Luettelenpa tässä kaikkien aikojen turn-offit (ei ei missään tapauksessa) tyypit nettideiteillä.
Valokuva kaukomatkalta.
Valokuva moottoripyörän selässä.
Valokuva kymmenen vuoden takaa.
Ilmaisu: katseen kestävä.
Ilmaisu: tykkään lavatansseista
Ilmaisu: tykkään kynttiläillallisista
Ilmaisu: tykkään halailusta/pussailusta/hellittelystä
Lista miten ei onnistu
3
1068
Vastaukset 3
- kuu-1
Haluaisin hieman perusteluja mitä varten tykkääminen lavatansseista voisi olla negatiivinen?
- oikeastaan kaikki nuo
ja sitten vielä hirveä itsensä kehuminen. Voiko olla turhempaa informaatio mistään asiasta kuin itsensä kehuminen. Mua ei kiinnosta kuinka paljon nousee rautaa, millaista autoa ajaa, millaisen merkkiset vaatteet on päällä, missä on tullut käytyä ja mitä suoritettua ym.
- -Mies-
matkailu on ihan cool harrastus, mitä sä höpötät :)
Ei ehkä mitään thaimaassa otettua kuvaa kannata laittaa, mut jos kaveri on ollut reppumatkailemassa afrikassa niin uskoisin sen olevan vähintäänkin mielenkiintoinen ja rohkea tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901756
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39932- 81916
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556- 21547
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36541