Karavaanareissa ääripään ihmisiä ?(myös)

Tiukkapipot kaipaa..

juoppoja ja päinvastoin ! Harvassa harrastuksessa ääripäät "täydentävät" toisiaan niin hyvin. Se kertoo monipuolisesta ja kiinnostavasta harrastuksesta. Toiset vapautuvat äänekkäästi ja näkyvästi...toiset seuraavat "verhonraosta" paheksuen ja kauhistellen.
Aika kuluu mielekkäästi ja "juttuja" riittää......

Hauskaa ja Aurinkoista kesää ! ;)

14

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oo...

Karavaanarit ovat pääasiasssa köyhiä ja tyhmiä demareita (KJON!). Oikeita matkailevia kansalaisia on vain pienen-pieni osa.

Ai miten niin "köyhiä ja tyhmiä demareita" - no, ensinäkin ei voi olla demari olematta tyhmä ja toisaalta jos on tyhmä niin on usein köyhä - juu sii!?

Näin se vaan menee, minkä minä sille voin - enkä kyllä haluakkaan, näin on ihan hyvä. Tyhmät tyhimen kanssa a fiksut fiksujen!
      Mutta siis nämä matkailevat fiksut ihmiset ovat oma rotunsa! Ja mä kuulun niihin!

• kabe/mercedes

niin olihan toi sun viestisi ihan normaali pikku kokoomuslaisen juttu , joka on oikeen merkonoomi voi herran jestas kuinka järkevä ja rikas voi olla tollanen isotulonen oikea karavaanari taidat olla oikeen cittarin kassa tai vaikka vielä ihan oikea esimies huh onpas valtaa ja rahaa . hävetkäänme perse aukiset papritehdastyöläis demarit jotka kehtaamme tulla teidän eliittiporukan kanssa samoille leirintäalueille vaatimattomalla 120000 euron asuntoautolla . olis hyvä jos voisit kertoa mihin leirintä alueille me köyhät demari emme ole tervetulleita että sinä ja muut pikku natsit ette häiriinny , terveiset muuten työväen presidentti saulille ja sen fiksuille kannattajille niin kuin sinäkin oot .

• Itse olen ollut karavaanarina noin 12 vuotta enkä katso olevani varsinainen köyhä enkä demarikaan, joskaan minulla ei ole mitään kumpaakaan kansanryhmää vastaankaan. Köyhät minua tosin hieman säälittävät, demarit eivät.

Olen myös sitä mieltä, että väite jossa tyhmä ja demari yhdistetään on syvältä ja osoittaa ainoastaan esittäjänsä älykkyysosamäärän olevan pienempi kuin hänen kengännumeronsa. Fiksu ihminen (ÖO > 50) yleensä kunnioittaa toisen mielipiteitä, niistä voi keskustella mutta ei tapella eikä leimata.

Kokemukseni mukaan karavaanarit ovat aivan tavallista väkeä, niin puutarhavaanarit kuin laiseni levottomatkin jotka eivät montaa yötä viihdy samoilla sijoillaan. Vapaassa maassa saa olla paikallaan tai vaeltaa, tuon oikeuden ovat isämme meille tapelleet aikoinaan joten nauttikaamme siitä ilman liian tiukkaa pipoa.

Kokemuksia karavaanareista ja muista kulkijoista olen todella hankkinut laajalti, ohjelmaani on koko ajan kuulunut Euroopan kiertely ja tänäkin vuonna olen jo vieraillut Roomassa asti kierrellen ja kaarrellen. Olen todennut meidän olevan kaiken kaikkiaan mukavaa väkeä joten jos sinulla on vaikeuksia suosittelen peiliin vilkaisua syyllisen löytämiseksi.

• joe 2

Pojalla taitaa olla Aurinkomatkojen luottokortti kun noin rikasta leikkii
        Ja vielä on ilmeisesti SIWAN aluepäällikkö oikein .Pojalla on varmaan Maasturikin jo hankittuna ,ja aurinkolasit otsalla.Tässä on oikein vöyräspoika
        Maksaa kahvikupinkin Visa kortilla.Ilman näitä kekkuleita ei luottokunta pysyisi pystyssä

• pink killers

Taitaa olla lippu taskussa Tallinan Picnik Risteilylle,kun on noin suuret puheet.Ja sä et oikeastaan kuulu muualle kun auroran suljetulle,sieltä löytyy sulle kyllä sopivaa seuraa,JUU-SII!Se on Englantia se Heh.

• peilihän se olisi
        karva.naamari kirjoitti:

Itse olen ollut karavaanarina noin 12 vuotta enkä katso olevani varsinainen köyhä enkä demarikaan, joskaan minulla ei ole mitään kumpaakaan kansanryhmää vastaankaan. Köyhät minua tosin hieman säälittävät, demarit eivät.

Olen myös sitä mieltä, että väite jossa tyhmä ja demari yhdistetään on syvältä ja osoittaa ainoastaan esittäjänsä älykkyysosamäärän olevan pienempi kuin hänen kengännumeronsa. Fiksu ihminen (ÖO > 50) yleensä kunnioittaa toisen mielipiteitä, niistä voi keskustella mutta ei tapella eikä leimata.

Kokemukseni mukaan karavaanarit ovat aivan tavallista väkeä, niin puutarhavaanarit kuin laiseni levottomatkin jotka eivät montaa yötä viihdy samoilla sijoillaan. Vapaassa maassa saa olla paikallaan tai vaeltaa, tuon oikeuden ovat isämme meille tapelleet aikoinaan joten nauttikaamme siitä ilman liian tiukkaa pipoa.

Kokemuksia karavaanareista ja muista kulkijoista olen todella hankkinut laajalti, ohjelmaani on koko ajan kuulunut Euroopan kiertely ja tänäkin vuonna olen jo vieraillut Roomassa asti kierrellen ja kaarrellen. Olen todennut meidän olevan kaiken kaikkiaan mukavaa väkeä joten jos sinulla on vaikeuksia suosittelen peiliin vilkaisua syyllisen löytämiseksi.

hyvä väline monelle karavaanarille,sieltä löytyy apu moneen vaivaan,varsinkin kun on kerrellyt Roomassa asti.Se vaatii kerrassaan valtavaa tietämystä kuinka auton saa liikkumaan eteenpäin,peruuttamisesta puhumattakaan.Sehän on sankari teko.

Mitä tullee älykkyysosamäärään sehän ei kuulu meille karavaanareille arvostella mikä se kelläkin on.

• ei oo...

No niin. Vastaukset ovat osoittaneet, että suurin osa karavaanareista on demareita. Myös vähävaraisuus on tullut esiin. Nyt vielä siihen tyhmyyspuoleen. Urpilainen on tyhmä - todella tyhmä. Hänet ovat demarit valinneet joukostaan johtajaksi. Kun on kuitenkin porukan fiksuin?

Miksiköhän tuo kalikka muuten kalahti niin kovaa?

No, eihän tämä asia muuten minulle kuulu, mutta kun Suomen asiat ovat päin persettä tämä vuosikymmeniä kestäneen punamulta politiikan vuoksi. Nyt on pientä muutosta parempaan, jos tuo turhanräksyttäjä oppositio-Urpilainen ei sotikisi joukossa. Jos edes 10 prosenttia demareista olisi hieman älykkäämpiä ja ymmärtäisivät mitä työnteko oikeasti on, niin he äänestäisivät kokoomusta ja Suomen asiat olisivat paljon paremmin. Sinun ja minun.

Kaiken karvaista kateellista hohoamista olisi vähemmän.
        Henkilöauton painoraja olisi 4500kg, vaunua voisi vetää 100km/h, useammalla olisi työtä ja ostovoimaa (mahdollisuus matkustella), yrittäjätyöläisillä olisi toimintaedellytykset (myös leirintämatkailuyrittäjillä), voi voi - kyllä olisi maailma paljon parempi.

• Hörhölä

Pers aukinen bemari tilittää aloituksessa omia surekeita tuntojaan. Otan osaa.

• se on niin

Että jos on kouluttautunut ja toimeentulo paremmalla puolen niin ei hän täällä kirjoittele siihen ei motivaatio riitä,pysy vain siellä vuokra yksiössa ja seuraa naapureiden hyörinää verhonraosta ettet aivan tylsisty,uteliaisuus ja kateushan sinut tänne ajoi.

• lukee läpi
        se on niin kirjoitti:

Että jos on kouluttautunut ja toimeentulo paremmalla puolen niin ei hän täällä kirjoittele siihen ei motivaatio riitä,pysy vain siellä vuokra yksiössa ja seuraa naapureiden hyörinää verhonraosta ettet aivan tylsisty,uteliaisuus ja kateushan sinut tänne ajoi.

Väistämättä tulee mieleen, miten tyhmiä ihmisiä onkaan.
        Tyhmin ehkä tämä provoilija aloittaja.

• sama ...
        lukee läpi kirjoitti:

Väistämättä tulee mieleen, miten tyhmiä ihmisiä onkaan.
        Tyhmin ehkä tämä provoilija aloittaja.

Tarkoitin tietysti tätä kokoomuslaista pikkupoikaa.

• Sivuääni
        sama ... kirjoitti:

Tarkoitin tietysti tätä kokoomuslaista pikkupoikaa.

Tämä "ei oo":han on selvästi meille kaikille tuttu kääkkä sieltä etuteltasta. Käy välillä höperehtämässä täällä lankkuosastolla, kuin ei ole muutakaan tekemistä, eikä teltalla enää uskalla provoilla. Ihan kiva. KJON.

• enemmänkin
        Sivuääni kirjoitti:

Tämä "ei oo":han on selvästi meille kaikille tuttu kääkkä sieltä etuteltasta. Käy välillä höperehtämässä täällä lankkuosastolla, kuin ei ole muutakaan tekemistä, eikä teltalla enää uskalla provoilla. Ihan kiva. KJON.

niitä kääkiä tällä saitilla

• Tiukkap...

ja nyt juhannuksen viettoon.....aurinkoon ! Soon moro. (ei edes jäsen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      91
      4515
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      62
      3452
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      116
      2679
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2575
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2484
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2027
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1783
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe