Järkytys sovituskopissa

tietämätön...

Olen hoikka, mutta järkytyksekseni huomasin sovituskopissa, että takaa reidet ja pakarat ovat täynnä selluliittia, sitä näkyy myös vähän käsivarsissa. Ikää on 30. Onko selluliittia mahdollista saada enää pois tai ainakin vähenemään? Mitkä asiat elintavoissa olisi ihan perusjuttuja mitkä pitäisi ehdottomasti korjata, ja mitkä olisi parhaat "aseet" selluliittia vastaan?

7

1610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qa

      Niin...parhaat aseet on tosiaan elintapojen muutokset.
      Itse tein remontin ruokavaliossa: kaikki "vaaleat jauhotuotteet" vaihdoin tummiin, paljon hedelmiä, vihanneksia ja kasviksia, riittävästi vedenjuontia päivässä, herkuttelu myös tiukkoihin rajoihin.

      Toisekseen lisäsin liikuntaa huomattavasti, sekä aerobista että salitreeniä -> auttaa vilkastuttamaan aineenvaihduntaa.
      Ja viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä, apu löytyi kuivakuppauksesta. Pistää todella nesteet kropassa liikkeelle ja silotti reisiä ainakin minun kohdallani.

      Ai niin, ja e-pilleritkin lopetin jossain vaiheessa...

      En tiedä sitten mikä näistä nyt sitten auttoi eniten, mutta minä pääsin selluliitista eroon lähes kokonaan. Tosin, on ollut kausia, jolloin olen lipsunut edellä mainituista ja sellua tulee kyllä aika nopsaan taas takasin. Mutta sit kyllä ottaa taas itsestään niskasta kiinni, kun huomaa lipsumisen seuraukset.

      Eli selluliitista voi päästä eroon, mutta sit se kyllä vaatii jatkuvaa työtä ja kärsivällisyyttä. Kahdessa kuukaudessa kerätty selluliitti saattaa sulaa vasta vuoden sitkeän "silottelun" seurauksena. Ehkäpä sen vuoksi monet eivät uskokaan sellun lähtöön...tulokset kun eivät näy hetkessä.

      Pitää siis oikeasti miettiä, miten paljon selluliitti itseään häiritsee. Jaksaako paneutua "lopun elämänsä" ihon silotteluun vai ei? Omalla kohdallani tuo elintapojen pieni rukkaus terveellisempään suuntaan kävi aika vaivatta, kuivakuppauksenkin hoidan yleensä kuntoilujen jälkeen suihkussa eli sekään ei juuri teetä mitään ylimääräistä.

      Tsemppiä vaan selluliittisotaan, jos sellaiseen päädyt ja mukavaa kesää!

    • sain järkytyksen

      samalla tavalla pukukopissa, olen 32-v hoikka ja pukukopin peilissä vasta huomasin mitkä kauheet selluliitit ja lisääntyny rasva näkyy takapuolessa ja reisissä, mitä en ennen ollu huomannu.

      Lähdin itku kurkussa sielt vaatekaupasta kotiin ja mietin jo päässä kaikki mahdolliset tappo dieetit millä päästä niist eroon.

      Sitten sanoin asiasta poikaystävälle, hän nauroi ja sanoi että se peppu ja ne reidet on mun kropassa parasta, jotain missä on pehmeetä, kun muuten oon hoikka. Ei hänt tuntunu kiinnostavan jos se iho on vähän kuoppanen.

      Sen jälkeen en ole asiaa niin paljon surrut, vaan yrittäny hyväksyä itteni ja nauttia elämästä. :)

      • aöskfjaö

        Tietty valaistus saattaa paljastaa selluliitin jopa 20-vuotiaalla naisella, ei se ole iästä eikä hoikkuudesta kiinni vaan naisten kudosrakenteesta. Poikaystäväsi on sitäpaitsi vallanmainio kaveri, hän arvostaa sinua aitona omana itsenäsi.


      • Dapadaa

        ...on hoikka sinun tapauksessasi ja aloittajan kohdalla? Pituus, paino, vyötärö, lantio, lihasmassa?


    • hensuuu

      Kannattaa jättää syömättä ja jos satut syömään pari makaroonia oksenna ne välittömästi ulos!!!!.. kannattaa polttaa tupaakkia se vähentää huomattavasti ruokahalua.... tällä dietillä selluliitti on varmasti poissa jo kuukaudessa!!! HUOM muistathan juoda lasillisen vettä viikossa!

      • peppuuu

        oon 19 jamulla on jo kunnon sellarit persees jareisis. kiitos jumpan lopetukselle.


      • angsttt
        peppuuu kirjoitti:

        oon 19 jamulla on jo kunnon sellarit persees jareisis. kiitos jumpan lopetukselle.

        mä on 14 ja mullon kans sitä joka paikassa.etenkin korvissa.saax sitä mitenkää vex? mixeukot joiten kundikafruilla on mopo ni on leuhkoi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe