Syön 1000 kJ kolmen tunnin välein, yhteensä 9000 kJ/vrk .
Vuorokauteni alkaa iltayhdeksältä, jolloin syön 1000 kJ.
Aamukuudelta saisin syödä 3000 kJ kun yöllä en syö mutta vain 2000 riittää.
Lounaalla syön 3000, kolmelta ja kuudelta taas 1000.
Painoni on laskenut 25 kiloa kahdessa ja puolessa vuodessa.
Humpuukimaakareille ei ole mennyt senttiäkään, ja syön ihan mitä haluan, suorastaan hiilihydraattipainotteisesti (paljon leipää).
Oleellisinta on että en syö varastoon ja etukäteen, vaan aina vasta kun edelliset on kulutettu. Maksimissaan 3 tuntia jaksaa aina sinnitellä repsahtamatta.
Ja ei ole vaikeaa, tuon 1000 kJ oppii omista ruuistaan arvioimaan nopeasti.
Ja jos sillointällöin pitää mässäyspäiviä, eivät nekään merkitse juuri mitään ;-)
Helppoa on
4
252
Vastaukset
- Dawg
Aika vanhanaikaista puhua kilojouleista. Kukaan ei ymmärrä. Kalorit on tunnetumpia.
Joule ja kilojoule ovat nimittäin "uusia" SI-järjestelmän mukaisia virallisia yksikköjä, jotka ovat syrjäyttäneet epämääräiset vanhanaikaiset "kalorit" jo viime vuosituhannella.
Laihdutusbisnes lienee ainoa sektori jossa energialle vielä yleisesti käytetään vanhentunutta yksikköä "kalori".- Dawg
Phoca55 kirjoitti:
Joule ja kilojoule ovat nimittäin "uusia" SI-järjestelmän mukaisia virallisia yksikköjä, jotka ovat syrjäyttäneet epämääräiset vanhanaikaiset "kalorit" jo viime vuosituhannella.
Laihdutusbisnes lienee ainoa sektori jossa energialle vielä yleisesti käytetään vanhentunutta yksikköä "kalori".Niin, ja tämähän ON laihdutuspalsta.
- Paino hallinnassa
Kyllä pitää paikkansa että voi syödä tosi paljon,kun katsoo mitä suuhunsa laittaa.
Itse olen laskenut että syömiseni on suurimmaksiosaksi kasviksia ja paljon.
Proteiinejä pois sulkematta(liha,kana,kala,soija..ym.)koska niitä lihakset tarvitsevat.Ja lihas kuluttaa enemmän energiaa kuin läski.
Liikkumalla ja ruokavaliolla olen pudottanut painostani (nainen)32 kg ,n.1,5-vuodessa.Tavoiteenani on ne entiset lukemat eli 65kg.Ainoa mikä harmittaa on että aluksi jätin kaikki proteiinin ja lihakseni katosivat.(olin käynytpunttisalilla 20-vuotta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084623- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91082- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1321030- 109989