Onko Jyväskylässä Hyviä kynsikoulutuksia? Joitain muita kuin tuo Kynsiopisto, mistä tälläkin palstalla on ollut paljon kirjoitusta. Minkä hintaisia ja kauanko kestävät? Aineet laadukkaita? Saako rahoille vastinetta? En olisi heti aloittamassa kurssia, mutta tulevaisuuden varalta ajattelin kysellä.
Kynsikoulutuksia Jyväskylässä?
21
3456
Vastaukset
- ---
Lcn:n aineilla järjestetään, olen itse käynyt. Maksaa kyllä aikas paljon eli n. 2000e, ei ihan mutta ei paljon toisinkaan ja kesto on yht. 5 päivää. 3 kertaa peräkanaa intensiivi koulutusta sitten yksi päivä n. 1kk päästä ja sitten loppu koe n. ½v päästä enintään.
Riimin Oy:ltä saat lisää tietoa kursista. Ja aineet on ainakin laadukkaat.- mie vaa
Mä kävin sellaisen kynnet ammatiksi koulutuksen sellaisella Nooralla Jyväskylässä, oli tosi hyvä.
- kynnet ammattina
mie vaa kirjoitti:
Mä kävin sellaisen kynnet ammatiksi koulutuksen sellaisella Nooralla Jyväskylässä, oli tosi hyvä.
mäkin kävin kynnet ammatiksi 2 päivää. arvaa vaan, tuleeko 2ssa päivässä ammattilaiseksi. ihan huuhaa!
- Kynsistä kiinnostunut
kynnet ammattina kirjoitti:
mäkin kävin kynnet ammatiksi 2 päivää. arvaa vaan, tuleeko 2ssa päivässä ammattilaiseksi. ihan huuhaa!
Tuo 2000€ on kyllä hieman liikaa minun budjetilleni. Mutta olen kyllä kuullut tuota LCN-merkkiä kehuttavan.
Eikös se ole ihan yleistä kynsialalla, että tuo koulutus kestää sen muutaman päivän(ainakin minun tietojen mukaan), jonka aikana opitaan perusteet? Ja sen jälkeen on itsekseen harjoiteltava, tullakseen paremmaksi.
Onko kouluttaja sitten jossain vastuussa oppilaistaan koulutuksen jälkeen, eli saako häneltä neuvoja/apua myös koulutuksen päätyttyä?
Minkä hintainen tuo mainittu Nooran koulutus sitten on? - oiokoko
Kynsistä kiinnostunut kirjoitti:
Tuo 2000€ on kyllä hieman liikaa minun budjetilleni. Mutta olen kyllä kuullut tuota LCN-merkkiä kehuttavan.
Eikös se ole ihan yleistä kynsialalla, että tuo koulutus kestää sen muutaman päivän(ainakin minun tietojen mukaan), jonka aikana opitaan perusteet? Ja sen jälkeen on itsekseen harjoiteltava, tullakseen paremmaksi.
Onko kouluttaja sitten jossain vastuussa oppilaistaan koulutuksen jälkeen, eli saako häneltä neuvoja/apua myös koulutuksen päätyttyä?
Minkä hintainen tuo mainittu Nooran koulutus sitten on?Oot ihan oikeassa tosta koulutuksen pituudesta, noinhan se menee. Ja hyvä kouluttaja/koulutus tarjoaa tietenkin tukea harjotteluaikana ja vielä myöhemminkin, aina kun on kysyttävää.
Jos etsit koulutusta, niin mene koulutukseen, jossa KOULUTTAJALLA on pätevyys opettaa. Kysy, mikä koulutus ja kokemus kouluttajalla on takanaan. Kannattaa olla kriittinen. - huuhaatako
kynnet ammattina kirjoitti:
Moi! Voitko kertto et millanen toi koulutus oli? Oliko kattava, hyvä opettaja jne. Kaikki mitä osaat kertoo. Ois kiva tietää et kandeeko?
- suosittelen
huuhaatako kirjoitti:
Moi! Voitko kertto et millanen toi koulutus oli? Oliko kattava, hyvä opettaja jne. Kaikki mitä osaat kertoo. Ois kiva tietää et kandeeko?
että unohdat ainakin tuon jyväskylän kynsiopiston, Riistoa koko homma ja kukaan ei silti osaa oikeasti yhtään mitään. Muka käyty jotain kynsiopistoja ja kävin laittamassa kynnet niin pieleenhän se meni. Geeliä oli niin ohuesti että lohkeili jo seuraavana päivänä. Työntekijät haukkuivat vaan omistajaa ja kukaan ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Lopuksi geeliä oli vain kynsien käressä, ranskalaisen osassa. Ja ihan epätasaiset ja mohkuraiset! Jos on harjoittelija se pitäisi mielestäni sanoa asiakkaalle. Kukaan ei kuitenkaan ilmoittanut/kysynyt minulta mitään? Outoa minusta! En voi suositella... Mutta rahat kyllä menivät, ja samoin asiakas :)
- selkis?
suosittelen kirjoitti:
että unohdat ainakin tuon jyväskylän kynsiopiston, Riistoa koko homma ja kukaan ei silti osaa oikeasti yhtään mitään. Muka käyty jotain kynsiopistoja ja kävin laittamassa kynnet niin pieleenhän se meni. Geeliä oli niin ohuesti että lohkeili jo seuraavana päivänä. Työntekijät haukkuivat vaan omistajaa ja kukaan ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Lopuksi geeliä oli vain kynsien käressä, ranskalaisen osassa. Ja ihan epätasaiset ja mohkuraiset! Jos on harjoittelija se pitäisi mielestäni sanoa asiakkaalle. Kukaan ei kuitenkaan ilmoittanut/kysynyt minulta mitään? Outoa minusta! En voi suositella... Mutta rahat kyllä menivät, ja samoin asiakas :)
Miten se on riistoa kokko homma? Siis tarkoitan onko sinua jotenkin riistetty? Työntekijät ei kai ole niitä kynsiopistolaisia, vai kuinka, vai mitä tarkoitat? Satun nimittäin tuntemaan yhden näistä työntekijöistä ja hän kyllä vähän ihmetteli. No tota, miten sitä geeliä voi olla vain kynsien kärjissä? Ranskalaisessa osassa?? Ja kuitenkin epätasaiset ja mohkuraisetkin? Anteeksi nyt vaan, mutta en usko tästä tarinasta pätkääkään! Kato kuule lääkitykses kuntoon...
- nytten tuntuu siltä
selkis? kirjoitti:
Miten se on riistoa kokko homma? Siis tarkoitan onko sinua jotenkin riistetty? Työntekijät ei kai ole niitä kynsiopistolaisia, vai kuinka, vai mitä tarkoitat? Satun nimittäin tuntemaan yhden näistä työntekijöistä ja hän kyllä vähän ihmetteli. No tota, miten sitä geeliä voi olla vain kynsien kärjissä? Ranskalaisessa osassa?? Ja kuitenkin epätasaiset ja mohkuraisetkin? Anteeksi nyt vaan, mutta en usko tästä tarinasta pätkääkään! Kato kuule lääkitykses kuntoon...
Että lääkitys puuttu ihan sinulta? Eikö täällä kukaan osaa normaalisti ja aikuistuneesti kirjoitta, alkamatta mollaamaan muita kirjoittajia. Sehän täällä on tarkoitus että jokainen kertoo komemuksistaan ja tiedoistaan jos joku jotain haluaa tietää tai kysyy. Eli kaikki niin hyvät kuin pahatkin kokemukset on sallittuja. Ilman että niistä ruetaan sitten ruikuttamaan täällä? Eli minä kävin siellä laitamassa itselleni kynnet, Luonnon kynteni viilattiin käsipelillä melkein puhki!!!!! Geeliä levitettiin kuin kynsilakkaa??? Lopuksi niitä vain hieman viilalla pyöriteltiin ympäriinsä. Lopputulos oli: ranskalainen niin kärjessä että kasvuraja näkyi jo viikon sisällä! Geeliä paksusti kärkiosassa (eli ranskalaisen kohta) Ja muualla ei juuri lainkaan jonka takia kynteni irtoili ja lohkesi! Näitä tekeleitä sitten yhdessä toisen kynsien tekijän kanssa ihmettelimme! nyt on kynnet arat ja hieman menee huollotkin varovasti kun kynnen pinta on niin viilattu. Ja sielä tosiaan oli ilmeisesti opiskelija? kun ei ainakaan osannut mitään tehdä. Kukaan ei tästä minulle sanonut mitään! Yleensä asiakkaalta varmaan kuuluu kysyä että sopiiko että opiskelija tekee työn. Ja siellä oli kaikki opiskelijoita (missä lienee sitten, koulussa vai pelkästään kynsistudiossa) Eli en ammattitaitoiselta olisi kynsiäni saanutkaan. Koulutushan on aika kohtuuttoman kallis verrattuna kaikkiin muihin, kun ei edes ole virallinen koulutus tai koulu vaan pelkkä kurssi. Eihän siitä mitään ammattitutkintoa saa. Varmasti on laadukkaampiakin koulutuksia saatavilla vielä edullisemmin. Ja tiedän koulutuksen käyneen "kynsiteknikon" tai mikä lie olikaan sanoa ainakin näin, Jolla kävin, eikä se niin häävi ollut sekään lopputulos. Mutta nyt uskon että sinne en enään mene! Tässä sinulle selvennys, riistoa on siis tuo summa koulutuksesta jos sieltä ei tule edes ammattitaitoisia ihmisiä.Ei riistoa minulta mutta mielestäni kaikilta niiltä nuorilta tietämättömiltä tyttösiltä joska sinne hakeutuvat. jos se oli hyvä ja kunnollinen paikka tuskin siellä vaihtuisi työntekijät kuin sukat jalassa? Ja sielä kynsiopistossa opiskelevat harjoittelevat kynsien tekoa juuri noissa studioissa, missäs muuallakaan? Näin luki myöskin kynsiopiston esitteessä samalla kuin se mainosti antavansa ammattitutkinnon jonka virallinen opetusvirasto kuitenkin pyörsi lehdessä koska se oli tekaistua tietoa? Outoa minusta tuokin!!! Toivottavasti sait sen tiedon nyt mikä jäi uupumaan :)
- hätäistä
nytten tuntuu siltä kirjoitti:
Että lääkitys puuttu ihan sinulta? Eikö täällä kukaan osaa normaalisti ja aikuistuneesti kirjoitta, alkamatta mollaamaan muita kirjoittajia. Sehän täällä on tarkoitus että jokainen kertoo komemuksistaan ja tiedoistaan jos joku jotain haluaa tietää tai kysyy. Eli kaikki niin hyvät kuin pahatkin kokemukset on sallittuja. Ilman että niistä ruetaan sitten ruikuttamaan täällä? Eli minä kävin siellä laitamassa itselleni kynnet, Luonnon kynteni viilattiin käsipelillä melkein puhki!!!!! Geeliä levitettiin kuin kynsilakkaa??? Lopuksi niitä vain hieman viilalla pyöriteltiin ympäriinsä. Lopputulos oli: ranskalainen niin kärjessä että kasvuraja näkyi jo viikon sisällä! Geeliä paksusti kärkiosassa (eli ranskalaisen kohta) Ja muualla ei juuri lainkaan jonka takia kynteni irtoili ja lohkesi! Näitä tekeleitä sitten yhdessä toisen kynsien tekijän kanssa ihmettelimme! nyt on kynnet arat ja hieman menee huollotkin varovasti kun kynnen pinta on niin viilattu. Ja sielä tosiaan oli ilmeisesti opiskelija? kun ei ainakaan osannut mitään tehdä. Kukaan ei tästä minulle sanonut mitään! Yleensä asiakkaalta varmaan kuuluu kysyä että sopiiko että opiskelija tekee työn. Ja siellä oli kaikki opiskelijoita (missä lienee sitten, koulussa vai pelkästään kynsistudiossa) Eli en ammattitaitoiselta olisi kynsiäni saanutkaan. Koulutushan on aika kohtuuttoman kallis verrattuna kaikkiin muihin, kun ei edes ole virallinen koulutus tai koulu vaan pelkkä kurssi. Eihän siitä mitään ammattitutkintoa saa. Varmasti on laadukkaampiakin koulutuksia saatavilla vielä edullisemmin. Ja tiedän koulutuksen käyneen "kynsiteknikon" tai mikä lie olikaan sanoa ainakin näin, Jolla kävin, eikä se niin häävi ollut sekään lopputulos. Mutta nyt uskon että sinne en enään mene! Tässä sinulle selvennys, riistoa on siis tuo summa koulutuksesta jos sieltä ei tule edes ammattitaitoisia ihmisiä.Ei riistoa minulta mutta mielestäni kaikilta niiltä nuorilta tietämättömiltä tyttösiltä joska sinne hakeutuvat. jos se oli hyvä ja kunnollinen paikka tuskin siellä vaihtuisi työntekijät kuin sukat jalassa? Ja sielä kynsiopistossa opiskelevat harjoittelevat kynsien tekoa juuri noissa studioissa, missäs muuallakaan? Näin luki myöskin kynsiopiston esitteessä samalla kuin se mainosti antavansa ammattitutkinnon jonka virallinen opetusvirasto kuitenkin pyörsi lehdessä koska se oli tekaistua tietoa? Outoa minusta tuokin!!! Toivottavasti sait sen tiedon nyt mikä jäi uupumaan :)
Studio One on ehkä lähtenyt vähän soitellen sotaan. Mietin vaan omistajien ammattitaitoa ja koulutusta..... onko sitä? Ei voi muuten uskoa, että laitetaan juurikin näitä taitamattomia tyttösiä tekemään asiakkaille kynsiä.
Ja tyttösiähän tähän trendiammattiin riittää! - moe12
nytten tuntuu siltä kirjoitti:
Olen miettinyt ottavani rakennekynnet ja olen kuullut paljon puhuttavan Studio Onen kynsistä. Siis ovatko kaikki tekijät siellä opiskelijoita? Ja mikä toi kynsiopisto sit on? Eikö teiltä ole kysytty, että sopiiko jos opiskelijat tekevät työn? Mutta jos kaikki työntekijt ketkä ovat opiskelijoita tekevät ainoastaan kynsiä... kuulostaa oudolta. Kaverini on ottanut kynnet kyseisestä liikestä ja lopputulos oli hyvä. Ja oliko kenties sit opiskelija en tiedä. Entäs muut kynsistudiot, ovatko ne hyviä ja kynnet kestäviä? Entäs JKL:n Sokoksen kynsistudio?
- kiinnostunu
hätäistä kirjoitti:
Studio One on ehkä lähtenyt vähän soitellen sotaan. Mietin vaan omistajien ammattitaitoa ja koulutusta..... onko sitä? Ei voi muuten uskoa, että laitetaan juurikin näitä taitamattomia tyttösiä tekemään asiakkaille kynsiä.
Ja tyttösiähän tähän trendiammattiin riittää!Mieti vaan, joo onko vai eikö. Mäkin mietin ihan samaa. En oo minkään kynsistudion asiakas työntekijä enkä edes kiinnostunut kynsistä mut tykkään vatkata muitten asioita ja must on ihanaa, että täällä palstalla on tällasii samanhenkisiä.
Must on kivaa että voidaan yhes täälä palstalla puida muitten tekemisii eikä tarvii edes ottaa selville onko joku asia totta vai ei.
Ja onneks on löytyny toi kynsistudio ja kynsiopisto vai kumpi se nyt olikaa vai onko ees mitään välii.
Eli sanokaahan nyt onks se hyvä vai huono?
Kannattaaks mennä vai ei? - tyttö.....
moe12 kirjoitti:
Olen miettinyt ottavani rakennekynnet ja olen kuullut paljon puhuttavan Studio Onen kynsistä. Siis ovatko kaikki tekijät siellä opiskelijoita? Ja mikä toi kynsiopisto sit on? Eikö teiltä ole kysytty, että sopiiko jos opiskelijat tekevät työn? Mutta jos kaikki työntekijt ketkä ovat opiskelijoita tekevät ainoastaan kynsiä... kuulostaa oudolta. Kaverini on ottanut kynnet kyseisestä liikestä ja lopputulos oli hyvä. Ja oliko kenties sit opiskelija en tiedä. Entäs muut kynsistudiot, ovatko ne hyviä ja kynnet kestäviä? Entäs JKL:n Sokoksen kynsistudio?
Kaikki niissä kynsiopistoissa, joita on ympäri suomea on opiskelijoita eikä ne osaa mitään, joten VAROKAA KAIKKI, älkää menkö niihin kynsiopistoihin ottamaan kynsiä kun ne ei mitään osaa!!!!!!!!!!!!! mä kävin siellä ja oli sellasta perunapeltoa.. EN VOI SUOSITELLA!!! Eikäå mullekkaan kerrottu mitään että ne on kaikki opiskelijoita!!!!!
- varokaa varokaa
tyttö..... kirjoitti:
Kaikki niissä kynsiopistoissa, joita on ympäri suomea on opiskelijoita eikä ne osaa mitään, joten VAROKAA KAIKKI, älkää menkö niihin kynsiopistoihin ottamaan kynsiä kun ne ei mitään osaa!!!!!!!!!!!!! mä kävin siellä ja oli sellasta perunapeltoa.. EN VOI SUOSITELLA!!! Eikäå mullekkaan kerrottu mitään että ne on kaikki opiskelijoita!!!!!
voi raasu, äiti tulee ja lohduttaa
ei niitä kynsiopistoja ole ympäri suomea, mut jos kulta haluut, että niitä on niin sovitaan sitten niin. tärkeintä on että äidin pikku kullan nuppu saa olla oikeassa
ei se haittaa vaikka et tiedäkään, että kynsiopiston oppilaat ovat oppilaita eikä ammattilaisia. ei äidin mussukan tarvii noin vaikeita asioita tietää. sehän on tosi kurjaa kun tuolla lailla johdetaan harhaan, ei sanota että oppilaat on oppilaita. kuka semmosta nyt voi tajuta, ei kukaan
ei äitikään suosittele kelleen, kun noin inhottavia ollaan mun pikku sydänkäpystä kohtaan. hyi! - Laatutietoinen!
moe12 kirjoitti:
niissä paikoissa on liian halpaa, ne ei kuitenkaa maksa veroja kun tekevät niin halvalla. Ja ei voi tehdä huoiltoa tunnissa, johan sen järkikin sanoo että työn jälki ei voi olla hyvää. Ja kaikkihan sen tietää että halvalla ei saa hyvää..
- käynyt
Laatutietoinen! kirjoitti:
niissä paikoissa on liian halpaa, ne ei kuitenkaa maksa veroja kun tekevät niin halvalla. Ja ei voi tehdä huoiltoa tunnissa, johan sen järkikin sanoo että työn jälki ei voi olla hyvää. Ja kaikkihan sen tietää että halvalla ei saa hyvää..
Ai? Kynsiopisto ei maksa veroa? Etkö muka saanut sieltä kuittia? Mun ostokset lyötiin kassaan mitään kyselemättä, samoin kuin muidenkin asiakkaiden, jotka oli siellä samaan aikaan.
Kait teit ilmoituksen, jos eivät maksa veroa? Ilmoitus kannattaa tietty tehdä tänne suomi24:een. Niin muutkin fiksut ihmiset tekee...
Kynsiopiston oppilaat ei muuten tee huoltoa tunnissa. Kannattaisi vaivautua edes käymään siellä, niin tietäisi edes mistä puhuu... - Elisa....
moe12 kirjoitti:
Itselläni on ollut kynnet jo useamman vuoden ja olen muutamilla tekijöillä käynyt JKL:ssä ja tuo oman kynnen kipeäksi viilaus on aina ollut muualla ongelma mut ei enään! Lisäksi kynsiä ei ole osattu viilata kauniiseen muotoon ja geelit eivät ole pysyneet.
Suosittelen Studio71:stä, siellä käy moni tuttunikin nykyään. Kynnet ovat todella kauniit ja kestävät vieläpä ilman kipuja!
En vain ole varma,onko tekijän mahdollista ottaa enää uusia asiakkaita.
- kouluksen käynyt
LCN:n merkin koulutuksia pidetään Jyväskylässä ja niitä voin suositellakkin. Vaikka se hinta onkin n.2000 e mutta ottaen huomioon että hintaan kuuluu aloituspaketti millä pääsee koulutuksen jälkeen tekemään kynsiä. Paketista löytyy kaikki alkajalle tarpeellinen millä pääsee alkuun. Tuotteen on laadukkaita ja palvelu hyvää. Ite suosittelen! Mutta mielipiteitä on monia...
- asiakkaana
LCN:ää ja L-Salonkia (Riimin Beauty tjn) suosittelen minäkin. Ihanat ja mukavat kouluttajat joista toisen asiakkaana olen ollut jo vuosia. Ja huomatkaa että he oikeasti edustavat Suomen parasta ammattitaitoa tällä alalla, esim. useampia Suomen Mestaruuksia saavutettu.
- Just joo
asiakkaana kirjoitti:
LCN:ää ja L-Salonkia (Riimin Beauty tjn) suosittelen minäkin. Ihanat ja mukavat kouluttajat joista toisen asiakkaana olen ollut jo vuosia. Ja huomatkaa että he oikeasti edustavat Suomen parasta ammattitaitoa tällä alalla, esim. useampia Suomen Mestaruuksia saavutettu.
Itse en LCN:ää suosittele. Sen tuotteita kun saa ostettua myös vähänkään suuremmista päivittäistavarakaupoista kuten Sokokselta Turusta. Asiakkaalle tietysti todella kiva, mutta itse en ottaisi hoitolaani tällaista sarjaa. Yrittä siinä olla vakuuttava ja vaatia asiakasta panostamaan ammattihoitotuotteisiin, kun ne saa mahdollisesti halvemmalla lähikaupan kemppariosastolta.
- Callus
asiakkaana kirjoitti:
Rakennekynsiala tuntuu olevan varsin villiä. Olen itsekin törmännyt erittäin hyviin tekijöihin, mutta valitettavasti alalla tuntuu olevan todella paljon ammattitaidottomia tekijöitä. Työn jälki on huonoa ja hygieniapuolikin on mitä on. Kysyntää on, mutta kunnon tekijöitä jokseenkin kohtuulliseen hintaan on vaikea löytää. Asiallista tietoa tuntuu olevan todella vaikea saada, jos yrität etsiä ammattaitoista tekijää. Valitettavaa myöskin, että keskustelua siivittää kauneudenhoitoalalla muutenkin vallitseva tyyli parjata muita ja kai täällä Suomessa on niin pienet ympyrät, että keskustelua sävyttää aina jonkinlainen kateuden häivähdys. Jollakin tavalla tekijät voisivat nostaa profiiliaan ja taata tekemänsä työn laadun. Jos maksat palvelusta ja kynsistä, ei ole kovin mairittelevaa, jos ne viikossa ovat ala-arvoisessa kunnossa tai oma kynsi on viilattu tai käsitelty muuten huonoon kuntoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765