Mistä keskusteluseuraa

+30

Mistä perheellinen mies saa vilpitöntä keskusteluseuraa, enkä tarkoita mitään deitti palstoja tai sokkotreffejä ainakaan vielä. Olisi mukava vaan chattailla joskus jonkun kanssa, oma lähi piiri kun on pienentynyt aika olemattomaksi vuosien saatossa ja muijan kanssa kommunikaatio ei enää toimi.

17

4074

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      ..."sokkotreffejä ainakaan vielä"...?
      ..."vipitöntä keskusteluseuraa"...?

      Perheellinen mies ei tarvitse ainakaan toisista naisista minkäännäköistä seuraa, jos ei kerran oman puolisonkaan seura kelpaa. Eri asia, jos nainen on sekä sinulle että puolisollesi tuttu, ja yhteinen ystävä, joka ei ole uhka suhteellenne.

      Mutta, miltä luulet, että puolisosi pitää siitä, että olet valmis ja halukaskin avautumaan toiselle(vieraalle) naiselle, muttet läheisimmällesi? Onko se mielestäsi oikein? Kannattaisiko sinun kuitenkin tehdä kaikkesi, jotta saisitte keskusteluhanat aukeamaan puolisosi kanssa.

      Onko puolisollasi miespuolisia kavereita, joita sinä et tunne? Tai ketä sinä et koskaan näe..?

      Itse toivon, että saisin oman mieheni puhumaan enemmän, ymmärtämään enemmän, ja tekemään enemmän, mutta vaikken siinä ole vielä onnistunut, en silti hae toisista miehistä mitään seuraa.

      Jos parisuhteenne voi huonosti, toinen nainen ei siihen ainakaan apua pysty tuomaan, tuhoa kylläkin. Mahdolliset ratkaisut suhteenne kohtalosta sinun tulee tehdä yhdessä puolisosi kanssa, kukaan muu ei voi tietää tai ymmärtää juuri teidä tilannettanne. Kerro nyt ihmeessä puolisollesi, missä jamassa suhteenne mielestäsi on ja mitä sille tulisi tehdä!

      • .............

        1) Todennäköisesti ei pidä siitä
        2) ei ole mielestäni oikein
        3) keskustelu hanat ei aukea niin ei aukea, on yritetty.
        4) puolisolla on miespuolisia kavereita, jota en tunne ja näe, enkä ole niistä liiemmin mustasukkainen
        5) tämä ei tästä enää huonommaksi voi mennä
        6) on puhuttu suhteen jamasta.


      • ystäviä tuttavia

        Kaikilla ihmisillä on omia ajatuksia, joita ei jaeta edes puolison kanssa. Joitakin ajatuksia on helpompi jakaa jonkun ulkopuolisen kanssa. Esimerkiksi pohtia omaa elämäänsä ja parisuhdetta. Elämään liittyy murrosaikoja (muitakin kuin teini- ja uhmaikä), jolloin on tärkeää tuulettaa omia ajatuksia. Ja kun haluaa ensin tietää, mitä itse edes ajattelee, on hankala käydä tällaisia keskusteluja puolison kanssa, jota nämä pohdinnat koskee. Vai kuinka moni miettii yhdessä puolison kanssa ajatuksia parisuhteen tulevaisuudesta, esimerkiksi, jos tulee mieleen, että onko koko parisuhteella tulevaisuutta? Ensin niitä työstetään yksin tai jonkun luotetun kanssa. Miten voi kertoa toiselle, missä jamassa suhde on omasta mielestä, jos se jama ei ole vielä edes omassa päässä hahmottunut?

        Itselläni on lukuisia miespuolisia kavereita (puhtaasti kavereita), joita mieheni ei ole koskaan edes tavannut. (Opiskelujen ja töiden yms. kautta elämääni tulleita)
        Parisuhteessa yksilöillä on elämässä alueita, jotka ovat parisuhteesta erillisiä. Työ on monesti tällainen seikka, harrastusporukat, omat kaverit jne. Kaveri on kaveri, olipa mitä sukupuolta tahansa. Itselleni on jopa helpompi ystävystyä miesten kanssa kuin naisten kanssa.


      • ...............
        ystäviä tuttavia kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä on omia ajatuksia, joita ei jaeta edes puolison kanssa. Joitakin ajatuksia on helpompi jakaa jonkun ulkopuolisen kanssa. Esimerkiksi pohtia omaa elämäänsä ja parisuhdetta. Elämään liittyy murrosaikoja (muitakin kuin teini- ja uhmaikä), jolloin on tärkeää tuulettaa omia ajatuksia. Ja kun haluaa ensin tietää, mitä itse edes ajattelee, on hankala käydä tällaisia keskusteluja puolison kanssa, jota nämä pohdinnat koskee. Vai kuinka moni miettii yhdessä puolison kanssa ajatuksia parisuhteen tulevaisuudesta, esimerkiksi, jos tulee mieleen, että onko koko parisuhteella tulevaisuutta? Ensin niitä työstetään yksin tai jonkun luotetun kanssa. Miten voi kertoa toiselle, missä jamassa suhde on omasta mielestä, jos se jama ei ole vielä edes omassa päässä hahmottunut?

        Itselläni on lukuisia miespuolisia kavereita (puhtaasti kavereita), joita mieheni ei ole koskaan edes tavannut. (Opiskelujen ja töiden yms. kautta elämääni tulleita)
        Parisuhteessa yksilöillä on elämässä alueita, jotka ovat parisuhteesta erillisiä. Työ on monesti tällainen seikka, harrastusporukat, omat kaverit jne. Kaveri on kaveri, olipa mitä sukupuolta tahansa. Itselleni on jopa helpompi ystävystyä miesten kanssa kuin naisten kanssa.

        hei, kaveri oli kuitenkin ajatellut menevänsä sokkotreffeillekin jossain vaiheessa...

        ok, myönnettäköön, että joskus vastakkainen sukupuoli on parempi kuuntelija ja neuvoja, mutta enpä usko, että vieras nainen ainakaan osaa objektiivisesti sanoa juuta tai jaata miehen suhteesta tai perheestä. Ennen kaikkea hänen tulisi yrittää edelleen keskustella puolisonsa kanssa, tai sitten pakottaa emäntä parisuhdeterapiaan. Tekisi hyvää ihan molemmillekin.

        Henk.koht voin sanoa, etten ole tavannut sellaista henkilöä, joka kykenisi vastakkaisen sukupuolen kanssa vain ja ainoastaa ystävyyteen, jos tämä hlö ei ole molemmille puolisoille jo ennalta tuttu. Kokemusta on kaikennäköisistä harakoista jahtaamassa puolisoani, ja hölmö uskottelee itselleen ja minulle, että kavereitahan ne vaan haluavat olla...kaverit ei ainakaan lähettele kännissä vonkausviestejä keskellä yötä...


      • alkup,
        ............... kirjoitti:

        hei, kaveri oli kuitenkin ajatellut menevänsä sokkotreffeillekin jossain vaiheessa...

        ok, myönnettäköön, että joskus vastakkainen sukupuoli on parempi kuuntelija ja neuvoja, mutta enpä usko, että vieras nainen ainakaan osaa objektiivisesti sanoa juuta tai jaata miehen suhteesta tai perheestä. Ennen kaikkea hänen tulisi yrittää edelleen keskustella puolisonsa kanssa, tai sitten pakottaa emäntä parisuhdeterapiaan. Tekisi hyvää ihan molemmillekin.

        Henk.koht voin sanoa, etten ole tavannut sellaista henkilöä, joka kykenisi vastakkaisen sukupuolen kanssa vain ja ainoastaa ystävyyteen, jos tämä hlö ei ole molemmille puolisoille jo ennalta tuttu. Kokemusta on kaikennäköisistä harakoista jahtaamassa puolisoani, ja hölmö uskottelee itselleen ja minulle, että kavereitahan ne vaan haluavat olla...kaverit ei ainakaan lähettele kännissä vonkausviestejä keskellä yötä...

        Kun toista ei kiinnosta niin ei kiinnosta, tilanne nyt on vaan se ettei huvita pakata tavaroita juuri nyt. Mikä siinä on niin vaikea tajuta, että olisi mukava VAAN KESKUSTELLA jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.


      • alkup,
        ............... kirjoitti:

        hei, kaveri oli kuitenkin ajatellut menevänsä sokkotreffeillekin jossain vaiheessa...

        ok, myönnettäköön, että joskus vastakkainen sukupuoli on parempi kuuntelija ja neuvoja, mutta enpä usko, että vieras nainen ainakaan osaa objektiivisesti sanoa juuta tai jaata miehen suhteesta tai perheestä. Ennen kaikkea hänen tulisi yrittää edelleen keskustella puolisonsa kanssa, tai sitten pakottaa emäntä parisuhdeterapiaan. Tekisi hyvää ihan molemmillekin.

        Henk.koht voin sanoa, etten ole tavannut sellaista henkilöä, joka kykenisi vastakkaisen sukupuolen kanssa vain ja ainoastaa ystävyyteen, jos tämä hlö ei ole molemmille puolisoille jo ennalta tuttu. Kokemusta on kaikennäköisistä harakoista jahtaamassa puolisoani, ja hölmö uskottelee itselleen ja minulle, että kavereitahan ne vaan haluavat olla...kaverit ei ainakaan lähettele kännissä vonkausviestejä keskellä yötä...

        Tarkoitin, että nimen omaan en halua mihinkään seksi tai sokkotreffi chatteihin. Sen tiedän mistä niitä löytyy. Kaipasinkin neuvoa, että missä on mukavia keskustelupaikkoja muussa mielessä.


    • Marjo27

      Mee chattiin siel voi jutella iha kene kanssa vaan ja iha mistä vaan. Ite käyn chattäämässä ko oon yksin kotona (vaikka mies sen tietääki) ja iha vaa juttelen ihmisten kanssa. :)

      • varmasti rakastnut

        kuullostat tosi yksinäiseltä ja ihmiseltä joka on yksin. olet antanut periksi ja odotat ihmettä, sellasta ei tule. ei tule prinssiä joka noutaa.kokeileppa muuttoa toiselle paikkakunnalle


    • IDAAAAH

      Mulle on käynyt samalla tavalla, jonnekin ovat kaverit kaikonneet ja äijän kanssa ei enää puhuta. Ihmettelen vaan, että kuinka näin on päässyt käymään. Ihan niin kuin elämä olisi jo osaltani ohitse. Samat rutiinit päivästä ja vuodesta toiseen. Äijä yrittää etsiä kadottamaansa nuoruuttansa joka viikonloppu ravintolasta kavereiden kanssa. Itse olen kotona huoletimassa perheestä. Minne katosi kaverit ja elämä?

      • .............

        ...että elämässä ei enää ole mitään tavoiteltavaa ja potee jotain ennenaikaista keski-iän kriisiä. Uusien tuttavuuksien saaminen tuntuu olevan vaikeata ja sen mitä tutustuukin jää "morjens" tuttavuuksiksi. Vanhat kaverit elää omaa (onnellista?)perhe-elämäänsä jossain. Yhteydenpito tuntuu olevan vaikeata, eikä viitsi jatkuvasti tyrkyttää seuraansa, jos kavereilla on selvästi omat kuvionsa. Puolisonsa kanssa olisi mukava jakaa päivän tapahtumat ja keskustella niistä näistä, mutta aina tavallisetkin asiat tökkää johonkin. Ilman lapsia ei mitenkään voisi viettää näin epäsosiaalista elämää ilman vakavia mielenterveysongelmia.


    • alkaa salasuhde!

      On meinaan kokemusta.
      Aluksi jutellaan niitä näitä.
      Pian alkaa jutut mennä syvemmälle.
      Kohta ollaan jo pettämässä.
      Pysy kaukana chateista, jos perheesi merkitsee sinulle jotain.

    • keskusteluseuraa vailla

      Heippa!
      Ymmärrän kyllä , etttä haluat keskustella ulkopuolisen kanssa parisuhde ym.asioista. joskus asiat vaan menevät niin solmuun tai on asioita, jotka voisi akaa ulkopuolisen kanssa liian kanssakäymsien pelon välttämisen vuoksi. Itse olen paljon kantapään kautta ja selkänahasta revitty kokemuksista mutta kylläkin nyt jo uudessa avioliitossa niitä soveltanut ja muokannut. helppoa se ei ole, ja innolla jakaisin mielipiteitäni ja kokemuksiani toisen ulkopuolisen kanssa. Se tuntuisi terveeltä kaikkien epäilyjen ja pelkojen jälkeen...
      T. vm.67 naikkonen

      • +30

        Hienoa, että joku ymmärtää mitä tarkoitin.


    • hoh hoijaa

      Opettele ensin yhdyssanat ("lähi piiri") ja toiseksi fakta, että nainen ei ole "muija"; sivistystasosi lienee niin alkeellinen, että vaimosi on lähtenyt karkuun.

    • sinkka

      minäkin haluaisin jutella mukavan miehen kanssa,oma nukkuu tuolla ja elämä on tosi passiivista. Olisi kiva jutella kaikenlaisista asioista

    • sinkka
    • Anonyymi

      Onlyfans nimim. Suklaarusetit keskustelee mielellään aiheesta kuin aiheesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe