Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä mieltä naisista..

Luonnonkaunistrolli

Mitä miehet ajattelette naisista, jotka eivät esimerkiksi uskalla:

näyttäytyä kumppanilleen ilman meikkiä tai käyttää silmälaseja

ajaa karvoja, piereskellä tai kakkia miehen läsnäollessa
jne..?

Vai pitääkö näin käyttäytyä edes jonkin jutun kohdalla??

---

Minusta jotenkin käsittämätöntä. Eräs tuttavani juuri kertoi, ettei hänen poikaystävänsä ole nähnyt häntä koskaan silmälasit päässä O_O!

141

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Jos on tarpeeksi tuttu henkilö (se mies), niin pitäisi uskaltaa tehdä noita kaikkia miehen läsnä ollessa. Muuten herää ajatus että ei ole antanut itseään kokonaan sille miehelle, niin sanotusti.

      • G0rillaHerra

        Karvoja ei saa ajaa, en halua tietää naisen olevan apina..


    • ...........

      on niin pyhä toimitus, että se privaatisti, kiitos

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Käsittämätöntä minustakin. Yksi existäni ei kehdannut käydä kanssani saunassa (oli erittäin kaunis ja sexy, mutta ei uskonut kun sanoin sen hänelle). Ei kestänyt kauan seurustelu. Antoi anaaliseksiäkin ja otti suihin, mutta vain pimeessä, valot sammuksissa. Nykyinen tytsyni pieree ja paskoo kun siltä tuntuu, ja leikkaa alakarvat minun nähden. Niin kuuluukin tehdä.

    • ..ylipäätään paskoa tai piereskellä KENENKÄÄN läsnäollessa?! WTF?! Eik porukoilla ole mitään käytöstapoja..?!

      • Minusta se ei ole mikään merkki avoimuudesta tai luottamuksesta vaan käytöstapojen ja huomioonottamisen puuttesta.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minusta se ei ole mikään merkki avoimuudesta tai luottamuksesta vaan käytöstapojen ja huomioonottamisen puuttesta.

        Ei ainakaan itselläni ole tapana piereskellä tai paskoa muiden seurassa...ei kavereideni ja vielä vähemmän naiseni seurassa...ja samaa odotan niiltä hlöiltä joiden kanssa olen tekemisissä...


      • .
        En mäkään tajua. Olen sentäs ollut 13v saman miehen kanssa enkä senkään läsnäollessa ole piereskellyt, muusta puhumattakaan. Kerran oli juttua kuinka jotkut on niin estoisia ettei voi heidänlaillaan istua pöntöllä ovet auki ja vääntää torttua. Ko pariskunta jopa oli vessassa yhtaikaa. Toinen pesi hampaita ja toinen istui pöntöllä.. hyi YÄÄÄK!!!1

        Olkoon sitten niin että olen taas ahdasmielinen, estoinen ja vaikka mitä mutten taatusti tee niitä vastasuudessakaan kenenkään toisen läsnäollessa. Itselleni se on vain hyviä käytöstapoja tms. ja täytyypi myöntää että hukkuu seksuaaliset ajatuksetkin aika kauas kun kattelee torttua vääntävää miestä. HyiYÄKjaiks..

        Nyt mun tuli huono olo :)
        .


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        En mäkään tajua. Olen sentäs ollut 13v saman miehen kanssa enkä senkään läsnäollessa ole piereskellyt, muusta puhumattakaan. Kerran oli juttua kuinka jotkut on niin estoisia ettei voi heidänlaillaan istua pöntöllä ovet auki ja vääntää torttua. Ko pariskunta jopa oli vessassa yhtaikaa. Toinen pesi hampaita ja toinen istui pöntöllä.. hyi YÄÄÄK!!!1

        Olkoon sitten niin että olen taas ahdasmielinen, estoinen ja vaikka mitä mutten taatusti tee niitä vastasuudessakaan kenenkään toisen läsnäollessa. Itselleni se on vain hyviä käytöstapoja tms. ja täytyypi myöntää että hukkuu seksuaaliset ajatuksetkin aika kauas kun kattelee torttua vääntävää miestä. HyiYÄKjaiks..

        Nyt mun tuli huono olo :)
        .

        "täytyypi myöntää että hukkuu seksuaaliset ajatuksetkin aika kauas kun kattelee torttua vääntävää miestä."

        ..toimii tehokkaana erotiikan tappajana naisen kohdalla. ;)

        Mielestäni vaikka yhdessä ollaan ja avoimia jne...ni silti tietyt asiat on syytä pitää yksityisinä jottei suhde pääse arkistumaan väärällä tapaa...
        Ja sit ihmetellään ku se oma mies/nainen ei enää sytytäkkään... X)


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        En mäkään tajua. Olen sentäs ollut 13v saman miehen kanssa enkä senkään läsnäollessa ole piereskellyt, muusta puhumattakaan. Kerran oli juttua kuinka jotkut on niin estoisia ettei voi heidänlaillaan istua pöntöllä ovet auki ja vääntää torttua. Ko pariskunta jopa oli vessassa yhtaikaa. Toinen pesi hampaita ja toinen istui pöntöllä.. hyi YÄÄÄK!!!1

        Olkoon sitten niin että olen taas ahdasmielinen, estoinen ja vaikka mitä mutten taatusti tee niitä vastasuudessakaan kenenkään toisen läsnäollessa. Itselleni se on vain hyviä käytöstapoja tms. ja täytyypi myöntää että hukkuu seksuaaliset ajatuksetkin aika kauas kun kattelee torttua vääntävää miestä. HyiYÄKjaiks..

        Nyt mun tuli huono olo :)
        .

        ..moneks..=o)..mieki istun välist pissalla ko ukkeli tulee siihi pesee hampaitaa..

        ..mu sil isommal sitte tahin istuu yksin..=o)..elä nytte rupee oksentaa kummiskaa..;o)

        ...hehe mua naurattaa ko aattelen teiän ilmeitä semmoses seuras ko rupsuttaa vähä estottomammi...niiko en meinaa ihteeni..en miekä sentäs vieraitte seuras kehtaa..vaik ukkelin läsnäolles kehtaan..emmie rupee juoksee joka kerrasta piiloo tuhnuttelee..iha turha paljo vaivaa..=o)


      • Jazuli
        TheOne kirjoitti:

        "täytyypi myöntää että hukkuu seksuaaliset ajatuksetkin aika kauas kun kattelee torttua vääntävää miestä."

        ..toimii tehokkaana erotiikan tappajana naisen kohdalla. ;)

        Mielestäni vaikka yhdessä ollaan ja avoimia jne...ni silti tietyt asiat on syytä pitää yksityisinä jottei suhde pääse arkistumaan väärällä tapaa...
        Ja sit ihmetellään ku se oma mies/nainen ei enää sytytäkkään... X)

        ..meneeks siit seksuaaliset halut tukkänää..ko kuulee vaiks jotta naine pierasis sun seuras..taikka oisi pissalla ko meet vessaa..???...=o)

        ..mu nuoha on iha luonnollisii asioita ihmiselle..=o)..

        ..emmiäkä sit sano jotta iha vänkällä tarttis kaikki nuo ajottaa siihi ko se puolisko sii ois..mu..niiko ettei ny pakookaa tulis lähettyy siksi ko vaiks pierettää..=o)


      • TheOne kirjoitti:

        "täytyypi myöntää että hukkuu seksuaaliset ajatuksetkin aika kauas kun kattelee torttua vääntävää miestä."

        ..toimii tehokkaana erotiikan tappajana naisen kohdalla. ;)

        Mielestäni vaikka yhdessä ollaan ja avoimia jne...ni silti tietyt asiat on syytä pitää yksityisinä jottei suhde pääse arkistumaan väärällä tapaa...
        Ja sit ihmetellään ku se oma mies/nainen ei enää sytytäkkään... X)

        .
        Tätäkin.

        "toimii tehokkaana erotiikan tappajana naisen kohdalla. ;)"

        Kerran yhdessä joukossa yksi nätti parikymppinen blondi tytteli nosti toista jalkaansa ja päästi piiitkän pierun leikkien moottoripyörää kaasuttaen kädellään samalla ja nauroi kauheasti "hyvälle" vitsilleen. Olen aivan sanaton järkytyksestä mutta eniten huvitti seurueen miesten ilmeet. Varmaan kaikkien seksuaalinen mielenkiinto sitä tytteliä kohtaan laski nollaan saman tien, ja pojjaat kattelivat varpaitaan myötätuntohäpeästä naamat punaisina.

        Yäk. Juu, itse kyllä pidän hieman huolta etten nyt ihan siaksi muutu toisten aikana ja parisuhteessa se mun mielestä on vielä tärkeämpää. En tähän hätään keksi mitään vastenmielisempää ja erotiikantappajaa kuin juurikin piereskelevä äijä jonka paskomistakin pitäisi vielä katsella ja kuunnella. Huutaisin jo pelkästeen siitä kuin palosireeni, jos se ei laittaisi vessanovea perässään kiinni. Ruokapöydässä kun piereskelee, niin sen jälkeen syökin sitten eri huoneessa.

        Kyllä mä aika tarkka näissä alkeellisissa käytöstavoissa olen ja vaadin niitä. Ja kuten olen huomannut niin aina vaan vähiin käy ne miehetkin jotka viitsii katsella naisensakkin noita puuhia.

        Se on erotiikantappaja ainaskin mulla ihan varmasti.
        .


      • Jazuli kirjoitti:

        ..meneeks siit seksuaaliset halut tukkänää..ko kuulee vaiks jotta naine pierasis sun seuras..taikka oisi pissalla ko meet vessaa..???...=o)

        ..mu nuoha on iha luonnollisii asioita ihmiselle..=o)..

        ..emmiäkä sit sano jotta iha vänkällä tarttis kaikki nuo ajottaa siihi ko se puolisko sii ois..mu..niiko ettei ny pakookaa tulis lähettyy siksi ko vaiks pierettää..=o)

        ..pienestä saakka opetettu ja myös VAADITTU hyviä käytöstapoja!

        Niihin kuuluu ettei piereskellä muiden seurassa ja ei röyhtäillä ruokapöydässä eikä muuallakaan...jos vahinko sattuu, niin sitä pyydetään anteeksi.

        Ja saman olen opettanut ja vaatinut omilta lapsiltani.

        Osoittaa mielestäni huomaavaisuutta, ettei piereskele/röyhtäile/pasko/kuse muiden ollessa samassa tilassa...

        Ja kun menen vessaan ni menen YKSIN..ja oven pistän kiinni! Toki voin naisen kanssa mennä yhdessä suihkuun/kylpyyn tms. ;) ...mut ei siinä silloin TOD kumpikaan käy mitään torttua vääntämään tai kusemaan... XD ..pelkkä ajatuskin on jo niin absurdi...
        ..ja kyllä, se et näkisin naisen paskalla, ni tappaisi halut (ainakin siltä päivältä) aivan tasan tarkkaan...


      • Jazuli kirjoitti:

        ..moneks..=o)..mieki istun välist pissalla ko ukkeli tulee siihi pesee hampaitaa..

        ..mu sil isommal sitte tahin istuu yksin..=o)..elä nytte rupee oksentaa kummiskaa..;o)

        ...hehe mua naurattaa ko aattelen teiän ilmeitä semmoses seuras ko rupsuttaa vähä estottomammi...niiko en meinaa ihteeni..en miekä sentäs vieraitte seuras kehtaa..vaik ukkelin läsnäolles kehtaan..emmie rupee juoksee joka kerrasta piiloo tuhnuttelee..iha turha paljo vaivaa..=o)

        .
        Tyylillään mutta ei onnistuisi meillä. Itselleni se on niin luonnollinen ja automaattinen reaktio, siis häipyä yksinäisyyteen päästeleen noita eritteitä, ettei sen tekemisestä koidu mitään ylimääräistä vaivaa tai haittaa.
        .


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Tätäkin.

        "toimii tehokkaana erotiikan tappajana naisen kohdalla. ;)"

        Kerran yhdessä joukossa yksi nätti parikymppinen blondi tytteli nosti toista jalkaansa ja päästi piiitkän pierun leikkien moottoripyörää kaasuttaen kädellään samalla ja nauroi kauheasti "hyvälle" vitsilleen. Olen aivan sanaton järkytyksestä mutta eniten huvitti seurueen miesten ilmeet. Varmaan kaikkien seksuaalinen mielenkiinto sitä tytteliä kohtaan laski nollaan saman tien, ja pojjaat kattelivat varpaitaan myötätuntohäpeästä naamat punaisina.

        Yäk. Juu, itse kyllä pidän hieman huolta etten nyt ihan siaksi muutu toisten aikana ja parisuhteessa se mun mielestä on vielä tärkeämpää. En tähän hätään keksi mitään vastenmielisempää ja erotiikantappajaa kuin juurikin piereskelevä äijä jonka paskomistakin pitäisi vielä katsella ja kuunnella. Huutaisin jo pelkästeen siitä kuin palosireeni, jos se ei laittaisi vessanovea perässään kiinni. Ruokapöydässä kun piereskelee, niin sen jälkeen syökin sitten eri huoneessa.

        Kyllä mä aika tarkka näissä alkeellisissa käytöstavoissa olen ja vaadin niitä. Ja kuten olen huomannut niin aina vaan vähiin käy ne miehetkin jotka viitsii katsella naisensakkin noita puuhia.

        Se on erotiikantappaja ainaskin mulla ihan varmasti.
        .

        ..kännis oksentelevat naiset sitte...???..=o)..

        ..taikka oksentamii puolison nähe..???..=oI


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Tyylillään mutta ei onnistuisi meillä. Itselleni se on niin luonnollinen ja automaattinen reaktio, siis häipyä yksinäisyyteen päästeleen noita eritteitä, ettei sen tekemisestä koidu mitään ylimääräistä vaivaa tai haittaa.
        .

        ..mu sitte ko se on oikee vaiva tuo ilman kertymii suolistoo nii sillo sit joutusi istumaa illan eristyksissä toisesta..=o)..

        ...tiiän semmosenki pariskunnan ko nukkuu siksi erossa toisistaa ko toine kuorsaa sekä pieree öisin..=oI

        ..*kamalaa*..

        =o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..kännis oksentelevat naiset sitte...???..=o)..

        ..taikka oksentamii puolison nähe..???..=oI

        .
        Karvan verran eri asia kuin kuseminen ja paskantaminen.

        Humalaisten naisten toikkaroinnit ja yrjöämiset ei nekään niin kauniita ole, mutta jos noista pitää valita, niin ennemmin katselen sitä yrjöävää kuin kusevaa tai paskovaa.
        .


      • Jazuli
        TheOne kirjoitti:

        ..pienestä saakka opetettu ja myös VAADITTU hyviä käytöstapoja!

        Niihin kuuluu ettei piereskellä muiden seurassa ja ei röyhtäillä ruokapöydässä eikä muuallakaan...jos vahinko sattuu, niin sitä pyydetään anteeksi.

        Ja saman olen opettanut ja vaatinut omilta lapsiltani.

        Osoittaa mielestäni huomaavaisuutta, ettei piereskele/röyhtäile/pasko/kuse muiden ollessa samassa tilassa...

        Ja kun menen vessaan ni menen YKSIN..ja oven pistän kiinni! Toki voin naisen kanssa mennä yhdessä suihkuun/kylpyyn tms. ;) ...mut ei siinä silloin TOD kumpikaan käy mitään torttua vääntämään tai kusemaan... XD ..pelkkä ajatuskin on jo niin absurdi...
        ..ja kyllä, se et näkisin naisen paskalla, ni tappaisi halut (ainakin siltä päivältä) aivan tasan tarkkaan...

        ..käsnään jottei paskomisen aikana oo mikää ikävempää ko siihi parkkeeraa joku kyttäämää..=o)...sillo itekki pysyn pois veskistä tahi käsken menee poies siks aikaa ko mul on asiat keske..paitti keiän kissat ko tahtoo potalle samaa aikaa..=o)

        ..niil on seurasuoli..mikä toimis silloko isäntäväelläkii..=o)

        ...mut emmie tot pissalla olemista niiko aattele pahana..enne mie ujostelin lähtee pissalle seurastaki..taikka yöllä poikakaverin vierestä ko siin oli olevinaa jotaki noloo mennä ny pissalle..!!...taikka ko lorina kuulu nii kauhee mikä häpeä..sitte piti pinnistellä et vain pienel sihinäl saisi pissattua..=o)


        ..nii nuo tavat onki hyvät opettaa..ne sitte jääpi mielee taikka ei jää..=o)

        aikusena soveltavat sitte mitekä itte tahtovat..=o)

        ..nii mul ei kummiskaa vaikuta mitekäpäi toisen seksikkyytee se et hää käy pissalla mun nähe taikka suljetun oven takana..=o)..

        ..paskomii toki on intiimimpää..sitten jää kahtomaa..=o)..jollei sitte oo töis mis lasten kans joutuu sitki välist seuraamaa jotta toimisko maha..=o)

        ...niiko vanhainkodiski ko tartti toimittaa vattat supoilla sekä sormea peräsuolee työntämällä välist ko oli ummetusta..=o)


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Karvan verran eri asia kuin kuseminen ja paskantaminen.

        Humalaisten naisten toikkaroinnit ja yrjöämiset ei nekään niin kauniita ole, mutta jos noista pitää valita, niin ennemmin katselen sitä yrjöävää kuin kusevaa tai paskovaa.
        .

        menis sillain et pissamii ei tee mitää..yrjöömii...vähäse pistää itteekii yrjöttää..paskomii..tekee kehnoo..=oI

        ....mu muistan mie semmosenki ko olin vanhainkodilla ja vastapäätä mamma vaiko pappa oksensi lautselle kauhian satsin..mie kävin siivoomas sen ja jatkoin syömistä siin vastapäätä edelleeki...=o)

        ..haisi se mu mie olin kummiski siivonnu sen poies..=o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..mu sitte ko se on oikee vaiva tuo ilman kertymii suolistoo nii sillo sit joutusi istumaa illan eristyksissä toisesta..=o)..

        ...tiiän semmosenki pariskunnan ko nukkuu siksi erossa toisistaa ko toine kuorsaa sekä pieree öisin..=oI

        ..*kamalaa*..

        =o)

        .
        Varmaan kaikki mahdolliset vatsaan liittyvät ongelmat alkaen ärtyneen suolen oireyhtymästä. Stressivatsa pistää mahan ripulille, kun jännittää. Silloin kun kohtaa uuden miehen, niin jännittää taatusti ja se taas tietää... "Krhöhm.. käyn tuolla ja tulen äkkiä takas. Pusipusi, nähdään kohta".
        Selittämisen jälkeen ei mies ihmettele mun hyppäyksiäni nurkan takana eikä mulle tule silti mieleenkään ikinä alkaa rupsutteleen tms. toisen lähellä.

        Kukin tyylillään mutta itse vaadin itseltäni ja mieheltäni noita käytöstapoja ja toisen huomioonottamisia :)
        .


      • Jazuli kirjoitti:

        menis sillain et pissamii ei tee mitää..yrjöömii...vähäse pistää itteekii yrjöttää..paskomii..tekee kehnoo..=oI

        ....mu muistan mie semmosenki ko olin vanhainkodilla ja vastapäätä mamma vaiko pappa oksensi lautselle kauhian satsin..mie kävin siivoomas sen ja jatkoin syömistä siin vastapäätä edelleeki...=o)

        ..haisi se mu mie olin kummiski siivonnu sen poies..=o)

        .
        Ylipäätänsä vanhukset on taas hieman eri juttu, ja niiden touhuja ei niin vakavasti ota. Ennemmin katson pöytään yrjöävää mummua kuin piereskelevää omaa miestä siinä vastapäätä :)
        .


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Varmaan kaikki mahdolliset vatsaan liittyvät ongelmat alkaen ärtyneen suolen oireyhtymästä. Stressivatsa pistää mahan ripulille, kun jännittää. Silloin kun kohtaa uuden miehen, niin jännittää taatusti ja se taas tietää... "Krhöhm.. käyn tuolla ja tulen äkkiä takas. Pusipusi, nähdään kohta".
        Selittämisen jälkeen ei mies ihmettele mun hyppäyksiäni nurkan takana eikä mulle tule silti mieleenkään ikinä alkaa rupsutteleen tms. toisen lähellä.

        Kukin tyylillään mutta itse vaadin itseltäni ja mieheltäni noita käytöstapoja ja toisen huomioonottamisia :)
        .

        ...emmie sillä meinannukka jotta teen teistä seurassa olevii petomaanei...koha kyselen..=o)...

        ..nii emmiekä enne piereskelly poikakaverien seurassa..muttako seura tekee kaltaseksee..=o)...

        ..sitte miesporukoissako oon liikuskellu nii niien kans kuskinaki ko ollu nii oon nähny ko ne käy pissalla..ja lorottaa mulkut minnepäi sattuu..siit välläämäti näenkö mie tahi muut..ja piersekelee kännissä ko siat niiko sieki kuvailit tuota käytöstapojen puutetta..=o)

        ....nii joteki sit ei siallain vain piän muutako ilmana mikä purkautuu äänen sekä hajun kanssa..välist epäsopivissaki tilanteissa sekä paikoissa..=o)


        ...mu näil myö edetää..=o)


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Ylipäätänsä vanhukset on taas hieman eri juttu, ja niiden touhuja ei niin vakavasti ota. Ennemmin katson pöytään yrjöävää mummua kuin piereskelevää omaa miestä siinä vastapäätä :)
        .

        ..heh..jänskää huomata mitekä myö ihmiset koetaa eritavalla näitä asioita..=o)...niiko tämmöiki paskasta puhumii nii mitekä erilaisii aatoksii....

        ...toki jos iha rajatonta olis nii voisin mieki sanoo mää mätänee siit pihamaalle..=o)

        ...ettei sentäs iha siaksi eletä..mu niiko ylesesti ottaen en mie tuosta nii pahastu..=o)..

        ..heh..nyt ollaa sitte käyty "haiseva"..keskustelu näistäki eritteistä..=o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..käsnään jottei paskomisen aikana oo mikää ikävempää ko siihi parkkeeraa joku kyttäämää..=o)...sillo itekki pysyn pois veskistä tahi käsken menee poies siks aikaa ko mul on asiat keske..paitti keiän kissat ko tahtoo potalle samaa aikaa..=o)

        ..niil on seurasuoli..mikä toimis silloko isäntäväelläkii..=o)

        ...mut emmie tot pissalla olemista niiko aattele pahana..enne mie ujostelin lähtee pissalle seurastaki..taikka yöllä poikakaverin vierestä ko siin oli olevinaa jotaki noloo mennä ny pissalle..!!...taikka ko lorina kuulu nii kauhee mikä häpeä..sitte piti pinnistellä et vain pienel sihinäl saisi pissattua..=o)


        ..nii nuo tavat onki hyvät opettaa..ne sitte jääpi mielee taikka ei jää..=o)

        aikusena soveltavat sitte mitekä itte tahtovat..=o)

        ..nii mul ei kummiskaa vaikuta mitekäpäi toisen seksikkyytee se et hää käy pissalla mun nähe taikka suljetun oven takana..=o)..

        ..paskomii toki on intiimimpää..sitten jää kahtomaa..=o)..jollei sitte oo töis mis lasten kans joutuu sitki välist seuraamaa jotta toimisko maha..=o)

        ...niiko vanhainkodiski ko tartti toimittaa vattat supoilla sekä sormea peräsuolee työntämällä välist ko oli ummetusta..=o)

        ..ei nyt se erotiikka liene muutenkaan ihan ykkösprioriteetti?! ;)

        Eli ei se tuseeraaminen ja katetrien tyhjentäminen siellä paljoa haittaa... X)


      • Jazuli
        TheOne kirjoitti:

        ..ei nyt se erotiikka liene muutenkaan ihan ykkösprioriteetti?! ;)

        Eli ei se tuseeraaminen ja katetrien tyhjentäminen siellä paljoa haittaa... X)

        ..eläs sano..=o)..eräitäki kertomuksii oisi mitekä mammaa sytytetää kynttilällä..ko paapan teki mieli..hhmm..=o)

        ...mu niist paan suut kii ko oisi vaitiolon alasii..=o)

        ..mut erotiikkaa on sielki mis perin ei uskosikaa..=o)


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..pienestä saakka opetettu ja myös VAADITTU hyviä käytöstapoja!

        Niihin kuuluu ettei piereskellä muiden seurassa ja ei röyhtäillä ruokapöydässä eikä muuallakaan...jos vahinko sattuu, niin sitä pyydetään anteeksi.

        Ja saman olen opettanut ja vaatinut omilta lapsiltani.

        Osoittaa mielestäni huomaavaisuutta, ettei piereskele/röyhtäile/pasko/kuse muiden ollessa samassa tilassa...

        Ja kun menen vessaan ni menen YKSIN..ja oven pistän kiinni! Toki voin naisen kanssa mennä yhdessä suihkuun/kylpyyn tms. ;) ...mut ei siinä silloin TOD kumpikaan käy mitään torttua vääntämään tai kusemaan... XD ..pelkkä ajatuskin on jo niin absurdi...
        ..ja kyllä, se et näkisin naisen paskalla, ni tappaisi halut (ainakin siltä päivältä) aivan tasan tarkkaan...

        Käytöstavat toki pitää opettaa, mutta jos lapselle sanoo aina kakan tullessa "Hyi, nyt tuli kakka", se varmaan aiheuttaa jonkinlaisia häpeäntunteita tuolle luonnolliselle toimitukselle. Moni varmaan inhoaa aikuisena paskomista ja sen näkemistä juuri tuon takia.

        On aika luonnotonta menettää halut naiseen kun hän tekee sitä samaa mitä kaikki ihmiset tekevät.


      • Jazuli kirjoitti:

        ...emmie sillä meinannukka jotta teen teistä seurassa olevii petomaanei...koha kyselen..=o)...

        ..nii emmiekä enne piereskelly poikakaverien seurassa..muttako seura tekee kaltaseksee..=o)...

        ..sitte miesporukoissako oon liikuskellu nii niien kans kuskinaki ko ollu nii oon nähny ko ne käy pissalla..ja lorottaa mulkut minnepäi sattuu..siit välläämäti näenkö mie tahi muut..ja piersekelee kännissä ko siat niiko sieki kuvailit tuota käytöstapojen puutetta..=o)

        ....nii joteki sit ei siallain vain piän muutako ilmana mikä purkautuu äänen sekä hajun kanssa..välist epäsopivissaki tilanteissa sekä paikoissa..=o)


        ...mu näil myö edetää..=o)

        .
        Tässä tulee yksi juttu esiin jossa en pidä tasa-arvoajattelusta. Siedän miehiltä tuota enemmän. Ne nyt on semmoisia pieniä possuja, minkäs ne sille mahtaa.. :)
        Mutta naiselta en. Että vaikka se miesporukka siellä hilluu matonäyttelyssä miten tykkää, niin naisen paikka ei ole siellä. Känniporukka on tosiaan taas hieman eri juttu, kuin esim. sama kööri selvinpäin keskellä kirkasta päivää. Vaikka yksi niistä pikku possuista olisi se mun mies, niin sekin saa muistaa taas käytöstavat kun selviää kotiinpäästyään, ja pääsee eroon huonotapaisten kavereittensa turmiollisesta vaikutuspiiristä :)

        Ja nainen ei sovi siihen possuporukkaan siltikään, vaan sen pitää käyttäytyä paremmin. Yöllä ja päivällä :)
        .


      • Jazuli kirjoitti:

        ..heh..jänskää huomata mitekä myö ihmiset koetaa eritavalla näitä asioita..=o)...niiko tämmöiki paskasta puhumii nii mitekä erilaisii aatoksii....

        ...toki jos iha rajatonta olis nii voisin mieki sanoo mää mätänee siit pihamaalle..=o)

        ...ettei sentäs iha siaksi eletä..mu niiko ylesesti ottaen en mie tuosta nii pahastu..=o)..

        ..heh..nyt ollaa sitte käyty "haiseva"..keskustelu näistäki eritteistä..=o)

        .
        Yäk mikä puheenaihe :)
        .


      • Jazuli kirjoitti:

        ..eläs sano..=o)..eräitäki kertomuksii oisi mitekä mammaa sytytetää kynttilällä..ko paapan teki mieli..hhmm..=o)

        ...mu niist paan suut kii ko oisi vaitiolon alasii..=o)

        ..mut erotiikkaa on sielki mis perin ei uskosikaa..=o)

        ..vanhainkodissa usein menee:

        Ne joilla toimii yläpää, niin ei toimi alapää...ja ne joilla toimii alapää, niin ei toimi yläpää... X)


      • ... kirjoitti:

        Käytöstavat toki pitää opettaa, mutta jos lapselle sanoo aina kakan tullessa "Hyi, nyt tuli kakka", se varmaan aiheuttaa jonkinlaisia häpeäntunteita tuolle luonnolliselle toimitukselle. Moni varmaan inhoaa aikuisena paskomista ja sen näkemistä juuri tuon takia.

        On aika luonnotonta menettää halut naiseen kun hän tekee sitä samaa mitä kaikki ihmiset tekevät.

        ..paskoa mun nähden! Siis kun aikuisesta ihmisestä on kyse...

        Ja lapsellaki se on iästä kiinni...ei siitä paskomisesta nyt ylipäätään kuulu mitään ylimpiä riemun ja ylpeyden tunteita herätä..!! XD


      • Jazuli
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Tässä tulee yksi juttu esiin jossa en pidä tasa-arvoajattelusta. Siedän miehiltä tuota enemmän. Ne nyt on semmoisia pieniä possuja, minkäs ne sille mahtaa.. :)
        Mutta naiselta en. Että vaikka se miesporukka siellä hilluu matonäyttelyssä miten tykkää, niin naisen paikka ei ole siellä. Känniporukka on tosiaan taas hieman eri juttu, kuin esim. sama kööri selvinpäin keskellä kirkasta päivää. Vaikka yksi niistä pikku possuista olisi se mun mies, niin sekin saa muistaa taas käytöstavat kun selviää kotiinpäästyään, ja pääsee eroon huonotapaisten kavereittensa turmiollisesta vaikutuspiiristä :)

        Ja nainen ei sovi siihen possuporukkaan siltikään, vaan sen pitää käyttäytyä paremmin. Yöllä ja päivällä :)
        .

        ..emmiekää sentää sika oo..vaiks välist pääsekii pieruja..=o)

        ..mu sen vain kerroin mis oon oppinnu jottei pieru ole muutako kaasua ..niiko seuras jottei se oo mitekä ihme juttuja ees..enkä meinannu et itte siin lasetan muitte matkas..=o)

        ..niiko oikasen jos sillain ehit ajatella..=o)

        ...mu alunperin oli puhe oman kumppanin läsnäolosta tää vain harhautu pidemmälle..=o)

        jotta juu oman miehen seurassa en ujostele tehhä mitää mitä yksinki kehtaan tehhä..=o)..nii se oisi hälläkii...vieraat onki sitte iha eri asia..=o)

        ...mu tutummat kaveritki..välist on täs käyessää päästäny pierun tos pihas ja tuumannu vain jotta oho perse repesi..x')..mie siihi vain jotta hajenko teippiä..=o)

        ..sitte puhuttu asioita etipäi siihi sen enempiä tarttumatta..=o)

        ..mu tää tästä..eiks nii.=o)


      • opettaa...
        TheOne kirjoitti:

        ..paskoa mun nähden! Siis kun aikuisesta ihmisestä on kyse...

        Ja lapsellaki se on iästä kiinni...ei siitä paskomisesta nyt ylipäätään kuulu mitään ylimpiä riemun ja ylpeyden tunteita herätä..!! XD

        lasta häpeämään normaaleja ruumiintoimintoja. Röyhtäisy on ihan ok ruokapöydässäkin, jollei sitä tehosta ja tee siitä sikailunumeroa. Onko sinulle todella tärkeämpää opettaa lapsille, ettei saa piereskellä, kuin välttää lasten vatsakivut?

        Hieman mustavalkoista ajattelua tuollainen, että luonnollisten toimintojen hyväksymisen vastakohta olisi riemu ja ylpeys.


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..paskoa mun nähden! Siis kun aikuisesta ihmisestä on kyse...

        Ja lapsellaki se on iästä kiinni...ei siitä paskomisesta nyt ylipäätään kuulu mitään ylimpiä riemun ja ylpeyden tunteita herätä..!! XD

        Miksi se on luonnotonta? Mikä siinä on niin kamalaa?


      • Jazuli
        opettaa... kirjoitti:

        lasta häpeämään normaaleja ruumiintoimintoja. Röyhtäisy on ihan ok ruokapöydässäkin, jollei sitä tehosta ja tee siitä sikailunumeroa. Onko sinulle todella tärkeämpää opettaa lapsille, ettei saa piereskellä, kuin välttää lasten vatsakivut?

        Hieman mustavalkoista ajattelua tuollainen, että luonnollisten toimintojen hyväksymisen vastakohta olisi riemu ja ylpeys.

        ..ko lapsilta välist pääsee pieruja tahi röyhtyjä mis vain..nii iha paikan tullen mieki sitte joko sanon jotta höps..tuo oli epäsopivaa..mu se siit sitte..=o)

        ...välist niiko ruokapöyässäkii pääsee joltaki pieru taikka röyhtäsy ja hyö heti anteeksi ..siihi virkkomaa nii mie vain sanon jotta iha ok....mu niiko näytösluonteisesti paan pöyästä poies jäähylle tahi toisee paikkaa syömää..=o)

        nii oisi talon tavat..=o)


      • ...
        Jazuli kirjoitti:

        ..ko lapsilta välist pääsee pieruja tahi röyhtyjä mis vain..nii iha paikan tullen mieki sitte joko sanon jotta höps..tuo oli epäsopivaa..mu se siit sitte..=o)

        ...välist niiko ruokapöyässäkii pääsee joltaki pieru taikka röyhtäsy ja hyö heti anteeksi ..siihi virkkomaa nii mie vain sanon jotta iha ok....mu niiko näytösluonteisesti paan pöyästä poies jäähylle tahi toisee paikkaa syömää..=o)

        nii oisi talon tavat..=o)

        Jo on oudot tavat teidän talossa! Ei vaan täällä päiväkodeissa tuollaisia tapoja lapsilta vaadita. Kokemusta on neljästä päiväkodista.

        Ihan pienimpien kohdalla asiaa ei noteerata ollenkaan, mut isompien eli 4-6 vuotiaiden kohdalla reagoidaan ainoastaan jos lapset alkavat pelleilemään asialla. Vahinkopieruihin ja röyhtäyksiin ei todellakaan reagoida, eikä niistä nyt ainakaan jäähylle joudu! Sairastahan se ois!

        Eihän nyt jumalauta koulussakaan tule pieruista ja röyhtäilyistä rangaistuksia!

        Lastensuojeluun pitäisi ilmoittaa, jos jossain päiväkodissa on tuollaiset tavat!!!

        Ja mikä vitun ok se on sillon, jos joutuu kuitenkin jäähylle tai pois? Siinähän opetetaan lapsille aivan ristiriitaista mielivaltaa ja ettei mihinkään voi luottaa. Opettava aikuinen hyväksyy asian, sanoo että on ok, mutta rangaistus tulee silti?!? WTF? Ihan sairasta.


      • Jazuli
        ... kirjoitti:

        Jo on oudot tavat teidän talossa! Ei vaan täällä päiväkodeissa tuollaisia tapoja lapsilta vaadita. Kokemusta on neljästä päiväkodista.

        Ihan pienimpien kohdalla asiaa ei noteerata ollenkaan, mut isompien eli 4-6 vuotiaiden kohdalla reagoidaan ainoastaan jos lapset alkavat pelleilemään asialla. Vahinkopieruihin ja röyhtäyksiin ei todellakaan reagoida, eikä niistä nyt ainakaan jäähylle joudu! Sairastahan se ois!

        Eihän nyt jumalauta koulussakaan tule pieruista ja röyhtäilyistä rangaistuksia!

        Lastensuojeluun pitäisi ilmoittaa, jos jossain päiväkodissa on tuollaiset tavat!!!

        Ja mikä vitun ok se on sillon, jos joutuu kuitenkin jäähylle tai pois? Siinähän opetetaan lapsille aivan ristiriitaista mielivaltaa ja ettei mihinkään voi luottaa. Opettava aikuinen hyväksyy asian, sanoo että on ok, mutta rangaistus tulee silti?!? WTF? Ihan sairasta.

        sie sekosit lukemisis..vahingot ois vahinkoi kute sanoiki..et virkon ok..mut esityksistä poies pöyästä..sillo ko ruvetaa esittää röyhtäilyjä sekä pieruja sii toiste syyessö..nii nii on sovittu jotta pois pöyästä taikka muualle syömää..=o)

        ...iha pikkuset toki on eri asia..niiko käsität iliman kauhiaa jaaritteluuki..=o)..päivänselvää..=o)


      • ...
        Jazuli kirjoitti:

        sie sekosit lukemisis..vahingot ois vahinkoi kute sanoiki..et virkon ok..mut esityksistä poies pöyästä..sillo ko ruvetaa esittää röyhtäilyjä sekä pieruja sii toiste syyessö..nii nii on sovittu jotta pois pöyästä taikka muualle syömää..=o)

        ...iha pikkuset toki on eri asia..niiko käsität iliman kauhiaa jaaritteluuki..=o)..päivänselvää..=o)

        kohoaa tässä vähän liian korkeaksi, jotta ymmärtäisin kaiken sanomasi.

        Miks muuten itsepäisesti kirjoitat omalla kielelläs? Ei muakaan kukaan ymmärtäis, jos omalla murteellani alkaisin vääntämään asiat tänne. Mä ajattelisin sen asian niin, että on ihan kohteliasta puhua sellaista kieltä, jota muutkin ymmärtää.


      • Jazuli
        ... kirjoitti:

        kohoaa tässä vähän liian korkeaksi, jotta ymmärtäisin kaiken sanomasi.

        Miks muuten itsepäisesti kirjoitat omalla kielelläs? Ei muakaan kukaan ymmärtäis, jos omalla murteellani alkaisin vääntämään asiat tänne. Mä ajattelisin sen asian niin, että on ihan kohteliasta puhua sellaista kieltä, jota muutkin ymmärtää.

        en osaa muutakaa..=o)


      • opettaa... kirjoitti:

        lasta häpeämään normaaleja ruumiintoimintoja. Röyhtäisy on ihan ok ruokapöydässäkin, jollei sitä tehosta ja tee siitä sikailunumeroa. Onko sinulle todella tärkeämpää opettaa lapsille, ettei saa piereskellä, kuin välttää lasten vatsakivut?

        Hieman mustavalkoista ajattelua tuollainen, että luonnollisten toimintojen hyväksymisen vastakohta olisi riemu ja ylpeys.

        ..käytöstä röyhtäillä ruokapöydässä!

        Missä pirun junttilassa sut on kasvatettu?

        Ja mitkä ihmeen vatsakivut?! WTF?!
        Jos sulla on jotain ilmavaivoja, ni älä toki oleta, että kaikilla muillakin on.. ;)

        Itselläni ei ainakaan ole..eikä ole mitään tarvetta pierrä muiden seurassa...ruokavalio on katsos kunnossa..ja samaten on lapsillanikin! =)


      • ... kirjoitti:

        Miksi se on luonnotonta? Mikä siinä on niin kamalaa?

        ..paskaa!!

        Jos teidän perheessä paskominen on sosiaalinen tapahtuma, ni olkoon...

        Meillä paskalla käynti on privaatti juttu...ja sellaisena se pysyy! ;)


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..paskaa!!

        Jos teidän perheessä paskominen on sosiaalinen tapahtuma, ni olkoon...

        Meillä paskalla käynti on privaatti juttu...ja sellaisena se pysyy! ;)

        Ei meidän perheessä paskominen ole sosiaalinen tapahtuma, muttei se myöskään ole hävettävää tai inhottavaa. Ei se ainakaan liity seksuaalisiin haluihin mitenkään.


      • ... kirjoitti:

        Ei meidän perheessä paskominen ole sosiaalinen tapahtuma, muttei se myöskään ole hävettävää tai inhottavaa. Ei se ainakaan liity seksuaalisiin haluihin mitenkään.

        "Ei se ainakaan liity seksuaalisiin haluihin mitenkään."

        ..ei todellakaan liitykkään! Joten kukin hoitakoon sen privaatisti itsekseen.. ;)


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        "Ei se ainakaan liity seksuaalisiin haluihin mitenkään."

        ..ei todellakaan liitykkään! Joten kukin hoitakoon sen privaatisti itsekseen.. ;)

        Sanoit, että jos näet naisen paskalla, se tappaa halut. Liittyyhän se sinun seksuaalisuuteesi siis...

        Onko nainen sinulle jokin nukkemainen olento, jota voit ihailla ja jonka kanssa voit leikkiä satumaailmassa?


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..käytöstä röyhtäillä ruokapöydässä!

        Missä pirun junttilassa sut on kasvatettu?

        Ja mitkä ihmeen vatsakivut?! WTF?!
        Jos sulla on jotain ilmavaivoja, ni älä toki oleta, että kaikilla muillakin on.. ;)

        Itselläni ei ainakaan ole..eikä ole mitään tarvetta pierrä muiden seurassa...ruokavalio on katsos kunnossa..ja samaten on lapsillanikin! =)

        Terveelläkin ihmisellä muodostuu suolikaasua, jonka pidättämisestä tulee vatsakipuja. Ruokapöydässä on sallittua röyhtäillä, joissain kulttuureissa jopa suotavaa.

        Sä olet todella outo. Välillä annat itsestäsi kuvan, että päässäsi liikkuisi muutakin kuin se pidätetty pieru, mutta heti seuraavassa hetkessä oletkin täysin yksisilmäinen idiootti. On varmaan vaikeaa olla sinä, täysin vailla tervettä järkeä.

        Sääli lapsiasi, mitenhän he voivat ikinä kelvata sulle. Voin vaan kuvitella, millaisia psyykkisiä ongelmia heille kehittyy, kun isälleen ei kelpaa mikään vähempi, kuin hänen itse määrittelemänsä täydellisyys.


      • ... kirjoitti:

        Sanoit, että jos näet naisen paskalla, se tappaa halut. Liittyyhän se sinun seksuaalisuuteesi siis...

        Onko nainen sinulle jokin nukkemainen olento, jota voit ihailla ja jonka kanssa voit leikkiä satumaailmassa?

        ..kuten sanoin: paska ei liity seksuaalisuuteen (ainakaan mulla), joten sen näkeminen tappaa halut! Eläimen tai lapsen kärsimyskään ei liity mun seksuaalisuuteen, joten senkin näkeminen tappaa mun halut...

        "Onko nainen sinulle jokin nukkemainen olento, jota voit ihailla ja jonka kanssa voit leikkiä satumaailmassa?"

        Mihin ihmeeseen ton perustat?!
        Haluan ja vaadin naiselta samaa mitä itseltäni:
        -pitää itsestään huolta ja kattoo miten laittautuu eikä pasko/kuse/piere/röyhtäile mun seurassa!
        Näistä en tingi..eikä ole onneks ikinä tarvinntukaan... ;)

        Jos se on sun mielestä "satumaailmaa" niin elän täällä satumaailmassa sitten jatkossakin... ;D


      • ... kirjoitti:

        Terveelläkin ihmisellä muodostuu suolikaasua, jonka pidättämisestä tulee vatsakipuja. Ruokapöydässä on sallittua röyhtäillä, joissain kulttuureissa jopa suotavaa.

        Sä olet todella outo. Välillä annat itsestäsi kuvan, että päässäsi liikkuisi muutakin kuin se pidätetty pieru, mutta heti seuraavassa hetkessä oletkin täysin yksisilmäinen idiootti. On varmaan vaikeaa olla sinä, täysin vailla tervettä järkeä.

        Sääli lapsiasi, mitenhän he voivat ikinä kelvata sulle. Voin vaan kuvitella, millaisia psyykkisiä ongelmia heille kehittyy, kun isälleen ei kelpaa mikään vähempi, kuin hänen itse määrittelemänsä täydellisyys.

        ..samaa kuin itseltäni (toki lapsen ikä vaikuttaa asiaan)...

        Ja edelleenkään: röyhtäily ruokapöydässä EI ole hyvien tapojen mukaista!
        Suosittelen hyvien tapojen kertauskoulutusta sulle.. ;)

        Ja lapseni kyllä enemmänkin kuin vain "kelpaavat" mulle..olen ylpeä heistä! =)
        Mut jos sun perheessäs peruskäytöstavat asettaa muksuille aivan ylivoimaiset suorituspaineet, ni en voi muuta kuin ihmetellä... X)


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..kuten sanoin: paska ei liity seksuaalisuuteen (ainakaan mulla), joten sen näkeminen tappaa halut! Eläimen tai lapsen kärsimyskään ei liity mun seksuaalisuuteen, joten senkin näkeminen tappaa mun halut...

        "Onko nainen sinulle jokin nukkemainen olento, jota voit ihailla ja jonka kanssa voit leikkiä satumaailmassa?"

        Mihin ihmeeseen ton perustat?!
        Haluan ja vaadin naiselta samaa mitä itseltäni:
        -pitää itsestään huolta ja kattoo miten laittautuu eikä pasko/kuse/piere/röyhtäile mun seurassa!
        Näistä en tingi..eikä ole onneks ikinä tarvinntukaan... ;)

        Jos se on sun mielestä "satumaailmaa" niin elän täällä satumaailmassa sitten jatkossakin... ;D

        Eläimen tai lapsen kärsimys olikin ihan helvetin hyvä vertaus sille että nainen paskantaa. Tai pieraisee. Muista mainitsemistasi törkeyksistä puhumattakaan...

        Huhhuhh!


      • ... kirjoitti:

        Eläimen tai lapsen kärsimys olikin ihan helvetin hyvä vertaus sille että nainen paskantaa. Tai pieraisee. Muista mainitsemistasi törkeyksistä puhumattakaan...

        Huhhuhh!

        ..halua ymmärtää?!

        En väittänyt et ne olis mitenkään SUORAAN verrattavissa olevia asioita!
        ..vaan että yhtälailla on olemassa monia asioita, jotka ei liity seksuaalisuuteen ja siten tappaa multa halut... *rautalankaa*


      • !!!!!!
        TheOne kirjoitti:

        ..samaa kuin itseltäni (toki lapsen ikä vaikuttaa asiaan)...

        Ja edelleenkään: röyhtäily ruokapöydässä EI ole hyvien tapojen mukaista!
        Suosittelen hyvien tapojen kertauskoulutusta sulle.. ;)

        Ja lapseni kyllä enemmänkin kuin vain "kelpaavat" mulle..olen ylpeä heistä! =)
        Mut jos sun perheessäs peruskäytöstavat asettaa muksuille aivan ylivoimaiset suorituspaineet, ni en voi muuta kuin ihmetellä... X)

        Kuka sulle on sanonut, että voit vaatia lapsiltasi samaa kuin itseltäsi? Voi helvetin helvetti! Sehän on pahimpia asioita, mitä voit lapsillesi tehdä!

        Mene ja lainaa joitain kirjoja aiheesta, lue lapsen (henkisestä) kasvusta ja kehityksestä, lue kasvatuspsykologiaa, pedagogiikkaa, mitä tahansa!

        Lapsilta vaaditaan, että he tekevät parhaansa omien kykyjensä mukaan! Ja hyväksytään heidät myös rajallisine kykyine ja taitoineen. EI missään nimessä vaadita, että pystyvät samaan kuin vanhempansa! Voit näyttää heille esimerkkiä, kasvattaa heitä, opettaa tapoja ja vaikka kieltää röyhtäilyn ja piereskelyn halutessasi, mutta ET VAATIA HEILTÄ SAMAA KUIN ITSELTÄSI!!

        Jumalauta että ottaa päähän tuollaiset kasvattajat. Just tollasten vanhempien lapsista niitä anorektikkoja, itseurhakanditaatteja ja koulumurhaajia kasvaa. Kotoa asti opetetaan, ettei koskaan ole tarpeeksi hyvä.

        Eikä ole kyse mistään peruskäytöstapojen osaamisesta tai osaamattomuudesta, vaan siitä, mikä mielestäni niihin kuuluu ja mikä ei. En todellakaan aiheuta lapsilleni kärsimystä - henkistä tai ruumiillista - edes sivistyksen nimissä ja käytöstapojen opetus tekosyynä.


      • !!!!!! kirjoitti:

        Kuka sulle on sanonut, että voit vaatia lapsiltasi samaa kuin itseltäsi? Voi helvetin helvetti! Sehän on pahimpia asioita, mitä voit lapsillesi tehdä!

        Mene ja lainaa joitain kirjoja aiheesta, lue lapsen (henkisestä) kasvusta ja kehityksestä, lue kasvatuspsykologiaa, pedagogiikkaa, mitä tahansa!

        Lapsilta vaaditaan, että he tekevät parhaansa omien kykyjensä mukaan! Ja hyväksytään heidät myös rajallisine kykyine ja taitoineen. EI missään nimessä vaadita, että pystyvät samaan kuin vanhempansa! Voit näyttää heille esimerkkiä, kasvattaa heitä, opettaa tapoja ja vaikka kieltää röyhtäilyn ja piereskelyn halutessasi, mutta ET VAATIA HEILTÄ SAMAA KUIN ITSELTÄSI!!

        Jumalauta että ottaa päähän tuollaiset kasvattajat. Just tollasten vanhempien lapsista niitä anorektikkoja, itseurhakanditaatteja ja koulumurhaajia kasvaa. Kotoa asti opetetaan, ettei koskaan ole tarpeeksi hyvä.

        Eikä ole kyse mistään peruskäytöstapojen osaamisesta tai osaamattomuudesta, vaan siitä, mikä mielestäni niihin kuuluu ja mikä ei. En todellakaan aiheuta lapsilleni kärsimystä - henkistä tai ruumiillista - edes sivistyksen nimissä ja käytöstapojen opetus tekosyynä.

        ..lapset traumatisoituu siitä etteivät saa pierrä ja röyhtäillä ruokapöydässä tai että eivät saa kusta ja paskoa muiden läsnäollessa, ni ei voi mitään... XD

        Mun muksut ovat sitten varmaan sen verta sitkeempää tekoa etteivät koe peruskäytöstapoja (ja nimenomaan PERUS...) mitenkään ylivoimaisina...

        Mut toki jos vapaakasvatus on sun juttus ni siitä vaa. =)

        En arvostele (vaikka ihmettelen) sun metodeja, joten ehkä sunkaan ei pitäisi arvostella muiden kasvatusmetodeja.. ;)

        PS. omalla esimerkillä opettaminen on asiassa kuin asiassa tehokkainta...


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..lapset traumatisoituu siitä etteivät saa pierrä ja röyhtäillä ruokapöydässä tai että eivät saa kusta ja paskoa muiden läsnäollessa, ni ei voi mitään... XD

        Mun muksut ovat sitten varmaan sen verta sitkeempää tekoa etteivät koe peruskäytöstapoja (ja nimenomaan PERUS...) mitenkään ylivoimaisina...

        Mut toki jos vapaakasvatus on sun juttus ni siitä vaa. =)

        En arvostele (vaikka ihmettelen) sun metodeja, joten ehkä sunkaan ei pitäisi arvostella muiden kasvatusmetodeja.. ;)

        PS. omalla esimerkillä opettaminen on asiassa kuin asiassa tehokkainta...

        Turha vääntää, en jaksa tuota sun akkamaista jankuttamista. Kuvahan sulle pitäis piirtää, että tajuaisit mitä sanotaan.


      • ... kirjoitti:

        Turha vääntää, en jaksa tuota sun akkamaista jankuttamista. Kuvahan sulle pitäis piirtää, että tajuaisit mitä sanotaan.

        ..kun argumentit alkoi taantumaan noin pahasti... ;)


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..kun argumentit alkoi taantumaan noin pahasti... ;)

        Tuo viimeistään osoitti tyhmyytesi.


      • ... kirjoitti:

        Tuo viimeistään osoitti tyhmyytesi.

        ..tyhmyys-palkinnon pokkasit siinä kohtaan ku loppu sulta argumentit ja lähdit tolle ville 5v-"viddu sä oot tyhmä"-linjalle... ;)

        Mut onnee vaan sun vapaakasvatus metodeille... X)


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..tyhmyys-palkinnon pokkasit siinä kohtaan ku loppu sulta argumentit ja lähdit tolle ville 5v-"viddu sä oot tyhmä"-linjalle... ;)

        Mut onnee vaan sun vapaakasvatus metodeille... X)

        Ensinnäkin: tässä ketjussa on ainakin kaksi kirjoittajaa, joilla on nimmarina kolme pistettä.

        Toiseksi: Jos olet niin oppinut itämaisesta viisaudesta(ja kaikesta muustakin)kuin annat ymmärtää, et viitsisi leikkiä tällä hiekkalaatikolla. Ainakaan noin kuin sen teet.

        Jotain sinulla on pielessä, mieti sitä.


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..tyhmyys-palkinnon pokkasit siinä kohtaan ku loppu sulta argumentit ja lähdit tolle ville 5v-"viddu sä oot tyhmä"-linjalle... ;)

        Mut onnee vaan sun vapaakasvatus metodeille... X)

        tuo edellinen. Mutta sanon tässä vielä sivistyneemmin saman asian, että sun kans on todella väsyttävää keskustella, koska olet itsepäisesti takertunut omaan mielipiteeseesi, etkä anna tilaa sille mahdollisuudelle, ettet ehkä ole täysin oikeassa.

        En viitsi tuhlata aikaa argumentoimalla mitenkään toisin tai kauniiden sanankäänteiden kera, koska se ei ole vaivansa arvoista. Yhtä hyvin voisin puhua seinälle, se olisi yhtä vastaanottavainen, kuin sinä.

        En ole vapaan kasvatuksen kannattaja, vaan kasvatan lapsiani päämääränäni itseensä uskova, tasapainoinen ja tervehenkinen lapsi. Siihen tarvitaan rajoja, rakkautta, hyväksyntää, ajan antamista ja tietoa.


      • ... kirjoitti:

        Ensinnäkin: tässä ketjussa on ainakin kaksi kirjoittajaa, joilla on nimmarina kolme pistettä.

        Toiseksi: Jos olet niin oppinut itämaisesta viisaudesta(ja kaikesta muustakin)kuin annat ymmärtää, et viitsisi leikkiä tällä hiekkalaatikolla. Ainakaan noin kuin sen teet.

        Jotain sinulla on pielessä, mieti sitä.

        ..että kuka teistä puskista kirjoittelee/vastailee liittyy mihinkään?! Ei mua henk koht vois vähempää kiinnostaa onko siellä 1 vai 1000 puskaa vastaamassa. =)

        En koe tätä palstaa mitenkään henkisesti (ja vielä vähemmin fyysisesti..) raskaaksi..pikemminkin sellaista "aivot narikkaan"-nollausta jos ei ole parempaa tekemistä...

        Mut tietty jos sä tulet tänne tarkoituksenas loistaa mentaalisilla kyvyilläs, ni siitä vaan! X)
        Kunhan pidät mielessä, että kaikki muut eivät välttämättä ota tätä palstailua ihan niin tosissaan.. ;)


      • ... kirjoitti:

        tuo edellinen. Mutta sanon tässä vielä sivistyneemmin saman asian, että sun kans on todella väsyttävää keskustella, koska olet itsepäisesti takertunut omaan mielipiteeseesi, etkä anna tilaa sille mahdollisuudelle, ettet ehkä ole täysin oikeassa.

        En viitsi tuhlata aikaa argumentoimalla mitenkään toisin tai kauniiden sanankäänteiden kera, koska se ei ole vaivansa arvoista. Yhtä hyvin voisin puhua seinälle, se olisi yhtä vastaanottavainen, kuin sinä.

        En ole vapaan kasvatuksen kannattaja, vaan kasvatan lapsiani päämääränäni itseensä uskova, tasapainoinen ja tervehenkinen lapsi. Siihen tarvitaan rajoja, rakkautta, hyväksyntää, ajan antamista ja tietoa.

        ..ei ole saada toista muuttamaan mielipidettään...se on jo ihan eri laji... ;)

        Ja MIKÄÄN voima maailmassa ei saa mua muuttamaan mielipidettäni siitä, että lapsille pitää hyvät käytöstavat opettaa. =)
        Ihmettelen miten kukaan voi olla siinä eri mieltä...?! ..mut kukin tyylillään....


      • Anonyymi
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        .
        Varmaan kaikki mahdolliset vatsaan liittyvät ongelmat alkaen ärtyneen suolen oireyhtymästä. Stressivatsa pistää mahan ripulille, kun jännittää. Silloin kun kohtaa uuden miehen, niin jännittää taatusti ja se taas tietää... "Krhöhm.. käyn tuolla ja tulen äkkiä takas. Pusipusi, nähdään kohta".
        Selittämisen jälkeen ei mies ihmettele mun hyppäyksiäni nurkan takana eikä mulle tule silti mieleenkään ikinä alkaa rupsutteleen tms. toisen lähellä.

        Kukin tyylillään mutta itse vaadin itseltäni ja mieheltäni noita käytöstapoja ja toisen huomioonottamisia :)
        .

        Meillä on paskahuussissa vain yksi paskapönttö, jos se on varattu, on toisen väännettävä tortut käsienpesualtaaseen.

        Sieltä se on helppo nuijia soosiksi, esim suttunuijalla, jotta livahtoo sukkelasti viemärihin.


      • Anonyymi
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minusta se ei ole mikään merkki avoimuudesta tai luottamuksesta vaan käytöstapojen ja huomioonottamisen puuttesta.

        Suhde arkipäiväistyy erittäin nopeasti. Muutenkin.

        Ja sitten seuraava henkilö. Ja sitten seuraava ...


    • kuuluu tehdä

      yksityisesti ilman kenenkään läsnäoloa. Vahinkopierulle mitään voi, mutta pääsääntöisesti on hyvä tapa mennä jonnekin muualle, vaikka vessaan päästämään ilmat pihalle ;). Myös wc:n ovi kannataa pitää suljettuna asioille mennessään. En pidä siitä, että joku näkisi minut asioita toimittaessani.

    • Jazuli

      ..oo käytöstapoja..ensikää..ko myö ei ujostella laskee pörinöitä toistemme läsnäolles taikka käyä vessas sillee et toine on sii samas tilas...=o)

      ...myö ollaa keskenää yhtä avoimesti ko ittekseekii..siis niiko tehhää kaikkii samoi askoi mitä ittekseeki iha toise nähe ja kuulle..=o)

      ...mu sitte meitin vanhempien tahi sukulaiste nähe nuo jää yksityisiksi..paitti mie saatan pierastakki miun vanhempieni kuulle ja nauraa päälle..jotta ohhoh..mikäs se oli..x')

      ..*kotoo opittu jotta luomuja oltas*.

      =o7

      • ruokapöydässä

        piereskele?


      • Jazuli
        ruokapöydässä kirjoitti:

        piereskele?

        on sielkii päässy rupsu..=o)..

        ...mu koetetaa nopsaa jollei pöyät oo vaaras kaatuu nii juosta siit pöyästä vessaa tahi ovesta pihalle haisemaa..=o)

        ..mu välist on karannu...sillai jotta haarukal on menos annos suuhu ko pörähtää..=oI...mu sitte on vaa naurettu ja jatkettu syömistää...jotta oho...=o)


        ..*pahat henket lauleskelee*..

        ..mu myö röyhtäillää monasti ruoan päälle...sii pöyäski..mu ei vieraitte nähe eikä simmosis virallisis piireis..mu kaverienki kuullen kehtaa röyhtäillä..=o)..taikka pierasta...


    • kriteerit täysillä

      Mulla on pinttynyt käsitys itsestäni,itseeni liittyen,että ladythän sheivaa ja ulostaa privaatisti.

    • `-

      Tukka pystyssä saa mies nähdä ja kaikki saa nähdä kun nypin kulmakarvani ja vaikka mitä mutta se raja on juuri se vessa.

      Ei jessus sentään ulostejutut kyllä hoitelen yksin ja poksautan vielä sitä tuoksutetta päälle ettei hajua tule sekä sanon älä tule vähään aikaan

      Pissillä jos käyn saa nähdä mieheni.

    • ...

      Tuollainen nainen on estoinen ja epävarma. Menee vähän liiallisuuksiin jos ei uskalla näyttäytyä poikaystävälleen silmälasien kera tai ilman meikkiä.

      Sen ymmärrän ettei halua paskoa ja pieriä toisen läsnäollessa. Vessa on sitä varten ja vessassa ovi jonka voi laittaa kiinni. Jotkut eivät uskalla edes vessassa sitä tehdä jos toinen on samassa kämpässä ja siitä ei seuraa muuta kuin että vatsa turpoaa ja yöllä nukkuessa ilmat pääsee ulos niin että peitto heiluu.

      Kuinkahan moni mies huomaa kauhukseen että ihana nainen onkin yöpiereskelijä?

      • Jazuli

        ..miun mies huomannu..!!!...=o)..mu erellee se must tykkää..

        ..*pieruperseitte sukuu nääs syntynny*..

        =o)

        ..nii ennemmi ulopäi ko sisääpäi ja poks..=o)


      • "Tuollainen nainen on estoinen ja epävarma. Menee vähän liiallisuuksiin jos ei uskalla näyttäytyä poikaystävälleen silmälasien kera tai ilman meikkiä."

        ..allekirjoitan!

        Tunsin aikoinaan pariskunnan joka oli yhdessä 4vuotta (en tiedä onko enää yhdessä..) ja koko sinä aikana mies ei ollut KERTAAKAAN NÄHNYT NAISTA ILMAN MEIKKIÄ!!!

        Nainen heräsi joka aamu tunnin ennen miestään, jotta ehti meikkaamaan ennen tämän heräämistä...ja tämä nainen oli kovasti ylpeä tästä...

        En ainakaan itse voisi kuvitella mitään vähänkään vakavempaa suhdetta tollasen naisen kanssa..


      • Luonnonkaunistrolli

        Minä ainakin näyttäydyn ilman meikkiä, samoin sheivaan ja piereskelen estoitta:D Voi hemmetti, jos pitäs mennä toiseen huoneeseen pierun takia, voi elämä!!:D Mutta kakkimisen hoidan mieluusti privaatisti vessassa:)

        ja pöydässäkin saa röyhtäillä, jos röyhtäsy tulee, mitä väliä??:D Hyvä Jazuli oon sun kans kaikin puolin samoilla linjoilla! Vanhempienikin seurassa voin olla estottomasti ja välit heihin ovat todella lämpimät:)


      • ...
        Luonnonkaunistrolli kirjoitti:

        Minä ainakin näyttäydyn ilman meikkiä, samoin sheivaan ja piereskelen estoitta:D Voi hemmetti, jos pitäs mennä toiseen huoneeseen pierun takia, voi elämä!!:D Mutta kakkimisen hoidan mieluusti privaatisti vessassa:)

        ja pöydässäkin saa röyhtäillä, jos röyhtäsy tulee, mitä väliä??:D Hyvä Jazuli oon sun kans kaikin puolin samoilla linjoilla! Vanhempienikin seurassa voin olla estottomasti ja välit heihin ovat todella lämpimät:)

        Jatkuva piereskely on oire siitä että ruokavaliossa tai syömistavoissa(jos röyhtäilyäkin esiintyy)on jotain vikaa ;)

        Oletko taipuvainen hotkimiseen?


      • Jazuli
        TheOne kirjoitti:

        "Tuollainen nainen on estoinen ja epävarma. Menee vähän liiallisuuksiin jos ei uskalla näyttäytyä poikaystävälleen silmälasien kera tai ilman meikkiä."

        ..allekirjoitan!

        Tunsin aikoinaan pariskunnan joka oli yhdessä 4vuotta (en tiedä onko enää yhdessä..) ja koko sinä aikana mies ei ollut KERTAAKAAN NÄHNYT NAISTA ILMAN MEIKKIÄ!!!

        Nainen heräsi joka aamu tunnin ennen miestään, jotta ehti meikkaamaan ennen tämän heräämistä...ja tämä nainen oli kovasti ylpeä tästä...

        En ainakaan itse voisi kuvitella mitään vähänkään vakavempaa suhdetta tollasen naisen kanssa..

        ..mitekä hyö kävivät yhes saunassa vaiko sitte sielkii eriksee...???..=o/

        ...oikiasti kauhea ajatus jotta tarttisi maalaa naamat enneko mies herää..=o(

        ..huh..oisin sitte itteksein jos nuin vaikiaksi menis..jottei luonnolisena kestä kattella..=oI

        ...niiko mullaki on silmälasit nii oisi kauhia ajatella jotta miehen tähe laittasin vaiks piilarit...iha ihmeellist..kertakaikkiaa..=oI


        ...nuo vessajutukki viel käsnään jottei iha jokaselle oo nii yks monta onks sii joku vai ei läsnä...mu nuo meikit sekä lasit nii menis iha hoomoilaseks..=oI

        mimmosta teatterii se sitte mahtas olla kaikekaikkiaa muteski..ko tarttis esittää muutako on..???...iha kauhistuttavaa...


      • Jazuli
        Luonnonkaunistrolli kirjoitti:

        Minä ainakin näyttäydyn ilman meikkiä, samoin sheivaan ja piereskelen estoitta:D Voi hemmetti, jos pitäs mennä toiseen huoneeseen pierun takia, voi elämä!!:D Mutta kakkimisen hoidan mieluusti privaatisti vessassa:)

        ja pöydässäkin saa röyhtäillä, jos röyhtäsy tulee, mitä väliä??:D Hyvä Jazuli oon sun kans kaikin puolin samoilla linjoilla! Vanhempienikin seurassa voin olla estottomasti ja välit heihin ovat todella lämpimät:)

        :8) ...poffut täsnäi..nii meitin kotoo oisi oltu iha kaikes justiinsa niiko ollaa..iha ittejää kaikinpäin..menty ilkosillaa tehty asioita joteki visiiki luomusti..taikka pietty naturellina..olla vaa ihmii =o)

        ..mie käsnään nuoki niiko paun ja theoneki ajatukset vaikken itte niihi samoin suhtaudukkaa....oikiasti mieki vieraasta ihmisestä aattelisin jotta mimmoi sika ko tulis pieree siihi mun likelle..mu sitte mies tahi kaverit tahi muut läheset nii..heihi suhtaudun nii luonnollisee..jotta heiän inhimilliset purkaukset olis vain ..hmm...inhimillisii..=o)

        ...*huh *


      • Jazuli kirjoitti:

        ..miun mies huomannu..!!!...=o)..mu erellee se must tykkää..

        ..*pieruperseitte sukuu nääs syntynny*..

        =o)

        ..nii ennemmi ulopäi ko sisääpäi ja poks..=o)

        Jos pidättelee pieruja niin, se helposti karkaa huonolla hetkellä esim 69asennossa
        Sen vuoksi kokeilin jokin aikaa pierukieltoa ja käskin mennä tuuletusparvekkeelle
        pierimään.......

        Parin kuukaude kuluttua isännöitsijä tuli kysymään, että vaikka ei asia hänelle varsinaisesti kuulukkaa..........mutta mitä oikei puuhailen, ku joka yö tuuletusparvekkkella on joku alaston kaunotar pierimässä


      • Jazuli
        ... kirjoitti:

        Jatkuva piereskely on oire siitä että ruokavaliossa tai syömistavoissa(jos röyhtäilyäkin esiintyy)on jotain vikaa ;)

        Oletko taipuvainen hotkimiseen?

        ..mullaki on se palleatyrä sekä refluksiaa..=o)...nepä tekeeki ilimaa vattaa..=o(

        ...jotta riesaksi asti oisi välist kaasua..=o(..sekä röyhtyjä..

        ..myöski ruokavalio tekee niit..joteka sekii on iha nii..sitte ihmisillä on yksilöllisii erojaki tuos..ilimanmuodostumises..=o)


      • ...
        Jazuli kirjoitti:

        ..mullaki on se palleatyrä sekä refluksiaa..=o)...nepä tekeeki ilimaa vattaa..=o(

        ...jotta riesaksi asti oisi välist kaasua..=o(..sekä röyhtyjä..

        ..myöski ruokavalio tekee niit..joteka sekii on iha nii..sitte ihmisillä on yksilöllisii erojaki tuos..ilimanmuodostumises..=o)

        Kaikki pierut ei haise, oletko huomannut?


      • Jazuli
        anzzy kirjoitti:

        Jos pidättelee pieruja niin, se helposti karkaa huonolla hetkellä esim 69asennossa
        Sen vuoksi kokeilin jokin aikaa pierukieltoa ja käskin mennä tuuletusparvekkeelle
        pierimään.......

        Parin kuukaude kuluttua isännöitsijä tuli kysymään, että vaikka ei asia hänelle varsinaisesti kuulukkaa..........mutta mitä oikei puuhailen, ku joka yö tuuletusparvekkkella on joku alaston kaunotar pierimässä

        ..emmiekää kenekä vain miehe seurassa pierisi..=o)

        ...vaiks joku uus mieski ko oisi ollu aikonaa nii nou away tullu kuulookaa jotta pieren sen kuullen..vaikka oisin pistänny nyrkin pehvaa kohaa pieru pysy piilos..=o)

        ...saati röyhtässy..taikka menny pissalle sen nähe..=o(

        ...mu sitte seksin aikaa sen onkii hirveetä ko rupee pierettää..x')))..jännitä sii sitte pehvaa..hah..ja takuulla tulee iha kauheella valituksella..x')))


        =o)

        ..onneksein oon avios ja mies tietää mun kaikki puoleni aaasta ööhö...mitäkää järkyttymättä..=o)

        ..saan olla nii aidosti itteni ko ikinä..pierunee päivinee..mitekä iisii loppuviimeks..=o)


      • Jazuli
        ... kirjoitti:

        Kaikki pierut ei haise, oletko huomannut?

        ..sepä onkii ilonen tappaus sillo..=o)


      • ...
        Jazuli kirjoitti:

        ..sepä onkii ilonen tappaus sillo..=o)

        Oletko huomannut, että omat pierut haisee hyvälle, mutta muiden ei...?


      • Jazuli
        ... kirjoitti:

        Oletko huomannut, että omat pierut haisee hyvälle, mutta muiden ei...?

        ..mie syön ruokaa parastaika..=o)...

        ..taikka sain lautasen tyhjäksi..nii..eeeii ne mitekää hyvälle ne omakkaa haise..miun mielest..=o/...

        ..kamalalle..mu niit kestää paremmi ko toisen..suolihöyryjä..=o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ..emmiekää kenekä vain miehe seurassa pierisi..=o)

        ...vaiks joku uus mieski ko oisi ollu aikonaa nii nou away tullu kuulookaa jotta pieren sen kuullen..vaikka oisin pistänny nyrkin pehvaa kohaa pieru pysy piilos..=o)

        ...saati röyhtässy..taikka menny pissalle sen nähe..=o(

        ...mu sitte seksin aikaa sen onkii hirveetä ko rupee pierettää..x')))..jännitä sii sitte pehvaa..hah..ja takuulla tulee iha kauheella valituksella..x')))


        =o)

        ..onneksein oon avios ja mies tietää mun kaikki puoleni aaasta ööhö...mitäkää järkyttymättä..=o)

        ..saan olla nii aidosti itteni ko ikinä..pierunee päivinee..mitekä iisii loppuviimeks..=o)

        käyn vessassa pieraisemassa.Kun sitten menin kuselle, tuli samalla tietysti pieru.
        ämmä suuttus taas kylpyammeessa----aina ämmät on ailahtelevia.
        shit se meni halpaan temppuun:KYsyin saanko kusta ammeeseen, jos pysty nauramatta? Se lupasi ja mä kusin ja myönsin, etten naurua pysty hillitsemään.
        ämmä lähti kuin sukellusveneohjus.

        Shit se tuli kostamaan, kun anzzy oli kylvyssä...
        Tuli pytylle vaihtamaan Tampaxia ja näytti miten Rapalauistimet koeuitetaan


      • Jazuli
        anzzy kirjoitti:

        käyn vessassa pieraisemassa.Kun sitten menin kuselle, tuli samalla tietysti pieru.
        ämmä suuttus taas kylpyammeessa----aina ämmät on ailahtelevia.
        shit se meni halpaan temppuun:KYsyin saanko kusta ammeeseen, jos pysty nauramatta? Se lupasi ja mä kusin ja myönsin, etten naurua pysty hillitsemään.
        ämmä lähti kuin sukellusveneohjus.

        Shit se tuli kostamaan, kun anzzy oli kylvyssä...
        Tuli pytylle vaihtamaan Tampaxia ja näytti miten Rapalauistimet koeuitetaan

        ...oliko se naine siel ammees ko lorotit sinne..???..=oO

        jopas..huh..nii mu jokku miehet ei kestä nähä veristä sidettäkää..niiko oksentamatta...jotta paa sitte semmoset sotaan ko semmoi koittas..x')))

        ...*joke*..

        ..ihmisest tulee pissaa..paskaa ilimaa...verta...sekä kyyneliii..joteka niien häpeemii minust vain on joteki..hmm...outoa mu jokasel oisi tapasa..en mie niit rupeis muuttamaa..kummasti kuiteki ihmiset pystyy syömää räkää..korvavaikkuu sekä ottamaa suihikkii..vaiks sieltiki tulis tippa kusta matkas..kas kas..=o)

        ...jotta kivittäkää pierusta..x')))


      • sleepy_moo
        TheOne kirjoitti:

        "Tuollainen nainen on estoinen ja epävarma. Menee vähän liiallisuuksiin jos ei uskalla näyttäytyä poikaystävälleen silmälasien kera tai ilman meikkiä."

        ..allekirjoitan!

        Tunsin aikoinaan pariskunnan joka oli yhdessä 4vuotta (en tiedä onko enää yhdessä..) ja koko sinä aikana mies ei ollut KERTAAKAAN NÄHNYT NAISTA ILMAN MEIKKIÄ!!!

        Nainen heräsi joka aamu tunnin ennen miestään, jotta ehti meikkaamaan ennen tämän heräämistä...ja tämä nainen oli kovasti ylpeä tästä...

        En ainakaan itse voisi kuvitella mitään vähänkään vakavempaa suhdetta tollasen naisen kanssa..

        menivät nukkumaan? Odottiko se nainen, että mies nukahtaa ennen kuin kävi pesemässä meikit pois?

        Samaa mieltä siitä, että kaikki suolistotoiminta ja vastaava kuuluu pitää omana yksityisenä asianaan. Musta oli silloin teini-iässä inhottavaa, kun meni jossain bileissä vessaan niin aina joku kaveri tunki mukaan ja en kehdannut sanoa, että musta on inhottavaa pissiä jonkun läsnäollessa tai kuunnella kun joku toinen pissaa.
        Joku sanoi myös, että tulee vatsavaivoja, jos ei uskalla piereskellä muiden seurassa. Se on sitten kyllä kiinni ruokavaliosta, koska mulla ei ainakaan sellaisia ongelmia ole muutoin kun silloin kun olen sortunut syömään jotain herkkuja.


      • sleepy_moo kirjoitti:

        menivät nukkumaan? Odottiko se nainen, että mies nukahtaa ennen kuin kävi pesemässä meikit pois?

        Samaa mieltä siitä, että kaikki suolistotoiminta ja vastaava kuuluu pitää omana yksityisenä asianaan. Musta oli silloin teini-iässä inhottavaa, kun meni jossain bileissä vessaan niin aina joku kaveri tunki mukaan ja en kehdannut sanoa, että musta on inhottavaa pissiä jonkun läsnäollessa tai kuunnella kun joku toinen pissaa.
        Joku sanoi myös, että tulee vatsavaivoja, jos ei uskalla piereskellä muiden seurassa. Se on sitten kyllä kiinni ruokavaliosta, koska mulla ei ainakaan sellaisia ongelmia ole muutoin kun silloin kun olen sortunut syömään jotain herkkuja.

        ..olimme kaikki sen verta huulipyöreinä kun tämä neito ylpeänä asiasta kertoi eräässä illanvietossa....eikä kenelläkään tullut mieleen (tai kehdannut) esittää mitään jatkokysymyksiä.. ;D


      • Jazuli kirjoitti:

        ...oliko se naine siel ammees ko lorotit sinne..???..=oO

        jopas..huh..nii mu jokku miehet ei kestä nähä veristä sidettäkää..niiko oksentamatta...jotta paa sitte semmoset sotaan ko semmoi koittas..x')))

        ...*joke*..

        ..ihmisest tulee pissaa..paskaa ilimaa...verta...sekä kyyneliii..joteka niien häpeemii minust vain on joteki..hmm...outoa mu jokasel oisi tapasa..en mie niit rupeis muuttamaa..kummasti kuiteki ihmiset pystyy syömää räkää..korvavaikkuu sekä ottamaa suihikkii..vaiks sieltiki tulis tippa kusta matkas..kas kas..=o)

        ...jotta kivittäkää pierusta..x')))

        Femakoillakin on sananmukaisesti pieru päässä


      • Jazuli
        anzzy kirjoitti:

        Femakoillakin on sananmukaisesti pieru päässä

        ...sit en uso miekää..nih..=o)


      • Jazuli kirjoitti:

        ...sit en uso miekää..nih..=o)

        Että ihmiset pieraisis, niinku aivastais tai yskäsis...
        mutta femakot haluvat olla pieruhumalassa


    • (O.O)

      Tiedän naisen, joka ei koskaan missään tilanteessa näyttäydy miesystävälleen ilman meikkiä ja käyttää siksi mm. vedenpitäviä meikkivoiteita ja ripsivärejä, että voi mennä vaikka suihkuun tai uimaan hänen kanssaan.

      Itse en missään nimessä piereskele miehen kuullen, mieluiten käyn kakkimassakin sillon, kun mies on jossain muualla. Pissalla käyn taatusti ovi kiinni ja yksin. Karvat ajelen tasan omissa oloissani, paitsi sääriä ja kainaloita voin siistiä jos mies on läsnä. Meikkiä en edes käytä paljoa, joten meikittömänä miehen nähden olen usein. Hiukset kuitenkin laitan aina, enkä halua olla miehen nähden hiukset miten sattuu tai ylipäätään kenenkään nähden.

      En myöskään harrasta noita kyseisiä ruumiintoimintoja muidenkaan perheenjäsenten läsnäollessa. (Paitsi mun röyhtäys on niin äänetön ja huomaamaton, että käsi suun edessä riittää sen kätkemiseksi, jos nyt sattuu vaikka ruokapöydässä röyhtäyttään.)

      • Jazuli

        ..rupesin tuntee iteni siaksi..=o(

        ..miekö oon antannu mieheni ajaa mun karvojakii..ties mistäpäi ruotooni..=o)

        ..hää oisi nyppinny mun kulmia..ajellu sääriäni..sekä pimpankarvojakii..enkä mie yhtää hävenny...nii hiuksiakii on ajellu..=o)

        ...finninki puristannu..=o)...*poxista*..

        ..mään poies..


    • yks m

      ..on minusta ihmiset jotka täysin estoitta mielihalujensa mukaan elävät muista välittämättä.

      Estoton pierskely, röyhtäily muka hauskana vitsinä, kuseminen ja paskominen muiden nähden ovat rumia tapoja ja tekevät niiden harrastajistakin rumia. Mulla oli kerran nainen, helkkarin kaunis joka saattoi pytyllä istuessaan pitää ovea auki ja selittää siinä samalla aina jotain, vaikka muuten panetti niin välittömästi noiden tapausten jälkeen ei sitten yhtään :-)

      Miks muuten ihmiset jotka eivät omaa alkeellisiakaan käytöstapoja helposti väittävät olevan uskalluksesta kiinni tuo toisista välittämisen? Kyllä jos oikeen kova paikka tulis niin varmaan uskaltasin paskoo sun naamalle mut en tee niin kun mulla on jotain tapoja kuitenkin.

      Sorry kun kärjistin mutta ihan vaan siksi jottet tekisi itsestäsi inhottavaa rakkaasi silmissä :-)

      • Jazuli

        rakasta ei ilkoita ensinkää nuo tavat..vaa on samanmoinen..???..

        ..*sika löysi sian*..x')


      • yks m
        Jazuli kirjoitti:

        rakasta ei ilkoita ensinkää nuo tavat..vaa on samanmoinen..???..

        ..*sika löysi sian*..x')

        ..siiinä sitten mitään jos molemmille sopii :-D Tuo vaan sellanen juttu et jos ei suhteen alussa varsinkin toinen kovin estoton tyyliltään ja toinen hienovaraisempi voi siitä romanssi kärsiä ymmärrettävästi :-) eikä kait sheivaaminen kovin paha juttu oo :-)


      • Jazuli
        yks m kirjoitti:

        ..siiinä sitten mitään jos molemmille sopii :-D Tuo vaan sellanen juttu et jos ei suhteen alussa varsinkin toinen kovin estoton tyyliltään ja toinen hienovaraisempi voi siitä romanssi kärsiä ymmärrettävästi :-) eikä kait sheivaaminen kovin paha juttu oo :-)

        ..suhteen alus itekkää tuommosta ois milloka kehannu tehhä..enkä kaikis aikasemmis suhteissain ookkaa kehannu....kahes suhtee joista tää ois se toine nii oon kehannu tehä noita asioita miehen nähe..mu niien kans oonki sitte sinut muutekii....=o)


        ...niiko pystysin olee iha avoin kaikes..muuskii..=o)

        ..mu alkuu toki tartti olla vimpa pääl siivosti ja häpee jokasta vahinkoo..=o)


      • yks m
        Jazuli kirjoitti:

        ..suhteen alus itekkää tuommosta ois milloka kehannu tehhä..enkä kaikis aikasemmis suhteissain ookkaa kehannu....kahes suhtee joista tää ois se toine nii oon kehannu tehä noita asioita miehen nähe..mu niien kans oonki sitte sinut muutekii....=o)


        ...niiko pystysin olee iha avoin kaikes..muuskii..=o)

        ..mu alkuu toki tartti olla vimpa pääl siivosti ja häpee jokasta vahinkoo..=o)

        ..jännä kun alkuun joutuu aina vähän miettiin mitä toinen tykkää mistäkin asiasta, hienoo kun ootte saanu jutut toimimaan :) Mut noi on niitä juttuja kun sitä tutustuessa oppii toista tunteen niin tietää mihin on hyvä raja vetää ittelläänkin. Oiskin muuten aika karua jos kumpikin vuosikausia piilottelis omaa itteään siinä pelossa et toinen ei hyväksy ja sit kun joskus selviikin et ei haittaa mitään niin sit voi vasta päästää estot valloilleen :-D

        Joo, no mulle sopii paremmin sellanen ihminen joka hieman ruumiintoimintojaan peittelee, en tiiä sit jos oikeen rakastusin nin rakastusinko sit ihan kaikkeen siinä ihmisessä niin et röyhtäilykin ois sulosta :-D


      • Jazuli
        yks m kirjoitti:

        ..jännä kun alkuun joutuu aina vähän miettiin mitä toinen tykkää mistäkin asiasta, hienoo kun ootte saanu jutut toimimaan :) Mut noi on niitä juttuja kun sitä tutustuessa oppii toista tunteen niin tietää mihin on hyvä raja vetää ittelläänkin. Oiskin muuten aika karua jos kumpikin vuosikausia piilottelis omaa itteään siinä pelossa et toinen ei hyväksy ja sit kun joskus selviikin et ei haittaa mitään niin sit voi vasta päästää estot valloilleen :-D

        Joo, no mulle sopii paremmin sellanen ihminen joka hieman ruumiintoimintojaan peittelee, en tiiä sit jos oikeen rakastusin nin rakastusinko sit ihan kaikkeen siinä ihmisessä niin et röyhtäilykin ois sulosta :-D

        ...aikasa on nii arkaa..mu nytte ei oo simmosta kohtaa eikä asiaa mitäkä ei kehtaisi ittestää näyttää..tavallaa siihi vaa tipahtaa..iliman sen ihmeempää yrittämistä..sillo ko toisen kans on luonnollist olla yhes..=o)

        ...nii ei myökää sentää piereskellä yhtenää niiko elokuvissa konsanaa ja väkisi ängetä yhtaikaa vessaa...mu sillo ko on simmoi tilanne et istut pissil ja toisel on aamust vaiks kiirus töihi nii saa siihi tulla hampaat pesee..emmie vällää..eikä hääkää..

        =o)

        ..kuiteki hyvi harvoi oltasi sii samaa aikaa..=o)..mu niiko ei oo mikää järkytys suorittaa nuita asioita toisen nähe taikka kuullen..=o)

        ..varmana nytte monetki kuvittelee jotta tavantakaa sikaillaa..x')))

        ...no iha sama mul..mitäkä kuvittelee..limpparistaki ko tulee röyhtäsy nii se vain tulee..ei siit tarvii olla nolona..siihi on olemas fysiologinen selitys..miksi ihminen röyhtäsee..taikka pierasee..=o)

        ...jos kaikkee rupeis häpeilee..nii oisi sitte hirmusti asioita mitäkä tarttis häpee vielki enempi...nii kohaa nytte meet rakastuu ihmisee nii semmoset turhat hömpötykset jää ko arki koittaa...taikka ei kaikilla..joillekka on ehottomasti intiimii pissaamii tahi nuo muut...


        ...niipä nii..=o)

        koha vanhaksiki tulee nii pia toine pesee persiitki ko pissaat tahi paskot allesi...taikka sitte työnnetää laitoksee ko hävettää..=o)


    • Serpico

      Kauneus kunniaan olipa kyse ulkonäöstä tai käyttäytymisestä. Miksei toista ihmistä voisi arvostaa käytöstavoillaan? Täällä on jo esitetty paljon hyviä pointteja enkä minäkään ymmärrä miksi joku intiimihygienian asiat ja piereskely ja röyhtäily pitäisi olla sosiaalinen tapahtuma.

      • Jazuli

        sinust hävetä...???..=o)


      • ...

        Ei kai kukaan täällä ole väittänytkään että noiden pitäisi olla sosiaalisia tapahtumia. Kyse on siitä että jos paskattaa kun on poikaystävän luona niin silloin pitää paskoa poikaystävän vessassa. Näin niinkuin tiivistetysti sanottuna.

        Toki tästäkin ketjusta saa sellaisen kuvan että parempi olisi pidätellä ja lähteä kotiinsa, jottei poikaystävälle tule paha mieli siitä että tyttöystävä paskoo.


      • sanoa kun luin tään ja päätin kompata sua :)

        Aloitusviestiin viitaten, mä en ainakaan rupee miehen edessä piereskelemään. Se ei haittaa, jos olen esim. vessassa asioilla ja sieltä kuuluu ääniä, mutta en mä vartavasten miehen edessä aio mitään tarpeitani tehdä.. kuninkaatkin menee vessaan yksin! :D


      • Jazuli
        ... kirjoitti:

        Ei kai kukaan täällä ole väittänytkään että noiden pitäisi olla sosiaalisia tapahtumia. Kyse on siitä että jos paskattaa kun on poikaystävän luona niin silloin pitää paskoa poikaystävän vessassa. Näin niinkuin tiivistetysti sanottuna.

        Toki tästäkin ketjusta saa sellaisen kuvan että parempi olisi pidätellä ja lähteä kotiinsa, jottei poikaystävälle tule paha mieli siitä että tyttöystävä paskoo.

        ..x')))...elä kehtaa kuolen nauruu...mu nii miepä pakkaisin laukkuni ja lähtisin naapurii paskimaa..sepä oisi kohteliaampaa..=o)


      • ... kirjoitti:

        Ei kai kukaan täällä ole väittänytkään että noiden pitäisi olla sosiaalisia tapahtumia. Kyse on siitä että jos paskattaa kun on poikaystävän luona niin silloin pitää paskoa poikaystävän vessassa. Näin niinkuin tiivistetysti sanottuna.

        Toki tästäkin ketjusta saa sellaisen kuvan että parempi olisi pidätellä ja lähteä kotiinsa, jottei poikaystävälle tule paha mieli siitä että tyttöystävä paskoo.

        "parempi olisi pidätellä ja lähteä kotiinsa, jottei poikaystävälle tule paha mieli siitä että tyttöystävä paskoo."

        Kyse on siitä ettei sen tyttöystävän tartte paskoa siten, että se mies on vessassa samaan aikaan..ja vessan ovikin olisi syytä pitää kiinni kun on vessassa...

        Mistä ihmeestä oikein vedät noi kärjistetyt johtopäätöksesi..?!


      • joo??

        Okei, isoon ääneen röyhtäily on huono juttu. Pierujen päästely millon sattuu on huono juttu.

        Mutta täytyykö ruokapöydästä nousta pois ja mennä vaikka vessaan röyhtäisemään? Vai saako röyhtäistä hiljaa ja hillitysti suu kiinni tai vaikka lautasliinaan - ja pahoitellen?

        Olet naisen kanssa nukkumassa (samassa sängyssä) ja naisella tulee pieni pieruhätä, pitääkö nousta ja mennä vessaan päästämään se? Vai saako esim. teeskennellä nukkuvaa ja päästää ihan pienen paukun?

        Olette naisen kanssa saunomassa, sauna on kylpyhuoneen ja ainoan vessan yhteydessä. Naisella tulee pissihätä. Pitääkö odottaa, että olet saunonut, peseytynyt ja mennyt pois kylpyhuoneesta? Pitääkö ajaa sinut pois hetkeksi? Pitääkö käydä pihalla tai naapurissa? Vai saako käydä pöntöllä ja jatkaa saunomista?

        Onko joustoa missään tilanteessa, vai onko sääntö ehdoton? Ei mitään, missään, eikä koskaan?


      • Jazuli
        alruna kirjoitti:

        sanoa kun luin tään ja päätin kompata sua :)

        Aloitusviestiin viitaten, mä en ainakaan rupee miehen edessä piereskelemään. Se ei haittaa, jos olen esim. vessassa asioilla ja sieltä kuuluu ääniä, mutta en mä vartavasten miehen edessä aio mitään tarpeitani tehdä.. kuninkaatkin menee vessaan yksin! :D

        ..mies pieree siun nähe ja kuulle..???..taikka tuuppaa siun kans vessaa ko sie oot siel..???..=o)


      • 000
        Jazuli kirjoitti:

        ..mies pieree siun nähe ja kuulle..???..taikka tuuppaa siun kans vessaa ko sie oot siel..???..=o)

        paheksuisin ja paljon. Ja vessaan ei ole asiaa tarpeille sillon kun minä olen siellä. Tuskin se mies väkisin änkeis ja jos änkeis, niin sillon pitäis vaihtaa miestä, jollei tapoja oppis.


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        "parempi olisi pidätellä ja lähteä kotiinsa, jottei poikaystävälle tule paha mieli siitä että tyttöystävä paskoo."

        Kyse on siitä ettei sen tyttöystävän tartte paskoa siten, että se mies on vessassa samaan aikaan..ja vessan ovikin olisi syytä pitää kiinni kun on vessassa...

        Mistä ihmeestä oikein vedät noi kärjistetyt johtopäätöksesi..?!

        Miksi olette samaan aikaan vessassa?


      • ... kirjoitti:

        Miksi olette samaan aikaan vessassa?

        ..ainoa tilanne et ollaan samaan aikaan vessassa on se et ollaan menossa yhdessä suihkuun/kylpyyn. ;) ..ja silloin ei niitä tarpeita tehdä toisen läsnäollessa....


      • Jazuli kirjoitti:

        ..mies pieree siun nähe ja kuulle..???..taikka tuuppaa siun kans vessaa ko sie oot siel..???..=o)

        kyllä mä voin pöntöllä aikaani viettää ja olla asioilla jos mies tulee vessaan kesken kaiken, ei se mua häiritse kamalasti mutta ei se toivottavaakaan ole. Jotain yksityisyyttä sentään! Pierut ja muut semmoset toki kuuluu elämään ja vahingot ei haittaa, mutta musta turhan päivänen paukuttelu ja tahallinen sellainen on vähän inhaa touhua, varsinkin jos se haisee x'D Ihan luonnollista se on ja se on merkki että suoli toimii, mutta on se silti kohteliasta mennä muualle paukuttelemaan jos pystyy hallitsemaan sitä :)

        Mä en itse tykkää paukutella toisten edessä, en edes oman siskoni tai äitini vaikka meillä pissa-kakkahuumori kukkiikin loistavasti. Se on niin miten itse tykkää, mä en ainakaan asiasta innostu :/


      • Serpico
        ... kirjoitti:

        Ei kai kukaan täällä ole väittänytkään että noiden pitäisi olla sosiaalisia tapahtumia. Kyse on siitä että jos paskattaa kun on poikaystävän luona niin silloin pitää paskoa poikaystävän vessassa. Näin niinkuin tiivistetysti sanottuna.

        Toki tästäkin ketjusta saa sellaisen kuvan että parempi olisi pidätellä ja lähteä kotiinsa, jottei poikaystävälle tule paha mieli siitä että tyttöystävä paskoo.

        vastaus sekä sulle että Jazulille. Käyköön mieluummin kotonaan vessassa. Ei tuo mikään tabu ole mut eipä tuo vessankäynti mikään aistinautintokaan ole. Pointtina olis tässä se, että jotkin asiat eivät lisää eroottista vetoa. Ei asiasta tarvitse tehdä isompaa numeroa, mutta vessoissa on yleensä lukittu ovi ja ikkunattomat seinät. Se kai viestii siitä että kusi- ja paska-asiat kuuluu yksityisyyteen. Mä en ymmärrä jotain perseenkaivelua tai kynnenleikkuuta toisen seurassa.


      • Jazuli
        alruna kirjoitti:

        kyllä mä voin pöntöllä aikaani viettää ja olla asioilla jos mies tulee vessaan kesken kaiken, ei se mua häiritse kamalasti mutta ei se toivottavaakaan ole. Jotain yksityisyyttä sentään! Pierut ja muut semmoset toki kuuluu elämään ja vahingot ei haittaa, mutta musta turhan päivänen paukuttelu ja tahallinen sellainen on vähän inhaa touhua, varsinkin jos se haisee x'D Ihan luonnollista se on ja se on merkki että suoli toimii, mutta on se silti kohteliasta mennä muualle paukuttelemaan jos pystyy hallitsemaan sitä :)

        Mä en itse tykkää paukutella toisten edessä, en edes oman siskoni tai äitini vaikka meillä pissa-kakkahuumori kukkiikin loistavasti. Se on niin miten itse tykkää, mä en ainakaan asiasta innostu :/

        ...juu..uu..mien otin tähä vähäse rempseemmä otteen...mut nii minkä tuolle mahtasi jos ilmaa on ja sitte sit tulee nii on tilanteita ko ei vain pääse pötkii muualle..=o)..

        ...mu rupeisikko siekää sängystä ylös nousemaa ko pierettää..keske uniesi..???..vain jottei siun kultas kuulis..??..=o)


      • :``:
        TheOne kirjoitti:

        ..ainoa tilanne et ollaan samaan aikaan vessassa on se et ollaan menossa yhdessä suihkuun/kylpyyn. ;) ..ja silloin ei niitä tarpeita tehdä toisen läsnäollessa....

        Kerran me rakastelimme tuntikaupalla melkein ja hyppäsimme suihkuun yhdessä ja minun paikat oli herkkänä että pissa tuli siihen kun vesi alkoi virrata ei voinu pidättää mies vaan suihkutti heti pois ne jaloista, ja lempi maistuu edelleen.

        :``:


      • Jazuli kirjoitti:

        ...juu..uu..mien otin tähä vähäse rempseemmä otteen...mut nii minkä tuolle mahtasi jos ilmaa on ja sitte sit tulee nii on tilanteita ko ei vain pääse pötkii muualle..=o)..

        ...mu rupeisikko siekää sängystä ylös nousemaa ko pierettää..keske uniesi..???..vain jottei siun kultas kuulis..??..=o)

        Saman peiton alla tuhnuttelu olisi kyllä niiiiiin kamalaa..!

        Mä voisin hienovaraisesti mennä vaikka keittiöön juomaan vettä tai peräti vessaan pöntölle hetkeksi istumaan. Mä en halua rikkoa hienoa naisellista illuusiota mitä mies mielessään kantaa musta, niin ihmeellisestä kuin tuo kuulostikin x'D


      • Jazuli
        Serpico kirjoitti:

        vastaus sekä sulle että Jazulille. Käyköön mieluummin kotonaan vessassa. Ei tuo mikään tabu ole mut eipä tuo vessankäynti mikään aistinautintokaan ole. Pointtina olis tässä se, että jotkin asiat eivät lisää eroottista vetoa. Ei asiasta tarvitse tehdä isompaa numeroa, mutta vessoissa on yleensä lukittu ovi ja ikkunattomat seinät. Se kai viestii siitä että kusi- ja paska-asiat kuuluu yksityisyyteen. Mä en ymmärrä jotain perseenkaivelua tai kynnenleikkuuta toisen seurassa.

        ..yöpyy sun luona ja tulisiki mahatauti..nii jahtaisikko häät kottii..???..=oI

        ..hmm manikyyrit leikkaa kynsiikii..miksei oman ukon ees sais leikellä niitkää..???

        ..*oon iha hämilläin*..

        ..taina olla moukkien moukka..=ox


      • :``: kirjoitti:

        Kerran me rakastelimme tuntikaupalla melkein ja hyppäsimme suihkuun yhdessä ja minun paikat oli herkkänä että pissa tuli siihen kun vesi alkoi virrata ei voinu pidättää mies vaan suihkutti heti pois ne jaloista, ja lempi maistuu edelleen.

        :``:

        ..for you! =)


      • Jazuli
        alruna kirjoitti:

        Saman peiton alla tuhnuttelu olisi kyllä niiiiiin kamalaa..!

        Mä voisin hienovaraisesti mennä vaikka keittiöön juomaan vettä tai peräti vessaan pöntölle hetkeksi istumaan. Mä en halua rikkoa hienoa naisellista illuusiota mitä mies mielessään kantaa musta, niin ihmeellisestä kuin tuo kuulostikin x'D

        ..huh huh...eikö tuo mee iha överiksi..x')

        ...sitte sie et tee ainaskaa simmosil miehil mittää mimmosii mie tunnen..x')))

        ...*puine tulppa takamuksee yöksi*..

        =o)


      • ...
        TheOne kirjoitti:

        ..for you! =)

        Miksi käytät englantia kun voisit sanoa suomeksi asiasi? Liittyykö sekin siihen samaan hienosteluun kuin naisesi paskomisen hyväksyminen?


      • Jazuli
        :``: kirjoitti:

        Kerran me rakastelimme tuntikaupalla melkein ja hyppäsimme suihkuun yhdessä ja minun paikat oli herkkänä että pissa tuli siihen kun vesi alkoi virrata ei voinu pidättää mies vaan suihkutti heti pois ne jaloista, ja lempi maistuu edelleen.

        :``:

        ...sie et sitte pystynny piättämää..???..=o)

        ..miulla meni pari kertaa pissa housuu ko nauroin oikee hervottomasti..yhelle poikakaverini kertomalle vitsille...sitte mie nolona sille virkoin jotta mulla kastu housut..niiko pissasta..x')))


        ...siihi hää mul sano vain jotta mee vaihtaa uuet nii kastellaa nekii..x'))))


      • Jazuli kirjoitti:

        ..huh huh...eikö tuo mee iha överiksi..x')

        ...sitte sie et tee ainaskaa simmosil miehil mittää mimmosii mie tunnen..x')))

        ...*puine tulppa takamuksee yöksi*..

        =o)

        mä puhuin tuossa siis mun omasta piereskelystä, mua ei haittais kauheesti jos mies vähän, välillä, joskus päästelisi mutta minä itse en todellakaan alkaisi mitään pierukisaa leikkimään, varsinkaan sängyssä. Kunhan ei tulisi tavaksi koko aikaa piereskellä niin kaikki hyvin :D


      • ... kirjoitti:

        Miksi käytät englantia kun voisit sanoa suomeksi asiasi? Liittyykö sekin siihen samaan hienosteluun kuin naisesi paskomisen hyväksyminen?

        ..ei ole hienostelua...englanti on vain yksi äidinkielistäni.. =)

        Ja kirjoitan ajatuksen siten kuin se mielessäni muodostuu (ajattelen englanniksi)...ja oletan et noin simppelin lauseen jokainen ymmärtää..tai ainakin arvaa... ;)


      • kun...
        Serpico kirjoitti:

        vastaus sekä sulle että Jazulille. Käyköön mieluummin kotonaan vessassa. Ei tuo mikään tabu ole mut eipä tuo vessankäynti mikään aistinautintokaan ole. Pointtina olis tässä se, että jotkin asiat eivät lisää eroottista vetoa. Ei asiasta tarvitse tehdä isompaa numeroa, mutta vessoissa on yleensä lukittu ovi ja ikkunattomat seinät. Se kai viestii siitä että kusi- ja paska-asiat kuuluu yksityisyyteen. Mä en ymmärrä jotain perseenkaivelua tai kynnenleikkuuta toisen seurassa.

        yhdessä asutaan? Pitääkö naisen tahdä tarpeensa sillon, kun sinä et ole kotona?

        Pitääkö luotasi todella lähteä pois, jos hätä yllättää? Vaikka ois se pienempi, ykköshätä?

        Entä kynsien viilaus? Saako viilata sormenkynsiä?

        Entä lapset? Jos sinulle tulee lapsivieraita, pitääkö poistua ja mennä kotiinsa tarpeilleen?

        Yllättävää paskakeskeistä ääriajattelua sinulta.


      • :``:
        Jazuli kirjoitti:

        ...sie et sitte pystynny piättämää..???..=o)

        ..miulla meni pari kertaa pissa housuu ko nauroin oikee hervottomasti..yhelle poikakaverini kertomalle vitsille...sitte mie nolona sille virkoin jotta mulla kastu housut..niiko pissasta..x')))


        ...siihi hää mul sano vain jotta mee vaihtaa uuet nii kastellaa nekii..x'))))

        Kyllähän sä tiedät jos oikee pitkään nauttii ja sitten on juonut paljon ja heti suihkuun niin multa lorahti alle ja kun kanssa jotakin naurettiin siinä se vaan tuli ei voinu pidättää ja ei se mitään vieny naisilla pissa tulee herkemmin kerran meinasi tulla jopa sänkyhetkessäki.


      • Jazuli
        alruna kirjoitti:

        mä puhuin tuossa siis mun omasta piereskelystä, mua ei haittais kauheesti jos mies vähän, välillä, joskus päästelisi mutta minä itse en todellakaan alkaisi mitään pierukisaa leikkimään, varsinkaan sängyssä. Kunhan ei tulisi tavaksi koko aikaa piereskellä niin kaikki hyvin :D

        ..mie vain jotta kauhian keinosiveet oisi kauhistus joillekkii..jokka itte oisivat huonoine tapoinee ittesä..hmm..niiko iha jokaselle miehellekkää ei ois naisen pierut elämää suurempii mullistuksii..=o)

        ..nii ei myökä pieruleikkei leikitä..mu niiko tuos ylempääki sanoin nii miulla on miespuolistekaverienki kaa niiko sietokyky venynny...neko pierii humalaskii..välist nii jotta koko auto haisi ko kaatopaikka..=o(..

        ...iha kurillain olin rupee sanomaa jotta myö nostettaa koivet kattoo ja sytytetää pierut sytkärillä liekkii..terkkui vain petelle..x')))

        ...*naurattaa*..=o)


      • Jazuli
        :``: kirjoitti:

        Kyllähän sä tiedät jos oikee pitkään nauttii ja sitten on juonut paljon ja heti suihkuun niin multa lorahti alle ja kun kanssa jotakin naurettiin siinä se vaan tuli ei voinu pidättää ja ei se mitään vieny naisilla pissa tulee herkemmin kerran meinasi tulla jopa sänkyhetkessäki.

        piemmän pääl nauttineena ei taho pissaa ees tulla..=o)...

        ...mu tuommosii kömmähyksii vois sattuu ku kuiteski ihmisii vain oltasi..iha joka iikka..=o)

        ..paperinuket oisi eriksee..


      • Jazuli kirjoitti:

        ..mie vain jotta kauhian keinosiveet oisi kauhistus joillekkii..jokka itte oisivat huonoine tapoinee ittesä..hmm..niiko iha jokaselle miehellekkää ei ois naisen pierut elämää suurempii mullistuksii..=o)

        ..nii ei myökä pieruleikkei leikitä..mu niiko tuos ylempääki sanoin nii miulla on miespuolistekaverienki kaa niiko sietokyky venynny...neko pierii humalaskii..välist nii jotta koko auto haisi ko kaatopaikka..=o(..

        ...iha kurillain olin rupee sanomaa jotta myö nostettaa koivet kattoo ja sytytetää pierut sytkärillä liekkii..terkkui vain petelle..x')))

        ...*naurattaa*..=o)

        No on teillä huvit x'D Mä tiedän, että miehen mielestä se tuskin olisi elämää suurempi asia jos nainen piereskelisi, mutta mä en kertakaikkiaan pysty tekemään semmosta toisen edessä koska se ei ole mun mielestä ole mukavaa, varsinkin jos haisee (mitä ei voi eeltä käsin tietää enkä halua jäädä ottamaan asiasta selvää toisten läsnäollessa). En tee sitä tahalteen tai tarkoituksella edes ystävieni tai perheenjäsenteni seurassa :D


      • Serpico
        kun... kirjoitti:

        yhdessä asutaan? Pitääkö naisen tahdä tarpeensa sillon, kun sinä et ole kotona?

        Pitääkö luotasi todella lähteä pois, jos hätä yllättää? Vaikka ois se pienempi, ykköshätä?

        Entä kynsien viilaus? Saako viilata sormenkynsiä?

        Entä lapset? Jos sinulle tulee lapsivieraita, pitääkö poistua ja mennä kotiinsa tarpeilleen?

        Yllättävää paskakeskeistä ääriajattelua sinulta.

        se paskakeskeisyys tullut ihan tuosta aloituksesta. En minä ottanut sitä puheeksi.

        Ei ruveta viisastelemaan. The One sanoi kaiken tarvittavan. Käydään vuorotellen asiallisesti vessassa ja kunnioitetaan toinen toistaan.

        Mulla tulee mieleen yks entinen työpaikka , jossa pukuhuoneessa oli niin kuvottavaa ettei moni usko. Ei kyllä tehnyt mieli viipyillä sellä paskanhajussa. En tiedä, kaipa se sitten joillekin on ihana asia. Toistuvasti kavi mielessä että sinne olisi pitänyt mennä liekinheittimen kanssa ja puhdistaa kaikki tulella. Oikein sellainen ihmisjuuston lemu.


      • ...
        Serpico kirjoitti:

        se paskakeskeisyys tullut ihan tuosta aloituksesta. En minä ottanut sitä puheeksi.

        Ei ruveta viisastelemaan. The One sanoi kaiken tarvittavan. Käydään vuorotellen asiallisesti vessassa ja kunnioitetaan toinen toistaan.

        Mulla tulee mieleen yks entinen työpaikka , jossa pukuhuoneessa oli niin kuvottavaa ettei moni usko. Ei kyllä tehnyt mieli viipyillä sellä paskanhajussa. En tiedä, kaipa se sitten joillekin on ihana asia. Toistuvasti kavi mielessä että sinne olisi pitänyt mennä liekinheittimen kanssa ja puhdistaa kaikki tulella. Oikein sellainen ihmisjuuston lemu.

        Aloitus ei ole paskakeskeinen. The One teki siitä pieru- ja paskakeskeisen.


      • ???
        TheOne kirjoitti:

        ..ainoa tilanne et ollaan samaan aikaan vessassa on se et ollaan menossa yhdessä suihkuun/kylpyyn. ;) ..ja silloin ei niitä tarpeita tehdä toisen läsnäollessa....

        Eikö sitäkään voi toimittaa yhdessä? Entä jos nainen meikkaa, laittaa hiuksiaan tms, niin voitko ajaa partaasi samassa tilassa? Jos toinen laittaa pyykkiä koneeseen tai kuivumaan (mikäli pesukone ja kuivaus on kylppärissä), eikö siellä voi olla samaan aikaan, vaikka auttamassa?

        Entä kun lapset olivat pienempiä? Kuka pyyhki heidän takapuolensa? Sinä, mutta isoon ääneen haukkuen kuinka iljettävän yököttäviä kakarat ovat kun paskovat?

        Entä kun lapsella on vatsatauti ja tulee vahingossa housuun? Annatko selkään vai kiellätkö isyytesi?

        Entä jos naisesi saa sairaskohtauksen pöntöllä istuessaan? Annatko kuolla pois, koska samaan aikaan vessaan ei mennä?


      • ??? kirjoitti:

        Eikö sitäkään voi toimittaa yhdessä? Entä jos nainen meikkaa, laittaa hiuksiaan tms, niin voitko ajaa partaasi samassa tilassa? Jos toinen laittaa pyykkiä koneeseen tai kuivumaan (mikäli pesukone ja kuivaus on kylppärissä), eikö siellä voi olla samaan aikaan, vaikka auttamassa?

        Entä kun lapset olivat pienempiä? Kuka pyyhki heidän takapuolensa? Sinä, mutta isoon ääneen haukkuen kuinka iljettävän yököttäviä kakarat ovat kun paskovat?

        Entä kun lapsella on vatsatauti ja tulee vahingossa housuun? Annatko selkään vai kiellätkö isyytesi?

        Entä jos naisesi saa sairaskohtauksen pöntöllä istuessaan? Annatko kuolla pois, koska samaan aikaan vessaan ei mennä?

        Hampaiden pesu ei ole (ainakaan mulle) mitenkään vertailukelpoinen paskallakäyntiin..! Vai miten SÄ oikein harjaat niitä leegojas?! X)

        Ja meillä kumpikin pyykkää ja pyyhkii muksujen pyllyjä...ei ole mitään "naisten" tai "miesten" töitä...poikkeuksena sellaiset työt jotka vaativat fyysistä voimaa...ne hoidan tietty minä..

        "Entä kun lapsella on vatsatauti ja tulee vahingossa housuun? Annatko selkään vai kiellätkö isyytesi?"

        Terve järki ei liene sun vahvimpia valttejas?!


      • Serpico
        ... kirjoitti:

        Aloitus ei ole paskakeskeinen. The One teki siitä pieru- ja paskakeskeisen.

        Luulen ymmärtäneeni pointin tarpeeksi hyvin. Erityisesti tämä teki vaikutuksen:

        "ajaa karvoja, piereskellä tai kakkia miehen läsnäollessa
        jne..?"

        Olen vastannut jo.


      • Hmmmmmm..
        TheOne kirjoitti:

        Hampaiden pesu ei ole (ainakaan mulle) mitenkään vertailukelpoinen paskallakäyntiin..! Vai miten SÄ oikein harjaat niitä leegojas?! X)

        Ja meillä kumpikin pyykkää ja pyyhkii muksujen pyllyjä...ei ole mitään "naisten" tai "miesten" töitä...poikkeuksena sellaiset työt jotka vaativat fyysistä voimaa...ne hoidan tietty minä..

        "Entä kun lapsella on vatsatauti ja tulee vahingossa housuun? Annatko selkään vai kiellätkö isyytesi?"

        Terve järki ei liene sun vahvimpia valttejas?!

        Minä kun sairastuin äkillisesti ja tehtiin vatsaan nopea tähystysleikkaus sinne he pummpasivat sitä hiilidioksdia että kirurgi näkee tämä on totta.
        Kun kotiuduin niin olin niin avuton että en pääsyt pytystä ylös ilman miehen apua ja hän nosti housuni ylös myöskin ja auttoi suihkuttelussakin vatsassa tikkejä siellä ja täällä.

        Ja minulta tuli niitä hiilikaasuja ulos viikon ajan mieheni pysyi rinnallani sinä et varmaan olisi pysynyt vaan olisit palkannut toisen vaikka kodinhoitajan,


      • Hmmmmmm.. kirjoitti:

        Minä kun sairastuin äkillisesti ja tehtiin vatsaan nopea tähystysleikkaus sinne he pummpasivat sitä hiilidioksdia että kirurgi näkee tämä on totta.
        Kun kotiuduin niin olin niin avuton että en pääsyt pytystä ylös ilman miehen apua ja hän nosti housuni ylös myöskin ja auttoi suihkuttelussakin vatsassa tikkejä siellä ja täällä.

        Ja minulta tuli niitä hiilikaasuja ulos viikon ajan mieheni pysyi rinnallani sinä et varmaan olisi pysynyt vaan olisit palkannut toisen vaikka kodinhoitajan,

        ..sairaudelle ei voi mitään... Se on sitten vaan kestettävä... Toi on vielä melko mitätön vaiva kestettäväksi/nähtäväksi..

        Sulla ei ilmeisesti oikeestikkaan toi maalaisjärki pelitä?!

        "sinä et varmaan olisi pysynyt vaan olisit palkannut toisen vaikka kodinhoitajan,"

        -jos olisin sun mies, ni en olis palkannut ketään vaan pakannut kamppeeni ja lähteny...


      • *****
        TheOne kirjoitti:

        ..sairaudelle ei voi mitään... Se on sitten vaan kestettävä... Toi on vielä melko mitätön vaiva kestettäväksi/nähtäväksi..

        Sulla ei ilmeisesti oikeestikkaan toi maalaisjärki pelitä?!

        "sinä et varmaan olisi pysynyt vaan olisit palkannut toisen vaikka kodinhoitajan,"

        -jos olisin sun mies, ni en olis palkannut ketään vaan pakannut kamppeeni ja lähteny...

        Ole minulla tuollaista äijää joka vetelee hormonia ja näpyttää konettaan työpaikoilla , salaa tulevalta vaimoltaan chattii joka paikassa hyi.......


      • ***** kirjoitti:

        Ole minulla tuollaista äijää joka vetelee hormonia ja näpyttää konettaan työpaikoilla , salaa tulevalta vaimoltaan chattii joka paikassa hyi.......

        "joka vetelee hormonia"

        Mistäköhän sä voit tollasta päätellä puoleen tai toiseen?!

        Yhtä hyvin mä voisin väittää sua pirinarkiks ja prostituoiduksi...
        Se olisi aivan yhtä perustelematon väite, koska en tunne sua, etkä sä mua...

        Enkä muuten mitään "salaa" chattaile naiseltani..mistä moinen olettamus?! Vai chattailetko itse salaa mieheltäsi ja siitä moinen johtopäätös?! ;)


      • Anonyymi
        Jazuli kirjoitti:

        sinust hävetä...???..=o)

        Nykyään monet Pieree äänekkäästi, onks se uutta muotii, vai mistä on kyse.

        Itse ainoastaan suhauttelen pierut, näin sivistys ulottuu jopa vctilaan.


      • Anonyymi
        alruna kirjoitti:

        mä puhuin tuossa siis mun omasta piereskelystä, mua ei haittais kauheesti jos mies vähän, välillä, joskus päästelisi mutta minä itse en todellakaan alkaisi mitään pierukisaa leikkimään, varsinkaan sängyssä. Kunhan ei tulisi tavaksi koko aikaa piereskellä niin kaikki hyvin :D

        Pidä peräreiässä kahvisuodatinta, jos pierettää, niin pap erisuoratin imee äänet aika vaimeiks, ettei tartte hävetä puhaltelua.


    • Pahoja itsetunto-ongelmia(?)

    • ettei ämmä rilleillä kattelis sitä

    • huh helpotti!

      ***********prrrrrrrrrrrrröööööööööööötttttttttttt******************************

    • helloukitty

      ja meikittä tietenkin joka aamu näiden kahden vuoden aikana, mutta enpä ole vielä piereskellyt enkä kakalla käynyt hänen nähden, ENKÄ KÄY.

    • Anonyymi

      AIka loukkaavaa koska silloin nainen pitää minua jonain helvetin uuvattina jolle pitää näytellä.

      Asia on juuri päinvastoin.

    • Anonyymi

      "ajaa karvoja, piereskellä tai kakkia miehen läsnäollessa
      jne..?" En yleensä tee mitään noista miehen läsnä ollessa.
      Eikä kyllä tee mieskään .
      .Toki unissaan piereskelee joskus mutta ei ole niitä tyyppejä jotka huvittaa itseään ja muita piereskellen. Ihmiset jotka käyvät porukalla vessassa ovat mielestäni kummallisia. Ei voi olla elämässä niin kiire ettei siellä ehfo yksin käydä. Tuli outo olo kun nuorena kaveri tuli kylään ja meni kuselle ja jätti oven ihan auki siinä oli peili vastapäätä. Istui sitte pöntöllä ja jutteli niitä näitä. Siis mitä ihmettä?!

    • Anonyymi

      Jotain on vialla ajattelisin ja nimenomaan vialla siinä miehessä. Outoa on myös että sille omalle kumppanille ei jutella asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe