tyttömäinen olo??? NIIN?
milloin viimeeksi sinulla on ollut?
9
94
Vastaukset
- Kukkonen.
*täsmentäisitkö?*
- Jazuli
..uus tukka melkei 30 senttii lyhyempänä..sekä kiva meikki sekä nuorekkaat vaatteet ja miehen kehasut teki olon nii tyttömäiseks..=o)
...*iha leijuin*..
=o)voi sinnuu jazuli, mut totta sekin et välillä on hyvä vaihdella tyyliä,ikään kuin uusiutua.
mitenkä siuhun vaikuttaa hiustyylin ja pituuden muutos??
olen itsessäni huomannut että hiusten pituus vaikuttaa äkkipikaisuuteen, mitä lyhyemmät sitä kiivaampi.- Jazuli
monte24 kirjoitti:
voi sinnuu jazuli, mut totta sekin et välillä on hyvä vaihdella tyyliä,ikään kuin uusiutua.
mitenkä siuhun vaikuttaa hiustyylin ja pituuden muutos??
olen itsessäni huomannut että hiusten pituus vaikuttaa äkkipikaisuuteen, mitä lyhyemmät sitä kiivaampi...omaa karvaa..=o)
..hmm...sepä ois iha uuen tuntuu..pää on kepee sekä mieli virkiä..=o)
..heh kauhistus josko mieki sitte kiivastun koht sillain..=o) Jazuli kirjoitti:
..omaa karvaa..=o)
..hmm...sepä ois iha uuen tuntuu..pää on kepee sekä mieli virkiä..=o)
..heh kauhistus josko mieki sitte kiivastun koht sillain..=o)mökötettää sitten :)
- Jazuli
monte24 kirjoitti:
mökötettää sitten :)
...nii innoissaa uuesta luukistain jotta taitas kestää jonkiimoiset tussahuksetkii..=o)))))
..*eikä möksötetä tulis vain ryppyjä*...
=o7 Jazuli kirjoitti:
...nii innoissaa uuesta luukistain jotta taitas kestää jonkiimoiset tussahuksetkii..=o)))))
..*eikä möksötetä tulis vain ryppyjä*...
=o7mut kyl oikein paha mökötys viruttaa otsanahkaa :)
miun mökötys loppuis kun sais töitä ja prätkän, voipi olla et otsanahka kerkee virahtaa polviin tätä menoa :(
Eilen katsellessani kun kultani nikkaroi soreaa kampauspöytääni kasaan.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 755129
- 754093
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2733840- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3832827- 232668
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472047
- 1101952