http://www.nothingtoxic.com/media/1244159173/Teenage_Girl_Barely_Saved_From_Suicide_With_Diving_Catch
tässä on onnellinen loppu, mut näin ei aina käy.
olkaa ihmiset ylpeitä käytöksestänne.
mihin kiusaamiset voi johtaa
6
75
Vastaukset
- nyt.
rauhoitu ja hengitä syvään.
T:Hossi & pakastettu köysijoillain ihmisillä ei vaan ole omatuntoa, pääasia on saada vain pitää hauskaa muitten kustannuksella,seuraamuksista viis.
- hossi
monte24 kirjoitti:
joillain ihmisillä ei vaan ole omatuntoa, pääasia on saada vain pitää hauskaa muitten kustannuksella,seuraamuksista viis.
tuo pitänee paikkansa. Halveksittavaa porukkaa.
- cwxwax
monte24 kirjoitti:
joillain ihmisillä ei vaan ole omatuntoa, pääasia on saada vain pitää hauskaa muitten kustannuksella,seuraamuksista viis.
Voisitkin nyt pohtia, olisiko sinulla itselläsi omassa käytöksessäsi jotain parannettavaa.
cwxwax kirjoitti:
Voisitkin nyt pohtia, olisiko sinulla itselläsi omassa käytöksessäsi jotain parannettavaa.
VASTUUTAAN.
MITÄ KIUSAAMISTA OLEN MUKA HARJOITTANUT????? TOTTA VITUSTA ÄRÄHDÄN JOS MINUN TAI KAVERIENI KIMPPUUN KÄYDÄÄN.
OSOITA YKSIKIN KERTA KUN MINÄ OLE ALOITTANUT JONKUN SORSIMISEN TÄÄLLÄ ILMAN MITÄÄN SYYTÄ, JOO ET VOI KOSKA NIIN EI OLE TAPAHTUNUT.
TUKEHDU PASKAAN VITUN PUSKANRÄHJÄ!
- itse en kelvannut
..aikuisten tyttöjenkään universaaliseen maailmankaikkeuteen.Kun ei saumoja ollut hienostoasioihin,kuten nahkapukeisiin miehiin.Hyljeksintää ja seurannaishyljeksintää,vaikea sanoa,aloittivatko naiset vai miehet, heterot vai hetero-bisset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865