et voi aikuinen nainen olla katkera visailusta :)
voisko lisko taas lopettaa provoilun
19
229
Vastaukset
- Jazuli
..ken oisi mu jokai tekee sit mihi resurssit riittäs..joillakii ei provoiluu piemmälle joteka annetaa jatkaa..sais ees jossakii saral pätee eiks nii...???
=o)
semmost se toimettumuus aiheuttaa..rupee harmaa massa pääs haalistuu.. - ...
*siten viidakko vastaa kun sinne huutaa*
- Jazuli
vika kartal myö ollaa suomes eikä tääl oo viidakoita..=o)
- ..----...
Jazuli kirjoitti:
kaikki eivät ajele
Jazuli kirjoitti:
tukehtukoot omaan erinomaisuuteensa, siperia tulee sen kyllä opettamaan, itkekööt sitten hampaattomalla suullaan :)
- Jazuli
..----... kirjoitti:
kaikki eivät ajele
oikiasta viidakosta..*kaikki eivät huutele pilluun*..meinaa jos sit tarkottelit...???
- To4D
monte24 kirjoitti:
tukehtukoot omaan erinomaisuuteensa, siperia tulee sen kyllä opettamaan, itkekööt sitten hampaattomalla suullaan :)
sattumalta huomannut, että kovin moni sinun lisäksesi täällä ei jaksa provojen kanssa vääntää?
To4D kirjoitti:
sattumalta huomannut, että kovin moni sinun lisäksesi täällä ei jaksa provojen kanssa vääntää?
miul on aikaa :)
- To4D
monte24 kirjoitti:
miul on aikaa :)
sinä ruokit trollia, trolli voi hyvin ja palsta ei voi hyvin. Voisit käyttää aikasi parempiinkin keskusteluihin.
To4D kirjoitti:
sinä ruokit trollia, trolli voi hyvin ja palsta ei voi hyvin. Voisit käyttää aikasi parempiinkin keskusteluihin.
uusinikkinen
- To4D
monte24 kirjoitti:
uusinikkinen
uusinikkinen? Jos oikein ymmärsin mitä tarkoitat niin, olet väärässä. Nikki on vanha, mutta kirjoitusasu vähän vaihtunut.
- Cranky_geek
To4D kirjoitti:
ihan suotta noille vastailee takas. Se vähentää parhaiten trollaamista, kun ei reagoi mitenkään niin monikin kyllästyy aikanaan yksinpuheluun. Semmosten perässä roikutaan helposti jotka vastailee takaisin ja antaa huomiota.
Cranky_geek kirjoitti:
ihan suotta noille vastailee takas. Se vähentää parhaiten trollaamista, kun ei reagoi mitenkään niin monikin kyllästyy aikanaan yksinpuheluun. Semmosten perässä roikutaan helposti jotka vastailee takaisin ja antaa huomiota.
mitenkä sinä hyväksyt sen provoilut???
- ........
monte24 kirjoitti:
t: pilleri
- Cranky_geek
monte24 kirjoitti:
liskon jutuista oon tykänny, ei siinä mitään, mut enhän mä tässä siitä puhunu mitään. Eikä sitä ookaan nyt näkyny täällä viime aikoina. Puskista on usein aika vainoharhaista lähteä arvailemaan kuka siellä vois olla. Helposti tulee syyteltyä ihan aiheetta ja haukuttua väärää puuta. Mä puhuin ihan yleisellä tasolla tässä kuten toadiki, että jos joku provoilee ja haastaa riitaa tyhjänpäiväisyyksillä, niin monesti on parempi antaa olla joilloin homma jää siihen.
Cranky_geek kirjoitti:
liskon jutuista oon tykänny, ei siinä mitään, mut enhän mä tässä siitä puhunu mitään. Eikä sitä ookaan nyt näkyny täällä viime aikoina. Puskista on usein aika vainoharhaista lähteä arvailemaan kuka siellä vois olla. Helposti tulee syyteltyä ihan aiheetta ja haukuttua väärää puuta. Mä puhuin ihan yleisellä tasolla tässä kuten toadiki, että jos joku provoilee ja haastaa riitaa tyhjänpäiväisyyksillä, niin monesti on parempi antaa olla joilloin homma jää siihen.
puskittu sitten
- Cranky_geek
monte24 kirjoitti:
puskittu sitten
se menee silti. Mikä sut saa olemaan niin varma siitä, että olet tunnistanut oikean henkilön? Entä jos oletkin väärässä ja joku vaan teeskentelee ja vedättää sua? Onko kaikki sittenkään tuon vaivan arvoista, kun senkin ajan voisi tehdä muuta tai keskittyä keskustelemaan asioista riitelemisen sijaan?
Cranky_geek kirjoitti:
se menee silti. Mikä sut saa olemaan niin varma siitä, että olet tunnistanut oikean henkilön? Entä jos oletkin väärässä ja joku vaan teeskentelee ja vedättää sua? Onko kaikki sittenkään tuon vaivan arvoista, kun senkin ajan voisi tehdä muuta tai keskittyä keskustelemaan asioista riitelemisen sijaan?
kuka sitä en tiedä.
keskusteluista vois sanoa et niitähän hyvin vähän täällä käydään,provoilu tuntuu olevan se tärkein asia, jonka ylläpitokin sallii valitettavan hyvin.- Cranky_geek
monte24 kirjoitti:
kuka sitä en tiedä.
keskusteluista vois sanoa et niitähän hyvin vähän täällä käydään,provoilu tuntuu olevan se tärkein asia, jonka ylläpitokin sallii valitettavan hyvin.kuitenkaan sanoa mitään varmaa. Se on ihan hyvin olla joku kuka on vaan sattunut seuraamaan keskusteluja sen verran, että tietää keiden välillä on ollut jännitettä ja mitä asia on koskenut jolloin on helppoa käyttää näitä tietoja provojensa kohdistamiseen. Parhaimmillaan tolla saa muuta tappelemaan keskenään kun itse voi seurata touhua sivusta ja naureskella.
Sitä paitsi provojen ja keskusteluiden suhteeseen vaikuttaa hyvin pitkälti se millaiseen keskusteluun palstalaiset ottavat osaa. Jos aikaa käytetään pääasiassa asioista keskustelemiseen, niin sellaisia ketjuja tehdään myös enemmän. Se innostaa kirjoittamaan, kun huomaa että siitä seuraa herkemmin vilkasta ja mielenkiintoista mielipiteiden vaihtoa. Sitten taas jos tartutaan helposti jokaiseen pieneenkin poikittaiseen sanaan ja riidan haastoon, niin aktiivinen keskustelu sellaisissa ketjuissa hukuttaa helpommin alleen nämä asiaketjut ja vie myös kirjoittajien aikaa osallistua niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778