poikaystävä kieltää baarissa käymisen

Lorra

poikaystäväni suhtautuu erittäin nyreästi kun käyn tyttökavereideni kanssa baarissa (ennen seurustelua kävin hyvin usein, nyt vain n.2-3 kertaa kuukaudessa). En todellakaan ole menossa iskemään mitään miehiä vaan pitämään kavereideni kanssa hauskaa ja olen tämän poikaystävälle kertonutkin, mutta jostain syystä ei mene jakeluun. Hän ei suoraan sano mikä ongelma asiassa on, kun olen sitä häneltä kysynyt.

Lisäksi hän valittaa "suuresta alkoholinkulutuksestani" joka on tämä samainen 2-3 kertaa kuukaudessa (liikaa!!??). Hän myös liioittelee suuresti juomistani eikä ota kuuleviin korviinsa kun kerron asioiden oikean laidan.
Tuntuu typerältä että minun täytyisi muka pyytää lupa ulos menemiseen saatika juomiseen joka on muutenkin vähäistä.

Mitä ihmettä voin tehdä? Tuntuu että olisin tilivelvollinen hänelle jokaisesta liikkeestäni!

48

5539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole samoilla linjoill

      Mä kyllä ymmärrän täysin sun poikaystäväs huolen. Et varmaan heti ensimmäisenä ole tullut ajatelleeksi että 3 kertaa kuussa dokaaminen ei OIKEASTI ole kovin terveellistä. Pahoittelen jos tämä on provosoivaa mutta miehiä sapettaa se kun naisiin tutustuu ja nainen on saanut miehen "pauloihinsa" nainen alkaa lähes poikkeuksetta lihoamaan. Viehätysvoimalla "ei ole enää niin suurta tarvetta kun tavoite on saavutettu". Alkoholi lihottaa ja paljon.

    • TietäjäMies

      vain se, että pystyy omistamaan sinut, kontrolloimaan. Eihän hän kerro syytä käytökselleen, niin kuin mainitsit. Ei tietenkään, kun syy on hänen alitajuinen halu ja tarve kontrolloida ja omistaa naaras. Mieti tuleeko tästä ongelmia vaan lisää vuosien myötä. Suhteessanne olisi keskustelun paikka, jos miehesi siihen nyt edes pystyy.

      • Tietämätönmies

        Nimikerkin "Tietäjämies" takana ei varmasti ole mies, koska puhuu ihan naistenlehtien kieltä.


    • ..........

      Miten poikaystävä käyttää alkoholia? Käykö kavereiden kanssa baareissa? Jos teillä on käyttötottumuksissa suuria eroja, se voisi selittää hänen nyreytensä. Tai sitten hänellä on itse ollut tapana sählätä baarireissuilla, ja hän pelkää, että sinullekin käy niin.

      • 3 kertaa

        baarissa kuussa,se tarkoittaa että käyt LÄHES joka viikonloppu baarissa. miksi et ota ukkoas mukaan?

        musta se on aika paljon jos 4stä lauantaista käyt kolmena baarissa....mietipäs nyt myös omaa käytöstä.


      • Ilmeisesti pari kolme
        3 kertaa kirjoitti:

        baarissa kuussa,se tarkoittaa että käyt LÄHES joka viikonloppu baarissa. miksi et ota ukkoas mukaan?

        musta se on aika paljon jos 4stä lauantaista käyt kolmena baarissa....mietipäs nyt myös omaa käytöstä.

        Kertaa viikossa, jos sä meet suhteessa 3 kertaa kuussa baariin tyttöporukalla, se on paljon!


    • kuussa baarissa

      on paljon. Ei ihme, että ukko näyttää nyrpeää naamaa. Viestität siis miehellesi, että on kivempi mennä tyttöjen kanssa baariin kuin viettää iltaa hänen kanssaan. Siitä se kenkä puristaa. Mietipä miltä moinen tuntuisi omalle kohdallesi!!

      • mieesss

        haha! 3krt kuussa todellakin on paljon! jos mun avopuoliso kävis 3 viikonloppona kuukaudessa baarissa, niin todellakin sanoisin siitä. onneks sentään on toistemme kanssa mukavaa ja tekemistä ettei tarvii käyä lähes joka vkl kavereitten kans ulkona!


    • etkä tuu kuulemaankaan.

      Me girlpowa-jengissäni taidetaan jopa tietää,minkänäköinen Hän on.

      Sellainen lyyli, kihrapilvinen, tiimalasiläskinen blondimuikkeli!!Nimi tais olla Solsikke tai Solveig,aika sairasta ettei tajuta, kuinka yks glampuss ei muka vois voittaa vain ajamalla autolla siististi pihaan.

    • tutkijaM

      ei sovi yhteen.

      luultavasti naamasi on jo ahavoitunut viinasta ja äänesi möreytynyt. Viina saa aikaa naisen elimistössä testosteronia ja seuraukset ovat aina nopeammat ja kovemmat kuin miehen elimistölle, vaikka annokset pienempiä.

      Eikö miehesi saa sinua kuriin? kuulostaa nössöltä.

      • jdiejirgi

        Oletko ihan hölmö :-D
        Nimenomaan estrogeenia se alkoholi lisää, eikä mitään testosteronia.
        Miehille alkoholi tuo enemmän paskoja sivuvaikutuksia, rinnat saattavat alkaa pullottaa ;)


    • menisin

      miehenä yhtä monta kertaa ulos ku nainenkin tai enemmäkin.. ja tulisin kotio kauhees kaasus joka kerta.. luulis sen jo herättävän naises epäluuloja ja kohta varmaan tenttaus alkaiskin...

    • tuollainen ryyppytahti

      Olet siis melkein joka viikonloppu kavereidesi kanssa juomassa & krapulassa.

      Ei kyllä sopisi minullekaan.

    • Pieniä tekoja.

      Etkö voi viettää iltaa kutsumalla kaverit luoksesi? Ilman viinaa? Mielestäni aika pieni teko luopua baarista ja viinasta miehen iloksi. Jos tekee tiukkaa kannattaa asioita vähän miettiä. Minä en tajua miksi kavereita täytyy mennä baariin katsomaan? Ja onko ne kaverit niin hunoja ettei niitä selvinpäin kestä? Rentoutuminen on toinen syy juomiseen, siis tekosyy. Alkoholin käyttö lisää vain stressiä. Eikä sielä metelissä kyllä rentoudu. Minun tietysti vaikea ymmärtää kun olen mies, enkä juo kuin ehkä pari kertaa vuodessa. Baarissa en ole käynyt vuosiin. Siellä ei ole mitään munulle.

    • JS

      Hei mietippäs vähän

      Oma kihlattuni lähtee kavereidensa kanssa juomaan melkein mikä päivä tahansa jos vain sattuu onnistumaan minun tehdessä keskimäärin vähintään 10 tuntista päivää väh. 5 päivää viikossa maksaakseni laskumme. Itselleni ja itseeni minulla ei jää rahaa juuri ollenkaan. Mietippä miltä minusta miehenä tämä tuntuu kun en suhteeni alun jälkeen ole halunnut kauheesti minnekkään ulos lähtä juoksemaan ilman toista tai mieluummin olisin viettänyt illat hänen kanssaan. Mutta ei. Suunnitelmat muuttuu hänen osaltaan aina. Pakko mennä heti kun siihen annetaan mahdollisuus. Lainataan rahaa, kyllä ukko sitten muut maksut hoitaa kun olen omat rahani rillannut meiningillä. Mitä minun tässä tilanteessa pitäisi tehdä?

      Joka mies samoin kuin nainen tällaisessa tilanteessa alkaa miettimään, että mitä siellä baarissa tai kylillä on niin mielenkiintoista, että sinne pitää jatkuvasti päästä.

      Pyydä joko miehesi jatkossa mukaan koska suhteessa siellä ei luulisi olevan mitään mitä hän ei saisi nähdä (saatikka älä unohda miestäsi ollessanne kylillä vaikka kaverisi olisikin mukana ja hyväksy myös hänen halunsa lähteä YHDESSÄ kotiin), kysy häneltä tai sopikaa näistä menoista etukäteen. Kunnioita myös miehesi mielipidettä. Miehesi tarvitsee sinua enemmän kuin tiedätkään, oletettavasti juuri siksi, että rakastaa sinua niin paljon. Tasa-arvoa! Suhteuttakaa omat menonne töihin ja asioihin joita yhdessä teette.

      Keskustelkaa!

    • jepples

      Jätä se mies ja jatka vaa dokaamista ja kavereiden kanssa hengaamista.
      Eihän kumpikaan tuosta tilanteesta nauti. Tiedän että juomisen lopettaminen
      ja bilettämisen lopettaminen tuntuu ahdistavalta kun sitä ajattelee.

    • Liquid love 80 proof

      Teille on siis tullut ongelmia sinun alkoholin käytöstäsi. Pysähdyppä hetkeksi miettimään mitä se oikeasti tarkoittaa.

      Kerrot käyväsi dokaamassa käytännössä joka ainoa viikonloppu tai sitten pidät YHDEN selvän viikonlopun KUUKAUDESSA. Olet siis humalassa ja krapulassa kolmena viikonloppuna neljästä koko vuoden ajan lomilla arvatenkin useammin.

      Ainoa tapa, jolla voisit enää tästä lisätä juomistasi olisi se, että alkaisit dokaamaan myös viikolla.

    • ***

      Jos tarkoitat tuolla bilettämiselläsi, että olet 2-3 vkonloppua kk:ssa bilettämässä, ymmärrän oikein hyvin poikaystävääsi. Kaikki tuo aika on pois häneltä/ suhteeltanne ja oikeasti on aivan törkeän rasittavaa elellä niitä toisen krapalupäiviä katsellen, eivätkä terveydellisetkään syytkään ihan huomiotta tässä jää.

      Herää myös kysymys, miksi et tahdo viettää aikaa hänen kanssaan tai ottaa häntä mukaasi baariin? Ovatko kaverisi ja bilettäminen sittenkin se asia, joka on tällä hetkellä suhdettä tärkeämpää elämässäsi? Ettekö keksi yhdessä mitään mielekkäämpää tekemistä, josta diggailisit baarittelua enemmän?
      Oletko miettinyt millaisia ovat teidän biletystä seuraavat päivänne, turhautuuko poikaystäväsi "toipumistasi" katsellessa? Jääkö teiltä kivoja juttuja toteuttamatta bilettämisesi vuoksi tai sen jälkeen?
      Ja tällä en todellakaan tarkoita, etteikö myös suhteessa elävillä ihmisillä saisi olla mitään muuta elämää. Mutta kaikki negatiiviset ajatukset bilettämisessä eivät välttämättä todellakaan liity toisiin miehiin/naisiin...

      Olen itse paininut samanlaisten ongelmien kanssa, mutta onneksi olemme saaneet puhuttua asiat välillämme selviksi. Itse kyllästyin ihan kybällä, kun toinen nukkui kokonaisia päiviä krapulaansa pois ja pilasi muutamia kivoja reissujamme olemalla joko krapulassa tahi törkeän väsynyt ja kiinnostumaton mistään. Unohteli tavaroita extempore-känniensä jälkeen seuraavana aamuna reissuun pakatessaan ja lähti mm. Lapin lomallemme paukkupakkasissa ilman toppatakkia.
      Viimeisimpänä esimerkkinä syntymäpäiväni, jolloin meidän piti mennä ulos syömään ja yökerhoon juhlistamaan tapahtumaa. Edellisillan biletykset painoivat sitten sen verran, että illallisen jälkeen hän tykkäsi vetäytyä hotelliin nukkumaan, eikä jaksanut valvoa yhdeksää pidempään. Siinä sitten iltamekossa, glitterit silmissä nukkuvaa miestä katsellessa päätin, että joku roti pitää asioissa kyllä olla. Eli kyllä biletykseen liittyy myös aika lailla kaikkea toisen kärsittäväksi lankeavaa lieveilmiötä, jota ei "sankari" itse välttämättä edes huomaa.

      Kerroin hänelle sitten suoraan, etten tahdo katsella hänen potemisiaa/nukkumisiaan, vaan aion olla silloin muualla kuin hänen seurassaan. Annoin hänen vapaasti valita jatkuvan bilettämisen ja itseni välillä. Ja ei, en tarkoita jättämistä vaan omaa positiotani silloin, kun hän viettelee darrapäiviään. ja kyllä, olisin varmaan myös päätynyt jossain kohtaa jättämään hänet tämän tolkuttoman biletyksen vuoksi, vaikka kuinka rakastankin.
      Enkä tarkoita tällä, etteikö meillä enää biletetä laisinkaan. Molemmat biletämme, mutta vain paljon harvemmin, hillitymmin ja välillä myös yhdessä ja tämä siis on ollut ihan mieheni valinta. Balanssi on löydetty, eikä kumpaakaan enää närästä (paitsi joskus nuo menneet...).

    • minttulainenn

      Kyllä minustakin 2-3krt kuukaudessa on todella usein.

      Itse käyn 1-2 krt kuussa ja se on usein mieheni mielestä.
      Näitä muiden vastauksia tekstiisi lukiessani aloin jo itsekin olemaan sitä mieltä, että minäkin käyn todellakin usein baarissa, kuukaudessa on neljä viikonloppua ja niistä yksi tai kaksi viikonloppua käyn baarissa kavereideni kanssa ja juon. Lisäksi darra on toisinaan (onneksi harvoin) sen verran paha että nukkuessa menee toinen päivä iltapäivän puolelle ennenkuin jaksaa sängystä nousta.

      Kysytkö poikaystävääsi koskaan mukaasi baariin? Meillä on yleensä niin ettei mieheni halua tulla mukaan, koska itse viihdyn lähes koko sen ajan mitä baarissa vietän, tanssilattialla, eikä oma mieheni oikein tanssimisesta puolestaan välitä ja näin ollen ei lähde siksi yleensä koskaan mukaani...

      Minusta ongelma on siinä että juot liian usein, kuten poikaystäväsi sanookin... Onko liikaa vaadittu sitten että vähennät juomistasi ja baarissa käymisiä?

      • aika

        pian kun alkoholi ja kaverit vievät voiton omasta kumppanistaan. Enstiks käydään vain muutamalla keskellä viikkoa ja sitten kunnolla viikonloppuisin. Sunnuntait maataan naama ruttuisena ja sitten kun silmät saadaan auki niin tuijotetaan naamakirjaa "et keneen sitä tuli tutustuttua eilen". Tästä alkaa sitten kierre ja jos kumppani kysyy et "olisko viisainta vähän katsella tota juomista" niin ei muuta ku herne nenään. Töissä käydään ja voimat hupenevat mut aina on varastossa vähän voimia käydä "kupilla", vehnäpirtelöllö jne. Siitähän sitten ajetaan itsensä siihen kuntoon et tarvitaan jo lääkäriä sanomaan et "pitäskö ruveta vähentämään" mut mitä ne lääkärit tietää, ei mitään. Kavereiden ääni on se mikä ratkaisee ja ainahan sitä pystyy rentotumaan tai pakenemaan elämän koukeroita lähimpään räkälään kun on niin helppoa unohtaa kaikki hyvässä seurassa ja kunnon kännissä. Lievä alkoholismi siitä seuraa ja masentuneisuutta milloin kaikki onkin sen kumppanin syytä. Muistetaan vain ja ainoastaan kaikki ne huonot asiat ja se juominenhan on juuri sen näkättävän puolison syy. No sen katseleminen on loppu nyt. Mutta bilettäminen jatkuu kun kerran on niin hauskaa ja kaikki ystävätkin tekevät sitä, voi v...u! Ei tarvi soitella enää perään kun huomaa virheensä.


    • tututututu

      Oho, 2-3 kertaa kuukaudessa on aika paljon!
      Itsekin tykkään käydä silloin tällöinulkona tuulettumassa
      mutta useimmiten käyn yhdessä poikaystäväni kanssa.
      Niin että kummallakin on kavereita mukana.
      Itselläni olisi aika paska olo jos esim. möyröttäisin kotona pe-iltana
      kun poikakaveri olisi baarissa kavereidensa kanssa!
      Ja kolmena iltana kuukaudessa. Arki-iltaisin emme
      jaksa puuhailla mitään kummempaa,
      ja siksi viikonloput pyhittäisin mieluummin yhteiselle ajalle.
      Jos minun poikakaverini käyttäytyisi noin, vetäisin takuulla
      siitä kohtauksen.
      Ja jos vielä kehtaisi kysyä että mikä asiassa mättää niin
      en takuulla kertoisi! Jos olisi niin tyhmä ettei tajuaisi.

      • ajattele tunteella, toimi järjellä

        Elät sinkkuna parisuhteessa. Jos mielestäsi on ok käydä 3/4 kk baareissa, vaikka tarkoituksesi ei olisikaan miestä etsiä, vaan pitää hauskaa. On normaalia että sinkkuna mennään useasti, mutta kun parisuhteeseen astutaan pitää menoja jättää vähemmälle ja viettää yhdessä enemmän aikaa, etenkin viikonloppuisin. Miehesi on ehkä tosissaan kanssasi ja sinä et, kun nostat painoarvoa vielä menemiselle. Ja todellakin parisuhteessa olessamme olemme tilivelvollisia toisillemme. Jos tämä sinusta ei tunnu oikealta, sinun kannattaa elää mielummin sinkkuelämää vielä kun se on mahdollista ja jättää miehesi, jolloin hän ei elättele liikoja toiveita suhteesi. Kun menovaihe on ohi, niin silloin olet vasta valmis parisuhteeseen...
        Tee niin kuin sinusta parhaalta tuntuu, mutta älä anna mysökään toisen ymmärtää väärin. Jutelkaa miehesi kanssa, mitä toisistanne haluatte.


      • no huh huh
        ajattele tunteella, toimi järjellä kirjoitti:

        Elät sinkkuna parisuhteessa. Jos mielestäsi on ok käydä 3/4 kk baareissa, vaikka tarkoituksesi ei olisikaan miestä etsiä, vaan pitää hauskaa. On normaalia että sinkkuna mennään useasti, mutta kun parisuhteeseen astutaan pitää menoja jättää vähemmälle ja viettää yhdessä enemmän aikaa, etenkin viikonloppuisin. Miehesi on ehkä tosissaan kanssasi ja sinä et, kun nostat painoarvoa vielä menemiselle. Ja todellakin parisuhteessa olessamme olemme tilivelvollisia toisillemme. Jos tämä sinusta ei tunnu oikealta, sinun kannattaa elää mielummin sinkkuelämää vielä kun se on mahdollista ja jättää miehesi, jolloin hän ei elättele liikoja toiveita suhteesi. Kun menovaihe on ohi, niin silloin olet vasta valmis parisuhteeseen...
        Tee niin kuin sinusta parhaalta tuntuu, mutta älä anna mysökään toisen ymmärtää väärin. Jutelkaa miehesi kanssa, mitä toisistanne haluatte.

        Kuka tuollaista katsoisi pidemmän päälle,jatka touhua 20 vuotta ja katso itseäsi peilistä sen jälkeen.


    • effesffsf

      olet miltei joka vko loppu menossa baariin, kyllä se minun mielestä aika paljon on. etkö muuten osaa pitää kavereittesi kanssa hauskaa kun baarissa alkoholia juoden?

      • rosabeth

        vaikka tää on vanha viesti niin avasi silmiä kovasti. itsellä alkanut melko tuore suhde jossa mies valittaa että biletän liian usein. aikaisemmin juurikin sen 3-4 krt/kk. oon vähentänyt ja en lähde aina baariin mukaan vaan menen kotiin, kun muut lähtevät jatkamaan. myöskin miehen kans käyty kaksin. nyt vasta ymmärsin, että taustalla voi hyvinkin olla että meidän yhteistä aikaa menee tosiaan hukkaan, eikä inho alkoholinkäyttöäni kohtaan. ja käyttäydyn kuin sinkku parisuhteessa. huh, kasvamisen paikka nyt minulla. hankalaa vain kun monet hyvät ystävät on sinkkuja ja hinkuvat minua mukaan bailaamaan.


      • wanhak.
        rosabeth kirjoitti:

        vaikka tää on vanha viesti niin avasi silmiä kovasti. itsellä alkanut melko tuore suhde jossa mies valittaa että biletän liian usein. aikaisemmin juurikin sen 3-4 krt/kk. oon vähentänyt ja en lähde aina baariin mukaan vaan menen kotiin, kun muut lähtevät jatkamaan. myöskin miehen kans käyty kaksin. nyt vasta ymmärsin, että taustalla voi hyvinkin olla että meidän yhteistä aikaa menee tosiaan hukkaan, eikä inho alkoholinkäyttöäni kohtaan. ja käyttäydyn kuin sinkku parisuhteessa. huh, kasvamisen paikka nyt minulla. hankalaa vain kun monet hyvät ystävät on sinkkuja ja hinkuvat minua mukaan bailaamaan.

        Miksköhän ne on sinkkuja?Ei taida löytyy miehii?Ehkä kannattas lopettaa luttaaminen viinan kanssa,niin vois löytyy seuraakin.


    • TauskiB

      Plaah. Ensinäkin, juot mielestäni liikaa. Terveys haitta. Jos kaksi kolme kertaa kuussa haet humalatilaa, se meinaa noin joka toinen viikonloppu, ja välillä taas peräjälkeiset viikonloput, eli liikaa naiselle. Mitä menetät siinä jos et saa rampata useammin baareissa? Minusta tuo 2-3 kertaa on paljon kuukauteen, koska se on noin joka toinen viikonloppu. Saat sentään käydä baareissa, joten älä valita. Jos täytyy päästä käymään vielä useammin kuin joka toinen viikonloppu, mieti onko se suhde vai baareilu se tärkein asia.

    • NightClubber5000

      Kietämättä 3 kertaa kuukaudessa on paljon. En itsekään tykkäisi että naiseni juoksisi aina lähes joka viikonloppu baarissa. Perjantaina baariin, lauantai kärsitään krapulasta = ei jaksa tehdä mitään, ja sunnuntai vielä korjataan univelkoja. Ymmärrän hyvin. Kerta kuukaudessa riittää. Taidat olla oikein pintaliitäjä jolle on jäänyt biletysvaihde päälle =) Taidat olla aika nuori vielä.

    • yx.nuori.nainen

      mielestäni ei ole oikein kieltää parisuhteessa ollessaan toiselta baareihin menemistä ja joillekin kun se voi olla melkein ainut paikka tavata kaverietaan jos he ovat sellaisia että melkein aina jos kaverieta tapaa niin tarkoitus on lähtee baariin bilettämään...

      Mut sit taas 2-3 kertaa kk. kuulostaa ainakin mulle paljolta ja varsinkin suhteessa ollessa...
      Itse kun olin tuossa joku aika sitten parisuhteessa niin ei mua huvittanut lähtee baareihin kuin silloin tällöin eli jotain kerran kuukaudessa eikä edes läheskään joka kuukausi...
      Tosin mun kaverit tykkäs tavata muutenkin kuin vain baareissa....

      Niin ja se on totta että jos kolmekin kertaa kuukaudessa vetää baarissa perseet olalle niin eihän tuo terveellistä ole, kuten ei se yksikään kerta...
      Mut se että voihan baarissa käydä bilettämässä ilman dokaamista tai sit ottaa tosi vähän....

      Mut joka tapauksessa ei ole oikein rajottaa liikaa toisen tekemisiä... Mut pysyisitkö tapaamaan sun kaverieita jossain muualla välillä kun baareissa, esim. kahviloissa tms... Tietty ymmärrän että nuorena on kiva käydä bilettelemässä ym. Että ehkäpä sun poikakavrin pitäis hyväksyä että sä halua mennä taikka sit koitatte päästä johonkin kompromissiin tässä asiassa.... Voisitko kuvitella että pyytäisit kumppanisi joskus mukaan baariin, sillä voihan olla että hän tuntee olonsa yksinäiseksi kun sä olet niin usein menossa kaverieden kanssa ja hän saattaa olla sit yksin kotona...

    • --------------------

      Yökerhot ovat paheellisia synninpesiä. Yökerhoihin mennään pettämään puolisoa ja katselemaan vastakkaista sukupuolta. Yökerhoihin mennään etsimään irtosuhteita. Yökerhot vilisee prostituoituja. Ennen kaikkea yökerhoissa ryypätään. Alkoholin juominen ei ole ainoastaan epäterveellistä ja kevytkenkäistä, sen lisäksi alkoholi on maailman vaarallisimpia huumeita. Jos alkoholia on pakko juoda, kehottaisin juomaan sitä yksin kotona. Sen jälkeen kehottaisin menemään vessaan oksentamaan koko paskan ulos. Voisi helpottaa maksaa. Lisäksi alkoholia juovat miehet kasvattavat kehossaan naishormonien määrää. Ironisinta on, että alkoholi tekee miehistä samanlaisia narttuja, joita he katselevat yökerhoissa. Nainen ja alkoholi on vihoviimeinen yhdistelmä. Yökerhoissa drinkkejä vetävät naiset ovat miesten mielestä haluttavia, koska nämä naiset näyttävät kevytkenkäisiltä juodessaan viinaa. Sano ei yökerhoille ja baareille.

    • Mikäänhän ei ole ärsyttävämpää kuin tonen tulee sunnuntaiaamu- tai iltapäivällä kotiin ja on niin hellyyden kipeä kun itse on viettänyt viikonlopun lasten kanssa kolmistaan kotona vuorotyöviikon jälkeen. Sitten kysellään että mikä on kun olet niin kummallinen. Ja varsinkin kesällä kun se on melkein joka viikonloppuista. Sitä haluaa vaan selvän ja savuttoman naisen kotiin eikä mitään henkisestä ja fyysisestä morkkiksestä kärsivää pientä juhlijaa. Itse en käytä alkoholia kuin pari kertaa vuodessa, en silloinkaan baareissa käy enkä polta.

    • Väsynyt!!!

      Minun mieheni käy JOKA viikonloppu (ja joskus vielä viikollakin) kavereidensa kanssa baareissa. Minusta se tuntuu pahalta ja on todellakin pikkuhiljaa tuhoamassa suhdettamme :( Hän perustelee tuota sillä, että seurustelumme alkuaikoina (n. 4v. sitten) hän ei nähnyt tarpeeksi kavereitaan vaikka minä kyllä muistan, että näki silloinkin, mutta ryyppääminen ja baareissa ravaaminen oli paljon vähempää. Se ei todellakaan ole hienoa joka perjantai tai lauantai tai molempina odotella toista kotiin räkäkännissä ja vou jos sattuu edes tulemaan kotiin yöksi!

      Olen sanonut miehelle, että ero tulee ellei juttuun tule muutosta. Itsekin käyn silloin tällöin kavereideni kanssa baareissa, mutta se ei todellakaan toistu joka viikko eikä joka kuukausi! Ja yleensä lähden bilettämään, jos on kyseessä esim. kaverin synttärit tai muuta tällaista "aiheellista" juhlimista. Mieheni käy siellä vaan siksi, että saa ryypätä ja potea sitten paskaa oloa ja morkkista seuraavana päivänä.

      Mekin olemme nuoria (25v. molemmat) ja minusta on aika huolestuttavaa, että toinen ihan oikeasti kirjaimellisesti on tuhoamassa elämäänsä ryyppäämisellä joka ihan oikeasti on kohta jossain alkoholistin tasossa.

      Aloittaja nyt bailaa huomattavasti vähemmän kuin mieheni, mutta on tuokin PALJON! Ja varsinkin, jos miehesi ei biletä itse..? Eri juttu jos hänkin ravaa baareissa monta kertaa kuussa niin miksi sinä et sitten saisi?

      • olen loppu!

        Minun poikaystäväni käyttää myös alkoholia joka viikko, jos ei baarissa niin jollain kaverilla sitten. Tästä ollaan monta kertaa riidelty. Hänellä on alkoholiongelma, on saanut jopa potkut töistä siksi, että oli siellä kännissä. Meni suoraan baari illan jälkeen klo 6 töihin. Se potkujen jälkeinen aika olikin todella vaikeaa, ainakin itselleni rahat ei meinannut millään riittää ja minähän kaiken maksoin ja ostin.
        Nyt kun aikaa on kulunut ei meno ole muuttunut yhtään, edelleen viikottain juomassa jopa monta kertaa viikossa.
        Aina välillä hän kertoo katuvansa ja olevansa pahoillaan siitä mitä on tehnyt ja myöntää, että kun ottaa yhden ei voi enää lopettaa vaan jatkaa niin kauan, että ei pysty juomaan enää.

        Olen todella pettynyt. Olen pyytänyt yhteisiä viikonloppuja ja käyty keskusteluja siitä, miten hänen tekonsa satuttaa minua.
        En aina edes tiedä missä hän on, odotan yöllä kotiin mutta hän ei koskaan tulekkaan..ei vastaa puhelimeen kun soitan.

        Minusta tuntuu että olen ihan loppu. Olen ajatellut eroa todella usein mutta se tuntuu aivan käsittämättömän pahalta, koska välitän hänestä, rakastan häntä edelleen paljon.

        En itse juuri koskaan käy baareissa, en vain tykkää. Ahdistaa miehet jotka tulevat tutustumaan..vaikka en hae seuraa, olenhan varattu. Olen usein viikonloppuisin töissä ja myös yöllä, minulla ei jää paljoa vapaa aikaa siihen, että tehtäisiin jotain yhdesssä. Miksi en saisi edes yhtä yhteistä viikonloppua?

        Kun hän ei ole kännissä, silloin hän on maailman mahtavin ihminen. Se johon silloin rakastuin. Lähes joka päivä mietin olenko tyhmä ja säälittävä kun yritän jaksaa tässä suhteessa, vaikka usein tunnen oloni todella huonoksi.

        Hänen mielestään rajoitan hänen elämäänsä, en anna hänen tavata kavereitaan tai käydä harrastuksissaan. Yleensä hän vain huutaa päin naaamaa jos pyydän , että hän ei tänään lähtisi juomaan.


    • valitkaa oikein

      Itse en ymmärrä miksi pitää ottaa kumppani joka tykkää mennä jos kuitenkin haluaa kumppanin joka ei tykkää mennä. Ei minuakaan nuorempana huvittanut viikonloppuisin pötkötellä sohvalla katselemassa viihdeohjelmia. Toki halusin poikaystäväni sitten mukaan, varsinaisia tyttöjeniltoja oli harvoin.

    • Mulla huonommin.

      Hah! minä oon kärsinyt 2.5v vaimostani joka juo ainakin kerran viikossa, ja viettää monesti kavereiden kanssa aikaa aamu tunneille. hän on poissa noin kolme kertaa viikossa ilta seitsemästä aamu kahteen tai jopa aamu viiteen. meillä on kolme lasta ja minä olen kärsinyt ja itkenyt hänen takia jo kauan, aina kun mainitsen asiasta hän suuttuu ja huutaa ja sanoo että se ei ole paljoa poissa.

      Voi kun hän olisikin poissa vain kerran viikossa, olisin onnellinen, hän ei koskaan suunnittele yhteisiä hetkiä minun ja lasten kanssa, vain kaverit ja biletys on tärkeää. En kykene jättään häntä kun on lapsia 2,4 ja 6 vuotiaita, ja rakastan häntä, mutta tajuan ja ymmärrän ettei hän minusta enään välitä, eikä kotona olo ja yhdessä hauskan pito kiinnosta. Minä haluaisin olla vain perhe ja keksiä yhteistä tekemistä, mutta hän torjuu aina lähes kaiken, jos saan jotain yhteistä lauantaille ja joku kaveri sattuu soittamaan, hän menee kaverin luo.

      Vaimoni on erittäin itsekäs ja suuttuu helposti, hän kyllä syöttää lapset ja jne, ja olen kuunnellut ammattilaisten neuvoja jotka neuvoo että vaimoni on vähän "etsimässä itseään" mutta pinna ei kestä pitkään enään.

      Mitähän tässäkin tekisi? hommaisko vaan uuden naisen joka oikeesti haluaa kunnon miehen joka ei ryyppää ja kulje ulkona, mistä niitä naisia löytyy? olen rakastava perheenisä joka on yksinäinen illat kun lapset nukkuu, ikääkin on jo 38v

      - Jätänkö vai kärsinkö loppuelämän?

      • Myötätuntoa

        En voi oikein muuta sanoa kuin, että hirveää..

        Naisesi tarvitsisi hoitoa. Jotakin, joka saisi hänet ymmärtämään millaista elämää viettää ja laiminlyö sinut (ja osittain myös lapsenne?).


    • wanhak.

      Tyttökaverit ja alkoholi,hyvä yhdistelmä"nälkä lähtee syömällä ja mies juomalla"

    • kuningas sielu

      Olet vapaa sielu, joten mene baariin. ei poikaystäväsi voi sua kieltää pitämästä hauskaa kavereiden kanssa. Se pelkää et käyt vieraissa ja löydät uuden miehen. Sen takia se kieltää sua tekemästä asioita mistä tykkäät.

    • ja.

      kohta kieltää kaupassakäymisen

    • Mies

      Oliko tässä mitään ongelmaa jos ottasit poikaystäväs mukaan noin joka toiselle reissulle vaikka? Oma terveytes tietty, ja kyllä viikonloppu kuussa ainaki pitäs saada olla omaa aikaa. Krapula ei ongelma jos molemmat podette, rahat ei ongelma jos maksat oman juomises, juominen ei ongelma jos et oo alkoholisti tai ongelmakäyttäjä tms... riittää että tulee syyllinen tai jotenkin muuten henkisesti paha olo käytettyään ja silti menee käyttään lisää eikä ymmärrä ihan loppuun asti että miks näin. Sillon sulla on ongelma.

      • Monni

        Oma äijäni dokaa 1-3 krtaa vkossa.Ei nähdä juurikaan yhtään.Ehkä vkolla hätäisesti käydään leffas tai ei ollenkaan.Dokaamisen jälkeen se on kauhees krapulas ja tuijottaa masentuneena eteensä.En jaksais katsoa sitä.Mietin, ett ehkä jätän sen.En ees tunne sen frendejä.Se ei ota mukaan mua.Kavereiden tyttöystävät on kyllä mukana.Vkonloppuisin nähdään yleensä klo 02-06.n välillä baarin jälkeen.Ja seukki pvänä darras harrastetaan seksiä iltapvään tai alkuiltaan.Sit se taas menee bileilee..


    • Pysy sinkkuna..

      Kumma jos ei tykkää viettää vapaa-aikaa yhdessä. Me käydään baarissa kahdestaan, jos käydään. Yleensä, joskus on poikkeuksia. Viihdytään yhdessä muutenkin ja on yhteisiä harrastuksiakin ja tykätään viettää aikaa kotonakin.
      Maailma on kumma. Yksi tutun tuttu halusi naimisiin, että saa prinsessahäät.. Eli sittenkin kuin sinkku ja "kielsi" aviomiestään tulemasta samaan baariin/yökerhoon ja jos näin kävi, ulisi, "voi ei, mun ilta on pilalla, kun *piip* tuli tänne". Miksi naimisiin, jos kaipasi niin paljon huomiota muilta miehiltä ja sauhuamista? Erohan siitä sitten tuli. Miksi seurustella, jos ei yhtään viihdy yhdessä? Ja onhan näitä miehiäkin, joille "pojat" on tärkeämpiä kuin puoliso.. Huoh.

    • whattahell

      lhahah, ei voi olla totta ! :'DDD 2-3 krt kuukaudessa baariss on muka PALJON???!!!
      Minkä ikäisiä tämän ketjun kirjoittajat olette?
      Itse olen 18 v, käyn baarissa vähintään 10 krt kuukaudessa tyttöjen kansssa bilettämässä. joka ikinen pikkulauantai, perjantai ja useimmat lauantait, eli noin 10- 12 krt kuukaudessa. Jos on lomaa / kesälomaa tai juhlia(synttärit) niin saattaa tulla lähettyä baariin muulloinkin. Luulin allkuun että viestit olivat sarkastisia, sillä 2-3 krt on mielestäni hyvin vähän, mutta pidemmälle luettuani tajusin että oma alkoholin kulutukseni ja juhlinta on aikamoinen.. apua, miten voikaan ihminen olla sokea asioille. tää on vieläkin lievä shokki ! :DDD no onneks ollaan nuoria niin keho kestää vielä juhlimisen, mikäli olisin 10v vanhempi en kävisi baarissa kuin viikonloppuisin.. ehkä. ;)

      • jess

        no vittu ihkuu


      • Ootpa sieni..

        Ei se sun kroppas kestä sen enempää kuin vanhemmankaan. Jää vaan päälle tuo dokaamistahti ja siinähän sitten nautiskelet elämästäs samalla kaavalla vielä viiskymppisenä. Jos siis elimistö on vielä kunnossa, eikä sua oo kuopattu.
        Muista, ett viina vanhentaa. Oot vanhempana sit sellainen iiiihana turvonnut baarikukkanen. ;D


    • kdkgsjkgjgjjsg

      En yhtään ihmettele ettei kumppani jaksa katella tollasta.
      Arkisin on yleensä aika vähän aikaa, että vois tehdä yhdessä mitään kivaa.
      SItten tulee viikonloppu ja olisi aikaa, mutta sinä päätätkin lähteä baariin, kun mies luultavasti haluais viettää sun kanssa aikaa ja tehdä yhdessä jotain. Ei se varmaan kivalta tunnu jos olet mielummin baarissa kuin miehen kanssa.
      Ja ajan lisäks toinen juttu saattaa olla raha. Jos sun baarireissulla menee vaikkapa 50e ja käyt 3 kertaa kuussa, se tekee jo 1800e vuodessa.
      Eikö niillä rahoilla olis kivempi käydä vaikka jollain kivalla lomamatkalla miehen kanssa ja sen lomamatkan lisäks saisitte vielä yhteistä aikaa viikonloppusin.
      Tai jättämällä baarit, voisit pitää joka vuosi kuukauden töistä vapaata!
      Pyydätkö muuten miestä koskaan baariin mukaan? Ei varmaan tunnu kovin mukavalta jos et, ja tietysti sillon saattaa tulla epäilyksiäkin, että mitä sellasta sielä on mitä se mies ei saa nähdä

    • Tarkastaja!

      Haloo! Tämä on vanha postaus, 3.6.2009 00:23

      • ohikiitäjä

        Haloo! Niin on, mutta sama ongelma on edelleen hyvin monilla ja tulee olemaan vielä vuonna 2029. KESTOAIHE!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe