Et tunnista minua tästä tekstistä, eikä ole tarkoituskaan.
Haluan ilmaista tyytymättömyyteni aiheeseen, jolla olet terrorisoinut elämääni jo pitkään.
Haluat tulla isoäidiksi. Arvaapa mitä? Minua ei kiinnosta. En halua lapsia. Miksi minun pitäisi? Ei poikasikaan halua, joten miksi ärsytät minua aiheella?
Kaikkien ei yksinkertaisesti tarvitse tehdä lapsia. Sinä olet vanhoillinen ja lapsirakas, herttainen kanaemo etkä käsitä, miten v***maista ja loukkaavaa painostamisesi on.
Sanon nyt vielä kerran: minusta ei tule koskaan äitiä. Ei minun tarvitse. Miksi pitäisi? En pidäkään lapsista. Joten please, jätä meidät rauhaan, tai jonakin päivänä koko juttu leviää käsiin.
Minua ei tytötellä, minun kanssa ei tarvitse kaveerata tai kertoa stereotypioivia kommentteja.
En tykkää siivoamisesta, ruoanlaitosta, en käytä hameita, en ole perinteinen nainen (sellainen kuin sinun mielestäsi pitäisi olla). Poikasi silti rakastaa ja kunnoittaa minua.
Minunkaan ei tarvitse pitää sinusta.
Yritän silti kovasti.
C'mon, anoppi!
27
4762
Vastaukset
- mantsahörhö
pidä pintas!!! nauti elämästäs!!!ilman tenavia...
- Lapseton miniä
Aivan saman asian parissa tuskailen minäkin. Hienoa, että on kohtalotovereita!
- Mrs. PCO
Upeeta kuulla kohtalotovereista. Anoppi etsii vauvauutisia kaikista yhteydenotoista, viimeksi synttärikortin kuva oli viitannut raskauteen ja se oli jo julistettu puolelle kylälle ennen kuin ehdin kumota "uutisen". En siis jostain syystä jaksa pahemmin pitää anoppiin yhteyttä. Mies onneksi tukee mua, ja siten jaksan päivästä toiseen. Mun lapsettomuuteni ei oo vapaaehtoista ja niinpä anoppi onnistuu avaamaan haavani kerta kerran jälkeen ja se tekee aina yhtä kipeää. En aio puida lapsettomuuttani anopin kanssa, mun terveyden tilani ja erityisesti gynekologiset vaivat ei kuulu sille pätkääkään. Jos en lapsettomana miniänä kelpaa, se on anopin ongelma, ei mun. Harmi vaan, että se ei sitten näe poikaansa kuin satunnaisesti, koska mä en suostu viettään lomiani ees samassa maassa.
- miessynnyttäjä
siis on maailma kummalliseks menny kun naisia ei huvita hankkia lapsia.. Sellaisten naisten kohdalla sen ymmärrän jotka ei voi saada lapsia jonkun geneettisen virheen (CP-vammaisuus, lihavuus, rumuus tai jokin muu vastaava asia) takia.. Mutta en niitä jotka ajattelevat uransa/ paikkojensa kiintyeden olevan tärkeämpiä.. uskomatonta touhua.. Kaipa tää luonto joskus mullistuu niin että me miehet voidaan siittää ja synnyttää omat lapsemme ilman naisia... Marco ja jari on sitä siittämistä jo kokeillu pidemmin aikaa... mut vielä ei oo kumpikaan tullu raskaaks.. Mutta pieni varoituksen sana naisille; kohta kaikki miehet on homppeleita kun eivät jaksa kuunnella teidän ainaisia kitinöitänne kaikesta...
- isoäiti
Sen mie vaan halluun sannoo, että jos myöllä päin nuari naikkonen halluu lapsia, lähettettään myö hänet nunnaluostariin!
- NuoriLapsetonNainen
Taitaa toi mummeli kuulua jonnekin pakkolaitokseen!
- mrs. PCO
Jos te vaivautuisitte lukemaan viestini, niin saisitte selville, et mä en oo lapseton omasta halustani. Mutta kuten en selitä syytä anopille, en selitä sitä teillekkään. Oon itse asian hyväksynyt, samoin kuin mieheni, mut jos en anopille kelpaa, niin se on sen ongelma. Ja oon edelleen sitä mieltä että jokaisella naisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Jos ei lapsen teko kiinnosta, ei oo mikään pakko siihen. Jos miniällä ei oo anopin mielestä muuta olemassa olon syytä kuin lapset, on anopin aika hyvästellä poikansa, sen poika nimittäin rakastaa mahoa vaimoaan.
- Nainen
miessynnyttäjä kirjoitti:
siis on maailma kummalliseks menny kun naisia ei huvita hankkia lapsia.. Sellaisten naisten kohdalla sen ymmärrän jotka ei voi saada lapsia jonkun geneettisen virheen (CP-vammaisuus, lihavuus, rumuus tai jokin muu vastaava asia) takia.. Mutta en niitä jotka ajattelevat uransa/ paikkojensa kiintyeden olevan tärkeämpiä.. uskomatonta touhua.. Kaipa tää luonto joskus mullistuu niin että me miehet voidaan siittää ja synnyttää omat lapsemme ilman naisia... Marco ja jari on sitä siittämistä jo kokeillu pidemmin aikaa... mut vielä ei oo kumpikaan tullu raskaaks.. Mutta pieni varoituksen sana naisille; kohta kaikki miehet on homppeleita kun eivät jaksa kuunnella teidän ainaisia kitinöitänne kaikesta...
Siis sina listaat lihavuuden ja rumuuden geneettisiksi virheiksi? Ensinnakin lihava voi laihduttaa......ja kauneus on katsojan silmassa.
Anyway - ei me todellakaan mitaan "synnytyskoneita" olla....olisikin kiva sysata koko synnytysprosessi miehille! Menkaa te sitten sairaalaan ahisemaan ja huutamaan ja ahkymaan, kun valiliha repeaa ja veri lentaa!!!!!!!!! - Nainen
mrs. PCO kirjoitti:
Jos te vaivautuisitte lukemaan viestini, niin saisitte selville, et mä en oo lapseton omasta halustani. Mutta kuten en selitä syytä anopille, en selitä sitä teillekkään. Oon itse asian hyväksynyt, samoin kuin mieheni, mut jos en anopille kelpaa, niin se on sen ongelma. Ja oon edelleen sitä mieltä että jokaisella naisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Jos ei lapsen teko kiinnosta, ei oo mikään pakko siihen. Jos miniällä ei oo anopin mielestä muuta olemassa olon syytä kuin lapset, on anopin aika hyvästellä poikansa, sen poika nimittäin rakastaa mahoa vaimoaan.
Niin. Ei kai kukaan myoskaan tahallaan syopaa itselleen kehita.....Ymmarran. Anoppisi on vain nieltava tilanne sellaisenaan. Hanen poikansa on sinut valinnut ja that's it. Se on hanen poikansa paatos, eika jonkun karttyisen eukon juttu....
Sita paitsi, kai te voitte adoptoida lapsen halutessanne? Joka tapauksessa, se on teidan asianne, ei anopin.
Tsemppia.:) - Sara
Meillä ei ole lapsia, minä haluaisin kyllä, mutta mies ei (aion laittaa miehen vaihtoon kunhan saan itsetsäni irti).. Meidän on jätetty aika lailla rauhaan, kun olen kuuluttanut, että ärsyttää vauva-asioista vihjailijat.
No, viimeksi äidin tavatessani hän kertoi, että yksi tuttavansa (mies) on alkanut tupakkalakon ja siitä ovat päätelleet, että yrittävät vaimonsa kanssa vauvaa. Pillastuin, minusta se on niin typerää spekulointia! - minä vain
mrs. PCO kirjoitti:
siis haloo...
sinun alkuperäsestä viestistäs ei todellakaan saa selville et olet kyvytön saamaan lapsia... ja se ehkä käsittää sen, että viestis oli aika lapsellisesti kirjotettu uhmakkaaksi. ku oli hauska lukea viestiäs et miksi raivoat jollekin anopillesi. itsestäsihän tyhmän teet jos haukut ns. selän takana anoppias ns anonyyminä. ja vaikka hän olisi hankala sinulle, niin ole sinä viisaampi älä mene hänen tasolleen, minun exäni kanssa oli ensimmäinen vuosi samanlaista, että minä olin kuulema kaiken pahan alku ja juuri, joka pärjää elämässään vain sen takia että oma isäni sattuu omistamaan ison firman ja muuten olisin täysi nolla. mutta lopulta hänkin pääsi äidin peloistaan ja tajusi että olisin saattanut olla hyvä mies nuorimmalleen. ja pyysi ennakkoluulojaan anteeksi ja meistä tuli hyvät kaverit.. ehkä hänelle puhui entinen naisystävä tai entinen appi-ukkoni tai toinen lapsistaansa. mutta kestin ekan vuoden sitä lapsellista käytöstä ja sen jälkeen vielä kaksi ennen eroamme.
- Minäkin!
Tsemppiä! On meitä lapsettomiksi haluavia naisia muitakin! Ja kuitenkin: on miehiä, jotka meitä rakastavat.. hymyä!
- minä
siis toi oli kyl melkein kun mun suusta,mutta mulla on asia vähä toisin.........nimittäin mä olin raskaana ja tein abortin...:( tein sen siksi kun aika ei ollut oikea ja en tuntenu olevani valmis..ja ikää olisi ollut vain 17vuotta
me ollaan seurusteltu yli kolme vuotta mun äijänkaa ja vuos kihlois,mut mun "rakas" anoppi ei voi millään käsittää että me ei oltu valmiita tekemään lapsia...kaikenlisäx meille olis syntynny kaksoset!!!!!!!!!! nyt se "rakas" anoppi sit haukkuu mua kaikille ja kännissä aina itkee ja haukkuu....mä oon kuulemma tosi itsekäs paska ym.....mut se täs vituttaa kaikkein eniten ku sen pitää koko saatanan kylälle juoruta mun asiat....joten te kaikki "onnelliset" joilla on ihan mulkku anoppi....koittakaa kestää!!
- Eräs anoppi
Sanoisin vain,että hienoa,kun sinulla on rohkeutta sanoa suoraan mitä ajattelet.
Joku tietysti loukkaantuukin,mutta jos minun poikani olisi sinuun rakastunut,uskoisin sen johtuvan vain henkisestä vahvuudestasi ja oletan,että olet tietenkin ulkoisestikin viehättävä.Toivon sinulle rakastavaa ja yhtä vahvaa kumppania,mitä itsekin olet.Kyllä me äidit siitä rauhoitutaan,jos poika itse rakastaa valittuaan ja ovat onnellisia keskenään!- miniäsi?
ja tärkeintä tässä oli nimenomaan se että olen ulkoisestikin viehättävä
kelpaa sitten esitellä pojan edustusvaimoa - Arvaa kuka
Tuo piristi, Kuten muukin saamani palaute.
Tsemppiä & aurinkoista kevään odotusta kaikille!
- arvaa kuka anoppi
Ihmeellinen nainen olet kun et tiskaa, imuroi, siivoa etkä laita ruokaa. Sinun pitää siinä tapauksessa antaa miehellesi pillua milloin HÄN sitä haluaa, etkä saa kuluttaa HÄNEN rahojaan omiin shoppailureissuihisi! Lisäksi sinun pitää maksaa vähintään puolet vuokrastanne ja muista kuluistanne!
- Nainen
Tanne lisaa shoppailurahaa, tanne lisaa shoppailurahaa!!! Rahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
...muuten ei tule sita pillua!
- Feministi
Hyvä mies olisi sellainen joka tekisi kaikki kotityöt ja elättäisi minut ansioillaan. Lisäksi hänen pitäisi alistaa minua makuuhuoneen puolella, mutta muuten minä olisin meidän perheen pomo!
- STELLE
Mitäs tuossa vaahtoilet pidä tieto itselläsi ja puolisollasi, jos ette halua lapsia niin ei niitä minulle tartte tehdäkkään en jaksa hoitaa että yöt kulkisitte kapakoissa ja päivät istuisit kampaajalla ja poikani siis miehesi olis ylitöissä. että jokainen taplaa tyylillään onhan noita naapurinlapsia joille voi joskus tikkarin ostaa, ja en minä sinulle mitään haluakkaan jutella on minulla 60-80 vuotiaita rouvakavereita jotka minulle riittää.
- minä
meillä ainakin auttoi kun sanoin anopille etten voi tulla raskaaksi. siinäpähän pohtii=) (oikeasti syön pillereitä)
- minä vain
hmm.. onneksi minun nykyisessä parisuhteessani sentään nainenkin tekee ruokaa ja muuta pientä, siivota ei tarvitse koska meillä käy siivooja, töidemme takia ja talokin on aika iso. ja näin saamme toisillemme aikaa, koska molemmille työ on tärkeää. ja haluamme vapaa-ajalla harrastaa yhdessä ja tehdä muutenkin asioita mahd.paljon yhdessä. vaikka työt ovat tärkeitä meille niin silti onneksi rakkaani haluaa lapsia niin kuin minäkin. ja kiitos teille anoppi ja appi-ukko että olette mahtavia ihmisiä ja otitte minut vastaan hyvin, vaikka olemme tyttärenne kanssa erilaisista lähtökohdista elämäämme lähteneet rakentamaan. ja te hyväksyitte sen, että vävypoikakin on varmaan aika ihana kun tyttärenne minua rakastaa, vaikka olen rahan kanssa aina elänyt, ettekä leimanneet minua ääliöksi esimerkiksi autojeni takia tai silloisen merenranta asuntoni takia(niin kuin jotkut entisien naisteni vanhemmat) vaikka vanhempani ne minulle osti silloin kun opiskelin/ olin armeijassa, Ja te tiedätte sen, ettekä pitäneet minua täytenä nollana joka saa kaiken eteensä ilmaiseksi. työpaikkakin oli varma isäni ison firman takia. nyt olen 24v. ja maailman onnellisin kaveri ainakin omasta mielestäni, koska minulla on maailman ihanin ja kaunein avovaimo sekä rakastava perhe omalta ja vaimoni puolelta ja terveyttä sekä unohtamatta hyviä ystäviä yms...
- ghgheepeppjgjpdjg
Vanha ketju, mutta piti lukea oikein uudemman kerran tämä avaus, että onko tässä ihan nainen kyseessä vai onko se joku hybridi, vai kenties rekkalesbo! Vielä kun sanoisi anopilleen, että EN AJA PARTAANI, EN!!! niin voisi ohjata ainakin sukupuolen selvitys testiin.
- anoppi --kin
On se ihmeellistä kun aina on jotain muisemista . No kai sitä jokainen anoppi toivoo lastenlapsia se on biologisesti ihan normaali juttu, sillä kaikki toivovat suvun jatkuvan.
Silloin kun poikani meni yhteen miniäni kamssa niin voi että mielessäni haaveilin niistä tulevista lapsista, mutta en toki ollut niin typerä anoppi että olisin sanonut mitään ääneen, sillä mahdollisuus on aina olemassa ettei lapsia tulekkaan jostain syystä, mutta mielessäni kyllä kuvittelin että niitä varmaan tulee joskus. No tulihan niitä sitten opiskelujen päätyttyä ja voi miten ihania pieniä ihmisiä he ovatkaan, heitä rakastaa ihan mahdottomasyi.
Mtta samalla pitää ottaa huomioon näin anoppina ettei mene sanomaan mielipiteitään niin että loukkaa toista.
Minä sain ainakin ihanan miniän johon olen tyytyväinen, häneltä käy kodin työt leipomiset ja tiskaamiset käden käänteessä eikä laske niitä miksikään ylivoimaisiksi tehtäviksi, samoin poikani kyllä häneltäkin tapahtuu samat asiat. Kyllähän se niin on että jos koti hommataan niin kai se pitäisi puhtaana pitää, eihän likaisessa kodissa viihdy kukaan.
Tämä ap miniä on varmasti hyvin nuori vielä kun protestoi jokapäiväisistä asioista, onko hän aikonut vaan teettä kotityöt miehellään kokonaan kun ei näytä tykkäävän mistää kodin hommista. Ja sitten se lapsen teko asia miksi ei vo sanoa anopille suoraan että hän loukkaa sinua lapsi jutuillaan, se kun kirjoitella nettiin niistä. - hyythert
Helvetin typerää touhua. En jaksa ymmärtää miksi ei voi asiallisesti todeta että ei halua tai ei saa lapsia ja myöskin että jos halua asiasta keskustella. Siihen loppuisi se hiostaminen, mutta ei. Mielummin sitten kihistään kiukusta kun anoppi ei ymmärrä itse olla hiljaa, oikein kerätään sitä harmia. Kohta itketään kun lapsista on puhuttu 10 vuotta joka tapaamisella eikä anneta ikinä sitä anteeksi vaikka ei olla itse tehty elettäkään että epätoivottu aihealue poistuisi keskusteluista.
- drhejr
sanokaa sille anopille vaikka että hänen poikansa ei pysty siittämään lasta... Siihen voi se jollotus mahdollisesti loppua..
Silleen teki mun yks ystävä omille vanhemmilleen. Höysti päälle vielä että on niin kipeä asia ettei siitä pysty puhumaan... Siihen loppui asiasta jauhaminen... Sanomattakin selvää että valkoinen valhehan se oli.. - JK
NINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve523012Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.722629Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962593Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1082189Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk631875Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?231757