Haluaisin kuulla ihmisten mielipiteitä seuraavaan asiaan:
Asun mieheni ja kahden kissan kanssa 41 neliön yksiössä johon kuuluu iso n. 7 neliön lasitettu parveke.
Eli yhteensä tilaa on n. 48 neliötä. Olen miettinyt chihu pennun hankintaa ja haluaisinkin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia että alkaako jo käydä liian ahtaaksi jos koirakin vielä tulee?
Asunnon koko
3
171
Vastaukset
No eniten se itsestänne on kiinni,tuntuuko ahtaalta vai ei ;)
Koiralle se riittää,jos yhteiselämä kattien kanssa pelaa ja riittävästi saa liikuntaa ja virikkeitä.Eli ei se "pesäkolo" koiralla mikään erikoinen lukaali tartte olla :D- mahtuu,
tuohon tilaan chihukin, jos nuo muutkin mahtuu. Itse en ottaisi mitään koiraa kerrostaloon, mutta ymmärrän kyllä että joskus on pakko.
Muista nyt kuitenkin se että chihunpentu voi päästä hengestään, jos kissat sille tarpeeksi hermostuvat.- diibu
Wau! ollapa lasitettu parveke! Sentäs tavallinen löytyy.. Itse mietin todella pitkään kaupungissa asuessani ottaako lainkaan koiraa alle 40 neliön yksiöön. No, koira tuli (n. 5kg aikuisena) ja niinhän se on että kotona lähinnä nukutaan ja syödään, aktiviteetit löytyy seinien ulkopuolelta. Nyt asumme "väljästi" juurikin samankokoisessa (48,5) luhtikerros(rivi)talossa rauhallisella taajama-alueella. Itse taas ottaisin mieluusti kissankin mutta parvekkeen lasitus/verkotus ei tule kysymykseen joten kaipailtu kissa jää nyt koditta toistaiseksi. Ja kyllä (sisä)kissa mielestäni ansaitsisi ainakin 3 huoneen asunnon valtakunnakseen, kun taas koira voi "valloittaa" ympäristöään päivittäisillä ulkoiluillaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892046
- 1281382
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231330Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau281282- 671206
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371018- 88941
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53868- 121777
- 82766