Täällä ei puhuta taaskaan tarpeeksi palstan mielenkiintoisimmasta ilmiöstä, eli MINUSTA. Vaadin asiaan muutosta välittömästi ja omaa ärsyttävyysindeksiäni korottaakseni ilmoitan ratkaisevani kaikein ylivoimaisimpiakin ongelmia (siis muille ylivoimaisia, sillä minähän en ole tavallisten ajattelijoiden tasolla lainkaan, vaan Galaktisena Sankarina loistan niiden harvojen nerojenkin joukossa suorastaan supernovamaisen kirkkaana järjen majakkana).
Nyt aion tehdä järkeviä juttuja välillä ja voitte sillä aikaa kerätä tähän maallisia huolianne miltä tahansa alueelta ja kun ärsyttävässä ylimielisyydessäni suvaitsen luoda niihin pienen silmäyksen, niin ratkon ne lähes välittömästi ja tasollenne alentuen yritän heikentää verbaalista ilmaisuani tavallisen palstalaisen ymmärtämälle alueelle, kirjoittaen ne vastaansanomattoman yksiselitteisiksi ohjeiksi.
Kai te nyt tajuatte nöyrtyä ylivertaisuuteni edessä ja pommittaa minua puskasolvauksilla (asemani suorastaan vaatii tätä julkista tunnustusta).
Hymiöt ärsyttävät eräitä, joten tässä myös heille:
;) ;) ;-)
Vaadin nettikiusausta
8
152
Vastaukset 8
Joo... Eiku reseptiä tulemaan....
Standardi sokerikakkureseptin saa tiiviimmäksi (ja helpommin leikkautuvaksi/asennusvaiheessa käsiteltävämmäksi), lisäämällä taikinaan hiukan maissitärkkelystä. Sopiva määrä on desi maissitärkkelystä kolmeen desiin jauhoja.
buddy-love kirjoitti:
Standardi sokerikakkureseptin saa tiiviimmäksi (ja helpommin leikkautuvaksi/asennusvaiheessa käsiteltävämmäksi), lisäämällä taikinaan hiukan maissitärkkelystä. Sopiva määrä on desi maissitärkkelystä kolmeen desiin jauhoja.
Kyllähän se kakku kiusauksen voi aiheuttaa. Jos se on onnistunut.
Genio.Mente kirjoitti:
Kyllähän se kakku kiusauksen voi aiheuttaa. Jos se on onnistunut.
Galaktisten Sankarien kakut ovat aina onnistuneita.
buddy-love kirjoitti:
Galaktisten Sankarien kakut ovat aina onnistuneita.
Sit ne aiheuttaa paljon kiusauksia.
aforismi
*Genio on vitun huono leipomaan*
Töihin siellä.
Nyt olisi saanut taas ratkaisuja ihan mihin ongelmiin tahansa, mutta ei näköjään ole tarpeen.
noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta532520- 951126
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3001017Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii332975Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56928Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69734
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643