No niin...vanhuus ei tule yksin...
VH1 kanavalla viime vuonna suht paljonkin pyörinyt musavideo on jäänyt kaivelemaan, siis se että esittäjää ei muista eikä edes kappaleen nimeä...
Videon alkua en muista mutta jossain kohtaa ja loppuun asti mukavan näköinen neito tanssii traileriparkissa tms valkoinen side silmillään ja siteen alta silmistä valuu mustat kyyneleet. Muu jengi jota on paikalla, poliiseja myöten jos en väärin muista, yhtyy tähän tanssiin, sellaista synkronisoitua tanssia vedetään isolla porukalla... asuntovaunuparkissa on pimeää ja lyhtyjen valossa tanssitaan. Loppuun tulee tekst jatkuu elikkäs "to be continued.."..
Eli mikä mahtaa olla biisin/esittäjän nimi???
Kiitollisena tietoa odottaen...??
Mikä musavideo...biisin nimi & esittäjä???
Nebelwerfer69
3
423
Vastaukset
- Nebelwerfer69
..että artisti on siis ulkomaalainen vaaleatukkainen neito. Biisi on englanniksi laulettu.
- VHJ
Google-haun perusteella ilmeisesti Sonny J:n Handsfree (If You Hold My Hand).
- Nebelwerfer69
VHJ kirjoitti:
Google-haun perusteella ilmeisesti Sonny J:n Handsfree (If You Hold My Hand).
Suuri kiitos. sehän se oli!
Tosin videossa esiintyvä kissa ei näytä kovinkaan samalta kuin live-esityksessä youtubessa lauleskeleva katti...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501