Mekot

Kelejä odotellessa

Naiset, tykkäättekö käyttää kesämekkoja?

Minusta ne ovat erittäin hyvännäköisiä, näteimpiä vaatteita mitä nainen voi ylleen laittaa.

Jos että käytä, niin mikä mekoissa tökkii?

14

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäytyvät

niin kiimaisesti ja pösilösti että pakko on hiota farkuissa koko kesä. Ei vaan uskalla ei pistää hametta eikä mekkoa päällensä kun suomi24-rikollistiimillä on muslimien ohjeet tehdä lutka-huoria jokaisesta jolla nilkka vähän vilahtaa.

• vekkihame

Pidän kyllä mekkoja ja hameita kun sää sallii. Minä en ole koskaan niin välittänyt miesten kiimaisista reaktioista, tai korkeintaan ne ovat hymyilyttäneet. Vielä niitä tulee, vaikka ikää on yli 40, eikä tarvitse olla kukkamekkoakaan päällä.

Yhdenkin kerran oli ihan virkatehtävissä valkoinen kauluspaita ja harmaa virallisen oloinen vekkihame, ei siis mikään kukkamekko, niin yksi kollega, lähes seitsenkymppinen ukko, oli ihan innoissaan ja kuulemma näytin 20-vuotiaalta tytöntylleröltä. En minä tuollaisia kommentteja osaa seksuaalisena ahdisteluna pitää, vaikka ymmärrän kyllä nuorempia naisia jotka saattavat sitä sellaisena pitääkin. Ja juuri nyt koulujen kevätjuhlapäivän iltana kun kaduilla oli juopuneita koululaisia, sain osakseni vihellyksiä ja vau-kommentteja vaikka minulla oli farkut ja t-paita.

Tavallaan surullista jos joku antaa toisten kommenttien määrätä mitä päälleen laittaa, mutta niinhän se menee että ellei halua herättää sellaista huomiota jota tietty vaate herättää, niin sitten on paras laittaa jotain muuta päälle. Turhaa paniikkia ei kuitenkaan kannata ottaa: kuolaaminen ja tuijottelu voi olla kiusallista mutta silti harmitonta. Raiskaajat ovat sitten ihan eri juttu.

• en tykkää

En tykkää, enkä varmaan enää edes uskaltaisi käyttää näiden vaate&raiskauskeskusteluiden jälkeen. Taidan verhoutua säkkiin.

• naapurin irma

mutta vaan kotona, sisällä, verhot kiinni. Kesämekon käyttämisen kun voi tulkita raiskauskutsuksi ja mä en halua tulla raiskatuksi. Ulkona liikkuessa käytän aina pitkiä housuja ja ylös asti napitetavaa pitkähihaista paitaa. Vähintään. Miehet kun eivät kuulemma kertakaikkiaan voi itselleen mitään vaan raiskaavat jos näkevät paljasta pintaa. Ja se on kuulemma aina naisen oma vika jos tule raiskatuksi. Itseasiassa mä en kesäaikaan liiku ulkona juuri ollenkaan, pakkohan se on omasta turvallisuudestaan huolta pitää.

Jos miehet kykenisivät edes alkeelliseen itsehilintään, liikkuisin ulkona myös kesällä ja käyttäisin varmaan niitä kivoja kesämekkojakin.

• tökkii

En käytä. Kuljen kesät polkupyörällä ja siinä hommassa on kesämekot vain tiellä. Shortsit toimii paljon paremmin.

• ok-talo ja golden

Tulee mieleen ok-talo, kultsinoutaja sekä pitkärunkobemari.
      Ihan kuin olisin kirkonkylän pankkivirkailijatar siistimässä pioniperennojaansa.
      Siltiways, aion kyllä hankki ainaskin pencilhameen,mökkimatskuu,jotain ihan sveitsiläistä fabricsiä.Pitkä mekko voi symboloida joillekin sitä, että kantaja "on ollakseen....ÖöÖö, WOMANILAISTA..." mikä on provomorkkausta ja yksityisyyttä häiritsevä tekijä.En halua olla I'm your Venus,I'm your Fire - mekkosäärieni takiakaan. Pitkä klassinen mekko sinänsä rulettaa,mikäs kukkia harmittaakaan.

• sleepy_moo

ja kotona käytän, mutta en voi julkisesti, kun sääreni eivät ole edustuskelpoiset. :) Kesällä ne on ihanan viileitä ja saa olon kivan naiselliseksi.

• Elo-Veena

Must on ihanaa laittaa minihame kesällä. On niin raikas olo. Emmä tiiä vaan siitä kundien kiimaisuudesta. Mä laitan nää ihan vaan mua itteäni varten. Must on kiva olla kuuman näköne. Must on hirveet ku kundit sit töllää ja ehdottelee seksii iha kadullaki. Mikä niil on? Heti ku vähä kumartuu ni joku on heti ehdottelmassa tai läpsäsee ällösti peputtimelle.

• niitä käyttää

Taidat olla mies? En tiennyt, että miehetkin minihameita käyttää, mutta go for it :D

• Mek-ko

Ei mekossa mikään töki, vaan Suomen ilmastossa. Täällä on aina kylmä. Ja silloin kun ei ole, pitää varautua siihen, että kohta saa taas palella. MInun pukeutumistani rajoittaa paljon se, että harvoin tarkenee olla juuri sellaisissa vaatteissa kuin muuten voisi olla.

• mekon

käyttöä,kun ei ole kovin nätti kasvoiltaan ja vartaloltaan.Eikä omista rotusääriä. On aivan turha kiusata itseään,kun tietää ettei näytä hyvältä mekko päällä.

• olla nainen

Täällä kovasti valitellaan, kun naiset pukeutuvat liian pieniin hepeneisiin, napa näkyy ja rinnat törröttää ja liikaa paljasta pintaa jne jne.
      Ex mieheni rakasti naisellisia vaatteita joten pukeuduin rohkeasti hänen seurassaan ja olimme molemmat tyytyväisiä.
      Sinkkuna on mahdotonta pukeutua samalla tavalla, koska miesten huomio on epäasiallista.
      Olen kiertänyt nämä pukeutumalla vähäpukeisesti, mutta epänaisellisesti, saan olla rauhassa ja kuitenkin aurinkoa.
      Ollessani kevätjuhlissa kesämekko päällä ja muutenkin laitettuna, tuijottelu oli epämukavaa miesten taholta. Ei itse juhlissa, mutta esim kaupassa.
      Naiseutta ei saa olla liikaa näkyvillä, vakkei edes olisi paljasta pintaa.

• Pitäisin mekkoja

enemmänkin julkisesti jos saisin olla rauhassa(nämä raiskauskeskustelut tuskin auttavat asiaa, aina sanotaan että suomalaiset naiset pukeutuvat huonosti ja epäseksikkäästi toisessa lauseessa sanotaan että mitä oli pukeutunut seksikkäästi, ei ole ihme jos raiskattiin..).
      Juhliin pukeudun nätisti ja jos porukalla lähden ulos olen tietty aina ykkösissä (minua on huoriteltu tuntemattomien miesten toimesta useasti, vaikken ole eläissäni harrastanut yhden yön juttua..).
      Miehelleni pukeudun mielelläni kotosalla kaikkein seksikkäimmin, hän arvostaa ja kunnioittaa minua, sellaisen miehen kanssa on ihanaa olla NAINEN.

• mielelläni

Ihanaa pukeutua mekkoon tai hameeseen! Aivan sama, mitä muut ajattelevat. Ja jos miehet kehuu, niin aina parempi :D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      309
      9650
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      9
      2878
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      267
      2181
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      114
      2030
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      89
      1579
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1487
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1458
    8. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      32
      1224
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      45
      1184
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe