reo speedwagon - take it on the run
Kommentteja tästä amerikkalaisesta yhtyeestä/ ko. kappaleesta
Reo Speedwagon
3
240
Vastaukset
- pappa
Täytyi oikein kaivaa esiin Hifi-lehti vuodelta -81 ja lukea uudelleen arvostelu kyseisen kappaleen sisältävästä lp:stä HI inFIdelity. Sen arvostelun perusteella aikoinani ostin ko. levy, sitä kehuttiin niin kovasti. Minulle se oli pettymys siinä mielessä että se on liian amerikkalainen minun makuuni mutta hyviä melodioita sillä kyllä on eikä toteutuksessakaan ole mitään vikaa. Sellaista purkkaheviä.
Miten kukaan keksiikään kysellä tällaisesta kappaleesta, levyhän on julkaistu jo vuonna -80 eikä se ainakaan täällä Suomessa mikään klassikko ole. - tigru
Täytyipä meikäläisenkin ruveta muistelemaan vanhoja 80:luvun jutskia. Take it to run on ihan Ok, mutta mielestäni kyseisen Hi infedelity levyn paras veto on keep on loving you, mitäpä mieltä siitä??
- Romanttinen musamies
Minä tykkään bändistä.Nyt vuonna 2008 olen ostellu cd:nä bändin musaa kun lp:t kulunu puhki.Hienoja melodioita ja kaikki ei varmasti tykkää laulajan äänestä mut tällaisena umpi romantikkona tää musa menee mulle hyvin ja niinhän se on että ei kaikkien tarvii tykätä kaikesta,siksi musa onkin niin ihanaa että itse voi valita eikä tarvii välittää toisten mausta.Kaikki bändin ystävät viestiä tänne,olis kiva kuulla onko muitakin bändin ystäviä.Uusin cd on muuten Find your own way home ja tietty aivan loistava cd.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920