Mr. XL-kisat, voitteko kuvitella?

Enpä usko

Tämä on yksi todiste siitä että naisilla ei ole yhtä suuret ulkonäköpaineet kuin miehillä: Miss XL-kisat on jo muutaman vuoden pyörineet, eli kisaajat ovat pyöreitä, ylipainoisia naisia. Eli näitä naisia pidetään kauniina, naisellisina juuri siksi koska he ovat "omalla tavallaan kauniita".

Voisitteko kuvitella vastaavat kisat miehile? Mr. XL-kisat? Ei taitaisi enää toimiakaan toiseen suuntaan. Naisilla on helpompaa kuin miehillä.

63

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkään

      Minä taas en ymmärrä sitä, että mallit ovat JOKO alipainoisia tai XL-kokoa. Missä ovat normaalipainoiset naiset? Tai keskimittaiset (noin 165cm) naiset?

      Ja ei, en osaa kuvitella miesten xl-kisaa. Ehkä joku voisi perustaa sellaisen? Mutta eipä miehiltä kyllä mitään laihuutta edes vaadita, toisin kuin misseiltä ja naismalleilta.

      Toisaalta, onhan noita naisten ulkonäkövertailu- ja kauneuskisoja muutenkin paljon enemmän kuin miesten kisoja. Että siinä mielessä naisia kyllä arvotetaan paljon enemmän ulkonäön perusteella kuin miehiä. Että enpä sanoisi, että naisilla on sen helpompaa. Tuntuu, että moni mies ei edes tiedä, miltä normaalissa painoindeksissä oleva nainen näyttää. Olen kuullut muutamaa normaalipainoista naispuolista tuttuani sanottavan läskeiksi! Siis miehet ovat sanoneet.

      • Taas on ollut sellainen kuva, että juuri nämä xl-missit ovat niitä "normaaleita" naisia naisten mielestä ja juuri niitä mitä kaikkien miesten kuuluu ihannoida tai sitten mies on pedofiili jota kiinnostaa vain pikkupoikien kroppa.

        Pitäisi varmaan tehdä ihan erillinen aloitus mihin saisi naisilta mielipiteitä siitä kuka ja minkä näköinen nainen on "normaalipainoinen" kun tuntuu olevan aika pahasti hajontaa tässäkin asiassa.


      • normaalipainossa
        beefcake kirjoitti:

        Taas on ollut sellainen kuva, että juuri nämä xl-missit ovat niitä "normaaleita" naisia naisten mielestä ja juuri niitä mitä kaikkien miesten kuuluu ihannoida tai sitten mies on pedofiili jota kiinnostaa vain pikkupoikien kroppa.

        Pitäisi varmaan tehdä ihan erillinen aloitus mihin saisi naisilta mielipiteitä siitä kuka ja minkä näköinen nainen on "normaalipainoinen" kun tuntuu olevan aika pahasti hajontaa tässäkin asiassa.

        Googleta vaikka. XL-missit eivät ole normaalipainoisia.


      • kummatkaan
        beefcake kirjoitti:

        Taas on ollut sellainen kuva, että juuri nämä xl-missit ovat niitä "normaaleita" naisia naisten mielestä ja juuri niitä mitä kaikkien miesten kuuluu ihannoida tai sitten mies on pedofiili jota kiinnostaa vain pikkupoikien kroppa.

        Pitäisi varmaan tehdä ihan erillinen aloitus mihin saisi naisilta mielipiteitä siitä kuka ja minkä näköinen nainen on "normaalipainoinen" kun tuntuu olevan aika pahasti hajontaa tässäkin asiassa.

        Ei ole tervettä 170cm painaa 50kg tai 170cm painaa 90kg. Kultainen keskitie on hyvä tässä asiassa. Kyllä silmällä näkee ihan hyvin kuka on terveellisessä painossa. EI pieni ali- tai ylipaino haittaa. Tiedät varmasti hyvin mitä naiset tarkoittavat miesten laihuuden ihannoinnista. Moni mies on täälläkin kirjoitellut kuinka naiset on lihavia nykyään. Kai ne katukuvan normaalipainoiset naiset näyttävät läskeiltä kun päivät kytätään photoshopattuja julkkisten, mallien ja missien kuvia. Ei nyt lähdetä tähän saivarteluun.


      • beefcake
        kummatkaan kirjoitti:

        Ei ole tervettä 170cm painaa 50kg tai 170cm painaa 90kg. Kultainen keskitie on hyvä tässä asiassa. Kyllä silmällä näkee ihan hyvin kuka on terveellisessä painossa. EI pieni ali- tai ylipaino haittaa. Tiedät varmasti hyvin mitä naiset tarkoittavat miesten laihuuden ihannoinnista. Moni mies on täälläkin kirjoitellut kuinka naiset on lihavia nykyään. Kai ne katukuvan normaalipainoiset naiset näyttävät läskeiltä kun päivät kytätään photoshopattuja julkkisten, mallien ja missien kuvia. Ei nyt lähdetä tähän saivarteluun.

        Ite oon ollut sitä mieltä, että pituus miinus 100-110 on aika hyvä "mittari". ~110 taitaa olla naiselle aika sopiva vai onko joku pahastikkin eri mieltä?
        Miehelle mun mielestä pituus miinus 100 on aika passeli kun keskimäärin sitä lihasmassaa on enemmän kuin naisella. Miehelle pituus miinus 110 tarkoittaisi jotain ituhippiä eikä miestä. :)


      • tuo mitä kirjoitit
        beefcake kirjoitti:

        Ite oon ollut sitä mieltä, että pituus miinus 100-110 on aika hyvä "mittari". ~110 taitaa olla naiselle aika sopiva vai onko joku pahastikkin eri mieltä?
        Miehelle mun mielestä pituus miinus 100 on aika passeli kun keskimäärin sitä lihasmassaa on enemmän kuin naisella. Miehelle pituus miinus 110 tarkoittaisi jotain ituhippiä eikä miestä. :)

        Eikä nuo mittaritkaan ole aina oikeassa. Silmällä näkee.
        Esim 165cm nainen painaa 65kg ihan normaalipaino
        165cm nainen painaa 60kg ihan normaalipaino
        165cm nainen painaa 70kg ihan ok
        165cm nainen painaa 55kg ihan ok
        Toistaisin että silmällä näkee parhaiten, koska monilla paino vaihtelee rakenteen mukaan. Ikävä kyllä moni nainen valehtelee painonsa, siinä on syynä kovat paineet koska miehet ajattelevat automaattisesti yli 60kg painavan naisen lihavana.


      • valitettavasti.
        tuo mitä kirjoitit kirjoitti:

        Eikä nuo mittaritkaan ole aina oikeassa. Silmällä näkee.
        Esim 165cm nainen painaa 65kg ihan normaalipaino
        165cm nainen painaa 60kg ihan normaalipaino
        165cm nainen painaa 70kg ihan ok
        165cm nainen painaa 55kg ihan ok
        Toistaisin että silmällä näkee parhaiten, koska monilla paino vaihtelee rakenteen mukaan. Ikävä kyllä moni nainen valehtelee painonsa, siinä on syynä kovat paineet koska miehet ajattelevat automaattisesti yli 60kg painavan naisen lihavana.

        Itse olen 164cm/60kg. Olen kuullut monenkin miehen suusta olevani hoikka. He ovat nähneet minut, mutta eivät tiedä mitä painan. Luultavasti pitäisivät lihavana, jos eivät olisi nähneet minua, mutta kuulleet painoni.


      • painan 70kg
        valitettavasti. kirjoitti:

        Itse olen 164cm/60kg. Olen kuullut monenkin miehen suusta olevani hoikka. He ovat nähneet minut, mutta eivät tiedä mitä painan. Luultavasti pitäisivät lihavana, jos eivät olisi nähneet minua, mutta kuulleet painoni.

        Liikun aika paljon. Kun sanoin miesystävälleni painoni, hän ei uskonut. Jouduin astumaan vaa´alle ennen kuin hän uskoi. Sanoi etten VOI painaa niin paljon koska en näytä lihavalta vaan normaalipainoiselta, että näin.


      • on

        normaalipainoisia. Supermallit kuten Heidi Klum, Tyra Banks ja Giselle ovat normaalipainoisia ja terveen näköisiä. Sitten on erikseen tämä Pariisin muotinäytöslavojen mallikaarti jotka on selkeesti alipainoisia. Miesten XL-kisaa en haluaisi nähdä ja jos olisin mies en varmaan erityisesti lämpenisi naisten XL-kisoille myöskään mutta ei kai sillä ole mitään eroa pyöriikö siellä kisoissa XL mies vai nainen?


      • huhhuhhuhhuhhuhh
        on kirjoitti:

        normaalipainoisia. Supermallit kuten Heidi Klum, Tyra Banks ja Giselle ovat normaalipainoisia ja terveen näköisiä. Sitten on erikseen tämä Pariisin muotinäytöslavojen mallikaarti jotka on selkeesti alipainoisia. Miesten XL-kisaa en haluaisi nähdä ja jos olisin mies en varmaan erityisesti lämpenisi naisten XL-kisoille myöskään mutta ei kai sillä ole mitään eroa pyöriikö siellä kisoissa XL mies vai nainen?

        Supermallit eivät todellakaan ole normaalipainoisia, vaan alipainoisia. Huhhuh. Uransa jälkeen he saattavat "nousta" normaalipainoon, mutta malleina toimiessa he eivät sitä ole.


      • anorektisilta
        huhhuhhuhhuhhuhh kirjoitti:

        Supermallit eivät todellakaan ole normaalipainoisia, vaan alipainoisia. Huhhuh. Uransa jälkeen he saattavat "nousta" normaalipainoon, mutta malleina toimiessa he eivät sitä ole.

        näytä. mukavampi niitä on katsoa kun vielä laihempia versioita. Se vaan todistaa sen ettei tavallinen kansa oikeesti halua katsella niitä superlaihoja. Ne ei saavuta kuitenkaan Gisellen tyyppistä suursuosiota markkinoilla. noi mainitut naiset on kuitenkin terveen näkösiä. mielummin mä niiltä ostasin hiusväripurkin tai huulipunan kun joltain superlaihalta tai toisaalta xl mallilta. siksi ne on supermalleja ja homma toimii kaupallisesti. myös miehet tykkää.


      • vai silleen
        anorektisilta kirjoitti:

        näytä. mukavampi niitä on katsoa kun vielä laihempia versioita. Se vaan todistaa sen ettei tavallinen kansa oikeesti halua katsella niitä superlaihoja. Ne ei saavuta kuitenkaan Gisellen tyyppistä suursuosiota markkinoilla. noi mainitut naiset on kuitenkin terveen näkösiä. mielummin mä niiltä ostasin hiusväripurkin tai huulipunan kun joltain superlaihalta tai toisaalta xl mallilta. siksi ne on supermalleja ja homma toimii kaupallisesti. myös miehet tykkää.

        No eiväthän he NIIN laihoja ole kuin osa malleista, mutta alipainoisia silti. Ehkä ne on sinusta ja monesta muusta terveen näköisiä, kun heitä on totuttu katselemaan joka paikassa. Harva tietää enää, miltä normaali ja normaalipainoinen nainen näyttää.

        "Siksi ne on supermalleja" :D Anteeksi, mutta taidat olla aika nuori? Ei pahalla ;)
        Sen kyllä uskon, että miehet supermalleista tykkää. Ei epäilystäkään.


      • kovin nuori
        vai silleen kirjoitti:

        No eiväthän he NIIN laihoja ole kuin osa malleista, mutta alipainoisia silti. Ehkä ne on sinusta ja monesta muusta terveen näköisiä, kun heitä on totuttu katselemaan joka paikassa. Harva tietää enää, miltä normaali ja normaalipainoinen nainen näyttää.

        "Siksi ne on supermalleja" :D Anteeksi, mutta taidat olla aika nuori? Ei pahalla ;)
        Sen kyllä uskon, että miehet supermalleista tykkää. Ei epäilystäkään.

        enää. mä vaan näen asiat eri valossa kun sinä. satun pitämään kyseisiä naisia kauniina ja terveen näköisinä. olen siis kuitenkin heteronainen. tiedän miltä normaalipainoinen nainen näyttää koska lääkäri on mulle sanonut että olen normaalipainoinen. sellainen tuijottaa siis joka aamu peillistä vastaan. mun käsitys painosta ei ole siis mitenkään vääristynyt. jos nyt aletaan puhumaan absoluuttisesta totuudesta painon suhteen niin sillä ruokavaliolla mitä meidän esi-isät on viidakossa vetäneet ei todellakaan saanut syötyä itselleen jenkkakahvoja edes parin lapsen jälkeen.oletko koskaan siis harkinnut sitä vaihtoehtoa et nämä naiset jotka pitävät kunnon jenkkakahvoja normaalina ovatkin kenties väärässä. alamme kuvitella että koska suurin osa naisista alkaa olla ylipainoisia että se on sitten normaalia.


      • ,,,,,,,,,,,,,,..........
        kovin nuori kirjoitti:

        enää. mä vaan näen asiat eri valossa kun sinä. satun pitämään kyseisiä naisia kauniina ja terveen näköisinä. olen siis kuitenkin heteronainen. tiedän miltä normaalipainoinen nainen näyttää koska lääkäri on mulle sanonut että olen normaalipainoinen. sellainen tuijottaa siis joka aamu peillistä vastaan. mun käsitys painosta ei ole siis mitenkään vääristynyt. jos nyt aletaan puhumaan absoluuttisesta totuudesta painon suhteen niin sillä ruokavaliolla mitä meidän esi-isät on viidakossa vetäneet ei todellakaan saanut syötyä itselleen jenkkakahvoja edes parin lapsen jälkeen.oletko koskaan siis harkinnut sitä vaihtoehtoa et nämä naiset jotka pitävät kunnon jenkkakahvoja normaalina ovatkin kenties väärässä. alamme kuvitella että koska suurin osa naisista alkaa olla ylipainoisia että se on sitten normaalia.

        No, matalalantiohousut ensinnäkin tekevät hoikallekin jenkkakahvat ;). Enkä todellakaan ihaile mitään "kunnon jenkkakahvoja". Olen vain kuullut miesten suusta, kuinka normaalipainoisia naisia on haukuttu läskeiksi. Se ei kyllä ihan tervettä ole. Eikä kaikilla normaalipainoisilla edes mitään jenkkakahvoja ole. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että mallit ovat alipainoisia. Niin se vain on. Ja kyllä minä olen huolissani tuosta vääristyneestä kuvasta, mitä media syöttää. Joka puolella näkee vain photosopattuja ja alipainoisia naisia.

        Tiedän kyllä myös nykyisen virallisterveellisen ruokavalion lihottavan vaikutuksen ylenmääräisine hiilareineen. On omakohtaista kokemusta siitä, miten reidet silottuivat, kun vähensi radikaalisti hiilareiden puputtamista. Mutta se taas ei kai liity tähän ;)


      • Anonyymi

        No tosi asia ei miehinen mies lähde misterkisaan naurunalaiseksi joutuu ja kusi nousee päähän. Heehhhh mies mister onpas titteli.


    • xl-malleja

      En itse ole koskaan ymmärtänyt kenelle nämä anorektikko mallit niitä vaatteita oikein esittelee, koska 90%:a naisista on näitä tavallisia persjalkaisia taviksia.

      Tosi kivaa sitten kun näkee mallin päällä jonkun kauniin vaatteen ja menee sitä itse sovittamaan niin punteissa on puolimetriä liikaa pituutta ja saumat senkun pullistelee..Niin että helppoa on..No onneksi nyt on sitten alettu ajattelemaan myös sitä toista ääripäätä, Välimuoto vielä puuttuu..

      Voisin kyllä kuvitella, että xl-miehille olisi tilaa markkinoilla kun on tuo ylipaino jo kansantauti...

    • ovat joka

      päivä käynnissä. Mainoksissa ja tv-sarjoissa riittää xl-"mallimiehiä" kaunottarien rinnalla. Missä on adonikset? Tahdomme ytn-mainosnaiselle ytm-miehen!!!

      • näin..

        Helppoa on miehillä..
        Se DNA mainoskin missä se XL-ukko nuoria tyttöjä vikitteli..


      • naisten
        näin.. kirjoitti:

        Helppoa on miehillä..
        Se DNA mainoskin missä se XL-ukko nuoria tyttöjä vikitteli..

        syrjimistä!


    • kysynpä vaan

      ei niitä edes näytetä telkussa. Missä näät mainoksissa komeita miehiä bussipysäkeillä? Ei missään. Miehiä ei saa esitellä mainoksissa elleivät ne ole lihavia ja rumia.

      • naiset yritetään

        aivopestä antamaan p****ua atm:lle. Luulisin että se on atämmien rahoittamaa bisnestä joka menestyy heikosti mutta kaikki naiset eivät ole aivopestävissä ja atämmät jäävät ilman.


      • siinä on silti perää
        naiset yritetään kirjoitti:

        aivopestä antamaan p****ua atm:lle. Luulisin että se on atämmien rahoittamaa bisnestä joka menestyy heikosti mutta kaikki naiset eivät ole aivopestävissä ja atämmät jäävät ilman.

        Mies saa yleisen käsityksen jopa median mukaan olla lihava tai vaatimattoman näköinen, nainen ei saa olla lihava eikä vaatimattoman näköinen. Lihava nainen on yleinen vitsi ja lihavilla naisilla ei ole seksuaalisuutta lainkaan (tai sitten seksinhimoinen lihava nainen on vitsi).
        Miehet yörittävät markkinointikoneistoa ja aivopesevät naisia minkä ehtivät. Kaikki naiset eivät ole aivopestävissä. Miehet kitisevät kun aivopesu alkaa vaikuttamaan heihin..
        Mies sahaa oksaa jolla istuu.


      • siinä on silti perää kirjoitti:

        Mies saa yleisen käsityksen jopa median mukaan olla lihava tai vaatimattoman näköinen, nainen ei saa olla lihava eikä vaatimattoman näköinen. Lihava nainen on yleinen vitsi ja lihavilla naisilla ei ole seksuaalisuutta lainkaan (tai sitten seksinhimoinen lihava nainen on vitsi).
        Miehet yörittävät markkinointikoneistoa ja aivopesevät naisia minkä ehtivät. Kaikki naiset eivät ole aivopestävissä. Miehet kitisevät kun aivopesu alkaa vaikuttamaan heihin..
        Mies sahaa oksaa jolla istuu.

        Johtuu enemmänkin siitä, että naiset haluavat miehestä muuta kuin ulkonäköä (esim. rikas ja ruma mies voi saada helposti kauniin naisen, tää taas ei niin usein toimi toisinpäin) jolloin sen miehen ulkonäöllä ei ole naiselle yhtä suuri merkitys kuin miehelle on naisen ulkonäöllä.
        Jos naiset ajattelisivat myös miehistä vain heidän ulkonäköään niin varmasti lihavista miehistä tulisi myös "vitsi".


      • ovat alkaneet mitä
        beefcake kirjoitti:

        Johtuu enemmänkin siitä, että naiset haluavat miehestä muuta kuin ulkonäköä (esim. rikas ja ruma mies voi saada helposti kauniin naisen, tää taas ei niin usein toimi toisinpäin) jolloin sen miehen ulkonäöllä ei ole naiselle yhtä suuri merkitys kuin miehelle on naisen ulkonäöllä.
        Jos naiset ajattelisivat myös miehistä vain heidän ulkonäköään niin varmasti lihavista miehistä tulisi myös "vitsi".

        enenemässä määrin vaatia myös miehiltä ulkonäköä. Naiset ovat kyllästyneet olemaan miesten alituisen arvostelun alla ja objektin osassa. Meillähän se käy kun naisilla on melkein yhtä hyvät tulot, ei tarvita miehen rahoja pärjäämiseen, voidaan ottaa silmiähivelevä, viriili kaveri makuuhuoneeseen.


      • ovat alkaneet mitä kirjoitti:

        enenemässä määrin vaatia myös miehiltä ulkonäköä. Naiset ovat kyllästyneet olemaan miesten alituisen arvostelun alla ja objektin osassa. Meillähän se käy kun naisilla on melkein yhtä hyvät tulot, ei tarvita miehen rahoja pärjäämiseen, voidaan ottaa silmiähivelevä, viriili kaveri makuuhuoneeseen.

        Harmi vaan ettei se miehen ulkonäkö parane mihinkään pelkästään kuntoilemalla vaan pitäs sitä rautaaki nostaa aivan saatanasti jotta olis naisten mielestä komea. :D

        Oon tosta aina vähän ollutki naisille kateellinen kun naiselle riittää se, että kuntoilee ja laihtuu niin sun ulkonäkös paranee, mutta miehelle pelkkä kuntoilu ja laihdutus ei riitä kun pitää vielä ne lihakset hankkii siin samal. :)


      • väärässä kuten
        beefcake kirjoitti:

        Harmi vaan ettei se miehen ulkonäkö parane mihinkään pelkästään kuntoilemalla vaan pitäs sitä rautaaki nostaa aivan saatanasti jotta olis naisten mielestä komea. :D

        Oon tosta aina vähän ollutki naisille kateellinen kun naiselle riittää se, että kuntoilee ja laihtuu niin sun ulkonäkös paranee, mutta miehelle pelkkä kuntoilu ja laihdutus ei riitä kun pitää vielä ne lihakset hankkii siin samal. :)

        tavallista ;)


      • lihaksikkaista miehistä
        beefcake kirjoitti:

        Harmi vaan ettei se miehen ulkonäkö parane mihinkään pelkästään kuntoilemalla vaan pitäs sitä rautaaki nostaa aivan saatanasti jotta olis naisten mielestä komea. :D

        Oon tosta aina vähän ollutki naisille kateellinen kun naiselle riittää se, että kuntoilee ja laihtuu niin sun ulkonäkös paranee, mutta miehelle pelkkä kuntoilu ja laihdutus ei riitä kun pitää vielä ne lihakset hankkii siin samal. :)

        mutta mielipiteitä on monenlaisia. Lihaksikkuus ei ole ainoaa komeutta.
        Rokkareihin vetoaa rock-kundit, hevareihin rankemmat heput, hipeille hippi ja taviksille tavis kivalla naamalla :) trendikkäille meikkitietoisille kaunottarille se lihaksikas adonis jne.
        Riippuu vähän mitä havittelee, hajontaa makuasioissa on aika paljon.


      • väärässä kuten kirjoitti:

        tavallista ;)

        Se pitää tosiaan korjata, että ei se mies komeaksi muutu vaikka kuinka hyvässä kunnossa se kroppa on jos naama on ruma, eli olin väärässä joo. :)
        Nainen joka on kasvoista tavis, mutta jonka kroppa on hyvässä kunnossa on enemmän miesten mieleen kuin nainen jolla on kauniit kasvot, mutta aika mitäänsanomaton kroppa. ;)


      • beefcake kirjoitti:

        Harmi vaan ettei se miehen ulkonäkö parane mihinkään pelkästään kuntoilemalla vaan pitäs sitä rautaaki nostaa aivan saatanasti jotta olis naisten mielestä komea. :D

        Oon tosta aina vähän ollutki naisille kateellinen kun naiselle riittää se, että kuntoilee ja laihtuu niin sun ulkonäkös paranee, mutta miehelle pelkkä kuntoilu ja laihdutus ei riitä kun pitää vielä ne lihakset hankkii siin samal. :)

        En tiedä ainuttakaan naista joka arvostaisi miehessa sitä miten paljon tämä nostaa rautaa. Bodareita pidetään jotenkin noloina.


      • mitään lihaksia
        beefcake kirjoitti:

        Harmi vaan ettei se miehen ulkonäkö parane mihinkään pelkästään kuntoilemalla vaan pitäs sitä rautaaki nostaa aivan saatanasti jotta olis naisten mielestä komea. :D

        Oon tosta aina vähän ollutki naisille kateellinen kun naiselle riittää se, että kuntoilee ja laihtuu niin sun ulkonäkös paranee, mutta miehelle pelkkä kuntoilu ja laihdutus ei riitä kun pitää vielä ne lihakset hankkii siin samal. :)

        Ei tartte olla lihaksia miehellä. Katsopa ympärillesi kadulla. Todella harva mies edes on mitenkään lihaksikas. Kyllä se riittää, ettei mies ole kovin ylipainoinen. Ja naama pitää olla ok, tietenkin. Ihan kuten miehet haluavat kauniskasvoisen naisen.

        En tiedä yhtäkään naista, joka listaisi ihannemiehekseen juuri lihaksikkaan miehen.
        Minä ainakin katson kasvoja ja silmiä :) Pilkettä silmäkulmaan, niin siinä on jo hyvä alku ;)


      • katarzyna kirjoitti:

        En tiedä ainuttakaan naista joka arvostaisi miehessa sitä miten paljon tämä nostaa rautaa. Bodareita pidetään jotenkin noloina.

        Mitään bodari kun tarkoitan lihaksikasta, mutta esim. Hugh Jackman joka kuuluu todella monien naisten unelmamieheksi ulkoisesti omaa aika isot lihakset ja voin lyödä mistä tahansa vetoa, ettei näitä lihaksia ole ihan normaalisti syömällä ja tv:tä katsellessa saatu. ;)

        http://cm1.theinsider.com/media/0/201/41/hugh-jackman-abs.0.0.0x0.415x600.jpeg


      • bbbbbbbbbb
        beefcake kirjoitti:

        Mitään bodari kun tarkoitan lihaksikasta, mutta esim. Hugh Jackman joka kuuluu todella monien naisten unelmamieheksi ulkoisesti omaa aika isot lihakset ja voin lyödä mistä tahansa vetoa, ettei näitä lihaksia ole ihan normaalisti syömällä ja tv:tä katsellessa saatu. ;)

        http://cm1.theinsider.com/media/0/201/41/hugh-jackman-abs.0.0.0x0.415x600.jpeg

        Aika moni nuori nainen ihailee nykypäivänä laihoja rokkareita ja ns.emoja.


      • bbbbbbbbbb kirjoitti:

        Aika moni nuori nainen ihailee nykypäivänä laihoja rokkareita ja ns.emoja.

        No en oo varma mitä noi 14v pissaliisat unelmoi, mutta harvemman naisen mielestä sellaset kaverit on kiinnostavia vai?


      • vielä enemmän
        beefcake kirjoitti:

        Se pitää tosiaan korjata, että ei se mies komeaksi muutu vaikka kuinka hyvässä kunnossa se kroppa on jos naama on ruma, eli olin väärässä joo. :)
        Nainen joka on kasvoista tavis, mutta jonka kroppa on hyvässä kunnossa on enemmän miesten mieleen kuin nainen jolla on kauniit kasvot, mutta aika mitäänsanomaton kroppa. ;)

        vinoon, kuten tavallista ;)


      • onpa
        beefcake kirjoitti:

        Mitään bodari kun tarkoitan lihaksikasta, mutta esim. Hugh Jackman joka kuuluu todella monien naisten unelmamieheksi ulkoisesti omaa aika isot lihakset ja voin lyödä mistä tahansa vetoa, ettei näitä lihaksia ole ihan normaalisti syömällä ja tv:tä katsellessa saatu. ;)

        http://cm1.theinsider.com/media/0/201/41/hugh-jackman-abs.0.0.0x0.415x600.jpeg

        hughin taso laskenut =(
        Se on vanhoilla videolla söpömpi kun ei ole liikaa lihasta.


      • mitään lihaksia kirjoitti:

        Ei tartte olla lihaksia miehellä. Katsopa ympärillesi kadulla. Todella harva mies edes on mitenkään lihaksikas. Kyllä se riittää, ettei mies ole kovin ylipainoinen. Ja naama pitää olla ok, tietenkin. Ihan kuten miehet haluavat kauniskasvoisen naisen.

        En tiedä yhtäkään naista, joka listaisi ihannemiehekseen juuri lihaksikkaan miehen.
        Minä ainakin katson kasvoja ja silmiä :) Pilkettä silmäkulmaan, niin siinä on jo hyvä alku ;)

        Se että kadulla ei pyöri lihaksikkaita miehiä ei pakosti tarkoita sitä etteikö naiset sellaista halua, se vain kertoo sen et miehet on laiskoja. :D

        On mul sellanen kutina kuitenkin et mielummin nainenkin haluaa lihaksikkaan miehen ku mitään ituhippiä minkä hauiksen ympärysmitta on 10cm. :) On poikkeuksia, mutta siis enemmistö.


      • välimuodot kunniaan
        beefcake kirjoitti:

        Se että kadulla ei pyöri lihaksikkaita miehiä ei pakosti tarkoita sitä etteikö naiset sellaista halua, se vain kertoo sen et miehet on laiskoja. :D

        On mul sellanen kutina kuitenkin et mielummin nainenkin haluaa lihaksikkaan miehen ku mitään ituhippiä minkä hauiksen ympärysmitta on 10cm. :) On poikkeuksia, mutta siis enemmistö.

        On kai siinä ituhippien ja lihasörmyjen välimaastossa miehiä? ;) Ihan normaalikroppainen mies kelpaa valtaosalle naisista.


      • voi olla
        beefcake kirjoitti:

        No en oo varma mitä noi 14v pissaliisat unelmoi, mutta harvemman naisen mielestä sellaset kaverit on kiinnostavia vai?

        aikuisen naisenkin vaikea olla heistä haaveilematta. Riippuu niin siitä, mikä naista miellyttää. Taiteellisuus, boheemius, rock, seksikäs renttuus jne.


      • ei, ei, noup
        beefcake kirjoitti:

        Mitään bodari kun tarkoitan lihaksikasta, mutta esim. Hugh Jackman joka kuuluu todella monien naisten unelmamieheksi ulkoisesti omaa aika isot lihakset ja voin lyödä mistä tahansa vetoa, ettei näitä lihaksia ole ihan normaalisti syömällä ja tv:tä katsellessa saatu. ;)

        http://cm1.theinsider.com/media/0/201/41/hugh-jackman-abs.0.0.0x0.415x600.jpeg

        Ei iskeny muhun. Ottaisin tuon miehen paremmannäkösellä naamalla ja vaikka vähemmillä lihaksilla sitten ;)


      • Leffaroolia varten body
        beefcake kirjoitti:

        Mitään bodari kun tarkoitan lihaksikasta, mutta esim. Hugh Jackman joka kuuluu todella monien naisten unelmamieheksi ulkoisesti omaa aika isot lihakset ja voin lyödä mistä tahansa vetoa, ettei näitä lihaksia ole ihan normaalisti syömällä ja tv:tä katsellessa saatu. ;)

        http://cm1.theinsider.com/media/0/201/41/hugh-jackman-abs.0.0.0x0.415x600.jpeg

        treenattu, tajuaahan sen. Mutta en usko että Hughkaan jaksaa pitää tuota kuntoa/kroppaa yllä kovin kauaa(esim. Brad Pitt ja Troija, ei jaksanut kauaa sillä dieetillä ja treenillä). Kyllä mulle kelpaa Hugh pienimmilläkin muskeleilla varustettuna ;D Olenhan armollinen nainen, kun mullakin on pari kiloa ylimääräistä ja selluliittia reisissä :D
        Olkaahan miehet armollisia myös naisille ;)


      • beefcake kirjoitti:

        No en oo varma mitä noi 14v pissaliisat unelmoi, mutta harvemman naisen mielestä sellaset kaverit on kiinnostavia vai?

        Kuule kyllä rokkarittylin miehillä on vahva kannattajakunta myös meidän aikuisten naisten keskuudessa. :)

        Miehen mallinen vartalo ilman pöhölihaksia, pitkä tukka tai kalju parta ja tyylikäs pukeutuminen > toimii! :) Toki mieheltä vaaditaan muutakin kuin ulkonäköä (vaikkapa sitä hyvää musiikkimakua), mutta tossa ne ulkonäkökriteerit noin karkeasti.


      • Ja itse vielä
        voi olla kirjoitti:

        aikuisen naisenkin vaikea olla heistä haaveilematta. Riippuu niin siitä, mikä naista miellyttää. Taiteellisuus, boheemius, rock, seksikäs renttuus jne.

        listaisin Jared Leton,Chris Martinin,(Kurt Cobainin),Matthew Bellamyn...Eli makuni on aika laaja,mutta rokkarit


      • välimuodot kunniaan kirjoitti:

        On kai siinä ituhippien ja lihasörmyjen välimaastossa miehiä? ;) Ihan normaalikroppainen mies kelpaa valtaosalle naisista.

        Kelpaa, pakkohan on kelvata muuten täällä pariutus ehkä 2% koko väestöstä. :D
        Puhuinkin lähinnä siitä millaista unelmoi tai toivoo. Kyllähän miehetkin toivoo naisen olevan hoikassa ja treenatussa kunnossa ja silti omaavan isot tissit niin eikai se ole mitenkään ihme jos naisetkin unelmoi miehestä joka on treenatussa ja lihaksikkaassa kunnossa vai?
        Voinhan mä olla väärässäkin, mutta mulla nyt vain on tälläinen kuva, että naisetkin ihannoivat mielummin treenatussa ja hyvässä kunnossa olevaa kaveria kuin mitään ruipeloa tai kaljamahaista kaveria.


      • beefcake kirjoitti:

        Se että kadulla ei pyöri lihaksikkaita miehiä ei pakosti tarkoita sitä etteikö naiset sellaista halua, se vain kertoo sen et miehet on laiskoja. :D

        On mul sellanen kutina kuitenkin et mielummin nainenkin haluaa lihaksikkaan miehen ku mitään ituhippiä minkä hauiksen ympärysmitta on 10cm. :) On poikkeuksia, mutta siis enemmistö.

        ..etteivät halua luonnottoman lihaksikasta miestä. Ilmeisen turhaan, kun sä olet päättänyt että naiset diggaa nimenomaan isoista lihaksista. xD


      • täynnänsä komeita

        Ei voi väittää, etteikö telkussa näkisi komeita mainosmiehiä.


      • katarzyna kirjoitti:

        ..etteivät halua luonnottoman lihaksikasta miestä. Ilmeisen turhaan, kun sä olet päättänyt että naiset diggaa nimenomaan isoista lihaksista. xD

        Muutaman naisen otanto s24 palstalta ei pakosti kerro mitään. :) Muutenkin jos mä sanon "naiset tykkää lihaksikkaista miehistä" niin ei siihen ikinä kukaan vastaa "joo niin pidänkin" vaan siihen vastaa aina ne jotka ovat eri mieltä. :)

        Voihan se olla ettei naiset pidä lihaksikkaista, mutta vaikka te nyt olettekin eri mieltä niin silti uskon naisten pitävän enemmän lihaksikkaista kuin mistää nörteistä jonka kädet muistuttaa spagettia. :)

        Mikä muuten on luonnottoman lihaksikas? Jos sä esim. teet fyysisesti raskasta työtä niin sulla voi hyvin olla isot lihakset vaikka et mitään luonnotonta ole ikinä tehnyt. Onko luonnoton vain sellainen mies joka käy salilla ja syö lisäravinteita?


      • jo!
        beefcake kirjoitti:

        Muutaman naisen otanto s24 palstalta ei pakosti kerro mitään. :) Muutenkin jos mä sanon "naiset tykkää lihaksikkaista miehistä" niin ei siihen ikinä kukaan vastaa "joo niin pidänkin" vaan siihen vastaa aina ne jotka ovat eri mieltä. :)

        Voihan se olla ettei naiset pidä lihaksikkaista, mutta vaikka te nyt olettekin eri mieltä niin silti uskon naisten pitävän enemmän lihaksikkaista kuin mistää nörteistä jonka kädet muistuttaa spagettia. :)

        Mikä muuten on luonnottoman lihaksikas? Jos sä esim. teet fyysisesti raskasta työtä niin sulla voi hyvin olla isot lihakset vaikka et mitään luonnotonta ole ikinä tehnyt. Onko luonnoton vain sellainen mies joka käy salilla ja syö lisäravinteita?

        Usko nyt jo hyvä mies, että on muitakin miehiä kuin vain spagettikädet ja lihaksikkaat. Suurin osa kai on niitä ihan taviskroppaisia. Eli ei spagettikäsiä tai lihaskimppuja. Ne kelpaavat vallan hyvin.


    • Miehille ei ole yhtä paljon kauneuskisoja kuin naisille, koska tässä meidän länsimaisessa nykykulttuurissa miesten ulkonäköä ei pidetä miehillä vastaavana arvon mittarina kuin naisten ulkonäköä naisille. XL-missikisat ovat ikäänkuin yksi kauneuskisojen sarja. XL-missit haluavat mitata ulkonäöllistä arvoaan omassa sarjassaan.

    • lsdkfjsldkfj

      Ei helvetti. Sun mielestä se, että käydään kisoja joissa arvostellaan ulkonäköä vähentää niitä paineita (oli ehdokkaiden koko mikä tahansa)?

      Kyllä se nyt vaan on niin, että naisille näitä kisoja järjestetään, koska naisten ulkonäköä halutaan arvostella. Miehillä ei ulkonäkö ole niin oleellista. Mister-kisat tulivat monta vuosikymmentä perässä, eivätkä kovin kummoista suosiota ole saaneet (onko niitä edes enää?), ehkä ne XL-kisatkin sieltä tulevat. Haluaisitko sellaiset, sekö mielestäsi poistaisi miesten ulkonäköpaineita? Onko mielestäsi naisten ylipainon ihannointi lisääntynyt XL-kisojen myötä?

      Itse osaan kyllä kuvitella tuollaiset kisat ihan yhtä lailla kuin naisillekin, eli huonosti. Samoin laihojen kisat. Kummissakaan ei ole mitään järkeä.

    • KylmäNainen

      Siis naisille nimenomaan järjestetään niitä kauneuskilpailuja. Miehille järjestetään se yksi vuosittainen Mr Homo -kilpailu. Muuten kauneuskilpailut ovat naisten heiniä.

      En voi kuvitella, että yksikään heteromies osallistuisi tai katselisi miesten välistä kauneuskilpailua.

    • nimimerkki myös

      Pikemminkin päinvastoin. Tarvitaan oikein XL-missikisat, jotta ihmiset alkavat pitää ylipainoisia naisia kauniina ja seksikkäinä. (kärjistetysti ilmaistuna) Siitä xl-kauneuskisat mielestäni kertoo.

      • Enpä usko

        "Pikemminkin päinvastoin. Tarvitaan oikein XL-missikisat, jotta ihmiset alkavat pitää ylipainoisia naisia kauniina ja seksikkäinä. (kärjistetysti ilmaistuna) Siitä xl-kauneuskisat mielestäni kertoo."

        Logiikkasi on takaperoinen. Ei sellaisia kisoja voida järjestää jotka eivät jo valmiiksi herätä huomiota. Miss XL-kisat ovat mahdolliset koska myös ylipainoista naista voidaan sanoa kauniiksi. Ylipainoista miestä ei voida sanoa komeaksi.


    • naisille!!!

      Naisia kytätään paljon tarkemmin ihan sama mitä kokoa he ovat. Sitäkö miehille haluat? Miehet ei kyllä kestäisi päivääkään samanlaisia ulkonäköpaineita!

      • ...

        Miehetkö ne naiset niihin kaikkiin kauneuskilpailuihin pakottaa, vai onko kenties sittenkin niihin osallistuminen ihan omasta halusta kiinni?

        Riippumatta siitä miten sinä ne kisat koet, aika monet naiset haluavat kilvoitella keskenään kauneudessa.


    • .................

      Ei yhtään vaikeaa kuvitella. Naisethan toki enemmän tälläisten kauneusskabailujen kanssa jo vuosia enemmän touhuillut ja on Miss XL:ää, Miss mummoa ja vaikka mitä. Mutta mä en uskokkaan, että syy siihen miksei ole Mr XL-kisaa olisi se, ettei isokokoisia miehiä pidettäisi komeana - enemmän varmaan kritiikkiä löytyy isokokoisia naisia kohtaan! Ihan vaikka voi vertailla suomi24 esiintyvää palstailua isokokoisista miehistä ja naisista ja kyllä ne XL-naisiin kohdistuvat keskustelut ovat aikas paljon tulikivenkatkuisempia. Vaan lähinnä juuri tuo, kun ylipäätänsä kauneus/komeus-kisoja miehille vähemmän eikä kauheasti miehillä tunnu olevan edes kiinnostusta "ken on heistä komein" skabailuun.

      Ps. Mun mielestä ei ole mitään naurettavampaa kuin ne, jotka itkee naisilla/miehillä on helpompaa kuin toisilla. Juuh, työhönottotilanteissa miehillä on helpompaa kun ei tartte pelätä, että äijä pamahtaa paksuksi ja lähtee töistä synnyttämään ja lasta hoitamaan, mutta what can you do - joillakin on kivekset ja joillakin on joka kuukausi verta vuotava kohtu. Onneksi jos kovasti alkaa tää maailman epäreiluus kututtamaan, niin voi mennä sukupuolenvaihtoon, jota verorahoillakin mahtavasti tuetaan. Sitten voidaan olla niitä, joilla on helppoo.

    • Hyacinth

      Miksi miesten XL-kisoja ei ole polkaistu pystyyn, johtuu varmaan ylipäätään miesten ulkonäköarvostelun vähäisyydestä. Mies saa nykyäänkin melko terveissä rajoissa olla "miehen näköinen", ei irvistelevä liehuhiuksinen kukkakeppi, muttei lihakönttikään. Esim. kehonrakennuskilpailuja pidetään pienen friikkipiiriin touhuiluna. Kehittyvien poikien ja aikuisten miesten läskejä ei vahdata sukukokouksissa, saunailloissa ja käytäväjuoruissa yhtä kiihkeästi, kuin naisten ja tyttöjen. Miesten ulkonäöstä ei ole kehittynyt samanlaista bisnestä kuin naisten, koska bisnes pyörii pääosin miesten rahoilla ja toisaalta naiset eivät mainittavammin osta esim. pornoa tai mene seuraamaan poikamallikisoja.

      • ihan höpötystä taas

        höpönlöpön... eiköhän ne ulkonäköpaineet ole nykyään ihan yhtä rankat sekä miehille, että naisille. Ei naisillekaan sitä lihavuutta kuitenkaan mitenkään pääsääntöisesti suoda ja vastaavasti, miehet jotka ovat vähän pulleita ovat monen naisen mieleen ja monet naiset haluavatkin itselleen "ison nallekarhun". Se on tietenkin eri asia jos on lyhyt ja 200kg niin sitten on varmasti vaikeampi saada ihailua osakseen....eiväthän nuo miss XL:tkään kuitenkaan mitään sairaalloisen lihavia ole...sopivasti pyöreitä.


      • ............

        Juu itsekin uskon juuri tuohon, että miehiä ei alunperinkään tunnu kiinnostavan yhtä paljon tuollainen keimailu ja ken on heistä komein -skabailu. Mutta siitä vaan huutamaan sellasen perään ja organisoimaan, jos tahtoa on. Tosin uskon, että kun katsojakuntakin muokkautuisi naisvaltaiseksi, niin siitä syntyisi vain suurempi mielipaha ainakin tällä palstalla kun naiset sillä tavalla arvostelevat ja rankkailevat miehiä ulkonäön perusteella - hyi hyi.

        Ja se onko XL-nainen kisojen vuoksi jotenkin hyväksytympi yhteiskunnassa on vähän arvelluttavaa - itse en usko siihen, samalla tavalla pläski-inhoa löytyy . Tosin miehet tässä ovatkin sitten yleensä XL:n sijaan ihania isoja "nallekarhuja" vai miten sitä aina näitä kuvataan.


      • no voi voi
        ............ kirjoitti:

        Juu itsekin uskon juuri tuohon, että miehiä ei alunperinkään tunnu kiinnostavan yhtä paljon tuollainen keimailu ja ken on heistä komein -skabailu. Mutta siitä vaan huutamaan sellasen perään ja organisoimaan, jos tahtoa on. Tosin uskon, että kun katsojakuntakin muokkautuisi naisvaltaiseksi, niin siitä syntyisi vain suurempi mielipaha ainakin tällä palstalla kun naiset sillä tavalla arvostelevat ja rankkailevat miehiä ulkonäön perusteella - hyi hyi.

        Ja se onko XL-nainen kisojen vuoksi jotenkin hyväksytympi yhteiskunnassa on vähän arvelluttavaa - itse en usko siihen, samalla tavalla pläski-inhoa löytyy . Tosin miehet tässä ovatkin sitten yleensä XL:n sijaan ihania isoja "nallekarhuja" vai miten sitä aina näitä kuvataan.

        Tuohon pitää sanoa, että lihava mies on lihava - ei mikään halittava nallekarhu. Terveyttä heikentävä tila ei pitäisi olla yltävästelyn aihe miehelle, eikä naiselle. Ylensyönnistä ja -juonnista johtuva ylipaino on pohjimmiltaan psyykkinen vaiva, kuten nälkiintymisellä aiheutettu laihuuskin. Mitä ulkonäkökisoihin tulee, ovat ne lapsellista touhua menneiltä ajoilta.


      • mutta on

        pakko sanoa että ulkonäkö bisnes pyörii naisten rahoilla.

        Naiset itse sijoittavat rahaa ja ovat kuluttajia tuossa bisneksessä.

        Toki miehet keräävät potit.

        Miesten ulkonäköbisnes tosin on nousussa myös.

        Miehet yleensä joutuvat sijoittamaan sitten rahojaan moneen muuhun tehdäkseen vaikutuksen naiseen.

        Naiset eivät osta pornoa mutta sitäkin enemmän naisille suunnattuja suhteita käsitteleviä"pornolehtiä" kuten cosmopolitan.


      • ...

        Mieti nyt mitä sanot. Missikisat ovat mallikisoja nekin, ja misseiksi valitut (ja valitsemattomatkin) tekevät mallintöitä - siis muotia enimmäkseen. NO MIEHETKÖ NIITÄ MUOTILEHTIÄ LUKEVAT? No eivät! Ihan naiset itse ostavat Vogueta, Elleä, Cosmoa, Trendiä, MeNaiset ynnä muita naisten muotilehtiä.


    • Anonyymi

      Näin on ja ajatteleppa jos nainen pälvi kaljuuntuu ja häntä alettaisiin pilkata ja sanoa että aja nyt kaikki pois aja nyt. Ei sen sijaan hän saa kaikessa rauhassa alkaa käyttämään peruukkia. Mies ei saa käyttää peruukkia mutta ei saisi myöskään kaljuuntua luonnollisesti.

    • Anonyymi

      Kuka pitää kauniina kuka ei; riippuu missä se läski sijaitsee. Jos naiselliset muodot on säilyneet tai miehiset, niin ei kai ylipaino niin haittaa. Iso kaljamaha ei kaunista ketään mutta eipä se maha ole ainoa asia ihmisessä eli jokainen tosiaan on omalla tavallaan kaunis.

      Minusta nuo XL-missit eivät ole koskaan olleet mitenkään kauniita esim. tämä hääihminen Nina Kuhta, joka on XLmitoissa mutta on muutoin hyvin tavallisen näköinen, jonkun mielestä jopa ruma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe