Oletteko olleet suihkurusketuksessa? Jos niin miten "toimitaan" ja kauanko kestää?
Mietin kumpaan menisin, solariumiin vai tuohon...
suihkurusketus??
2
1224
Vastaukset
- anniina.k.k
Itse kän 1-2 kertaa kk:dessa Suihkurusketuksessa!
Tykkään tosi paljon.
Aikaa menee 10-15 minsaa. Nopsaa & kätevää.
SuihkuR. kestää noin 1,5 viikkoa kerrallaan.
Itse käytän sen lisäksi DOVEN päivettävää rasvaa.
Helsingin Kampissa on yks todella hyvä mesta..
hinta oli nyt kesäkamppis 25€
=) - Minttuliini83
Hairstoressa käyn aika useinkin, ilmaisseteleiden vuoksi. Ihan hyvä muuten, kunhan tekijä ei laita liikaa. Osa ruskettajista ihan surkeita ja osa taas osaa hyvin homman. No edellisenä iltana kuorinta ja kosteutus, rusketuspäivänä paikalle. Laitat kertakäyttöiset pikkarit jalkaan ja seisot mitä ihmeellisemmissä asennoissa suihkutuksen ajan. Yleensä neljässä eri asennossa (kyljet x 2 ja kasvot laittajaan päin ja selkä laittajaan päin). Sit hipsit kuivattelemaan noin 10 minuutiksi. Sit saa pukea. Ota mustaa vaatetta mukaan, koska se aine värjää. Tuotteissa käytetään välittömästi väriä tuovaa väriainetta (helpottamaan suihkutusta) niin jäljelt jää jos valkoisissa menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056