OSTAAKO ÄIJÄT OIKEESTI ALUSVAATTEITA NAISILLEEN???

EN MUISTA ET OLISIN KERTAAKAAN OSTANUT MINKÄÄNLISTA ALUSVAATETTA OMILLE NAISYSTÄVILLENI.
SEHÄN ON SOVINISMIA,PERKELE :( SEKSISTINEN TAKA-AJATUS NOILLA NAISTEN ALISTAJILLA.

31

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

Miehet ostaa naisille alusvaatteita tms jos haluaa nähdä naisen tietyntyyppisissä seksi-kledjuissa. Molemmat hyötyy.

• HALUTAAN PITÄÄ NAISET JONAIN BARBAROINA HYI HEMMETTI ET LÄPINÄKYVÄÄ TOUHUA,SAATANA.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

HALUTAAN PITÄÄ NAISET JONAIN BARBAROINA HYI HEMMETTI ET LÄPINÄKYVÄÄ TOUHUA,SAATANA.

näyttäisin sulle vaikka jotain nahkatakkia (tai jotain muuta vaatetta) ja sanoisin että näytät mun mielestä tosi seksikkäältä siinä ja tykkäisin jos pistäisit sen päälles niin etkö suostuis???????

• zisel kirjoitti:

näyttäisin sulle vaikka jotain nahkatakkia (tai jotain muuta vaatetta) ja sanoisin että näytät mun mielestä tosi seksikkäältä siinä ja tykkäisin jos pistäisit sen päälles niin etkö suostuis???????

JOS SE TARKOITTAIS SITÄ ET MIUN PITÄIS SEN TAKIA SUOSTUA PALVELEMAAN SEKSUAALISESTI NAISTA,NIIN EN VARMANA SUOSTUIS.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

JOS SE TARKOITTAIS SITÄ ET MIUN PITÄIS SEN TAKIA SUOSTUA PALVELEMAAN SEKSUAALISESTI NAISTA,NIIN EN VARMANA SUOSTUIS.

sitä takkia kyrvälläs maksaa vaan tilanne olis se, että me ruvettais panee. Sit mä sanoisin sulle että viittisitkö laittaa tällasen päälles kun mua kiihottais niin etkö suostuis jos se vaate ei kuitenkaan veis sun omia haluja pois mitenkään?

• zisel kirjoitti:

sitä takkia kyrvälläs maksaa vaan tilanne olis se, että me ruvettais panee. Sit mä sanoisin sulle että viittisitkö laittaa tällasen päälles kun mua kiihottais niin etkö suostuis jos se vaate ei kuitenkaan veis sun omia haluja pois mitenkään?

niin en himoistani huolimatta suostuis, ei ole tapana miellyttää ihmisiä

• zisel
        monte24 kirjoitti:

niin en himoistani huolimatta suostuis, ei ole tapana miellyttää ihmisiä

sulle osaltaan myös naisen miellyttämistä? Panet vaan itseäs miellyttääksesi?

• zisel kirjoitti:

sulle osaltaan myös naisen miellyttämistä? Panet vaan itseäs miellyttääksesi?

koska en ole varma tarkoitusperieni puhtaudesta, oikeesti en hirveesti touhua kiimoissani.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

koska en ole varma tarkoitusperieni puhtaudesta, oikeesti en hirveesti touhua kiimoissani.

hulluinta tekstiä mitä olen lukenut pitkään aikaan.

• pistettiin jopa erilleen
        monte24 kirjoitti:

HALUTAAN PITÄÄ NAISET JONAIN BARBAROINA HYI HEMMETTI ET LÄPINÄKYVÄÄ TOUHUA,SAATANA.

Mulle on hankala sovittaa,etenkin sovittamatta.Sovin saturnusrintaliiveihin parhaiten, sellaiset prinsessapallottajat,vaikken prinsessa mieleltäni ookkaan.LaPerlasta sais trendikkäät,jos haluaa olla 'kuin mä itse'. Aika sokerista ja B80-henkistä.

• VEISTÄÄ NAISELLE KANOTTI,SANON MINÄ

• Marie-Cecile

Mä en haluaisi kuulostaa typerältä, mutta aion silti tehdä niin...
        Mutta miksi naisen pitäisi saada kanootti? Onko se niinkuin taidonnäyte miehekkyydestä, jotta nainen olisi onnellinen upeasta miehestä vai mitä?
        No siis koska pidän melonnasta ja noi vanhat käsintehdyt kanootit on mielettömiä olisin toki itse aika innoissani tällaisesta, mutta osaisiko kaikki naiset varmasti arvostaa tällaista lahjaa?

• zisel
        Marie-Cecile kirjoitti:

Mä en haluaisi kuulostaa typerältä, mutta aion silti tehdä niin...
        Mutta miksi naisen pitäisi saada kanootti? Onko se niinkuin taidonnäyte miehekkyydestä, jotta nainen olisi onnellinen upeasta miehestä vai mitä?
        No siis koska pidän melonnasta ja noi vanhat käsintehdyt kanootit on mielettömiä olisin toki itse aika innoissani tällaisesta, mutta osaisiko kaikki naiset varmasti arvostaa tällaista lahjaa?

että monte sais selkäänsä jos antais mulle lahjaksi kanootin :D

• zisel kirjoitti:

KANOOTTI EI VAI KELPAIS :( ET ILMEISESTI OLE OLLNKAAN ROMANTTINEN IHMINEN.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

KANOOTTI EI VAI KELPAIS :( ET ILMEISESTI OLE OLLNKAAN ROMANTTINEN IHMINEN.

nyt vuosi jo tapeltu ja sä nyt hoksasit etten ole mikään kaikkein romanttisin ihminen??? :D

• zisel kirjoitti:

nyt vuosi jo tapeltu ja sä nyt hoksasit etten ole mikään kaikkein romanttisin ihminen??? :D

sie meloisit mie saalistaisin kalat, syötäis sit saalis kuutamolla yhteisen viltin sisällä.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

sie meloisit mie saalistaisin kalat, syötäis sit saalis kuutamolla yhteisen viltin sisällä.

Pistäisit mut meloo?? Sen jälkeen sitten mä kädet kipeenä, hikisenä ja väsyneenä tulisin vielä hikoomaan vähän lisää viltin sisälle ja tukehtuu johonkin kalan ruotoihin?? Siis sori mutta multa menee nyt viimesetkin romanttisuuden rippeet.

• Marie-Cecile
        zisel kirjoitti:

sellaisen luovan hiljaisen tauon suu auki tuijottaen sitä kanoottia?
        Koska veikkaisin, että sellainen minun ensi reaktio olisi käsinveistettyyn kanoottiin... xD

• Marie-Cecile kirjoitti:

sellaisen luovan hiljaisen tauon suu auki tuijottaen sitä kanoottia?
        Koska veikkaisin, että sellainen minun ensi reaktio olisi käsinveistettyyn kanoottiin... xD

ainankin toivoisin niin.
        mikään ei lämmitä miehen mieltä niin kuin naisen ihaileva huokaus miehen käden taidoista.

• Marie-Cecile
        monte24 kirjoitti:

ainankin toivoisin niin.
        mikään ei lämmitä miehen mieltä niin kuin naisen ihaileva huokaus miehen käden taidoista.

olisi siis ihan hyvä reaktio :D

• Marie-Cecile kirjoitti:

olisi siis ihan hyvä reaktio :D

syyn :) pettyneen ihmisen kehonkieli jopa peitettynäkin on kovin näkyvä

• vänksy

Meinaan, et osaa ostaa sopivankokoiset ja naiselleen mieleiset hepenet.
      Se ei katsokaas miehet aina riitä, et ne pitsiunelmat on teidän mielestänne seksikkäät ja upeat, jos nainen koittaa väkisin sulloa päälleen joko liian pieniä tai hukkuu niihin liian isoihin. Ja lisäksi nainen loukkaantuu helposti, jos ostat hänen xs koon pepulleen vahingossa l-koon alushousut.:D

• KALSARIT NAISELLENI LAHJAKSI,JOS NÄKISIN HÄNEN KÄRSIVÄN KYLMYYDESTÄ, MUT MITÄÄ EROOTTISIA FANTASIOITA LAHJALLANI HAKISI.

• Jazuli

..saattasi maksaa ko raahaan ostoskärryy muute noup..=o)

• anzzy--

Herätyskokousteltta vai riittääkö Soputeltta

• anzzy-- kirjoitti:

Herätyskokousteltta vai riittääkö Soputeltta

hää on meidän ilona täällä.

• anzzy--
        monte24 kirjoitti:

hää on meidän ilona täällä.

Sä aina räjähdät niin tyylikkästi:)

• anzzy--

Hammasharjoja ja tamponeitakin naisvieraiden varalta.
      anzzy on todellinen gentleman oikeille naisille ja ajattelee valmiiksi naisensa tarpeita
      Hieronta öljyjä , ammattilaimeikkejä, tekoripsiä muuta krääsää

• jotkut ovat osanneet ja ymmärtäneet ostaa. Minuun saa tehtyä vaikutuksen juuri alusvaatteilla, hajuvedellä ja tämän kaltaisilla tuotteilla noin lahjamielessä.

• Minä kun niin pidän naisten seksikkäistä alusvaatteista. Tai oikeastaan tykkään katsella, kun nainen niihin pukeutuu ja pidän erityisesti siitä, kun saan niitä itse riisua naisen päältä.

Minut on jo ennenstään haukuttu seksistiseksi sovinistiksi, joten en ole asiasta huolissani. ;-)

• kirpela

ne,mutta yleensä koko on pieleen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      101
      2220
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1792
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1731
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1346
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      179
      1223
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      926
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      906
    9. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      890
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      878
    Aihe