mitä mieltä mihet olette siitä että nainen tule luoksenne yöksi, mutta ei kuitenkaan mene suutelua ja hyväilyä pitemmälle? vituttaako se ihan hirveästi, vai riittääkö pelkästään sylikkäin nukkuminen jos kyseessä on vasta toiset treffit?
joo ei varmaan kuulu tälle palstalle mutta menköön nyt :)
yöksi jääminen
13
2807
Vastaukset
- Energian tuhlaus
>Onhan se turhaa energian tuhlausta,kun joutuu seisottamaan ilman saantia..
Minä tein näin.Nainen lähti yöksi ja sanoi,että en anna muutakuin pusun.
Nainen meni sängyyn ja minä riisuin itseni alasti,siihen hän etkai tule alasti
viereeni,minä sanoin jotta nukun aina alasti.Siinä vierekkäin maattiin ja kysyin
pusua,hän antoi pusun.Minä pyysin ,että tule lähemmäksi jotta voin suudella hän
tuli.Minä suutelin välissä rintoja,jolloin hän pani kätensä minun mahalleni ja
sanoi,että täällähän on elämää haarojen välissä.Sanoin,niin on mutta ei voi mitään
kun oli puhe vain suutelusta..Hän otti kalustani kiinni ja alkoi hiljaa hoitelemaan sitä.
Minä riisuin hältä pikkuhousut ja rintaliivit,hän kertoi näinhän ei pitänyt käydä,mutta?
Siinä me rakasteltiin ja luvattiin uusia.Nainen soitteli eilen vietetäänkö yhteinen
juhannus,lupasin näin käyvän.Otamme jälleen uusiksi.Eka kerran hän oli yötä
kuukausi sitten ja 8 kertaa olemme sen jälkeen tavanneet... - Amorpoika
En ainakaan itse haluaisi seksiä sellaisen naisen kanssa, jota en itse rakastaisi. Enkä edes uskokkaan, että se rakkauden tunne ja luottamus tulisi vielä ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Ja jos se kiinostuksen taso on niin häilyvä, että homma tuohon kaatuu, kannattaisikohan ehkä sittenkin vielä mieluummin jatkaa etsintöjä.
- sovimme sit nukutukseksi
Läppänä siis 2 nuorta neitoa sokoille,ja ohhoh, just us.Sit me sovittiin,et pidetään nyyttärit ilman lesboilua.Tämä toinen nainen oli sikäli uteliaisuuttani ruokkiva,että teki pancaken naamaansa joka aamu.Hän puolestaan päivitteli pakkomiellettäni loikkia yläosattomissa julkisella rantsualueella vain,koska oli saunavuoro.
- yhdessä rockin queeniä
sovimme sit nukutukseksi kirjoitti:
Läppänä siis 2 nuorta neitoa sokoille,ja ohhoh, just us.Sit me sovittiin,et pidetään nyyttärit ilman lesboilua.Tämä toinen nainen oli sikäli uteliaisuuttani ruokkiva,että teki pancaken naamaansa joka aamu.Hän puolestaan päivitteli pakkomiellettäni loikkia yläosattomissa julkisella rantsualueella vain,koska oli saunavuoro.
Marianne Faithfullia....
- Niemiskä
Onko oikeasti vielä olemassa tämmöisiä miehiä, joiden mielestä parisuhde pitää perustaa luottamukselle ja rakkaudelle eikä seksille ? Tietenkin varmaan eri uskovaisilla ja nössöillä, mutta ihan normaaleilla ihmisillä. Tuntuu usein, että se seksi pitää ensin kokeilla, muut asiat tulee vasta sen jälkeen.
- jepulis...
Niemiskä kirjoitti:
Onko oikeasti vielä olemassa tämmöisiä miehiä, joiden mielestä parisuhde pitää perustaa luottamukselle ja rakkaudelle eikä seksille ? Tietenkin varmaan eri uskovaisilla ja nössöillä, mutta ihan normaaleilla ihmisillä. Tuntuu usein, että se seksi pitää ensin kokeilla, muut asiat tulee vasta sen jälkeen.
mä haluun ainakin tutustua eka yläpäähän ja si vasta alapäähän.terv:34v nainen.
- antaa luotettavan kuvan
Tuollainen tominta on vain plussaa, antaa vaikutelman että ihan joka pojalle ei pillua lohkea.
- Anonyymi
Ei se vituta kun ihan kivaa on että ees joku tulee yöks
- Anonyymi
Joo-o, kyllä tuollainen nainen on varmaankin sitten sellainen inceleiden määritelmän mukaan pihtarihuora kun ei suostu klääppimisiin.
- Anonyymi
Ihan väärin toimittu.
Pillu auki heti. Eteisessä. Päällystakkia ei tarvi ottaa pois.
Suoritus kestää pari minuuttia. Ovesta ulos. - Anonyymi
Seurauksena melko varmasti uneton yö ja turhauttava jäykkäkouristus mutta jos toive on olla näin niin sitten ollaan
- Anonyymi
Mielestäni ensimmäinen yökyläily on mieluummin vain olemista. Ehkä vähän sipsuttamista mutta se siinä.
- Anonyymi
Mikä ihmeen kysymys. Me tapailtiin miehen kanssa kuukausi ennen kuin edes harrastettiin seksiä. Jopa vanhemmat tavattiin aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346