RAIMSSI RULES!!!

R.A.P.

Tampereelta kajahtaa! Raimssi on tän hetken kuumin räpäyttäjä Suomessa! Varsinkin livenä toi jäbä suoltaa sellasia killeririimejä ja taagii settii, et alta pois! Elastinen ja Iso-H saa luovuttaa suomiräpin valtikan Raimssille samantien! Se äijä on verbaalinen nero ja sillä on uskottavuutta.

- jostain äänen kuulen, laitan mc:t vastatuuleen -

9

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filaatio

Miten menee Raimssi?
      millon tulee seuraava levy?
      entä oikee nimes?

• Suprii

että missä vaiheessa muka fintsut on suomiräpin kuninkaita ollu?===?????????ja raimssi,,,pizzapaikasta laulaja,,,ei jaksa kiinnostaa..

• Kekko

Joo kyllä on tälläisen rap-vihaajan kannalta hienoa, että Suomen kovimmalla räppärille ei ole vielä edes äänenmurrosta. Tagi muuten on tiedostossa oleva seuraavan määreen arvon luonteen kuvain.

• ihmetteliä

Millon fintel oli paras suomiräppi bändi?
      ainii sillon ku muita ei oiken ollu mut ihan ok se fintelligens...
      mutta että raimssi? oot taiinu kuunnella vaa fintelligensin huonoimpia biisejä ja raimssia!
      Mitä uskottavuutta on tamperelaisella 15v pikkupojalla jolla ei ees karvat kasva?

Raimssi...lol q:D

• 6pac

No antaa pojan yrittää. Jos kerran haaveilee rap-tähteydestä nii miksei sais mahdollisuutta? Luulen et itekki ku sitä eminemiäs kuuntelet nii haaveilet samalla olevas samanlainen räppäri ku eminem. Eikä aina tarvi haukkua iän perusteella, se jos mikä on rasittavaa luettavaa.

• Rap-lover89

Kuule mä itte digaan räpist niin helevetisti ja tiiän kyl mist puhun jos sanon et raimssi on ihan surkee!!!!!!

• Weedman

Raimssi on samaa sarjaa kuin pikku g. Lahjattomia idiootteja kummatkin ja mun mielestä koko suomirap on paskaa kun selkeetä kopioimista amerikkalaisista OIKEISTA räppäreistä. Nostan hattua snoop dogille ja 2pacille mutta raimssille ja pikku g:lle en koskaan nosta hattua...

• 6pac

Lahjattomia idiootteja? Ehkä lahjattomia mut millä tavalla idiootteja? Musta on just mukavaa jos vähä nuoremmatki pääsee pinnalle. Vaik en suomiräpistä juuri välitä. Ja must kyl alkaa tuntuu et toi suomirap alkaa olla ihan oma musiikkilajinsa, eli se ei oo rappii vaan suomirappii.

• raimssinussii

Miksi te vitun hiphopparimulkut ette kunnioita pyhää sankarianne Raimssia?

Raimssi oli sentään Suomen Isäm-maan kovin riimittelijä ja sen levyjä myytiin kasapäin viidellä sentillä kappale. Raimssi oli niin reilu jätkä ettei se kehdannu riistää fanejaan jollain Pikku G levyjen sairaalla 20 euron hinnalla vaan päätti että Tampere vallataan Ouppen rekordsin ale kampanjalla johon 5 centtiä levyltä riitti oikein hyvin.

Taas jostain äänen kuulen, raimssi kusee näet vastatuuleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5689
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3943
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3850
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3524
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2908
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2447
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2194
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2101
    9. 33
      1949
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      432
      1769
    Aihe