reo speedwagon - take it on the run
Kommentteja tästä amerikkalaisesta yhtyeestä/ ko. kappaleesta
Reo Speedwagon
3
265
Vastaukset
- pappa
Täytyi oikein kaivaa esiin Hifi-lehti vuodelta -81 ja lukea uudelleen arvostelu kyseisen kappaleen sisältävästä lp:stä HI inFIdelity. Sen arvostelun perusteella aikoinani ostin ko. levy, sitä kehuttiin niin kovasti. Minulle se oli pettymys siinä mielessä että se on liian amerikkalainen minun makuuni mutta hyviä melodioita sillä kyllä on eikä toteutuksessakaan ole mitään vikaa. Sellaista purkkaheviä.
Miten kukaan keksiikään kysellä tällaisesta kappaleesta, levyhän on julkaistu jo vuonna -80 eikä se ainakaan täällä Suomessa mikään klassikko ole. - tigru
Täytyipä meikäläisenkin ruveta muistelemaan vanhoja 80:luvun jutskia. Take it to run on ihan Ok, mutta mielestäni kyseisen Hi infedelity levyn paras veto on keep on loving you, mitäpä mieltä siitä??
- Romanttinen musamies
Minä tykkään bändistä.Nyt vuonna 2008 olen ostellu cd:nä bändin musaa kun lp:t kulunu puhki.Hienoja melodioita ja kaikki ei varmasti tykkää laulajan äänestä mut tällaisena umpi romantikkona tää musa menee mulle hyvin ja niinhän se on että ei kaikkien tarvii tykätä kaikesta,siksi musa onkin niin ihanaa että itse voi valita eikä tarvii välittää toisten mausta.Kaikki bändin ystävät viestiä tänne,olis kiva kuulla onko muitakin bändin ystäviä.Uusin cd on muuten Find your own way home ja tietty aivan loistava cd.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va146268Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1645703Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko665110Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas914702Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2274661Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1834567Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64539Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa654412Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153999Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast423925