http://www.dailymail.co.uk/news/article-1190772/What-squeak-Daring-mouse-whos-boss-scares-leopard-steals-lunch.html
ihailtavaa rohkeutta :)
rohkein olio maan päällä
8
133
Vastaukset 8
Kauniit ruusukkeet leopardilla...
- zisel
mesessä että "katos tätä. Tässä olet sinä ja TheOne" ja laittoi ton linkin :D
zisel kirjoitti:
mesessä että "katos tätä. Tässä olet sinä ja TheOne" ja laittoi ton linkin :D
..olis noin pitkämielinen kuin se kuvassa oleva leopardi.. ;) ..vaikka en (yleensä) pienempiä kiusaakkaan...
- zisel
TheOne kirjoitti:
..olis noin pitkämielinen kuin se kuvassa oleva leopardi.. ;) ..vaikka en (yleensä) pienempiä kiusaakkaan...
koska mä olen yhtä röyhkeä, rohkea ja vittumainen kuin kuvan hiiri :D (vai rottako se nyt oli)
zisel kirjoitti:
koska mä olen yhtä röyhkeä, rohkea ja vittumainen kuin kuvan hiiri :D (vai rottako se nyt oli)
..ollakin melkonen lopputulos! X)
- että sinä
TheOne kirjoitti:
olet leopardi? entäs jos zizel olikin leopardi?
http://www.youtube.com/watch?v=WRXNYalqVds
voiko tuon typerämpää olla enää?
enkä hyväksy vastaukseksi sinä :(- zisel
välttänyt kohtalonsa kun olis vaan maksanut ajoissa norsulle lainaamansa rahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152160
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511300Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711