Synteettinen MDPV

42

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa kyllä mielenkiintoselta! ;)

• ELI JAKSAISITKO KUULLA SEN

• ..kuulla minkä?

• TheOne kirjoitti:

..kuulla minkä?

AATTELIN

• monte24 kirjoitti:

AATTELIN

..sit ku vaikutus lakkais ja nainen vaatis vaan lisää vai?! ;)

..kuulostaa kyl melko ihanne tilanteelta! X)

• ....jälkeen mä kuuntelisin suupielet korvissa ihan mitä tahansa.
        Jos meinais itte hyytyä kesken kaiken, niin samanlainen satsi minullekin.

• Richartti kirjoitti:

....jälkeen mä kuuntelisin suupielet korvissa ihan mitä tahansa.
        Jos meinais itte hyytyä kesken kaiken, niin samanlainen satsi minullekin.

Kerrankin olis niin päin et nainen ei saa tarpeekseen! ;)

• TheOne kirjoitti:

Kerrankin olis niin päin et nainen ei saa tarpeekseen! ;)

...eka kerta ku niin kävis, mutta harvinaista se on ollut kautta aikain ja edellisestä kerrasta taitaa olla jo 10 vuotta.

• Richartti kirjoitti:

...eka kerta ku niin kävis, mutta harvinaista se on ollut kautta aikain ja edellisestä kerrasta taitaa olla jo 10 vuotta.

..on juu....

Kyllä ne naiset (valitettavasti) pakkaa hyytymään paljon ennen... =/

• vänksy

uusissa, vastalöydetyissä huumeissa, et aina löytyy kummiskin niitä "käyttäjien kommentteja".:)

• ..lääkkeetkin testataan ihmisillä ennen kuin ne myyntiin tulee... ;)

• ...aina innoissaan ilmoittaudu vapaaehtoiseksi testaajaksi "lääketieteen nimissä" :)

• vänksy
        Richartti kirjoitti:

...aina innoissaan ilmoittaudu vapaaehtoiseksi testaajaksi "lääketieteen nimissä" :)

"vapaaehtoistyöntekijät".:)) Lääkefirmathan hakee aina joskus niitä koekaniinejaan...

• vänksy kirjoitti:

"vapaaehtoistyöntekijät".:)) Lääkefirmathan hakee aina joskus niitä koekaniinejaan...

Mulla on jo ihan tarpeeks kokemusta tuollaisesta olotilasta mitä tuon aineen luvataan antavan.

• .
      Kun luin tuon jutun aikaisemmin, niin ekana tuli mieleen että kuka kumma haluaa vielä lisätä seksinhimoonsa tms.. Sehän on vaan iloinen ja hyvä asia kun ei tarvi äheltää tuota puuhaa ja mikä parasta.. ei edes halua äheltää.

No, sehän selvisi nyt :)
      .

• "ei edes halua äheltää."
        - Parisuhteessa toi ei ois kyll niinkää hyvä asia.

• Richartti kirjoitti:

"ei edes halua äheltää."
        - Parisuhteessa toi ei ois kyll niinkää hyvä asia.

.
        Varsinkin jos on niin huonosti että halut ei laske samaan tahtiin. Huono juttu ja kompromissia tarvitaan.

Itse haluaisin.. en edes halua mutta leikitään että haluaisin, itselleni miehen joka arvostaa mua ja haluaa tehdä mun kanssa muutakin kuin nussimista. Arvostaa mua yms. ja tajuaa että elämässä voi tehdä, näkeä ja kokea niin paljon kaikkea mahtavaa että yksi hikinen seksi on vain pieni pisara siinä keitossa. Haluaa tehdä muutakin.

Joo.. utopistista. Noh, eihän se onneksi mun ongelmiini enää kuulukkaan. Nyt on hyvä olla :)
        .

• Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Varsinkin jos on niin huonosti että halut ei laske samaan tahtiin. Huono juttu ja kompromissia tarvitaan.

Itse haluaisin.. en edes halua mutta leikitään että haluaisin, itselleni miehen joka arvostaa mua ja haluaa tehdä mun kanssa muutakin kuin nussimista. Arvostaa mua yms. ja tajuaa että elämässä voi tehdä, näkeä ja kokea niin paljon kaikkea mahtavaa että yksi hikinen seksi on vain pieni pisara siinä keitossa. Haluaa tehdä muutakin.

Joo.. utopistista. Noh, eihän se onneksi mun ongelmiini enää kuulukkaan. Nyt on hyvä olla :)
        .

...taas.

"haluaa tehdä mun kanssa muutakin kuin nussimista"

Vittu, mua ei kiinnosta mikään pitsinypläys tai kansantanhu. :)

• Papu.Sparrow kirjoitti:

.

.

...nyt alkoi ekan kerran ahdistaa ajatus, että mä en voi halutessani deletoida tätä keskustelua pois. Lisää rajoittavia tekijöitä mun keskusteluille :/

Täytyy varmaan oikeesti alkaa harkitsemaan nimimerkin vaihtamista....

• Richartti kirjoitti:

...taas.

"haluaa tehdä mun kanssa muutakin kuin nussimista"

Vittu, mua ei kiinnosta mikään pitsinypläys tai kansantanhu. :)

.
        Ei kyllä muakaan :) Mutta onneksi on vielä paaaaaaljon tekemistä joista löytää sitä yhteistä tekemistä.
        .

• Richartti kirjoitti:

...nyt alkoi ekan kerran ahdistaa ajatus, että mä en voi halutessani deletoida tätä keskustelua pois. Lisää rajoittavia tekijöitä mun keskusteluille :/

Täytyy varmaan oikeesti alkaa harkitsemaan nimimerkin vaihtamista....

.
        Pystyt sä poistaan kaikki omat viestisi, joten siitä on hieman apua. Muista sitten kertoa mulle kuka sä oot :)
        .

• Jazuli

..melkose hirviää sitte ko se siun eukkosi naisi posteljoonikkii sekä kaike maalima ohikulkijat ko jäisi kiikkii tuoho...????

=o)

...siusta ko puhti loppusi nii joku muu veisi eukkos..=o(

• ...meininki ois niinku ennen vanhaan.

• Jazuli
        Richartti kirjoitti:

...meininki ois niinku ennen vanhaan.

tuhlata rahaa semmosii rohtoihi ko toiset vie senkii eest sitte eukkoos..???..

=oI

• Jazuli kirjoitti:

tuhlata rahaa semmosii rohtoihi ko toiset vie senkii eest sitte eukkoos..???..

=oI

...pääsis osalliseks niin sekin ois aika paljon. Jos ei ennää ossais kotia, nii joutas sit mennä.

• Jazuli
        Richartti kirjoitti:

...pääsis osalliseks niin sekin ois aika paljon. Jos ei ennää ossais kotia, nii joutas sit mennä.

nuin kehnosti sielpäi askat..???..=oI

...ekkö sä jotaki konstii muuta keksisi siihi vaimosi "kutaleesee"...???

=o)))

• Jazuli kirjoitti:

nuin kehnosti sielpäi askat..???..=oI

...ekkö sä jotaki konstii muuta keksisi siihi vaimosi "kutaleesee"...???

=o)))

...mä oon vähä omituinen. En mä ossaa oikein olla mustasukkanen ja mun nainen ansaitsee aina parasta. Jos se en oo mä, niin sille ei voi sit mittää.

• Jazuli
        Richartti kirjoitti:

...mä oon vähä omituinen. En mä ossaa oikein olla mustasukkanen ja mun nainen ansaitsee aina parasta. Jos se en oo mä, niin sille ei voi sit mittää.

....mitäpä itte sitte ansaitset..???..mietis sitäkii välist..=o)

• Jazuli kirjoitti:

....mitäpä itte sitte ansaitset..???..mietis sitäkii välist..=o)

En jaksa kiusata itteeni nuilla ajatuksilla.

• Jazuli
        Richartti kirjoitti:

...elä oo niiko mie vaa tee niiko mie sanon..jotta mieti itteesikii..=o)

...nuku ainaskii hyvi..=o)

mut välist tarttis oikiasti jaksaa vain miettii mikä oisi parempi vaihtoehto..=o)

• Richartti kirjoitti:

...oikein tosissaan aattelin, että tää ois ny sitä mitä mä ansaitten, niin ei menny ku pari kuukautta ja yhtäkkiä sain tuta, että mä näköjään ansaitten "ison kasan paskaa". Ja niin kai se silloin olikin.

En tiiä oisko mikään siit sitten muuttunu.

• Jazuli
        Richartti kirjoitti:

...oikein tosissaan aattelin, että tää ois ny sitä mitä mä ansaitten, niin ei menny ku pari kuukautta ja yhtäkkiä sain tuta, että mä näköjään ansaitten "ison kasan paskaa". Ja niin kai se silloin olikin.

En tiiä oisko mikään siit sitten muuttunu.

asiat rullaa niiko hyväks kojet..=o)

...et sie vartoomalla mitää tuu saamaa..sen tiiät itekkii koha vain uskot sen..=o)

• zisel

on sitten ihan samaa kuin kokaiini...?

• vänksy

sitä lähinnä kai verrataan...

• vänksy kirjoitti:

sitä lähinnä kai verrataan...

...lehtijutussa puhuttiin vaan kemiallisesta rakenteesta eli kemiallisesti lähinnä amfetamiinia ja ziseli meinas, että tuollaisia fiboja hälle aiheutta koka.

• vänksy
        Richartti kirjoitti:

...lehtijutussa puhuttiin vaan kemiallisesta rakenteesta eli kemiallisesti lähinnä amfetamiinia ja ziseli meinas, että tuollaisia fiboja hälle aiheutta koka.

emmää osaa lukee rivie välist mitää...:/

:)

• Kukkonen.

Olen geenimanipuloitu ja hikoilen tuota kamaa luonnostani.

"In the midnight hour she cried- "more, more, more""

• ....nyyyhh, nyyh,...voi noita aikoja. :/

• ensin se on ihan sekaisin ja sitten se saa psykoosin ja pahoja vieroitusoireita. kuulostaa kivalle. tilaatko sitten sille taksin hoitoon, vai vietko itse.

ilmoitan muuten myos etta jarki on siirtynyt nyt keha 3n sisapuolelle.
      talla ipaqilla on entistakin hitaampaa kayttaa naita uusia sivuja.

• "ilmoitan muuten myos etta jarki on siirtynyt nyt keha 3n sisapuolelle."

Jaa-a, onko se enemmistön mielestä ollut joskus jossain muualla?

• Richartti kirjoitti:

"ilmoitan muuten myos etta jarki on siirtynyt nyt keha 3n sisapuolelle."

Jaa-a, onko se enemmistön mielestä ollut joskus jossain muualla?

kun siirryn taas kehan ulkopuolelle, on kaikki jarki myos siirtynyt mukanani.
        kysymys siita onko keha 3n ulkopuolella alya, riippuu siis taysin siita missa olen.

• buddy-love kirjoitti:

kun siirryn taas kehan ulkopuolelle, on kaikki jarki myos siirtynyt mukanani.
        kysymys siita onko keha 3n ulkopuolella alya, riippuu siis taysin siita missa olen.

...ilmeisen vähä-älyisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4586
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2519
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1525
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1207
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1199
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1165
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      119
      985
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe