poikaystäväni on tulossa helsinkiin luokseni viettämään kuukauden mittaista lomaa.hän asuu ulkomailla, joten suomi vierailusta kuuluisi jäädä hyvä mieli.mitä keksisin hänelle ohjelmaa? linnanmäki, eläintarha, suomenlinna, silja-line ruotsin risteily, helsingin monumentit jo on mielessä, mutta mitä muuta? haluaisin järjestää jotakin erikoista ohjelmaa, jota hän ei unohtaisi. siljalla olevat rakkaus-pakettikin oli surkea, sampanjaa ja mansikoita=79e.liian paljon tuollaisesta..
ps ei kiitos:
-saunomista
-retkeilyä
-grillausta
-kännäystä
-mökkeilyä
-erämaaelämää kalastusta melomista yms
kiitoooss=)
mitä romanttista tekemistä`?
4
3366
Vastaukset
- elämöinti luonnossa.
Luonnossahan ei saa periaatteessa harrastaa joukolla seksiä,koska,jepp,tiedättehän.Ne rusakot ja virukset jne.Mutta romanttisia asioita voi oikein laveasti ravita itsessään ihailemalla tepastellen niittyjä,viljapeltojen aaltoja tuulessa,kamerakuva peuran valkoisesta pebasta.
Olen itse eläintenystävä etusijalla villit kavio-sekä sorkkaeläimet.Pieni pilkkutäpläbambi on romanttisin asia maailmassa,minulle ;-)
Siksi en Häntä edes etsikään,et saa koipiaansa lekotella emän seurassa. - että teille
tulee opastettu turistikierros ja baareilua. Jos olette molemmat henkeen ja vereen cityihmisä niin mikäs siinä, mutta siinä ei ole mitään suomalaista tai mitään sellaista, mitä ei näe missä tahansa. Toisekseen voisit ehkä määritellä mikä sinulle on romanttista, vaikuttais liikkuvan tasolla "vaahtokarkkeja ja samppanjaa" eli hyvin kliseistä ja muu ei kelpaa. Tuota höttöähän saa suut silmät täyteen ympäri maailman, itse en satsaisi tuollaiseen.
Mä vuokraisin mökin ainakin pariksi yöksi, rauhallisesta paikkaa heti aluksi. Laittaisin lyhtyjä ja kynttilöitä saunalle ja mökille, laiturille kattaisin pöydän pikkuherkuin, houkuttelisin alastomana uinneille, varaisin sängyn viereen hierontaöljyt jne. Ja sinne suoraan lentokentältä nauttimaan toisistaan. Mutta kun ei käy niin ei käy... - ulkomailla asunut
Miksi ihmeessä et tahdo mökkeilyä ja saunomista? Sehän on mukavaa kahden olemista ja niin kovin suomalaista.
Minä ainakin järkkäisin mökin järven rannalta. Mikäs sen romanttisempaa kuin siellä kuunnella yhdessä lintujen laulua tai jotain hempeää musiikkia ja antaa toisille hierontaa tuoksivilla hierontaöljyillä....ja käydä naku-uinnneilla ja saunoa. Päivisin voi tehdä metsissä kävelyretkiä tai heitellä vaikka kiviä järveen. Yhdessä on myös kivaa uida ja leikkiä vedessä - hullutellen:) Eihän siellä tarvi kännätä. Jos poikaystäväsi juo, niin voihan sitä ottaa sievästi, vaikka viiniä tai shampanjaa yhdessäolonne kunniaksi. Kyllä se mansikoiden syöminen on kuule ihan kivaa, varsinkin toisen suusta ja leiikkiä voi silllä kermavaahdolla. Ja miksi kummassa ei melominen kiinnosta...OIshan se romanttista vaikka yöllä soudella kahdestaan.
Mitä kummaa tahdot? - Myyränen
Jos joku ei pidä saunomisesta tai mökkeilystä, niin sillä selvä, ei se nyt niin kummallista ole. Eiköhän keskitytä hyödyllisten vinkkien jakamiseen. Tässä omani:
Kaupungissa voi tehdä kaikkea kivaa. Onhan se totta, että samoja asioita voi tehdä muuallakin, mutta oman rakkaan kanssa nekin asiat tuntuvat varmasti erityisiltä. Voit esimerkiksi pakata kunnon piknik-korin Suomenlinnaan mukaan, viltin ja muuta myös. Turistikierrokset kannattaa unohtaa, suunnatkaa johonkin hiljaiseen niemennokkaan ja huljuttakaa jalkoja meressä. Illalla voi käydä vaikka elokuvissa jonka jälkeen syömässä hyvin - paikkoja on monta. Jos raha ei ole ongelma, esimerkiksi ravintola Postres (Michelin-tähti) on mainio valinta. Tulossa on myös paljon konsertteja, ja myös Espan lavalla on melkein päivittäin ilmaista livemusiikkia. Kauppatorilta vaan litra mansikoita mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667