Smiley ?

ostoskärry

Olen tässä lueskellut kaikenlaisia juttuja smileystä, mutta sellainen asia on jäänyt vähän vaivaamaan että millaisia

kokomuksia smileyn tekemisestä niillä jotka ovat tehneet itselle/kavereille ?
sattuuko se paljon ?
kuinka ylös siihen jänteeseen se reikä kannattaa tehdä ?
onko helppo tehdä itse ?
tulehtuuko helposti ?
Meneekö siinä jänteessä johon smiley laitetaan jotain hermoja joiden puhkaiseminen aiheuttaa sokeutumista,yms.?

eritoten minua kiinnostaa juuri tuo että mitä hermo ja yms. menee tuossa jänteessä vai meneekö siinä mitään :)
olen viellä vähän epävarma smileystä joten olisin todella todella kiitollinen vastauksista

10

3430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmibb

      Minulla on OLLUT smiley. Sen tekeminen ei satu (: ainakaan minulla. Nimittäin tein vanhaan tapaan: jäädytin sen , jos ei ole jäädytysneulaa niin voi vaikka jääpalalla ym. jäädyttää se, ja vaan läpi. Se pitäisi olla mahdollisimman keskellä, jotta ei osuisi mihinkään hermoon. Se tulehtuu aika helposti, ainakin minulla, sitä kannattaa usein pyöritellä.

      • joujuou.

        eli siis kannattaa jäädyttää ? :D noniin, puudutushan se on sekin..x) empäs tätä muistanut! :D


    • ninamo

      kokomuksia smileyn tekemisestä niillä jotka ovat tehneet itselle/kavereille ?
      sattuuko se paljon ?
      kuinka ylös siihen jänteeseen se reikä kannattaa tehdä ?
      onko helppo tehdä itse ?
      tulehtuuko helposti ?
      Meneekö siinä jänteessä johon smiley laitetaan jotain hermoja joiden puhkaiseminen aiheuttaa sokeutumista,yms.?

      tein ittelleni, ja sattu paljo vähemmän ku luulin ! nipisti vaan ja tuntu pientä painetta ku neula läpäsi sen jänteen (:
      ite tein aika keskelle reiän, koska siinä se jänne on ohuin, ja siinä kohtaa ei vissiin oo hermoja niin paljo. oli siin tietty pieniä probleemia tehä itte ku samaan aikaan piti pitää jänne paikalla, huuli ylhäällä ja sit tyrkätä neulalla :D
      ittellä ei oo ainakaa vielä tulehtunu, kunhan muistaa desinfioida kaikki millä tekee, ja puhtaat sormet/kädet ja koru !

    • smailyn omistaja

      Itse suosittelisin liikkeessä käymistä :) saa hyvän tuloksen ja hyvät ohjeet hoitoon :) itse kävin ottamassa yli kuukausi sitten smailyn ja ei se muutakun hienman nipistänyt :) ja ei ollut pahan hintainen 25 € :D

    • ike

      Oon ite tehny smileyn kahesti ja se ei satu. Nipistää vain ilkeästi. Jos itse tekee niin kannattaa mielellään pestä hampaat ja purskutella suu puhtaaksi, ostaa lääke neula (1,2mm "pinkki" neula) sillä teko sattuu huomattavasti vähemmän kuin ompelu neulalla! Ja koruksi kannattaa ostaa pieni barbelli tai microbanana. Sitten käsihygienia! mielummin kertakäyttö hanskat käteen. Itse tein tällä taktiikalla mutta ainut minkä takia otin pois oli rakkulat jotka tuli korun ympärille. Olisi varmaan pitänyt oottaa jotta ne laskee mutta meni hermot ja otin korun pois. Mutta jos on yhtään epävarmempi niin kannattaa liikeessä ottaa. Minun mielestä smiley on epämukava mikä voi osaksi johtua vääränlaisesta korusta ja osaksi niistä rakkuloista

    • ...

      mä en aio edes vastata noihin, ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ tee itse / anna kaverin tehdä. mene nyt ammattilaiselle.

    • Kannataaks tehä ite smiley?
      Voisko se kasvaa pahastikki ulos?

    • tyttö97

      itse yli vuoden smileyn omistajana (kaveri teki)

      ei sattunut paljon ollenkaan
      kannattaa laittaa mahd. ylös niin ei kasva niin helposti ulos
      en oo kuullu yhtään tapausta jossa joku ois halvaantunu lävistyksen takia , mielestäni vaan pelottelua, onko joku sit halvaantunu rokotteesta etc ? :D:D oikeesti..
      suun limakalvon alueella olevat lävistykset on tosi vaikee saaha tulehtuun (omistan itse tongue-webin ja smielyn (molemmat yli vuos) ja kielilävärin (kesäl otettu), ja frownykin ehti olla 9kk niinja sit myös nää suus olevat paranee 1-2vk yleensä

      sit tekemiseen neuvoja, kun itse tein kaverilleni niin laitettiin pyyhekumin palanen (leikattu neliöksi) jänteen toiselle puolelle ja se piti huulta ylhääl sit vaan painoin neulan läpi siihen sitä kumii ja jännettä vasten ja sit koru vaan paikoilleen , ei kuulemma sattunut yhtään vaikka tää henkilö alkoikin itkeen kun vihdoin sai 13v ? ottaa korvikset ja hiuksen nyppäämisestäkin alkaa huutaan ku sattuu niin paljon :D:D:D: ja sit muista kans et sen neulan pitää olla ISOMPI kun korun tai muuten ei tuu onnistuun.. ONNEE TEKOON :)

    • semmonen

      tein ite ja ei sattunut melkein ollenkaan.. pelkään että tulehtuu, jotain neuvoja millä se ei tulehtuis??

    • Anonyymi

      Heips, Mä tein toissapäivänä ihan itse eika sattunut ollenkaan! Otin nuppineulan poltin sitä ja sitten vielä desifioin, hain ulkoo lunta ja jäädytin sit vaan tökkäsin neulan jänteen läpi, kannattaa pitää jotai kovaa toisella puolella kun työntää neulaa menee helpommin eikä satu koska jänne ei veny. Otin neulan pois ja reikä menk kylläkin hukkaan joten otin hoitokorviksen ja sillä tökkäsin ja tadaa siinä on nyt korvis:) Aluksi oli vähän kipeä ja kun lukko painoi ikeneeen mutta vaihdoin sen juuri muoviseen. Suosittelen tehdä itse sillä niin helppoa, turhaa rahaa menee käyä ottaa liikkeessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe