Hei,
mistä olette löytäneet bleisereitä ja jakkuja te, jotka olette pientä kokoa, mutta rintavia? Itselle kävisi useimmiten koot väliltä 32-36, mutta mittasuhteet eivät tunnus koskaan täsmäävän. Kun sopivan pieni vaate löytyy tuntuvat joko napit sinkoilevan tai sitten jakku ei istu kauluksen kohdalta. Isommat koot taas saavat minut näyttämään tädiltä... (Ikää on kuitenkin vasta 24v.) Minkä mallisia jakkuja suosittelisitte?
Jakku pienelle ja rintavalle
Dhap
2
575
Vastaukset
- --------
Minulla on jakku, voisi olla sopiva, kaavatkin jäljellä. Tosin vanha, konservatiivinen malli. Se on kokoa 44, mutta suomalaisittain 36 kapeaharteiselle tarkoitettu. Jos teet itse, voin lähettää kaavat. Onhan se väljähkö malli muuten, mutta ei tätimäinen.
Istuvaa mallia ajatellen muuttaisin kaavat ompelijalla. - -------
mielessä. Saalikauluksinen, vyötäröä myötäilevä, kaksi nappia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665635Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942991- 2752626
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232329Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601368Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881175
- 901156