Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Crazy Creek

crazy_creek

Onko Crazy Creek ( CC) hyvä merkki. Mulla itellä on CC:n suojat ja complete. Ja perustelut myös! Onko hyvä vai huono ja miksi! Oisko sit tarvetta vaihtaa uuteen skedeen jos se on niin huono.

18

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crazyskate

      Mulki on CC:n complete ja mielestäni se on hyvä, laakerit rullaa, trukit on kestäny hyvin, ei oo liian pehmeet renkaat, mutta dekin painosta en oikein pidä. Joten kyllähän se CC on hyvä merkki.

      • Mooox

        Enpä menis ite suosittelee kenellekkään noita halpismerkkejä.
        Suoraan hyvä complete niin tykkää ehkä enemmän skeitatakin. Eli siis erikseen mieluiten ostat koko setin oikeasta kaupasta. Esim. Union five, Ponkes.


      • crazyman

        mul on crazy creek lauta trukit on ihan hyvin kestäny, dekki on kyllä aika iso ja painava
        ihan hyvä muuten


    • hmhmh

      Myydääks inter sportis crazy creekkiä? onksne intersportin hyvii?

      • ne on ihan

        crazy creec on ihan per**est* ettekö te tajua mitään skeittauksesta ? ostakaa elementin dekki ja destructon trukit ja elementin renkaat ja elementin laakerit ja elementin ruuvit siin on hyvä käykää vaik union fivessä


      • nijjat00
        ne on ihan kirjoitti:

        crazy creec on ihan per**est* ettekö te tajua mitään skeittauksesta ? ostakaa elementin dekki ja destructon trukit ja elementin renkaat ja elementin laakerit ja elementin ruuvit siin on hyvä käykää vaik union fivessä

        elemet on kaikista Ns.oikeista merkeistä paskin jos panostatte älkää helvetissä ostako elementtiä kiitätte itteene viel ja ei destrutojakaan vaan thunderit


      • apinaaaaaaaaaaaa
        nijjat00 kirjoitti:

        elemet on kaikista Ns.oikeista merkeistä paskin jos panostatte älkää helvetissä ostako elementtiä kiitätte itteene viel ja ei destrutojakaan vaan thunderit

        itel joskus oli cc:n complete, nyt o elemntin dekki, thunderin trukit ja elementin laakerit, ja voin sanoa, että nykyiseen verrattuna cc:n complete oli täysin paska


      • oikessa ooot
        nijjat00 kirjoitti:

        elemet on kaikista Ns.oikeista merkeistä paskin jos panostatte älkää helvetissä ostako elementtiä kiitätte itteene viel ja ei destrutojakaan vaan thunderit

        element ei oo mikää hyvä vaa paina levee paska... ostakaa swissin laakeri ja thunderin trukit ja joku tikarin tai asteen dekki ja spitfire renkaa niillä mennäää


      • onononononononono

        ononononononononononononononononononononon
        ononononononononononononononononononononoo


    • ex. cc:n omistaja

      ittellä oli joskus aloittelijana cc:n complete ja hyvin sillä pärjäsi... siihen asti että huonosti ländätty ollie katkas laudan, eikä ollie tosiaan ollut kuin max. 20cm korkea ja en paina kuin 70kg.. eli ei hajonnut ainakaan sen takia että skeittaaja olisi ollut ylipainoinen/ylikasvanut tms

      • cc

        cc complet on huno se meni mulla heti paskaks.


    • prosk888

      CC haisee en kannata ja element on paras dekki ever haista paska sitä ei vaan kannata heitää jokeen sit onkii ylös ja lets skeit!

      • Huoh............

        Älkää jumalauta oikeesti ostako niitä Elementin lautoja. Elementit on paskinta paskaa mitä tehdään.


    • zuhix

      itellä on cc:n complete on kestäny iha hyvi: kevyt dekki mutta trukit painaa vähä liikaa ja muuten ki hyvä oon tykänny.on reilailtu ja hypitty ja kaikkee. kyllä kestää mut makso inters sportista 100e

    • Tarja1962

      Hyvä merkki! Suosittelen lämpimästi..

    • mulla on CC suojat ne on ihan hyväyt!

    • cc on best

      Itellä ollu cc snoukka 3 vuotta ja hyvin oon sillä pärjänny :) suosittelen

    • Joujou xD

      Miten löysit tämän langan :0 zombie thread

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe