Kaipaan nopeaa

vastausta!!

Itse ongelmaan: jokin aika sitten autoni rupesti pahasti nykimään ja sammuilemaa liikennevaloihin yms. Homma korjaantui, kun huollossa vaihtoivat jonkin anturin menopeliini. Samalla korjausmies huomautti, että pakoputki vuotaa jousto-osasta. Hän sanoi, että sitä ei välttämättä tarvitse samantien alkaa korjaamaan, sillä onhan auto mennyt katsastuksesta läpi vasta viime kuussa, ja onhan tuo korjausoperaatio aika helkkarin hintava (töineen noin 1000e) joten minulla ei ole juuri nyt varaa alkaa korjausta tekemään. Nyt tuon anturinvaihdon jälkeen on moottori ruvennut pitämään kamalaa pörinää. Pörinä kuuluu vain kaasua painettaessa, normi ajossa pintakaasulla ei normaalista poikkeavaa pörinää kuulu. Liittyykö pörinä tuohon pakoputkihommaan? Vai onko moottorista tms. vain joku "ruuvi löysällä", siksi pörisee? Pörinä kuulostaa ikäänkuin joltakin amismopon ääneltä. Olen huomenna lähdössä reissuun, ajoa kertyy useita satoja kilometrejä. Jättääköhän kaara tielle, vai pitääkö reissuun lähteä junalla varmuuden vuoksi. Mistä kummasta se pörinä johtuu? Muuten auto kulkee taas loistavasti, pörinä vaan ihmetyttää. Kumpa joku osaisi auttaa!

3

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä nuo oireet viittaavat pakoputkistossa olevaan vuotoon, eli tuskin jättää tielle. Mikäli pakoputkisto menisi kokonaan poikki, niin ajaminen on voi olla mahdotonta irroittamatta pakoputkea (lähtee useimmiten raa´lla voimankäytöllä). Katalysaattorilla varustettu auto tuskin pitää edellä mainitusta kohtelusta.

Ja kyllä sinulla pitää olla maailman vaikeimmin huollettava auto, jos pelkkä pakoputkiston remontti maksaa tonnin, pitäisi ehkä vaihtaa korjaamoa...

• puutetta ole..

niin vuokraa auto reissulle, 1000e pakoputrempasta saa ainakin puolet pois jos jättää merkkilliikkeen väliin ja merkkiliikkeen pakoputket, menet kun pääset jollekkin pakoputkipajalle. Ellei sulla ole joku erikoisempi auto niin sitten se maksaa..

Kattele netistä autonvuokrausta ja se pörinä vituttaa, tuskin se ajamista haittaa, ei se auto ainakaan pysähdy siihen pörinään, pakokaasu sieltä vaan vuotaa liitoskohdasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      157
      4371
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1591
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1397
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      52
      814
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      777
    6. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      721
    7. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      699
    8. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      687
    9. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      680
    10. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      40