korut tatskat miehillä= homoutta

ainoat oikeat miehiset korut on arvet, niitä kelpaa esittää miehekkäästi.

hankkikaa äijät arpia

54

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monttu nero! Tiedän taas ansiostasi itsestäni jotain, mitä en aiemmin ole tiennyt...

• kaunistahan se on kun kaksi riikinkukkoa rakastaa toisiaan.

• monte24 kirjoitti:

kaunistahan se on kun kaksi riikinkukkoa rakastaa toisiaan.

taas on aika hinttiä ruikuttaa palstalla rasimista, feminismistä ja katkaravusta...

• Genio.Mente kirjoitti:

taas on aika hinttiä ruikuttaa palstalla rasimista, feminismistä ja katkaravusta...

läpsimisellä :) miksi et vielä uhkaa kynsimisellä???? IIIK EI KASVOIHIN EI KASVOIHIN :)

• monte24 kirjoitti:

läpsimisellä :) miksi et vielä uhkaa kynsimisellä???? IIIK EI KASVOIHIN EI KASVOIHIN :)

monttu niin, että hinttejä ja neitejä läpsitään. Miehiä sitten lyödään. Ja tosimiehet osaa käyttäytyä niin ettei lyöminen ole tarpeellista

• Genio.Mente kirjoitti:

monttu niin, että hinttejä ja neitejä läpsitään. Miehiä sitten lyödään. Ja tosimiehet osaa käyttäytyä niin ettei lyöminen ole tarpeellista

hitit läpsii ja raapii, miehet lyö nyrkein

• monte24 kirjoitti:

hitit läpsii ja raapii, miehet lyö nyrkein

Niinhän ne tekee. Siksi juuri niitäkin läpsitään. Eihän nyt kuitenkaan ole tarkoitus tappaa ketään. Hintti saa hintin läppäsyn. Siinäkin pitää varoa, ettei läpsi liian kovaa. Ei sitä iktua ja valitusvirttä jaksa sitten kukaan... paitsi hintti itse...

• Genio.Mente kirjoitti:

Voin mä kuvitella, että et ole hintti ja olet mies. Tarjoan sulle siis nyrkkiä. Toivottavasti et mene rikki...

lupaukset genio vaikuttaa.

lopeta se ininä ja tee jotain,tule tänne olenhan sulle jo kertonut missä pyörin viikonloppuisin.

se on siusta kiinni se asia,joko toteutat tai sitten nielet vain pelkosi :)

• monte24 kirjoitti:

lupaukset genio vaikuttaa.

lopeta se ininä ja tee jotain,tule tänne olenhan sulle jo kertonut missä pyörin viikonloppuisin.

se on siusta kiinni se asia,joko toteutat tai sitten nielet vain pelkosi :)

yhtä pitkä matka stadiin. Ei mulla ole mitään asiaa sinne junttilaan. Sun läpsiminen ei ole riittävä syy siihen reissuun.

• Genio.Mente kirjoitti:

yhtä pitkä matka stadiin. Ei mulla ole mitään asiaa sinne junttilaan. Sun läpsiminen ei ole riittävä syy siihen reissuun.

monte ota niin vakavasti kaikkea sanottua. En mä sua halua lyödä. Se ei olisi reilua sua kohtaan.

• Genio.Mente kirjoitti:

kerroit, joten se joka siirtyy jonnekkin olet sinä,en minä.

• monte24 kirjoitti:

kerroit, joten se joka siirtyy jonnekkin olet sinä,en minä.

Älä vääristele sanomaani.

Kerroin että ensiksi sanoisin sulle sun kiukuttelukohtauksen aikana, että "Rauhoitu hyvä mies..." Jos et sitä uskoisi, joutuisi läppäsee sua avokkaalla. Niin kuin voi olla joskus suotavaa, kun joku on hysteerinen...

• Genio.Mente kirjoitti:

Kerroin että ensiksi sanoisin sulle sun kiukuttelukohtauksen aikana, että "Rauhoitu hyvä mies..." Jos et sitä uskoisi, joutuisi läppäsee sua avokkaalla. Niin kuin voi olla joskus suotavaa, kun joku on hysteerinen...

no tuu rauhoittelemaan :) ainoo mies joka naamaani on läppässyt huomas silmänräpäyksessä huulensa haljenneen.

tarjosin kyllä kaljan myöhemmin sovinto eleenä.

• monte24 kirjoitti:

no tuu rauhoittelemaan :) ainoo mies joka naamaani on läppässyt huomas silmänräpäyksessä huulensa haljenneen.

tarjosin kyllä kaljan myöhemmin sovinto eleenä.

asia. Se en ollut minä.

Mutjoo. En jaksa enää. Ei ole vaivan arvoista.

• Genio.Mente kirjoitti:

asia. Se en ollut minä.

Mutjoo. En jaksa enää. Ei ole vaivan arvoista.

pitkäjännitteisyyttä genio

• Genio.Mente kirjoitti:

kädestäsi ja kun vilkaisisit minuun näkisit että monten himokkaassa suussahan ne on :)
        mut älä itke kyl 7 sormellakin kitaraa rämpyttelee

• To4D

korut ja tatuoinnit mielestäni vähän neitimäisiä, mutta arvet ovat osoitus pelkästään tyhmästä päästä tai itsesuojeluvaiston puutteesta.

• ja aivan selvää asia että niitä arpia silloin tulee

• vähän varovaisempi
        monte24 kirjoitti:

ja aivan selvää asia että niitä arpia silloin tulee

niiden smirkkeleiden, vasaroiden ja muiden leikkaavien ynnä vaarallisten työvälineiden kanssa. Tässä on ilmassa sellaista tuntua, että yrität varovasti kertoa sulla olevan enää kolme sormea jäljellä timpurin hommien jälkeen. :)

• vähän varovaisempi kirjoitti:

niiden smirkkeleiden, vasaroiden ja muiden leikkaavien ynnä vaarallisten työvälineiden kanssa. Tässä on ilmassa sellaista tuntua, että yrität varovasti kertoa sulla olevan enää kolme sormea jäljellä timpurin hommien jälkeen. :)

se kertoo kömpelyydestä ja vähäisestä älystä.

• To4D
        monte24 kirjoitti:

ja aivan selvää asia että niitä arpia silloin tulee

sanonta kertoo että "jos ainoa työkalu on vasara, niin kaikki ongelmat alkavat näyttää nauloilta". Mutta tältä "tosimieheltä" on sitten kai viety se vasarakin.

• vänksy
        To4D kirjoitti:

sanonta kertoo että "jos ainoa työkalu on vasara, niin kaikki ongelmat alkavat näyttää nauloilta". Mutta tältä "tosimieheltä" on sitten kai viety se vasarakin.

sanontaa kuullutkaan, mutta aika hyvä sanonta oli kieltämättä :)

• Marie-Cecile

minulla ei ole yleensä koruja enkä omista yhtään tatuointia, eli en ole tarpeeksi neitimäinensukupuoleeni nähden ja siihen päälle vielä minulla on jonkin verran arpia eli minulla on vielä tyhmä pää ja ehkä myös hieman puutteita itsesuojeluvaistossa...

• Marie-Cecile kirjoitti:

minulla ei ole yleensä koruja enkä omista yhtään tatuointia, eli en ole tarpeeksi neitimäinensukupuoleeni nähden ja siihen päälle vielä minulla on jonkin verran arpia eli minulla on vielä tyhmä pää ja ehkä myös hieman puutteita itsesuojeluvaistossa...

vai miten olet arpesi saanut

• Marie-Cecile
        monte24 kirjoitti:

vai miten olet arpesi saanut

juniorina paljon luontoseikkailuja ja kiipeilyä.
        Niin ja on sitä tullut harrastettua lajia, jossa on kontaktia sen verran paljon, että mustelmilta ja arvilta ei suojista huolimatta täysin säästynyt.
        Ja sitten pari arpea saanut leikkauksesta.

• k32v

luottaa enemmän tuon kauniimman sukupuolen kertomaan.

• .
      Miehillä miehekkäinä mutta myös koruja ja tatskoja. Erityisesti tatskat on suosiossani enkä tarkoita arpitatuointeja.
      Se riippuu miehestä kuinka paljon se kestää koruja menettämättä miehisyyttän. Olen nähnyt pinkissä paidassa ja koruissa olleen äijän joka näytti enemmän miehiseltä mieheltä kuin joku.. ööö.. vaikka Tony Halme tms.
      vastaavasti pelkkä korvis voi saada jonkun jo vaikuttaan hintahtavalta. Riippuu siis miehestä millainen se on jo alkujaan että kuinka paljon kestää tuollaisia ilman että menettää miehisyyttään
      .

• on,

perseestä!

• zisel

koruttomat, karskit karjut on sitä mikä miehen pitää olla!

• vänksy

miten homomaista korut ja lävistykset, mutta seksikkäitä ainakin ovat! Tatskoihin mulla nyt ei oo oikein kantaa suuntaan, eikä toiseen..Riippuu niin monesta asiasta. Arvet ovat myös usein seksikkäitä.

• kirpela

Riippuu tietysti sopiiko kuva ja äijä yksiin, ja onko se taidolla tehty.

• ..ampumahaavasta kahteen puukotushaavaan ja muutamaan leikkausarpeen....

Mutta löytyy myös tatuointeja...

Ota selvää tatskojen historiasta..

Mut ihan hyvä provo. ;)

• kuinkahan moni otti tosissaan?

• anzzy--

Japsit alussa ihmettelvä, että Suomess on rosvoja niin paljon
      Ennen ne olivat seilorin merkkejä, mutta Kakolan venukula rupesivat"seiloreiksi"
      Minuun ei tatskoja laiteta-----ego riittää ilamnki

• ..melkosen mielenkiintonen tilanne kun kävis tuolla Nipponin päässä jollekkin raskaasti tatuoidulle miesporukalle, jolta osalta puuttuisi pikkusormen pää, ilmottelemassa, et "mitäs homoja te olette"!!! XD
        Saattais saada ehkä muutaman arven vaivanpalkakseen... X)

Tatskat ei muuten liity mitenkään egoon....ainakaan itselläni...

• anzzy--
        TheOne kirjoitti:

..melkosen mielenkiintonen tilanne kun kävis tuolla Nipponin päässä jollekkin raskaasti tatuoidulle miesporukalle, jolta osalta puuttuisi pikkusormen pää, ilmottelemassa, et "mitäs homoja te olette"!!! XD
        Saattais saada ehkä muutaman arven vaivanpalkakseen... X)

Tatskat ei muuten liity mitenkään egoon....ainakaan itselläni...

Kun japanilinen mafiapomo lähettää pienen pyylhkeen ja puukon
        Sillä on itse leikattava sormenpää ja annettva anteeksipyyntönä pomolle
        Jossei itse leikkaa, tulee muut leikkaamaan vaikka pään pois

• MichikoXX

Lävistykset ja tatuoinnit sopivat mielestäni miehille ihan hyvin. Hienoin näkemäni arpitatuointi oli muuten naisen selässä.

• tokitakanasi

Joskus se sileä, auringonpaahtama hauiskin kelpaa naiselle nuoltavaksi.

• crocuta_crocuta

Mitähän tämä homous mahtaa olla?

• kuten miulla ja geniolla

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4666
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      194
      2545
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1667
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1575
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1299
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1255
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      134
      1025
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe