Vittuiluketju

monte24: lopeta jo latinolätinäsi (gek-kon viholliset ovat myös allekirjoittaneen vihollisia)


Mr.Kalluppi: peruutan lausuntoni


http://www.youtube.com/watch?v=Miico0R8vWg





"Ai niin, jättäkää rouva j rauhaan :)"



MarttyyriMallari-TTt

52

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mokomakin mulkku!

      • tiesitkö, että riehumiselle on vaihtoehto.


        "Take it easy"


        MarttyyriMallari-TTt


    • To4D

      Paska bändi. Ramoneskin on parempi.

      • olet väärässä.


        "Tai sitten roskamusiikin ystävä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • anzzy--

        Minulle vittulijoita jäljitin varmaksi 16 puskaa
        Minuna vittuilaan enemmän, kun itse kirjottelen
        Vaikka rekkaakin käytin, niin monet väärrenökset menivät läpi.
        Käytä sinäkin tätä samaa nikkiä vaan vapaasti ja VITTULE KAIKILLE
        Ehkä se helpottaisi----jos eit kestä vittuiluja, vaihda foorumia


      • anzzy-- kirjoitti:

        Minulle vittulijoita jäljitin varmaksi 16 puskaa
        Minuna vittuilaan enemmän, kun itse kirjottelen
        Vaikka rekkaakin käytin, niin monet väärrenökset menivät läpi.
        Käytä sinäkin tätä samaa nikkiä vaan vapaasti ja VITTULE KAIKILLE
        Ehkä se helpottaisi----jos eit kestä vittuiluja, vaihda foorumia

        tietenkin tiedän, että solvaajia on enemmän kuin yksi.


        "Kehotan jokaista sanomaan sanottavansa omalla nikillään, koska puskista huutaminen on pelkurien hommaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • anzzy--
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tietenkin tiedän, että solvaajia on enemmän kuin yksi.


        "Kehotan jokaista sanomaan sanottavansa omalla nikillään, koska puskista huutaminen on pelkurien hommaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Se on lainaus Vänrikki Ståhlelesta Sandels.....daktyylissä,,,,,
        Kylläsyin rekan käyttmiseen----varsinkin, kun siinä on ikuinen banni;)
        Se ei minua estä kirjottamasta yhtään:D
        Toivoa vaan soppii mikä on aitoa anzzya
        Monikin tietää---tyhmemmät eivät feikkejä huomaa


      • anzzy-- kirjoitti:

        Se on lainaus Vänrikki Ståhlelesta Sandels.....daktyylissä,,,,,
        Kylläsyin rekan käyttmiseen----varsinkin, kun siinä on ikuinen banni;)
        Se ei minua estä kirjottamasta yhtään:D
        Toivoa vaan soppii mikä on aitoa anzzya
        Monikin tietää---tyhmemmät eivät feikkejä huomaa

        noille provoille.


      • anzzy--
        monte24 kirjoitti:

        noille provoille.

        Ei maatiaisfinski tavis vaan tahdo uskoa totuutta;D


      • anzzy--
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tietenkin tiedän, että solvaajia on enemmän kuin yksi.


        "Kehotan jokaista sanomaan sanottavansa omalla nikillään, koska puskista huutaminen on pelkurien hommaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tee rikosilmoitus, niin poliisi saa tiedot puskastakin ylläpidolta
        Jos puskaaja on myos rekattu, niin nimi selviää heti
        Ainakin miltä koneelta on puskattu-----kirjastosta? hankalampaa


    • Perseeseen

      MarttyyriMallari-TTt on fiktiivinen hahmo, mutta hänen valmistamat pienoismallit ovat faktaa. Aina kun MarttyyriMallari-TTt aloittaa keskustelun jollain forumilla, niin lukijoita on tuhatmäärin. MarttyyriMallari-TTt puhalsi sammuvan
      Pienoismallit.net saitin eloon kun se oltiin jo kuoppaamassa. Mikä oli webmasterin kiitos siitä?
      Minut suljettiin sieltä pois. Aikoinaan sekaannuin moneen keskusteluun IPMS-Malliforumilla ja keskustelut riehaantuivat siellä ennennäkemättömän kiivaiksi. Nykyään molemmat paikat ovat jälleen elottomia. Miksi näin on? Koska niistä puuttuu eräs olennainen asia: Innostus

      MarttyyriMallari-TTt

      "Minun jälkeeni tulee pimeys"

      Buhahahaaa!!!

      • joka sana tuosta on totta.


        http://www.youtube.com/watch?v=1Nkmb3ozHE4&feature=related


        "So what is the point?"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sirpamaikkarilta

      olla liian paljon poissa kun ei tee kenellekkään mieli vittuilla. Edes vaikka osottautuisi itsekeskeiseksi porvariksi!


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin, ei ilman syytä saa solvata ketään. Ei ainakaan puskista käsin.


        http://media.kaleva.fi/plus/img/hires/20070801/hires_070801j011510f.jpg



        "Yhteinen ystävämme näyttää hieman oudolta :)"



        MarttyyriMallari-TTt

        Ja puskiin solvaamaan painuu pelkuri joka ei uskalla edes anonyymillä nimimerkillä ketään solvata. =)


      • Teit tuolla varmaan Jyrki-boyn ikionnelliseksi. ;-)



      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Teit tuolla varmaan Jyrki-boyn ikionnelliseksi. ;-)

        on siis kokoomuksen miehiä...just joo.


        "Luulin, että olet köyhä :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sininen_sitruuna

      Vai vittuilla sitä pitäis? Ei nyt just kauheesti vittuiluta.. Mut jos toteaisin, että ootte kaikki ihan perseestä - ihan vaan sen takia, että mulla on järkyttävä hammassärky ja aamulla pääsee vasta hammaslääkäriin.. ( No ette ole.. :)

      • voin vain kuvitella mitä joudut kärsimään.


        "Ikävä juttu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • anzzy--
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voin vain kuvitella mitä joudut kärsimään.


        "Ikävä juttu"


        MarttyyriMallari-TTt

        Koko yön


    • palstan naiset

      ne henkilöt, jotka lainaavat minun nimimerkkiäni :/

      • toisen nikin lainaaminen on tyypillistä pelkurien toimintaa ja täällähän pelkureita on enemmän kuin tarpeeksi.


        "Tai sitten olet tehnyt erityisen vaikutuksen palstalaisiin :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • palstan naiset
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        toisen nikin lainaaminen on tyypillistä pelkurien toimintaa ja täällähän pelkureita on enemmän kuin tarpeeksi.


        "Tai sitten olet tehnyt erityisen vaikutuksen palstalaisiin :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        olen tehnyt "vaikutuksen". Kokoajan olen joutunut häirikköjen ahdistelemaksi :)

        Ehkä pitäisi hankkia oma nimmari...


    • vissiin keksiä sulle jotain ilkeää, mutten jaksa. Kun olet kuulemma mun kiusaaja..

      "Mikä leuhkoissa ärsyttää?"

      • en tiedä pitäisikö sinun keksiä mitään ilkeää, koska jos olet oikeasti leuhka, niin sehän ei ole minun vikani :)


        "Ehkä ne ovat vain huhupuheita..."


        MarttyyriMallari-TTt


    • scale

      ehkä myöhemmin.

    • Mr.Kalluppi

      "Mr.Kalluppi: peruutan lausuntoni"

      ???????.

    • Kukkonen.

      *rouva j aloitti vittuilun itse*

      • ...

        linkki.


      • Kukkonen.
        ... kirjoitti:

        linkki.

        *se on poistanut ne*


      • ...
        Kukkonen. kirjoitti:

        *se on poistanut ne*

        onko noin?


    • vittulepas nyt sitten, täällä ollaan naurunappulat herkässä :D

      *opeta vittuilemaan ku mä en osaaaaaaa*

      • ....

        vitussa sitä on luuhattu?


      • .... kirjoitti:

        vitussa sitä on luuhattu?

        se teille kuuluu ***tana :D

        Himassa, töissä, himassa... Töissä taas :P


      • ....
        alruna kirjoitti:

        se teille kuuluu ***tana :D

        Himassa, töissä, himassa... Töissä taas :P

        eihän se saatana kuulu. Mutta se vittu näkyy. Perkele.


      • .... kirjoitti:

        eihän se saatana kuulu. Mutta se vittu näkyy. Perkele.

        sen haistaa xD

        *hygienia kunnossa*


      • ....
        alruna kirjoitti:

        sen haistaa xD

        *hygienia kunnossa*

        helvetti. Olet käsitellyt kalaa. :C


      • .... kirjoitti:

        helvetti. Olet käsitellyt kalaa. :C

        mut sä oot, tälleen tyttöjen kesken? xD

        *en näe mitään*


      • ....
        alruna kirjoitti:

        mut sä oot, tälleen tyttöjen kesken? xD

        *en näe mitään*

        tyttöjen kesken. Miksi minulla kasvaa haaruista varsi. Ja kaksi kuulaa?


      • .... kirjoitti:

        tyttöjen kesken. Miksi minulla kasvaa haaruista varsi. Ja kaksi kuulaa?

        eri värisinä pornokaupasta, Ootko nähnyt jo kuvaston?

        *Mä sanoin, että se oli pikaliimaa*


      • ....
        alruna kirjoitti:

        eri värisinä pornokaupasta, Ootko nähnyt jo kuvaston?

        *Mä sanoin, että se oli pikaliimaa*

        on vanhaa mallistoa. Jaa. Uusi kuvasto on ilmestynyt? No perkele. Pikaliimaa?Nojoo. Tunnustan. ;P


      • .... kirjoitti:

        on vanhaa mallistoa. Jaa. Uusi kuvasto on ilmestynyt? No perkele. Pikaliimaa?Nojoo. Tunnustan. ;P

        American Piet x'D


      • ....
        alruna kirjoitti:

        American Piet x'D

        hävettää tunnustaa. :C


      • .... kirjoitti:

        hävettää tunnustaa. :C

        mut ens kerralla sitten katsot tarkkaan, että ostat oikean tuubin, eiks niin? :)

        Hyvää yötä :D


      • ....
        alruna kirjoitti:

        mut ens kerralla sitten katsot tarkkaan, että ostat oikean tuubin, eiks niin? :)

        Hyvää yötä :D

        juttu. Hyvää yötä. :D


    • makoileva stallari

      ratikan työreformi haisee!

    • Hiekkalaatikko?

      "Voi vittu..."

      • avaruus-pete

        Niin? Vittu. Morooo!


        Hähä! xD



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe