onko hyviä vinkkejä minne menisi? tähän mennessä ollaan käyty leffassa, kahvilla, baarissa, syömässä. joku uusi juttu olisi kiva, itselläni ei vain mielikuvitus riitä... :D
jos olisi kiva ilma, niin terassi voisi olla kova sana, toisaalta olisi kiva olla välillä täysin selvä kun nähdään...
nyt siis vaan ideoita??
ja sitten vielä mistä voisi puhua, inhoan hiljaisia hetkiä jolloin ei päähän tule mitään järkevää sanottavaa...
kolmannet treffit
8
1919
Vastaukset
- Keskustelkaa...
Ei noin opi tuntemaan toista. Jos teillä ei ole kivaa toistenne kanssa - siis kokoajan tekemättä jotain, niin luulen että homma ei toimi.
- pitäisi
mennä juttelemaan? kotiin en voi häntä tuoda ja hänkin asuu solukämpässä, jossa on ei oikein ole rauhaa... kyllä minä nautin ihan vain hänen seurassaan olemisestakin :)
- enoise
pitäisi kirjoitti:
mennä juttelemaan? kotiin en voi häntä tuoda ja hänkin asuu solukämpässä, jossa on ei oikein ole rauhaa... kyllä minä nautin ihan vain hänen seurassaan olemisestakin :)
Asuuko kaverisi solukämpän keittiössä vai eikö hänellä ole lukollista huonetta? Luulisi, että sen oven olisi mahdollista saada kiinni ja laittaa vaikka musiikkia häivyttämään mahdollista taustamelua..
- tyhmeliina
enoise kirjoitti:
Asuuko kaverisi solukämpän keittiössä vai eikö hänellä ole lukollista huonetta? Luulisi, että sen oven olisi mahdollista saada kiinni ja laittaa vaikka musiikkia häivyttämään mahdollista taustamelua..
miksi oven pitää olla kiinni, jos kerran olet tutustumassa toiseen?
- ........................
Ihan oli pakko vastata, kun on itsellänikin edessä kolmannet treffit. Aiemmilla treffeillä olemme lähinnä kävelleet ja jutelleet. Ihan ekoilla myös kävimme juomassa kahvit. Nyt kolmansilla treffeillä olen miettinyt, että voisi tehdä jotain muuta. Sää on aika rajoittava tekijä, koska jos on kaunis sää voi tehdä vaikka mitä. Vesisateessa vaihtoehdot jää aika suppeaksi. Itse olen miettinyt illanviettoa yhdessä kaveripariskuntani kanssa. Aiemmin joku sanoikin, että ensimmäisillä treffeillä kannattaa tehdä mahdollisimman vähän, jotta ehtii rauhassa keskustella toisen kanssa. Sen takia esim. elokuviin meneminen on inhottava ratkaisu. Sen ehtii tehdä, kun toinen alkaa arkipäiväistymään. Miten olisi taidenäyttelyt yms. ? Vai oletteko kiinnostuneita sellaisista?
- Ei ei ja ei
"Itse olen miettinyt illanviettoa yhdessä kaveripariskuntani kanssa."
No en kyllä suosittele. Jos olette vasta muutaman kerran tavanneet, niin luultavasti hän haluaa tutustua sinuun ihan rauhassa, ilman sen suurempia ulkopuolisia häiriöitä. Jos siinä sivussa pitää hengata jonkun tuntemattoman pariskunnan kanssa, niin ainakin itselleni tuo voisi tuntua vähän epämiellyttävältä. Vaikka itse viihtyisit mainiosti heidän seurassaan, niin hän ei välttämättä viihdy. Muutenkaan en vielä tuossa vaiheessa alkaisi harrastamaan mitään pariskuntajuttuja, koska ette varsinaisesti edes seurustele vielä. Olette vasta tapailunne alkuvaiheessa.
Näin miehenä sanoisin, että älä ala puolitunttua miestä raahaamaan mihinkään pariskuntaillallisille. Tutustukaa ensin rauhassa toisiinne.
- savusiika
kolmansilla treffeillä, jos treffipaikkana olisi sänky? Joko sinun tai hänen? Kannattaa kokeilla, hän saattaa innostua kyllä.
Ehkä kuitenkin kannattaa opetella olemaan hiljaa. Jos hiljaisuus merkitsee ahdistuneisuutta, niin jossain on jotain pahasti pielessä, siis sinun omassa mielessä. Jos kahden ihmisen suhde perustuu alituiseen järkevään kommunikaatioon, niin se on kuoleva aika lyhyessä ajassa. Jonkinmoinen henkisen kasvun periodi yksinäisyydessä voisi kenties tehdä terää? - yyööö,zealous!!
Kotibileet joissa olette "lähes officially an item"?
Silloinhan kihartimella vängätään tukkia..
Mun paradoksi treffeillähän on,että haluan ulkonäköhuomiota,senssipalvontaa siltä yhdeltä mieheltä ja samalla soul2soul-healing.Mun unelma on miespuolinen sexologi, Mister Malén from LosA., joka muita mutkitta alkais miniseukata laittomasti potilaansa kanssa ;-) Veisi minut tantran patiolle. Sanallista vaihtoa ilman saarnoja, ja ilman kitkaa.Bed of Roses, Graves of Passion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676