miksi miehet lotraavat partavettä niin paljon?????
Silmiä kirvelee, aivastuttaa ja tasapainoaisti heittää kun kadullakin joku partavesiäijä litoo menemään x0
partaveden käyttö
5
321
Vastaukset
- olet noin
pahasti vammainen, niin mikset pysy kotona.
- määrä
voisi olla 2-3 tippaa sen 2-3 kämmenellisen sijasta
- partavettä
Suomalaiset miehet yleensä käyttävät äärimmäisen mietoja ja kevyitä partavesiä yhden suihkauksen kerrallaan, ja ujostelevat kovasti kunnes partavedet ovat parin tunnin päästä haihtuneet olemattomiin.
Maahanmuuttajat sen sijaan eivät paljoa ujostele, suihkuttelevat laadukkaita partavesiä reilusti ja 12 tunnin päästäkin tuoksu tuntuu vähintään parin metrin säteellä. Baareissa maahanmuuttajan jäljiltä tuolin ympärille jää voimakas löyhkä pitkäksi aikaa, joka tarttuu seuraavan asiakkaan vatteisiin.- löyhkät
tuli suomalaisista päiväsaikaan
- armaanilesbokki
Voihan noita suihkugeelejäkin ja deotuotteitakin merkkipuolelta käyttää,ei sit tarvi kun EDTtä pikkasen.En itse pidä rajumyskisistä sorsanpaskavesistä, trendikkäämpi dieselpumppu riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351