Minä-testi

Kysymys 1.

Syytetäänkö sinua siitä, että ajattelet toisten puolesta etkä anna toisille sanansijaa?

(aika harvoin, mutta joskus kuitenkin)

Kysymys 2.

Oletko joskus huomannut esittäväsi liian järkevää, liiotellun erittelevää tai tuntenut olevasi kaavoihin kangistunut ja konemainen?

(kyllä, mutta ainoastaan silloin kun kirjaudun Suomi24:seen. En tiedä mistä tuo ilmiö johtuu...ehkä siitä, että yrittää olla samanlainen kuin muut)

Kysymys 3.

Mistä aiheesta puhuminen saa sinut vaivaantumaan?

(loputon samasta aiheesta puhuminen)


http://www.youtube.com/watch?v=DYCm_6CJsPc&feature=related







"Paras kommentti oli se kun joku kysyi, että ovatko keskustelupalstat luotu keskusteluja varten"






MarttyyriMallari-TTt

15

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmää!

      Vähän kone ( sä meinaan).

      Vastaan, että 1. annan sanaa muillekin, että 2. tällä palstalla voisi tulla hyvinkin leuhkaksi, jos olisi tyhmä ja että 3. inhoan lukea selostuksia ihmisten seksielämästä väärillä palstoilla. En tule tälle palstalle ainakaan sillä oletuksella, että haluaisin tietää mitä skordarimerkkiä joku palstanimimerkki käyttää tai että miten se ajelee alakarvastonsa...

      PS. Terveisiä muuten myös ilkeälle palstakaverillesi gek-kolle!

      • osaat sitten käyttäytyä paljon paremmin ja fiksummin kuin me muut.


        "Kiitos, välitän terveisesi gek-kolle"


        MarttyyriMallari-TTt


      • kylmää!
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        osaat sitten käyttäytyä paljon paremmin ja fiksummin kuin me muut.


        "Kiitos, välitän terveisesi gek-kolle"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mussa on hyvin vähän itsekorostusta.:) Pitänee olla tyhmä, jollei sitä tajua. Ja moniin tyhmin olen törmännyt.


      • kylmää!
        kylmää! kirjoitti:

        Mussa on hyvin vähän itsekorostusta.:) Pitänee olla tyhmä, jollei sitä tajua. Ja moniin tyhmin olen törmännyt.

        Lisään sen verran, että törmännyt tällä palstalla.


      • kylmää! kirjoitti:

        Mussa on hyvin vähän itsekorostusta.:) Pitänee olla tyhmä, jollei sitä tajua. Ja moniin tyhmin olen törmännyt.

        varmaan joku uusi keskustelija, koska osaat suhtautua noin tasapainoisesti tähän juttuun. (no, tiedän kyllä kuka olet, mutta kuitenkin...)


        "Kateeksi käy"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Jazuli

      1....* noup...eller jees..=o)..

      2.....*...jees..always..=o)..and all the time..just kick me..x'D

      3.....* ...niit oisi jokui...politiikka...(????)...muuteskii kaik ahistavat asiat vaivaannuttaa sekä ärsyttää..=o(

      ..*mil pääsen täst hyrräst poies..*...???

      =oI

      • laitat vaan tietokoneen kiinni ja teet jotain muuta.


        "Ei se sen vaikeampaa ole"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        laitat vaan tietokoneen kiinni ja teet jotain muuta.


        "Ei se sen vaikeampaa ole"


        MarttyyriMallari-TTt

        ...fiksu neuvo..mut mie oon nii saamaton..=o(


      • Jazuli kirjoitti:

        ...fiksu neuvo..mut mie oon nii saamaton..=o(

        voi olla niin saamaton, että et saa tietokonetta suljettua...


        "Palstalla ei ole mitään sellaista mitä sinulta itseltäsi puuttuu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tiedät
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voi olla niin saamaton, että et saa tietokonetta suljettua...


        "Palstalla ei ole mitään sellaista mitä sinulta itseltäsi puuttuu"


        MarttyyriMallari-TTt

        mitä Jazulilta puuttuu?


      • tiedät kirjoitti:

        mitä Jazulilta puuttuu?

        puuttuuko häneltä mitään, mutta jotain hän etsii.


        "Ehkä vastauksia kysymyksiinsä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • dhfxhdf

      vedä käteen!

    • sininen_sitruuna

      1. Harvoin syytetään tuommosista..

      2. Ehkä vähän kaavoihin kangistunut, mutta sopii mulle.. ;)

      3. Joitakin semmosiakin asioita mahtanee löytyä....

    • iines ankka

      1. Toisinpäin.

      2. Olen huomannut, että ihmiset esittävät älykkäämpää kuin oikeasti ovat.

      3. Seksi/Porno

    • 1. ei kai, ei yleensä
      2. joo, kyllä, kyllä ja sitäkin
      3. onhan niitä... aiheita... - Onneksi niihin aloituksiin voi olla vain ottamatta osaa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe