mittää en oo ottanut
10
90
Vastaukset
- zisel
PUMPUN JATKO-HYÖKKÄYS :D:D:D
- zisel
monte24 kirjoitti:
JÄLLEEN PÄÄSSÄ
http://www.youtube.com/watch?v=glGwIvb8UXYNiin, niitä viemäreitähän niillä tosiaan putsataan! :D
Annas mullekkin niin saan imastua paskat pois päästäni! - sun pitää
zisel kirjoitti:
Niin, niitä viemäreitähän niillä tosiaan putsataan! :D
Annas mullekkin niin saan imastua paskat pois päästäni!vaihtaa koko paskapää :)
- zisel
sun pitää kirjoitti:
vaihtaa koko paskapää :)
Moottorisaha (tai tavallinen) vois olla ehkä parempi sitten mun tapauksessa... Keltä mä saan uuden pään saan? Sulta?
zisel kirjoitti:
Moottorisaha (tai tavallinen) vois olla ehkä parempi sitten mun tapauksessa... Keltä mä saan uuden pään saan? Sulta?
JA ZERO COLALLA???? MUUTA ET ZERO COLAA JUODESSA TEKEE MIELI JUOSTA JENKKI LENTOTUKIALUSTA PÄIN???? ONKO MAUISSA MITÄÄN EROA
monte24 kirjoitti:
JA ZERO COLALLA???? MUUTA ET ZERO COLAA JUODESSA TEKEE MIELI JUOSTA JENKKI LENTOTUKIALUSTA PÄIN???? ONKO MAUISSA MITÄÄN EROA
..sukraloosilla makeutettu (light-cola) ja toinen on...olisko aspartaamilla (veikkaus)....
Zero-cola on selkeesti paremman makuista. =)TheOne kirjoitti:
..sukraloosilla makeutettu (light-cola) ja toinen on...olisko aspartaamilla (veikkaus)....
Zero-cola on selkeesti paremman makuista. =)ET ZERO OLIS PAREMPAA MAULTAAN. KIITOS VASTAUKSESTA
paras se kaikkein ensimmäinen video, missä sulla oli toi teletappi-juttu päässä:)
- nyt sitten
se Monte Video?
Näytti kyllä enemmän Mynä Mäeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634956
- 734012
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2613672- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2922392Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081902