Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä.
Valokuva kaukomatkalta.
Valokuva moottoripyörän selässä.
Valokuva kymmenen vuoden takaa.
Ilmaisu: katseen kestävä.
Ilmaisu: tykkään lavatansseista
Ilmaisu: tykkään kynttiläillallisista
Ilmaisu: tykkään halailusta/pussailusta/hellittelystä
Lista miten ei onnistu
3
1010
Vastaukset
- kuu-1
Haluaisin hieman perusteluja mitä varten tykkääminen lavatansseista voisi olla negatiivinen?
- oikeastaan kaikki nuo
ja sitten vielä hirveä itsensä kehuminen. Voiko olla turhempaa informaatio mistään asiasta kuin itsensä kehuminen. Mua ei kiinnosta kuinka paljon nousee rautaa, millaista autoa ajaa, millaisen merkkiset vaatteet on päällä, missä on tullut käytyä ja mitä suoritettua ym.
- -Mies-
matkailu on ihan cool harrastus, mitä sä höpötät :)
Ei ehkä mitään thaimaassa otettua kuvaa kannata laittaa, mut jos kaveri on ollut reppumatkailemassa afrikassa niin uskoisin sen olevan vähintäänkin mielenkiintoinen ja rohkea tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815