Tämä mies tehoaa

Lainattu!

Miten nainen isketään ravintolassa.
Kirjoittanut: Stoneman. / 3.6.09 / klo 17:15

Koska täälläkin pesii eräitä miestyyppejä, joilla saattaa olla ja onkin vaikeuksia kunnon daamien saannissa esim. ikänsä johdosta ja eräs joutuu tyytymään jopa kiertopalkintoon, niin muutama sananen itse asiasta lienee paikallaan.

Nämä neuvot eivät tietenkään koske minun tyyppisiäni miehiä, joilla on aina ollut runsaasti ylitarjontaa naisrintamalla:-))

Lähdetäänpä vaikka tanssiravintolaan:

Pukeutuminen:

Rento tyylikäs asu, ei ylipukeutumista, vaan juuri kuhunkin paikkaan sopiva muodikas rento asu.

Saapuminen ravintolaan:
Ensin baariin ja yleissilmäys illan mahdolliseen illan otantaan. Tilaa vaikka konjakkia ja kahvia. Ole rauhallinen ja rento. Älä tuijota ketään.

Baareissa alkuillasta ovat yleensä ne helpoimmat tapaukset ja paukkujen kärkkyjät, älä sorru heihin, vaan etsi illan kuningatarta.

Siirry pöytään:
Tilaa aina laadukasta konjakkia, kahvia ja esim. sikareita. Älä tilaa kossu Colaa, taikka keskikaljaa.

Pysy koko illan kohtuudessa, sillä loppuillan palkinnonjaoissa eivät humalaiset sopertelijat pärjää. Heille on toki omat seinäruusunsa.

Toimintaan:
Etsi katsekontaktia lähipöydistä, taikka muualta missä illan aikana liikut.
Jos sitä ei kohteeltasi tule, siirry välittömästi uuteen kohteeseen, sillä jokainen minuutti on kallis hukattavaksi liian epävarmaan kohteeseen.

Jos olet vaimoa etsimässä, niin asia on erikseen, silloin saat olla sitkeäkin:-)

Tanssimaan:
Jos olet hyvä tanssija, niin olet jo päässyt puoliksi tavoitteeseesi. (Kokemusta on ) Kompurajalka parketilla on usein kompurajalka myös sängyssä. Hyvät tanssijat vievät yleensä parhaat palat päältä.

Tämä koskee tietenkin myös naisia.

Tanssi etupäässä vain hitaita, sillä parketilla hikisenä pomppiva aikuinen mies on usein varsin huvittava näky, varsinkin jos taidot eivät riitä, vaikka luuloja olisikin.

Älä puhu juuri lainkaan kun tanssit, sillä se vie todella tehokkaasti intiimin tunnelman. Tunnet kyllä tanssiessasi, mihin suuntaan naisen lantio taipuu. Jos se taipuu vain taaksepäin, unohda nainen heti.

Puhumisen aika tulee myöhemmin ja esim. tanssien välissä. Älä sorru tylsyyksiin, kuten oletko useinkin täällä.. neidilläpä on kaunis asu.. täällä on paljon väkeä...oletko naimisissa.. ym, ym.

Koita keksiä joku epätavanomainen lähestymistapa, mutta jollet heti keksi mitään fiksua, niin ole mieluimmin hiljaa.

Huomio myös aina kohteesi pöytäseurue, sillä joskus ystävättärien asennekin sinua kohtaan ratkaisee.

Jos mahdollisesti tilaat kohteellesi paukun pöytään, niin tilaa samalla muillekin seurueen naisille, se tekee reilun ja fiksun vaikutuksen.

Hae myös muita pöydässä istuvia naisia tanssimaan, mutta älä liikaa. Mahdolliset ruusut kohteelle ovat vuorossa vasta, kun peli alkaa olla lähes selvää.

Keskustelut kun kuningatar on jo omassa pöydässä, taikka baarissa.

Älä koskaan kehu itseäsi, se tympäisee varsinkin fiksuja naisia. Koita olla hieman kaukainen ja myös salaperäinen. Älä tyrkytä itseäsi, älä kehu rahoillasi, mutta koita antaa sellainen vaikutus, että varallisuuttakin löytyy, keinoja on monia. Älä valehtele missään vaiheessa, sillä naiset eivät ole suinkaan aina tyhmiä.

Palkinto vai ei:

Koita jos mahdollista olla itse ehdottamatta lähtöä, asunnollesi. Ehdota ensin jatkoja jossain intiimissä paikassa, mutta jos kohde on jo kypsynyt ja valmis suoraan toimintaan älä emmi. Kun kaikki menee putkeen, niin lopullinen palkintokin odottaa noutajaansa.

Naisille:

Jos tapaatte joskus kaupungin yössä kuvaustani vastaavan miehen, älä empikö, sillä palkinto odottaa teitäkin varmasti:-))

Jos olette jo tavanneet, niin pitäkää lujasti ja verissä päin kiinni, sillä meitä on erittäin harvassa:-))

Naiset täällä voivat esittää mitä muuta juuri te haluaisitte onnistuneelta illalta ja illan mieheltä. Edellä mainittu oli vain minun näkemykseni, mutta käytännössä hyvin tehokkaaksi todettu.

10

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monimutkaista

      mutta tehokasta! Ja hyvä analyysi.

      Itse toimin nopeammin, mutta melko samalla lailla ja hyvää seuraa saa lähes aina. Mitä tahansa petiseuraa saisi aina, muttei niin pahasti ole asiat, etteikö olisi voinut ilmankin kotiin lähteä.

      Hyvät tanssijat ja ne, joilla on paljon aikaa, kokeilkaa tätä S:n reseptiä, viimeistään muutaman harjoittelukerran jälkeen alkaa toimimaan.

      Ja nyt kaljalle!

      • Crisseces

        Mistä teitä kultajyviä löytää? Vaasan seudulla ei moisia uroksia ole näkynyt:-)


    • potilashuoneessani

      yksikään penis paljastuu.Se on facta facturium.

    • illan kuningatar

      Ole ma itsesi. Pukeudu niinkuin pukeudut. Jos olet puhelias ole sitä.
      Jos et osaa tanssia minä opetan jos haluat, jos et halua en opeta.
      Jos et osaa toimia naisen iskemisessä laskelmoidusti ja harkitusti kuten alkuperäinen niin se on hyvä.
      Voit silti onnistua iskemään minut ihan jollain muullakin taidolla. Esim...hyvällä huumorintajulla ja omilla mielipiteilläsi ja olemalla oma itsesi juuri sellaisena kuin olet yrittämättä yhtään mitään.

      • :-)

        Pukeudun niin kuin pukeudun, eli mustat farkut ja tribaalipaita.
        Olen puhelias, enkä sitä pysty peittämään.
        En osaa tanssia, mutta voisin harkita oppitunteja. Lavalla yksin heilumista en tosin laske tanssimiseksi, eikä leukaveljiä soiteta baareissa joissa käyn.
        En osaa iskeä laskelmoidusti, sillä olen aina oma itseni. Tosin en ole varma osaanko iskeä laskelmoimattakaan...
        Minäpä taidan seuraavalla kerralla, kun baariin eksyn, istuskella baaritiskille yrittämättä yhtään mitään. Ehkä humorististen mielipiteitteni esittäminen tuopille saa sinut hymyilemään ja iskeminen tapahtuu ikään kuin varkain. Ehkäpä sinä sitten poimit minut baaritiskiltä ja viet viereiseen tanssiravintolaan oppitunnille :)


    • huhhuhhuh

      Mikä yrityksen määrä ja laajuus. "ei saa tilata keskikaljaa". Eikö edes olutravintolassa?

      Itte menen baariin pitämään hauskaa, en pelaamaan jotain ihme iskupeliä. Okei, myönnetään, hyvin harvoinhan siellä nyt mitään "tapahtuu" mutta so not.

    • dsladlska

      Miten ihmeessä mä olen ikinä naisen onnistunut saamaan! Tuohan on ihan jo tiedettä ..

    • Huskaine

      Menet sinne ravintolaan ja osoitat sormella kenet haluat ja viet kotiin. Toimii 100% ajasta. Vitun amatöörit.

      • Anonyymi

        Öykkärillä ei ole jakoa! Toimi kuten Stoneman, niin naisia on jaettavaksi asti!


    • Anonyymi

      kuulostaa pikkaasen homon tekstiltä.sorry.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe