on perustettu aiemmin ja siitä voisi sitten päätellä kumpi on ottanut vaikutteita toiselta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sanoa mitään tiettyä viisua, mutta jotenkin näissä kahdessa on jotain samaa...


        "Pitäisi myös tietää kumpi näistä yhtyeistä on perustettu aiemmin ja siitä voisi sitten päätellä kumpi on ottanut vaikutteita toiselta"


        MarttyyriMallari-TTt

        samanikäisiä ovat. Toinen jenkkibändi ja toinen briteistä.

        Enemmä yhtäläisyyttä on näiden kanssa...

        http://www.youtube.com/watch?v=ei-L_AuuaxI


    • PARI HYVÄÄ BIISIÄ, MUUTEN PELKKÄÄ SONTAA KUTEN GUNNAREILLAKIN.

      • unohdit laittaa esimerkin paremmasta yhtyeestä kuin The Rolling Stones...


        "Ja mitään latinolätinää on sitten ihan turha tarjota"


        MarttyyriMallari-TTt


      • zisel
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        unohdit laittaa esimerkin paremmasta yhtyeestä kuin The Rolling Stones...


        "Ja mitään latinolätinää on sitten ihan turha tarjota"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ton mä otan omaan sanavarastooni! :D


      • zisel kirjoitti:

        Ton mä otan omaan sanavarastooni! :D

        eikö se ollutkin aika osuvasti sanottu...


        "Meni monte kerrankin hiljaiseksi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Soon-Moro

      • MMies
        Genio.Mente kirjoitti:

        Joskus kulutin tätä levyä aika paljon...

        http://www.youtube.com/watch?v=6rq_lJbx9_k

        Niiden 2 ekaa ( varsinkin eka In the Court of the Crimson King), jossa on vielä Greg lake mukana, on hyviä, mutta sen jälkeen ei iske muhun.

        http://www.youtube.com/watch?v=BoHzjkdeb1U


    • tässä..
    • exit only
    • hmh...

      En toki mitenkään pahalla sano, mutta ilmaisusi yleistyyliä voisi mielestäni kuvata myös sisäänpäinkääntyneeksi tai ilmaisuksi, jossa jokin palikoista puuttuu.

      Sun tyylis (musta) on ehkä vähän sellainen, että "böö!" Siihen mitä ilmeisimminkin kuuluisi vastata, että "häh?". Sitten sä sanoisit, että "böö, böö", johon kiva vastine omalta kannaltasi varmastikin olisi, että "häh?". Kun tuota typerää männyn ympärillä juoksemista ja sen mahdollista r***kkaamistakin tarpeeksi olisi harjoitettu (vrt. "böö, böö!", "haa, haa"...), voisit sitten varmastikin omassa ideaalitilanteessasi lyödä kädellä polveesi ja sanoa, että "Eihän tässä asiassa suinkaan tuosta ollut kyse!"... ( Mikä onkin tavallaan ehkä jopa se säälittävin ulottuvuus.)

      The Rolling Stones on hieno bändi. Jäi aikoinaan hieman The Beatlesin varjoon käsittääkseni kylläkin, kun pari vuotta myöhemmin Liverpoolin jätkät jyräsi ne massasuosiollaan ja osin markkinoinnillaankin. Mick Jaggerin ( tai bändin) karismaa se ei kuitenkaan yhtään vähennä. "Angie" esimerkiksi ( yksi niistä monista) on aina biisi, jota kuunnellessa menee kylmät väreet selässä.:)


    • olleskaan

      The Doors menettelee,ainakin isot hitit.
      Tykkään Europen soundista.Final Countdownin laulaisin itse.
      Van Halenilla ne megahitit,tilanteessa kuin..No,maybenot so.
      Oudoin rokkielementtini on Mark Knopfler..Siis mauton,mutta ruokaravintolassa,jossa vedän burritoja, se on omiaan,oikein!

    • viisauttasi arvostava

      että kertoisit Sinä Ylhäinen Päällikkömme, mitä mieltä olet näistä kolmesta palstalla parjatusta kirjoittajasta:timanttia, yksinkertainen.blondi ja Jazuli.

      "Jään odottamaan Mielipidettäsi"

      J.K Tiedän ettei kuulunut aihepiiriin annathan anteeksi.

      • no tämä ensinmainittu on ihan ok, mutta ilmeisen helppo kohde kiusaajille, tämä toinen on aika leuhka, mutta silti ok ja tämä viimeinen on puolestaan ehkä hieman liian mukava luonteeltaan ja joutuu kärsimään sen takia.


        "Tämä oli sitten vain oma näkemykseni"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viisauttasi arvostava
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        no tämä ensinmainittu on ihan ok, mutta ilmeisen helppo kohde kiusaajille, tämä toinen on aika leuhka, mutta silti ok ja tämä viimeinen on puolestaan ehkä hieman liian mukava luonteeltaan ja joutuu kärsimään sen takia.


        "Tämä oli sitten vain oma näkemykseni"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kuten näet Mielipiteesi on tärkeä ja aina niistä revitään lööppejä. Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi heistä.

        "Olit tosin hieman liian lempeä"

        Arvostan sitä, että olet kuitenkin herrasmies:)


    • Jazuli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe