Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kurdimiehistä kiinnostuneille

varoitus!

Olkaa tosi tarkkaavaisia ja varovaisia! Tutustumisvaiheessa saattaa moni kurdimies soitella tai tekstailla sinulle. He koettavat vuorotellen piiriittää sinua ja valloittaa sinut itselleen. Ja vielä kun suhteesi kurdimieheen on päättynyt, saattaa ex-poikaystäväsi kaverit soitella ja flirttailla kanssasi.

Kurdimiehet sopivat keskenään, kuka naisen saa (seksi-)kumppanikseen. Samalla muut koettavat koko ajan kärkkyä tilaisuutta lähteä kanssasi kahville tai autoajelulle. Jos erehdyt menemään uuden miesystäväsi kaverin autoon, heti poistuttuasi autosta tämä kaveri soittaa sille miesystävällesi.

Ja kun seurustelunne etenee, on kaverit aina vakoilemassa, missä ja kenen kanssa olet ja mitä teet. He raportoivat kaikki miesystävällesi. Kaverit myös keksivät omia tarinoitaan siitä, miten sinä olet ollut (arabi-)miehen kanssa ravintolassa ja kotibileissä yms.

Sinun menemisiä ja tekemisiä rajoitetaan, mutta samalla miehellä saattaa olla yksi tai useampia muita naisia, joita hän käy tapaamassa/naimassa. Sinulla ei ole lupaa kysyä, missä miehesi on ja mitä hän tekee. Sen hän kokee vapauden rajoittamiseksi ja valittaa heti olevansa sinun vankisi.

On varmaan muitakin kuin nämä kurdit, jotka tekevät tätä. Mutta varmaa on, että näin kurdit menettelevät suomalaisten naisten kanssa. Kurdinaista he eivät uskaltaisi petää, koska naisen sukulaiset tekisivät miehestä eunukin heti.

Olen kuullut tämän kuvion toteutumisesta jo monilta suomalaisnaisilta. Yksi rinki kurdeja Lahdessa, toinen Helsingissä (Vantaa-Espoo) toimii edellämainitulla tavalla.

Lopettavat yleensä suhteen, kun kuulevat sinun tuntevan muitakin kurdeja Suomessa. Eivät halua häpeällisen toimintatapansa tulevan heimolaistensa ja sukulaistensa tietoon. Kurdikulttuurissa ei hyväksyttäisi kuulemma tällaista menettelyä.

64

3413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Sinun menemisiä ja tekemisiä rajoitetaan, mutta samalla miehellä saattaa olla yksi tai useampia muita naisia, joita hän käy tapaamassa/naimassa."

      * Miten ihmeessä aikuinen ihminen tällaiseen suostuisi? Siis miten tämä rajoittaminen käytännössä tapahtuu?
      * Miksi sitten ukkoa päästetään jonnekkin iltaretkille?

      "Sinulla ei ole lupaa kysyä, missä miehesi on ja mitä hän tekee. Sen hän kokee vapauden rajoittamiseksi ja valittaa heti olevansa sinun vankisi."

      * Höpö, höpö. Kenen mukaan tällaista "oikeutta " ei ole? WTF!?

      "Mutta varmaa on, että näin kurdit menettelevät suomalaisten naisten kanssa. Kurdinaista he eivät uskaltaisi petää, koska naisen sukulaiset tekisivät miehestä eunukin heti."

      * Kurdinaista mies VOI juuri pettää, koska kurdinainen EI kysy, eikä ainakaan usko (Insallaah) että oma mies VOISI tehdä mitään sellaista.. (Tunnen kyllä niitäkin kurdinaisia, jotka nappaavat korvatillikkaan heti jos mies on vähänkin esim. myöhässä tullut kotiin..)

      * Ainakin meidän suomi-kurdi- perheessä en sotkisi sukulaisia tähän hommaan ollenkaan, tekisin miehestäni eunukin ihan itse :) (No okei, en ehkä haluaisi Alibin kanteen, mutta ukko lentäisi kyllä kaaressa pihalle).

      "Kurdikulttuurissa ei hyväksyttäisi kuulemma tällaista menettelyä."

      * Juu, mä olen aina luullut että SUOMIkulttuurissakaan ei hyväksyttäisi tällaista menettelyä?


      - Siis, tarinasi on varmasti ihan totta ja hyvä vaan että tällaisia posautellaan julki, mutta kyllä on ihme ringit? Ei ole näkynyt tuollaista peliä tässä lähiporukassa..
      (Uskon että tietäisin kun aika vuolaasti on minulle siirtynyt kaikenmoista tietoa kaikkien pettämisistä, jättämisistä, ongelmista, huijauksista jne..)
      Mutta vuosien varrella olen tullut siihen tulokseen että tämä oman mieheni porukka taitaa oikeasti olla aika marginaalinen kun näitä kauhujuttuja kuitenkin pompsuu esiin aika usein..

      • Anonyymi

        Kyllä Kuopiossa kurdimiehet pettää kurdivaimojaan.


    • Lahtelainen...

      Taidan tietää ketä tarkotat tolla lahden ringillä.Aikani muakin piirittivät,mutta en lämmennyt.

      • myös pääkaupunkiseudulla

        ... Kaverini joutui tohon pyöritykseen mukaan pistettyään välit poikki on-off-poikaystävänsä kanssa lopullisesti. Miehen kaverit koettivat pokata ystävääni kapakassa. Ja mankuivat kahvikutsuja. Ja soittelivat ja tekstailivat vuorotellen ystävälleni muka tietämättä toisistaan. Istuivat kai naamat vastatusten jonkun kämpillä ja nauroivat räkäisesti suunnitellessaan, miten elovena-kaunotar menee pyörälle päästään. Mutta onnex mun kaveri on niin fiksu nainen, että ei vastannut viesteihin ja puheluihin, kun huomas mist on kyse. Ringissä oli mukana myös ex-poikaystävä, joka leikki todella loukattua ja lohdutusta vailla olevaa. Kyllä ne osaa!


      • lahden

        jengistä ja missä hengaa


    • kenties

      minkänäköisiä nää kenties on ettei itse lankea ainakaa noihin tai nimiä tai miss ne hengailee.. itäkeskuksess ainaki paljo noita kurdimiehiä aina kyttäämäss..

      • ZIZZ

        usein siel Itäkeskuksen Fazerin kahvilassa naisia kytäten. Nimiä en tiedä, mutta tiiä, mutt aina ovat silmät selällään ja tiedän niiden olevan metsästäjiä. Mun broidi kertoi, ett olivat koettaneet iskeä sen kaverin likkakaveria. Yx taitaa olla pitkälettiinen kolmekymppinen itseään Jumalan lahjana naisille pitävä tyyppi.


      • IknowThemAll
        ZIZZ kirjoitti:

        usein siel Itäkeskuksen Fazerin kahvilassa naisia kytäten. Nimiä en tiedä, mutta tiiä, mutt aina ovat silmät selällään ja tiedän niiden olevan metsästäjiä. Mun broidi kertoi, ett olivat koettaneet iskeä sen kaverin likkakaveria. Yx taitaa olla pitkälettiinen kolmekymppinen itseään Jumalan lahjana naisille pitävä tyyppi.

        tiedän nimiä! saako niitä laittaa tänne?

        no joka tapauksessa tässä muutama: parikymppinen ismael (tullut jo vuosikausia kimppuuni häiritsemään viime kerralla loukkaannuin alkoi kaikkien ihmisten kuullen sekoilla ja huudella olenko neitsyt, huh huh, mitäs se hänelle kuuluu! varokaa!) tyyppi asuu usein kreikassa tai missä sattuu ja sitten tulee aina tänne, tuntee lähes kaikki muutkin nuoret 20-30v kurdit.. sama tyyppi kertoi myös kurdien (oikeasti hänen kavereita) olevan homoja tai ainakin tekevän sitä miesten kanssa, varokaa.

        Kurdimies jota tapailin asuu kontulassa (nimi alkaa D:llä tunteeko muut??!) ja hänellä on vaimo kotimaassa, onneksi olin tarpeeksi fiksu ja tajusin tilanteen. En muuten tiennyt näitä kurdijengejä kurdeiksi ennen kuin näin kurdijohtajan kuvan D:llä ja selvitin netistä johtajan nimen.

        Lisää:

        itiksen yhdessä (taka)pitseriassa työskentelee monta "pientä" (öh siis lyhyttä) kurdimiestä, yksi oli yhtenä kesänä todella ärsyttävä tapaus eikä meinannut millään jättää rauhaan. Sanovat asuvansa missä sattuu ympäri Helsinkiä oikeasti asuvat kaikki itä-helsingin halvimmilla alueilla..

        mikäs tuo itteään jumalan lahjana naisille pitävä pitkäletti muuten on? oletko varma että on kurdi eikä esim. tunisialainen? tunteeko kukaan muuten niitä arabijengejä siitä Aurinko kaupasta?

        tunteekos kukaan sellaista pitkätukkaista puoli(?)afromiestä (ehkä yli 30v) jolla on lapsi ja tapailee myös ketä sattuu? hieman harmittaa suomalaisen vaimon/tyttöystävän puolesta..


      • kurdit
        IknowThemAll kirjoitti:

        tiedän nimiä! saako niitä laittaa tänne?

        no joka tapauksessa tässä muutama: parikymppinen ismael (tullut jo vuosikausia kimppuuni häiritsemään viime kerralla loukkaannuin alkoi kaikkien ihmisten kuullen sekoilla ja huudella olenko neitsyt, huh huh, mitäs se hänelle kuuluu! varokaa!) tyyppi asuu usein kreikassa tai missä sattuu ja sitten tulee aina tänne, tuntee lähes kaikki muutkin nuoret 20-30v kurdit.. sama tyyppi kertoi myös kurdien (oikeasti hänen kavereita) olevan homoja tai ainakin tekevän sitä miesten kanssa, varokaa.

        Kurdimies jota tapailin asuu kontulassa (nimi alkaa D:llä tunteeko muut??!) ja hänellä on vaimo kotimaassa, onneksi olin tarpeeksi fiksu ja tajusin tilanteen. En muuten tiennyt näitä kurdijengejä kurdeiksi ennen kuin näin kurdijohtajan kuvan D:llä ja selvitin netistä johtajan nimen.

        Lisää:

        itiksen yhdessä (taka)pitseriassa työskentelee monta "pientä" (öh siis lyhyttä) kurdimiestä, yksi oli yhtenä kesänä todella ärsyttävä tapaus eikä meinannut millään jättää rauhaan. Sanovat asuvansa missä sattuu ympäri Helsinkiä oikeasti asuvat kaikki itä-helsingin halvimmilla alueilla..

        mikäs tuo itteään jumalan lahjana naisille pitävä pitkäletti muuten on? oletko varma että on kurdi eikä esim. tunisialainen? tunteeko kukaan muuten niitä arabijengejä siitä Aurinko kaupasta?

        tunteekos kukaan sellaista pitkätukkaista puoli(?)afromiestä (ehkä yli 30v) jolla on lapsi ja tapailee myös ketä sattuu? hieman harmittaa suomalaisen vaimon/tyttöystävän puolesta..

        kenties siell mcdonalsin ympärilläki? mietin vaan ku yks tyyppi johon olen vähän aikaa sitten tutustunu pyörii aika paljo siell ja niist ku ei oikein ota selvää mitä ne on miehiään. Haluan pistää välit heti poikki jos moiseen paskaan jengiin kuuluu..


      • haluan tietää
        IknowThemAll kirjoitti:

        tiedän nimiä! saako niitä laittaa tänne?

        no joka tapauksessa tässä muutama: parikymppinen ismael (tullut jo vuosikausia kimppuuni häiritsemään viime kerralla loukkaannuin alkoi kaikkien ihmisten kuullen sekoilla ja huudella olenko neitsyt, huh huh, mitäs se hänelle kuuluu! varokaa!) tyyppi asuu usein kreikassa tai missä sattuu ja sitten tulee aina tänne, tuntee lähes kaikki muutkin nuoret 20-30v kurdit.. sama tyyppi kertoi myös kurdien (oikeasti hänen kavereita) olevan homoja tai ainakin tekevän sitä miesten kanssa, varokaa.

        Kurdimies jota tapailin asuu kontulassa (nimi alkaa D:llä tunteeko muut??!) ja hänellä on vaimo kotimaassa, onneksi olin tarpeeksi fiksu ja tajusin tilanteen. En muuten tiennyt näitä kurdijengejä kurdeiksi ennen kuin näin kurdijohtajan kuvan D:llä ja selvitin netistä johtajan nimen.

        Lisää:

        itiksen yhdessä (taka)pitseriassa työskentelee monta "pientä" (öh siis lyhyttä) kurdimiestä, yksi oli yhtenä kesänä todella ärsyttävä tapaus eikä meinannut millään jättää rauhaan. Sanovat asuvansa missä sattuu ympäri Helsinkiä oikeasti asuvat kaikki itä-helsingin halvimmilla alueilla..

        mikäs tuo itteään jumalan lahjana naisille pitävä pitkäletti muuten on? oletko varma että on kurdi eikä esim. tunisialainen? tunteeko kukaan muuten niitä arabijengejä siitä Aurinko kaupasta?

        tunteekos kukaan sellaista pitkätukkaista puoli(?)afromiestä (ehkä yli 30v) jolla on lapsi ja tapailee myös ketä sattuu? hieman harmittaa suomalaisen vaimon/tyttöystävän puolesta..

        tietääkö joku kurdia joka on irakista ja alkaa M:llä? Musta aikast lyhyt tukka ja aika lyhyt ehken 167-170. Iskeekö muita naisia, väittää mun olevan ainut, oltu yhdess kolme kuukautta? Liikkuu aika usein monen mies kaverinsa kanss joskus myös yksin.. siis Itiksessä..
        Kait tääll vois ihan nimill lukee ku eihän ne kurdit suomee osaa lukee.


      • 2...
        haluan tietää kirjoitti:

        tietääkö joku kurdia joka on irakista ja alkaa M:llä? Musta aikast lyhyt tukka ja aika lyhyt ehken 167-170. Iskeekö muita naisia, väittää mun olevan ainut, oltu yhdess kolme kuukautta? Liikkuu aika usein monen mies kaverinsa kanss joskus myös yksin.. siis Itiksessä..
        Kait tääll vois ihan nimill lukee ku eihän ne kurdit suomee osaa lukee.

        toinen on Milad ja toinen on Merdat tai mikä ikinä. en ole varma miten nimet kirjoitetaan.


      • noista
        2... kirjoitti:

        toinen on Milad ja toinen on Merdat tai mikä ikinä. en ole varma miten nimet kirjoitetaan.

        poikaystäväni.. huoh.. mut ehken joku muu on törmänny. aika usein hengaa siell mäkkärin luona.. en aio jättää kultaani jos joku ei todella oo kuullu tai pystäväni ei ole yrittäny jotaki..


      • hengailla
        IknowThemAll kirjoitti:

        tiedän nimiä! saako niitä laittaa tänne?

        no joka tapauksessa tässä muutama: parikymppinen ismael (tullut jo vuosikausia kimppuuni häiritsemään viime kerralla loukkaannuin alkoi kaikkien ihmisten kuullen sekoilla ja huudella olenko neitsyt, huh huh, mitäs se hänelle kuuluu! varokaa!) tyyppi asuu usein kreikassa tai missä sattuu ja sitten tulee aina tänne, tuntee lähes kaikki muutkin nuoret 20-30v kurdit.. sama tyyppi kertoi myös kurdien (oikeasti hänen kavereita) olevan homoja tai ainakin tekevän sitä miesten kanssa, varokaa.

        Kurdimies jota tapailin asuu kontulassa (nimi alkaa D:llä tunteeko muut??!) ja hänellä on vaimo kotimaassa, onneksi olin tarpeeksi fiksu ja tajusin tilanteen. En muuten tiennyt näitä kurdijengejä kurdeiksi ennen kuin näin kurdijohtajan kuvan D:llä ja selvitin netistä johtajan nimen.

        Lisää:

        itiksen yhdessä (taka)pitseriassa työskentelee monta "pientä" (öh siis lyhyttä) kurdimiestä, yksi oli yhtenä kesänä todella ärsyttävä tapaus eikä meinannut millään jättää rauhaan. Sanovat asuvansa missä sattuu ympäri Helsinkiä oikeasti asuvat kaikki itä-helsingin halvimmilla alueilla..

        mikäs tuo itteään jumalan lahjana naisille pitävä pitkäletti muuten on? oletko varma että on kurdi eikä esim. tunisialainen? tunteeko kukaan muuten niitä arabijengejä siitä Aurinko kaupasta?

        tunteekos kukaan sellaista pitkätukkaista puoli(?)afromiestä (ehkä yli 30v) jolla on lapsi ja tapailee myös ketä sattuu? hieman harmittaa suomalaisen vaimon/tyttöystävän puolesta..

        edes itiksess ku siell pyörii nii paljo noit peräss kuolavii tyyppejä.. Tietääkö joku kenties sen jätkäporukan jossa yks jätkä on ainaki Sani tai joku miten kirjoitetaankaan sitte. kuvittelee olevansa niin komea ett kaikki naiset kuolaa perään mut huh ei lämmitä silmää yhtään. Ottaa päähän noiden monien omahyväinen käytös ett kuljetaan ku malleja oltas ja saatas kaikki naiset jotka halutaan mut ikävä kyllä poijjat asia ei mee niin. RASITTAVIA! Kaikki vaan takas vaikka kurdistaniin tai mistä sit lie tullukin. En oo rasisti ja must on vaan hyvä ett suomeen otetaan noit mamuja mut liika on liikaa siinä suhtees ett tommoset pillun perässä juoksijat vois lähettää vaikk hornan tuuttiin..


      • i know
        hengailla kirjoitti:

        edes itiksess ku siell pyörii nii paljo noit peräss kuolavii tyyppejä.. Tietääkö joku kenties sen jätkäporukan jossa yks jätkä on ainaki Sani tai joku miten kirjoitetaankaan sitte. kuvittelee olevansa niin komea ett kaikki naiset kuolaa perään mut huh ei lämmitä silmää yhtään. Ottaa päähän noiden monien omahyväinen käytös ett kuljetaan ku malleja oltas ja saatas kaikki naiset jotka halutaan mut ikävä kyllä poijjat asia ei mee niin. RASITTAVIA! Kaikki vaan takas vaikka kurdistaniin tai mistä sit lie tullukin. En oo rasisti ja must on vaan hyvä ett suomeen otetaan noit mamuja mut liika on liikaa siinä suhtees ett tommoset pillun perässä juoksijat vois lähettää vaikk hornan tuuttiin..

        lyhyt ja kulmakarvat nypitty?? zani?? liikkuuko kamez nimisen afgaanin kanssa?


    • nyt sellainen

      ongelma, että olin suhteessa yhden iranilaisen kanssa, ja suhteen päätyttyäkin ollaan tapailtu ja pysytty ystävinä ja joo, harrastettu seksiä myös.

      nyt yksi miehen kurdi-tuttu on ottanut muhun yhteyttä, ja sanoo, että mun exä vaan käyttää minua ja haukkuu minua huoraksi kaikille. en voi puhua asiasta suoraan exäni kanssa, koska en halua ongelmia hänen kaverilleen, jos hän jostain kumman syystä sattuukin ajattelemaan minun parastani. kuulema häntä on petetty, ja siksi hän ei tykkää yhtään, jos joku leikkii toisen tunteilla.

      ensimmäinen ajatukseni oli, että tuo kaveri yrittää vaan iskeä mua, mutta ei hän oikeasti tunnu sillä tavoin olevan kiinnostunut minusta, enkä minä hänestä. ja kyllä tuo kaveri saisi naisia muutenkin, ei hänen tarvitsisi alkaa vaarantaa ystävyyksiään sen vuoksi.

      sitten tuon tekstin luettuani tuli mieleen, että mitä jos mun exälle on ihan sama mitä tai ketä panen, ja hän on antanut ystävälleen luvan sanoa suoraan, että hän käyttää minua ja iskeä minua. exäni soittelee mulle monta kertaa viikossa ja tuntuu olevan pikkuisen mustis jos olen ollut baarissa viikonloppuna, joten ei exänikään vaikuta täysin kyllästyneeltä minuun.

      en nyt tiedä mitä tehdä tai ketä uskoa. exääni en enää halua nähdä, ja jos tuo kaveri yrittää jotain, teen sille todella selväksi, etten ole siinä mielessä kiinnostunut. silti on tosi paska fiilis kaikesta. varsinkin, kun mä olen ollut todella ihana mun exää kohtaan, enkä ole tehnyt mitään ansaitakseni tällaista kohtelua. =(

      • IknowThemAll

        hengaa hengaa joka puolel Itistä myös mäkis! nehän syöki pelkkää ns.roskaruokaa pitsat saa ilmaseks kaverien pitserioista ja sit vaa mäkkii, ei ne ite osaa mitää tehä ku tottunu et äiti laittaa ruoat valmiiks sit tääl vaa syö tommosta.. ja tää on vieläpä totta.

        Minkä ikänen tai näkönen se sun tapaamas oli? siitä vois päätellä jotain ja liikkuuko yksin tai häiritsikö sen frendit koko ajan soittamal?

        paljastus: myös siel itiksen katolla niitä usein käy tupakalla kuten monet arabitki kokoontuu sinne!


      • IknowThemAll
        IknowThemAll kirjoitti:

        hengaa hengaa joka puolel Itistä myös mäkis! nehän syöki pelkkää ns.roskaruokaa pitsat saa ilmaseks kaverien pitserioista ja sit vaa mäkkii, ei ne ite osaa mitää tehä ku tottunu et äiti laittaa ruoat valmiiks sit tääl vaa syö tommosta.. ja tää on vieläpä totta.

        Minkä ikänen tai näkönen se sun tapaamas oli? siitä vois päätellä jotain ja liikkuuko yksin tai häiritsikö sen frendit koko ajan soittamal?

        paljastus: myös siel itiksen katolla niitä usein käy tupakalla kuten monet arabitki kokoontuu sinne!

        joo ihan selvää touhua toi! noin mulleki yritettiin tehdä mut hyvä vaan älysin olla rupeematta suhteeseen tai mihinkään yhdenkään niistä kans, ne vaan pelaa ja leikkii sulla oot niille yhden tekevä.. kovasti oli mustasukkanen silti mullekin yks ja yritti syyllistää, pisti kaverit perään tarkistaa lähenkö niiden mukaan jne.

        Vinkki: vaihda puh.numero äläkä enää ikinä puhu niille! tää on ainoo konsti miten ne jättää rauhaan, hyväks todettu.


      • 'frendi'
        IknowThemAll kirjoitti:

        hengaa hengaa joka puolel Itistä myös mäkis! nehän syöki pelkkää ns.roskaruokaa pitsat saa ilmaseks kaverien pitserioista ja sit vaa mäkkii, ei ne ite osaa mitää tehä ku tottunu et äiti laittaa ruoat valmiiks sit tääl vaa syö tommosta.. ja tää on vieläpä totta.

        Minkä ikänen tai näkönen se sun tapaamas oli? siitä vois päätellä jotain ja liikkuuko yksin tai häiritsikö sen frendit koko ajan soittamal?

        paljastus: myös siel itiksen katolla niitä usein käy tupakalla kuten monet arabitki kokoontuu sinne!

        asuu Malminkartanossa, harrastaa taistelulajia ja on huippu pianisti. ja joo kyl sen kaverit soitteli sille kaiken aikaa, mut se nyt on normaalia arabeille/kurdeille/persialaisille. en ollu tavannu sen kuin kerran todella pikaisesti, ennenku se kerto mulle tosta. mutta se ei ole mikään läheinen kaveri mun exän kanssa, ne tapas toisensa viimeks puoli vuotta sitten. tai tottakai ne tapas viimeks edellisel viikol, mut sitä ennnen siitä oli kuulema puoli vuotta.


      • IknowThemAll
        'frendi' kirjoitti:

        asuu Malminkartanossa, harrastaa taistelulajia ja on huippu pianisti. ja joo kyl sen kaverit soitteli sille kaiken aikaa, mut se nyt on normaalia arabeille/kurdeille/persialaisille. en ollu tavannu sen kuin kerran todella pikaisesti, ennenku se kerto mulle tosta. mutta se ei ole mikään läheinen kaveri mun exän kanssa, ne tapas toisensa viimeks puoli vuotta sitten. tai tottakai ne tapas viimeks edellisel viikol, mut sitä ennnen siitä oli kuulema puoli vuotta.

        "ne tapas toisensa viimeks puoli vuotta sitten. tai tottakai ne tapas viimeks edellisel viikol, mut sitä ennnen siitä oli kuulema puoli vuotta."

        just! selvää valehtelua! noin minullekin sanottiin ihan täysin samanlailla, ties vaikka olisi samat tyypit kyseessä heh tai niiden kaverit. En suostunut mihinkään ja sitten miehen kaveri alkoi seurata, iskeä ja häiritä minua, kerroin tästä asiasta tuolle eka puhumaan tulleelle miehelle jolloin sanoi ettei "edes näe kaveriaan usein" että näki sen puoli vuotta sitten viimeksi.

        Oikeasti tapaavat ja soittelevat päivittäin, älä usko mitään! mies myös valehteli minulle ettei tuntenut yhtä toista kaveriaan joka levitteli (totta olevia) homohuhuja mutta tunsivat kumminkin: näin heidät samassa porukassa. Tuo on näköjään ihan yleinen tekoselitys etteivät muka ole nähneet puoleen vuoteen, vaikka eivät näkisi niin kuulevat juttuja, näkevät ja valehtelevat tai soittelevat toisilleen.


      • exä..
        IknowThemAll kirjoitti:

        "ne tapas toisensa viimeks puoli vuotta sitten. tai tottakai ne tapas viimeks edellisel viikol, mut sitä ennnen siitä oli kuulema puoli vuotta."

        just! selvää valehtelua! noin minullekin sanottiin ihan täysin samanlailla, ties vaikka olisi samat tyypit kyseessä heh tai niiden kaverit. En suostunut mihinkään ja sitten miehen kaveri alkoi seurata, iskeä ja häiritä minua, kerroin tästä asiasta tuolle eka puhumaan tulleelle miehelle jolloin sanoi ettei "edes näe kaveriaan usein" että näki sen puoli vuotta sitten viimeksi.

        Oikeasti tapaavat ja soittelevat päivittäin, älä usko mitään! mies myös valehteli minulle ettei tuntenut yhtä toista kaveriaan joka levitteli (totta olevia) homohuhuja mutta tunsivat kumminkin: näin heidät samassa porukassa. Tuo on näköjään ihan yleinen tekoselitys etteivät muka ole nähneet puoleen vuoteen, vaikka eivät näkisi niin kuulevat juttuja, näkevät ja valehtelevat tai soittelevat toisilleen.

        oli bi-seksuaali. :P
        ei sen muut kaverit kylläkään ole tullu mua iskemään tai juttelemaan. yhdessä vaiheessa ei puhuttu toisillemme kuukauteen mitään eikä kukaan niistä ottanu muhun yhteyttä. ja tätä tyyppiä joka otti muhun yhteyttä, meidän ei olis edes pitäny tavata sinä pvnä, mut mun exällä kesti niin pitkään tulla asemalle, että menin etsimään sitä aseman toisesta päästä ja siksi tapasin sen.


      • iKnowThemAll
        exä.. kirjoitti:

        oli bi-seksuaali. :P
        ei sen muut kaverit kylläkään ole tullu mua iskemään tai juttelemaan. yhdessä vaiheessa ei puhuttu toisillemme kuukauteen mitään eikä kukaan niistä ottanu muhun yhteyttä. ja tätä tyyppiä joka otti muhun yhteyttä, meidän ei olis edes pitäny tavata sinä pvnä, mut mun exällä kesti niin pitkään tulla asemalle, että menin etsimään sitä aseman toisesta päästä ja siksi tapasin sen.

        kun on bi niin suurella todennäköisyydellä kuuluu samaan itiksen porukkaan. Jos vielä joskus puhut exällesi tai sen kaverille kysy huviksesi tunteeko Ismaelin tai kontulassa asuvan kurdin jonka nimi alkaa D:llä ja se sanoo että sillä on "oma ravintola". Ei tuolla kyllä minulle enää mitään merkitystä ole, huvittavaa vaan ja jotenkin säälittävää porukkaa, miksi ne haluaa naisten kanssa leikkiä kun kumminkin niille kelpaa ja riittä mies=kaverit seksiä varten.


      • naisilla..
        iKnowThemAll kirjoitti:

        kun on bi niin suurella todennäköisyydellä kuuluu samaan itiksen porukkaan. Jos vielä joskus puhut exällesi tai sen kaverille kysy huviksesi tunteeko Ismaelin tai kontulassa asuvan kurdin jonka nimi alkaa D:llä ja se sanoo että sillä on "oma ravintola". Ei tuolla kyllä minulle enää mitään merkitystä ole, huvittavaa vaan ja jotenkin säälittävää porukkaa, miksi ne haluaa naisten kanssa leikkiä kun kumminkin niille kelpaa ja riittä mies=kaverit seksiä varten.

        buustaa itsetuntoaan, aika monelle voi olla kova pala myöntää olevansa homo tai bi. olis kiva tietää tunteeko kukaan muu mun exää, se on vuosaaressa asuva dj


      • iknowThemAll
        naisilla.. kirjoitti:

        buustaa itsetuntoaan, aika monelle voi olla kova pala myöntää olevansa homo tai bi. olis kiva tietää tunteeko kukaan muu mun exää, se on vuosaaressa asuva dj

        tuntee lähes varmasti kaikki täällä mainitut kurdit, hän pyörii kaikissa kurdijengeissä ja ympäri Suomea ja käyttäytyy joskus kuin joku jengi"johtaja" vaikkei harrasta mitään taistelulaleja tms.


      • aivan mun
        iknowThemAll kirjoitti:

        tuntee lähes varmasti kaikki täällä mainitut kurdit, hän pyörii kaikissa kurdijengeissä ja ympäri Suomea ja käyttäytyy joskus kuin joku jengi"johtaja" vaikkei harrasta mitään taistelulaleja tms.

        exältä, hän tosin harrasti painia. on tainnut lopettaa sen nyt.


      • kertoa
        iknowThemAll kirjoitti:

        tuntee lähes varmasti kaikki täällä mainitut kurdit, hän pyörii kaikissa kurdijengeissä ja ympäri Suomea ja käyttäytyy joskus kuin joku jengi"johtaja" vaikkei harrasta mitään taistelulaleja tms.

        nimenki?


      • .......
        kertoa kirjoitti:

        nimenki?

        Toomaj


      • iKnowThemAll
        kertoa kirjoitti:

        nimenki?

        nimi on david tai miten se nyt kirjoitetaankaan, piirteistä lisää on pitkä, hoikka ja omisti ainakin ennen mustan auton tummennetuilla takalaseilla, oli kotimaassaan viime vuonna 3-4 kuukautta. Hän "asuu" itä-helsingissä mutta kämppä on aina tyhjä eikä vietä siellä yhtään aikaa, asuu miesten kanssa missälie milloinkin. Hänen kaverit on lyhyempiä miehiä.


      • kaveri ..
        iKnowThemAll kirjoitti:

        nimi on david tai miten se nyt kirjoitetaankaan, piirteistä lisää on pitkä, hoikka ja omisti ainakin ennen mustan auton tummennetuilla takalaseilla, oli kotimaassaan viime vuonna 3-4 kuukautta. Hän "asuu" itä-helsingissä mutta kämppä on aina tyhjä eikä vietä siellä yhtään aikaa, asuu miesten kanssa missälie milloinkin. Hänen kaverit on lyhyempiä miehiä.

        on just david. mutta en ole varma voiko olla sama tyyppi kyseessä, koska hän ei ole mikään hirvittävän pitkä, tai no onhan se mua pidempi. hän on todella lihaksikas varsinkin käsivarsista. käyttää ristikoruja korvassa ja kaulassa. ja hän asuu länsivantaalla ainakin tällä hetkellä.


      • whaaat
        iKnowThemAll kirjoitti:

        kun on bi niin suurella todennäköisyydellä kuuluu samaan itiksen porukkaan. Jos vielä joskus puhut exällesi tai sen kaverille kysy huviksesi tunteeko Ismaelin tai kontulassa asuvan kurdin jonka nimi alkaa D:llä ja se sanoo että sillä on "oma ravintola". Ei tuolla kyllä minulle enää mitään merkitystä ole, huvittavaa vaan ja jotenkin säälittävää porukkaa, miksi ne haluaa naisten kanssa leikkiä kun kumminkin niille kelpaa ja riittä mies=kaverit seksiä varten.

        Diar??? se millä on vaimo ja lapsi tulossa? :O


    • miehet tunnistaa?

      Miten voi tietää jos kiinnostuu jostai kuuluuko se johonki tollaiseen jengiin? Tai onko se samanlainen idiootti? Mietin vaan muutettii Helsinkiin kultani kans pari kuukautta sitten ja se nykyään hengaa paljon kavereidensa kanssa itiksessä? Ei kai kannata epäillä vai?

      • iKnowThemAll

        "Miten voi tietää jos kiinnostuu jostai kuuluuko se johonki tollaiseen jengiin?"

        en mäkään tiennyt sitä heti vaan piti ottaa selvää aluks näin kurdin vaan yhden kaverin kans. No aloin itekkin pyöriä itiksessä, sunki kannattaa alkaa käymään siellä yksin(!) ostoksilla niin näät mitä sun poikaystävä siel tekee ja kenen kans liikkuu, suosittelen. Ei tarvii "vakoilla" mut katot vaan vähän perään ymmärrät varmaan mitä tarkotan.
        Ite kokeilin myös välillä soittaa tuntemattomalla eikä se aina tunnistanu mua niin siitäki arvasin et olis muitaki tyttöjä tapailemas ja välil puhuin tahalteen englantia ja siitä se vasta meni sekasin. Ja se jos sun poikaystävä katoilee iltasin pitkiks ajois, ei vastaa/puhelin ei toimi/puhelin kii tai haluu lähtee kavereiden kans ilman sua bilettää/kotimaahan/laivalle jne. on melko varma merkki pettämisestä!


      • sillä saattais
        iKnowThemAll kirjoitti:

        "Miten voi tietää jos kiinnostuu jostai kuuluuko se johonki tollaiseen jengiin?"

        en mäkään tiennyt sitä heti vaan piti ottaa selvää aluks näin kurdin vaan yhden kaverin kans. No aloin itekkin pyöriä itiksessä, sunki kannattaa alkaa käymään siellä yksin(!) ostoksilla niin näät mitä sun poikaystävä siel tekee ja kenen kans liikkuu, suosittelen. Ei tarvii "vakoilla" mut katot vaan vähän perään ymmärrät varmaan mitä tarkotan.
        Ite kokeilin myös välillä soittaa tuntemattomalla eikä se aina tunnistanu mua niin siitäki arvasin et olis muitaki tyttöjä tapailemas ja välil puhuin tahalteen englantia ja siitä se vasta meni sekasin. Ja se jos sun poikaystävä katoilee iltasin pitkiks ajois, ei vastaa/puhelin ei toimi/puhelin kii tai haluu lähtee kavereiden kans ilman sua bilettää/kotimaahan/laivalle jne. on melko varma merkki pettämisestä!

        olla naispuolisia kavereita, eikä välttis tunnista kuka niistä soittaa, ei se tarkoita, että se pettäis sua.
        ja tottakai se on varmasti hämmillään jos joku soittaa sille vieraalla kielellä, kyllä mäkin ihmettelisin, jos joku svensson alkais mulle soitella ruotsiksi.
        moni mies ei halua 24/7 hengata tyttöystävänsä kanssa, ja menee välillä mielellään ystäviensä kanssa baariin eikä aina ehdi tai huomaa vastata puhelimeen. turha kyyläys tuskin millään tavoin edistää hyvän parisuhteen kehitystä. ei mustakaan olis kiva, jos mun poikaystävä ei antais mulle omaa aikaa ja joka kerta, kun menen ruotsinristeilylle syyttäis mua pettämisestä.


      • iKnowThemAll
        sillä saattais kirjoitti:

        olla naispuolisia kavereita, eikä välttis tunnista kuka niistä soittaa, ei se tarkoita, että se pettäis sua.
        ja tottakai se on varmasti hämmillään jos joku soittaa sille vieraalla kielellä, kyllä mäkin ihmettelisin, jos joku svensson alkais mulle soitella ruotsiksi.
        moni mies ei halua 24/7 hengata tyttöystävänsä kanssa, ja menee välillä mielellään ystäviensä kanssa baariin eikä aina ehdi tai huomaa vastata puhelimeen. turha kyyläys tuskin millään tavoin edistää hyvän parisuhteen kehitystä. ei mustakaan olis kiva, jos mun poikaystävä ei antais mulle omaa aikaa ja joka kerta, kun menen ruotsinristeilylle syyttäis mua pettämisestä.

        "olla naispuolisia kavereita, eikä välttis tunnista kuka niistä soittaa, ei se tarkoita, että se pettäis sua"

        HAH HAH ja vielä kerran HAH!:D miks sitte pitää haluta seurustella jos ei pysty olee uskollinen? entä miks pitää olla parisänky valmiina jos mies asuu iiihan yksin ja asunu yksin vuosikausia muka? haluu seurustella vaa siks et joskus olis kotivaimo laittamas RUOKAA yksin kotona ku noi kurdit ei usein ite osaa ku vääntää pitsan ja senki suoraa auton ratista likasil käsil!!!

        joo ihan tavallinen mies se vaan katoilee kotimaahansa ja laivalle bilettää vai mitää ilmottamat?? aika oudois suhteis säki oot ollu jos tommonen on normaalia ja hyväksyttävää!!!

        ite en ala olee yksin rehellinen vaan odotan sitä myös toiselta osapuolelta. Jos mä kerron menemisistäni odotan et toinenkin kertos mut koska ei kertonu nii en mäkää sitte kaikkea kertonu mitäs ne sille kuuluis ei olla naimisissa, heh noin kai sekin ajatteli mut tollasel asenteel ei pitkälle pötki jos haluu vaan kotivaimon joka tekee kaikki puolesta ja istuu aina kotona ja vaikka istunki aika paljon iteki kotona ja ei sitä se uskonu nii säälittävä tyyppi ja täynnä valheita!

        kuvittelee et kaikki suomalaiset naiset bilettää ja pettää ku tekee sitä ite ja viel miestenki kans hyi olkoon kyl taudit sit tarttuu sillä! ite ainaki varon ja kuljen kilometrien pääs noista tyypeistä.. mut menkää te muut toki noiden mukaan jos haluutte vaikka hivin klamydian tai ties mitä ne tarttuu parhaiten jos mies on miehen kans ja tietty sitä aiemmin ollu monien naistenki kans piiri pieni pyörii.

        olispa kiva tietää miten siihen puhelimeen ei "ehdi" tai huomaa vastata puhelimeen? huh huh mitä skeidaa!! siis kyllä siihen puhelimeen vastataan sen soiminen HÄIRITSEE jos se on päällä, mut nää tyypit aina SULKEE puhelimensa, ottaa kortin pois tai pistää äänettömälle ettei muut naiset häirii tiiän kyl vähän sä oot tyhmä jos uskot tollasta skeidaa :D liianki tuttua touhua, onneks oon jo vanhempi enkä loukkaannu vaan pistän pelkän kaverisuhteenki heti poikki!

        joo ja mikä oikeus noilla kurdiporukoilla on ollu esim. SEURATA MUA??! kun en mäkään niitä ole koskaan seurallut tahalteen mitä nyt sattunut välil samaan paikkaan, tosi säälittävää käytöstä ja en ala muuttaa liikkumispaikkojani niiden takii todellakaan meen just sinne minne haluun oli ne siellä tai ei. Ja saahan sitä perään katsella jos nyt joku sattus vakavasti seurustelee jonku kans?

        miksei sais etenkin jos mies seurailee? mikä oikeus miehillä on seurata ja sulkee puhelin ku naisten vaa pitäis istuu kaikki päivät yksin kotona laittamas ruokaa jos mies sattus tulee vaikka yöks kotii?? noi kurdit on ite sanonu mulle et NAINEN ON KUULEMMA H'RA JOS ANTAA NUMERONSA ENEMMÄN KU 1MIEHELLE!! vähä erilaisia kulttuurieroja?? ne on myös sanonu et naisen kuuluu olla kotona yksin lasten kans ja työttömänä et mies ajelee autol ja tekee ostoksetki naisen puolesta.

        huh sä tuet sovinismia ja rasismia on tossa mukana kans, ne kohtelee ihan erilailla oman maalaisia siskojaan (niille soitetaan monia kertoja päiväs ja näytetään välitys jne.)


      • loppuminen yms.
        iKnowThemAll kirjoitti:

        "olla naispuolisia kavereita, eikä välttis tunnista kuka niistä soittaa, ei se tarkoita, että se pettäis sua"

        HAH HAH ja vielä kerran HAH!:D miks sitte pitää haluta seurustella jos ei pysty olee uskollinen? entä miks pitää olla parisänky valmiina jos mies asuu iiihan yksin ja asunu yksin vuosikausia muka? haluu seurustella vaa siks et joskus olis kotivaimo laittamas RUOKAA yksin kotona ku noi kurdit ei usein ite osaa ku vääntää pitsan ja senki suoraa auton ratista likasil käsil!!!

        joo ihan tavallinen mies se vaan katoilee kotimaahansa ja laivalle bilettää vai mitää ilmottamat?? aika oudois suhteis säki oot ollu jos tommonen on normaalia ja hyväksyttävää!!!

        ite en ala olee yksin rehellinen vaan odotan sitä myös toiselta osapuolelta. Jos mä kerron menemisistäni odotan et toinenkin kertos mut koska ei kertonu nii en mäkää sitte kaikkea kertonu mitäs ne sille kuuluis ei olla naimisissa, heh noin kai sekin ajatteli mut tollasel asenteel ei pitkälle pötki jos haluu vaan kotivaimon joka tekee kaikki puolesta ja istuu aina kotona ja vaikka istunki aika paljon iteki kotona ja ei sitä se uskonu nii säälittävä tyyppi ja täynnä valheita!

        kuvittelee et kaikki suomalaiset naiset bilettää ja pettää ku tekee sitä ite ja viel miestenki kans hyi olkoon kyl taudit sit tarttuu sillä! ite ainaki varon ja kuljen kilometrien pääs noista tyypeistä.. mut menkää te muut toki noiden mukaan jos haluutte vaikka hivin klamydian tai ties mitä ne tarttuu parhaiten jos mies on miehen kans ja tietty sitä aiemmin ollu monien naistenki kans piiri pieni pyörii.

        olispa kiva tietää miten siihen puhelimeen ei "ehdi" tai huomaa vastata puhelimeen? huh huh mitä skeidaa!! siis kyllä siihen puhelimeen vastataan sen soiminen HÄIRITSEE jos se on päällä, mut nää tyypit aina SULKEE puhelimensa, ottaa kortin pois tai pistää äänettömälle ettei muut naiset häirii tiiän kyl vähän sä oot tyhmä jos uskot tollasta skeidaa :D liianki tuttua touhua, onneks oon jo vanhempi enkä loukkaannu vaan pistän pelkän kaverisuhteenki heti poikki!

        joo ja mikä oikeus noilla kurdiporukoilla on ollu esim. SEURATA MUA??! kun en mäkään niitä ole koskaan seurallut tahalteen mitä nyt sattunut välil samaan paikkaan, tosi säälittävää käytöstä ja en ala muuttaa liikkumispaikkojani niiden takii todellakaan meen just sinne minne haluun oli ne siellä tai ei. Ja saahan sitä perään katsella jos nyt joku sattus vakavasti seurustelee jonku kans?

        miksei sais etenkin jos mies seurailee? mikä oikeus miehillä on seurata ja sulkee puhelin ku naisten vaa pitäis istuu kaikki päivät yksin kotona laittamas ruokaa jos mies sattus tulee vaikka yöks kotii?? noi kurdit on ite sanonu mulle et NAINEN ON KUULEMMA H'RA JOS ANTAA NUMERONSA ENEMMÄN KU 1MIEHELLE!! vähä erilaisia kulttuurieroja?? ne on myös sanonu et naisen kuuluu olla kotona yksin lasten kans ja työttömänä et mies ajelee autol ja tekee ostoksetki naisen puolesta.

        huh sä tuet sovinismia ja rasismia on tossa mukana kans, ne kohtelee ihan erilailla oman maalaisia siskojaan (niille soitetaan monia kertoja päiväs ja näytetään välitys jne.)

        on tosi tuttuja syitä, kun kurdimies selittää miks ei vastaa puhelimeen. Kumman usein se puhelin sippaa just silloin, kun vaimo/tyttöystävä soittaa ; )

        Pelleä touhua! Älkää olko kauheen sinisilmäsii ja uskoko kaikkee paskaa, mitä ne teille syöttää. Mun kaveri, joka pääsi eroon kurdimiehestä, on tosi onnellinen. Kaunis ja fiksu nainen, mutta niin vaan retkahti heikolla hetkellään sitkeesti piirittävään kurdiin, joka asui Itä-Helsingissä ja kai töissäkin siell.


      • kuin todellinen luonne
        loppuminen yms. kirjoitti:

        on tosi tuttuja syitä, kun kurdimies selittää miks ei vastaa puhelimeen. Kumman usein se puhelin sippaa just silloin, kun vaimo/tyttöystävä soittaa ; )

        Pelleä touhua! Älkää olko kauheen sinisilmäsii ja uskoko kaikkee paskaa, mitä ne teille syöttää. Mun kaveri, joka pääsi eroon kurdimiehestä, on tosi onnellinen. Kaunis ja fiksu nainen, mutta niin vaan retkahti heikolla hetkellään sitkeesti piirittävään kurdiin, joka asui Itä-Helsingissä ja kai töissäkin siell.

        Monet kurdimiehistä pitää yllä itsestään julkisivua peittääkseen homoutensa. Yx pizzerian omistaja Kalliosta kuljettaa mukanaan parikymppisii naisia todistaakseen heterouttaan. Mutta oikeesti seurustelee B-rapun poikien kanssa.

        Ja avioliitto laitetaan näyttämään kadehdittavan hyvältä. Kaikki ihmettelevät, miten noin ihania miehiä on ees olemassa... Hei, ei niitä oikeesti ookkaan. Ne vaan feikkaavat! Vaimo on orjan osassa ja pitää suunsa kiinni lahjojen takia, joita mies sille jakelee. Ja joita naisen on pakko käyttää, että muut näkevät, miten hyvää huolta mies siitä pitää!


      • netiix.
        kuin todellinen luonne kirjoitti:

        Monet kurdimiehistä pitää yllä itsestään julkisivua peittääkseen homoutensa. Yx pizzerian omistaja Kalliosta kuljettaa mukanaan parikymppisii naisia todistaakseen heterouttaan. Mutta oikeesti seurustelee B-rapun poikien kanssa.

        Ja avioliitto laitetaan näyttämään kadehdittavan hyvältä. Kaikki ihmettelevät, miten noin ihania miehiä on ees olemassa... Hei, ei niitä oikeesti ookkaan. Ne vaan feikkaavat! Vaimo on orjan osassa ja pitää suunsa kiinni lahjojen takia, joita mies sille jakelee. Ja joita naisen on pakko käyttää, että muut näkevät, miten hyvää huolta mies siitä pitää!

        Onko alkuperäinen kirjoittaja tullut torjutuksi ja kostaa sen haukkumalla kaikkia kurdeja,voi pientä!


      • olla torjuttu
        netiix. kirjoitti:

        Onko alkuperäinen kirjoittaja tullut torjutuksi ja kostaa sen haukkumalla kaikkia kurdeja,voi pientä!

        suurimmalla osalla kurdeista on TUNNEVAMMA. Heidän ajatusmaailma ja arvot vaan poikkeavat todella paljon suomalaisten arvoista. Suomalainen voi mahdollisesti torjua kurdin. Eivät he kaikkia miellytä!


      • Tässa tulee asiaa
        olla torjuttu kirjoitti:

        suurimmalla osalla kurdeista on TUNNEVAMMA. Heidän ajatusmaailma ja arvot vaan poikkeavat todella paljon suomalaisten arvoista. Suomalainen voi mahdollisesti torjua kurdin. Eivät he kaikkia miellytä!

        "suurimmalla osalla kurdeista on TUNNEVAMMA"

        Itsestään selvyyksiä latelet. Mistä ne tuhannet suomalaiset tunnevammaiset naiset muuten saisivat miesseuraa. Samanlaiset linnut lentää yhdessä.


      • tosiaankin
        olla torjuttu kirjoitti:

        suurimmalla osalla kurdeista on TUNNEVAMMA. Heidän ajatusmaailma ja arvot vaan poikkeavat todella paljon suomalaisten arvoista. Suomalainen voi mahdollisesti torjua kurdin. Eivät he kaikkia miellytä!

        Tunnen monia kurdimiehiä. He itse kertovat, että heidän piireissään petetään lähes aina vaimoja. Vaimoja ei kylläkään jätetä. Miehellä pitää olla koti jossa vaimo odottaa. Kulissiliittoja suurinosa ja ei minulla ei ole suhdetta kurdimiehiin eikä tule. Vaimot eivät tiedä miestensä touhuista yleensä mitään tai pakkohan heidän on tietää... Poikkeuksiakin löytyy, mutta todella vähän.


      • so sad
        iKnowThemAll kirjoitti:

        "olla naispuolisia kavereita, eikä välttis tunnista kuka niistä soittaa, ei se tarkoita, että se pettäis sua"

        HAH HAH ja vielä kerran HAH!:D miks sitte pitää haluta seurustella jos ei pysty olee uskollinen? entä miks pitää olla parisänky valmiina jos mies asuu iiihan yksin ja asunu yksin vuosikausia muka? haluu seurustella vaa siks et joskus olis kotivaimo laittamas RUOKAA yksin kotona ku noi kurdit ei usein ite osaa ku vääntää pitsan ja senki suoraa auton ratista likasil käsil!!!

        joo ihan tavallinen mies se vaan katoilee kotimaahansa ja laivalle bilettää vai mitää ilmottamat?? aika oudois suhteis säki oot ollu jos tommonen on normaalia ja hyväksyttävää!!!

        ite en ala olee yksin rehellinen vaan odotan sitä myös toiselta osapuolelta. Jos mä kerron menemisistäni odotan et toinenkin kertos mut koska ei kertonu nii en mäkää sitte kaikkea kertonu mitäs ne sille kuuluis ei olla naimisissa, heh noin kai sekin ajatteli mut tollasel asenteel ei pitkälle pötki jos haluu vaan kotivaimon joka tekee kaikki puolesta ja istuu aina kotona ja vaikka istunki aika paljon iteki kotona ja ei sitä se uskonu nii säälittävä tyyppi ja täynnä valheita!

        kuvittelee et kaikki suomalaiset naiset bilettää ja pettää ku tekee sitä ite ja viel miestenki kans hyi olkoon kyl taudit sit tarttuu sillä! ite ainaki varon ja kuljen kilometrien pääs noista tyypeistä.. mut menkää te muut toki noiden mukaan jos haluutte vaikka hivin klamydian tai ties mitä ne tarttuu parhaiten jos mies on miehen kans ja tietty sitä aiemmin ollu monien naistenki kans piiri pieni pyörii.

        olispa kiva tietää miten siihen puhelimeen ei "ehdi" tai huomaa vastata puhelimeen? huh huh mitä skeidaa!! siis kyllä siihen puhelimeen vastataan sen soiminen HÄIRITSEE jos se on päällä, mut nää tyypit aina SULKEE puhelimensa, ottaa kortin pois tai pistää äänettömälle ettei muut naiset häirii tiiän kyl vähän sä oot tyhmä jos uskot tollasta skeidaa :D liianki tuttua touhua, onneks oon jo vanhempi enkä loukkaannu vaan pistän pelkän kaverisuhteenki heti poikki!

        joo ja mikä oikeus noilla kurdiporukoilla on ollu esim. SEURATA MUA??! kun en mäkään niitä ole koskaan seurallut tahalteen mitä nyt sattunut välil samaan paikkaan, tosi säälittävää käytöstä ja en ala muuttaa liikkumispaikkojani niiden takii todellakaan meen just sinne minne haluun oli ne siellä tai ei. Ja saahan sitä perään katsella jos nyt joku sattus vakavasti seurustelee jonku kans?

        miksei sais etenkin jos mies seurailee? mikä oikeus miehillä on seurata ja sulkee puhelin ku naisten vaa pitäis istuu kaikki päivät yksin kotona laittamas ruokaa jos mies sattus tulee vaikka yöks kotii?? noi kurdit on ite sanonu mulle et NAINEN ON KUULEMMA H'RA JOS ANTAA NUMERONSA ENEMMÄN KU 1MIEHELLE!! vähä erilaisia kulttuurieroja?? ne on myös sanonu et naisen kuuluu olla kotona yksin lasten kans ja työttömänä et mies ajelee autol ja tekee ostoksetki naisen puolesta.

        huh sä tuet sovinismia ja rasismia on tossa mukana kans, ne kohtelee ihan erilailla oman maalaisia siskojaan (niille soitetaan monia kertoja päiväs ja näytetään välitys jne.)

        okok ymmärrän pointtisi mutta jätä toi katkeruus jo taaakses ja lopeta ihmisten haukkuminen!! jos joku täältä kysyy neuvoa ja purkaa tuntemuksia niin millä oikeudella sä tuut tänne katkeruuttas purkaamaan... ja ei niihin kurdeihin tarvitse sekaantua jos ei ole valmis luopumaan länsimaan tavoista!! ja siinä ei ole mitään väärää että nainen on lapsien kanssa kotona jos hän itse haluaa!! ja sinä joka kysyit neuvoa tai purkasit ajatuksias niin voin aika varmana sanoa että itiksen kurdit on suurilta osin naimisissa tai kihloissa oman maalaisen kanssa... joten ennenkun sekaannutte muistakaa että koskette jonkun muun naisen mieheen!!


    • sanottavaa

      kurdeista. Olen seurustellut koht puoltoista vuotta kurdimiehen kanssa ja hyvin menee edelleen. En epäile miestä ett pettäis ym. Voin sanoa ett poikaystäväni kaveripiirist löytyy ihmisii niin hyvästä kui huonommastaki päästä. Voin sanoa sataprosenttisen varmasti että on myös hyviä ja rehellisiä kurdeja. Joten älä yleistä jos kerran tulit kurdin petetyksi/huijatuksi että kaikki kurdit on sitä ja tätä... Oletko itse sitten samanlainen kuin kaikki suomalaiset jos kaikki kurdit on samanlaisia? Epäilen kovasti. Olemme kaikki YKSILÖITÄ!

      • kotimaahansa lomalle

        kun ei niitä ole näkynyt itiksessä ainakaan tällä viikolla. Vai olisiko pizzanpyörittämisessä niin paljon duunia kesäaikaan etteivät ehdi hengailla joutilaina. Tai suku laittanut pallon jalkaan ja joutuneet vihille kurdinaisen kanssa ; )


    • Muslimah09

      ihan kaikkien mamu miesten osilta joita minä olen nähnyt..turha kenenkään poikkeuksen itkeä etteivätkö olisi tälläisiä tai sitten ei tätin silmät ole vielä avautuneet...ei ole pelkästään kurdien ongelma..suurinosa mamumiehistä tekee noin varsinkin noilta alueilta..kurdeilla ja ylipäätänsä maahamuuttajilla on aika tiiviit siteen ympäri maata ja maailmaa..juttu kiertää kovin nopeasti...

    • Streetdogs

      "Kurdimiehet sopivat keskenään, kuka naisen saa (seksi-)kumppanikseen. Samalla muut koettavat koko ajan kärkkyä tilaisuutta lähteä kanssasi"


      Tunnustin tietyt hkin nuoret Irakin kurdit teksteistä heti, ällöttävää, keräävät haaremia islamista ei välitetä panevat tyttöjä paksuksi ja sukupuolitaudeista valehdellaan..

      • naimisissakurdin kaa

        en kyllä todellakaan ymmärrä et mitä hittoo te sit niitten perässä juoksette tai annatte numeroanne kerta ne noin käyttäytyy,ihan samanlaisia on suomi naiset kuin ne kurdit.ja eiköhän niistä suurin osa ole varattuja,mutta eipä se tunnu suomi naista haittaavan.uskotaan kaikki mitä ne sanoo ja lupaa.yhtä ainoaa asiaa ne teistä tahtoo ja kun sen saa niin sit mennään kotiin vaimon luo ja sit kirjoitellaan täällä kun ne on niin kamalii ja pettää ja valehtelee ym.
        järki käteen itteppä ootte siihen leikkiin lähteneet,turha se on jälkikäteen itkee


    • erimieltä

      "ihan samanlaisia on suomi naiset kuin ne kurdit.ja eiköhän niistä suurin osa ole varattuja,mutta eipä se tunnu suomi naista haittaavan.uskotaan kaikki mitä ne sanoo ja lupaa"

      tunnistitko kenties oman miehesi teksteistä ja poltit näppisi, ai millä tavalla suomalaiset naiset ovat samanlaisia? jos joku nainen on ennen tavannut vain rehellisiä miehiä ja sitten erehtyy tapaamaan taitavasti huijaavan kurdimiehen niin sekö on naisen vika sitten ja tekee naisesta samanlaisen kuin huijarimiehet, usein huijarimiehet ei huijaa naista vaan sänkyyn vaan huijaavat lahjoja naiselta, naimisiin oleskeluluvan takia, suuria summia rahaa naisilta jne.. Turha syyllistää vaan naisia jotka erehtyy etsimään rakkautta huijareista, ei sellaisissa miehissä ole mitään puolusteltavaa.

    • naimisissakurdinkaa

      enpä todellakaan vois mennä vannoo ettei oma mieheni olisi uskollinen.ja kyllä mulla omat epäilyni on,mutta enpä ole saanut pettämisestä kiinni.ja jos saisin niin maksaisin samalla mitalla takasin.

      se että sanoin että suomi nainen on ihan samanlainen niin tarkoitin että eiköhän se ole ihan omasta tyhmyydestä kiinni et annetaan niille rahaa,lahjoja ja uskotaan niitten puheita.kun lukee täällä palstalla näitä juttuja niin tulee tunne ettei naiset osaa käyttää omaa järkeään.

      minusta asialla on aina kaksi puolta,turha se on yksin näitä kurdeja syyttää.

      • hahahhaahah

        Olesskelulupa vaimona on ihana varmaan avautua


    • 1+9

      Joo, voi olla että kurdilaiset ikäluokaltaan 35 osaavat olla rehellisiä, uskollisia ja tosiaan rakastaa ja kunnioittaa tyttöystävää, vaimoa, puolisoa.

      Mut muuten itse tuntemani kurdin kautta sain selvän kuvan hänestä ja hänen ystäväpiiristä- ovat kuten edellä jo kirjoitettiin. Pelimiehille naisen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä- tärkein että nainen on varakas, asuu yksin ja kustantaa miehen menot (laskut, ruokaa, ehkä vaatekauppa shoppailu, ilmainen seksi)

      • Kannattaa varoa

        Kyllä ne pelimiehet tunnistaa jo kaukaa... Ne on näitä riikinkukkoja, jotka päivystää silmät tapillaan kaupungilla jatkuvasti, ja aina porukassa! Just tänään näin taas irakilaisporukan, erittäin tuttuja naamoja jokainen ihan vaan ostoskeskusten "päivystyspaikoilta", ikähaitari 26-36 vuotta. Yksikään näistä ei ole töissä eikä koulussa, kahdella heistä julmettu kiire löytää äkkiä joku oleskelulupavaimo, koska muutoin on lähtö edessä ihan parin kuukauden päästä.

        Ai mistä tiedän? No, oma mieheni on Irakin kurdi, yksi näistä harvoista kunnollisista miehistä, joita ällöttää ja suututtaa maanmiehet jotka ovat edellä mainittujen kaltaisia. Hän on noista miehistä kertonut yhtä sun toista, ja pyytänyt varoittamaan suomalaisia sinkkukavereitani, että he osaisivat kiertää kaukaa nuo tyypit. He ovat juuri näitä naistenkierrättäjiä, uskomattomia paskanpuhujia ja juoruajia. Vaikka sen verran avaisit suutasi jollekin heistä, että sanoisit haista paska ja jätä mut rauhaan, niin kavereille kerrotaan että oon pannut tuota naista ja tehtiin just treffit illaksi. Oma mieheni on alusta asti ollut sen verran fiksu, ettei ole halunnut esitellä minua millekään puolitutuille maanmiehille, koska ei halua juurikaan sitä, että nämä tyypit kyttäisivät menojani ja tekemisiäni ja raportoisivat väritettyjä juttujaan minusta. Ainoastaan mieheni pari ihan parasta kaveria tietävät kuka olen, ja he ovat mieheni kaltaisia kunnon tyyppejä, jotka eivät juoruile ja roiku kaupungilla tyhjin taskuin naisia metsästämässä.

        Toki yksi iso ero mieheni ja näiden riikinkukkojen välillä on, että mieheni on ollut Suomessa jo vuosia, oleskelulupa-asiat on kunnossa, suomi sujuu lähes kuin äidinkieli, ja muutenkin ajatusmaailma on enemmän länsimainen kuin itämainen. Riikinkukkoja yhdistää taas se, että Suomessa on oltu vasta 1-3 vuotta, suomenkieli sujuu niin tai näin jos ollenkaan, ei ole halua kotoutua, ei etsiä töitä tai opiskelupaikkaa, vaan eletään ihan vaan päivä kerrallaan ilman huolta huomisesta. Ja kun pyöritään vain omissa porukoissa, niin ei edes osata ajatella esim suominaisia varteenotettavina vaimoina ja omien lasten äiteinä, vaan pelkkänä hupina ja pilluina.

        Itse tunnen olevani valtavan onnekas kun olen tutustunut ja saanut omakseni yhden parhaista, 100% luotettavan, komean ja kunnollisen miehen, kun miettii millaisiin ketkuihin olisi voinut ihastua pelkän ulkonäön tai sinnikkään piirityksen perusteella!


      • kurdisexx
        Kannattaa varoa kirjoitti:

        Kyllä ne pelimiehet tunnistaa jo kaukaa... Ne on näitä riikinkukkoja, jotka päivystää silmät tapillaan kaupungilla jatkuvasti, ja aina porukassa! Just tänään näin taas irakilaisporukan, erittäin tuttuja naamoja jokainen ihan vaan ostoskeskusten "päivystyspaikoilta", ikähaitari 26-36 vuotta. Yksikään näistä ei ole töissä eikä koulussa, kahdella heistä julmettu kiire löytää äkkiä joku oleskelulupavaimo, koska muutoin on lähtö edessä ihan parin kuukauden päästä.

        Ai mistä tiedän? No, oma mieheni on Irakin kurdi, yksi näistä harvoista kunnollisista miehistä, joita ällöttää ja suututtaa maanmiehet jotka ovat edellä mainittujen kaltaisia. Hän on noista miehistä kertonut yhtä sun toista, ja pyytänyt varoittamaan suomalaisia sinkkukavereitani, että he osaisivat kiertää kaukaa nuo tyypit. He ovat juuri näitä naistenkierrättäjiä, uskomattomia paskanpuhujia ja juoruajia. Vaikka sen verran avaisit suutasi jollekin heistä, että sanoisit haista paska ja jätä mut rauhaan, niin kavereille kerrotaan että oon pannut tuota naista ja tehtiin just treffit illaksi. Oma mieheni on alusta asti ollut sen verran fiksu, ettei ole halunnut esitellä minua millekään puolitutuille maanmiehille, koska ei halua juurikaan sitä, että nämä tyypit kyttäisivät menojani ja tekemisiäni ja raportoisivat väritettyjä juttujaan minusta. Ainoastaan mieheni pari ihan parasta kaveria tietävät kuka olen, ja he ovat mieheni kaltaisia kunnon tyyppejä, jotka eivät juoruile ja roiku kaupungilla tyhjin taskuin naisia metsästämässä.

        Toki yksi iso ero mieheni ja näiden riikinkukkojen välillä on, että mieheni on ollut Suomessa jo vuosia, oleskelulupa-asiat on kunnossa, suomi sujuu lähes kuin äidinkieli, ja muutenkin ajatusmaailma on enemmän länsimainen kuin itämainen. Riikinkukkoja yhdistää taas se, että Suomessa on oltu vasta 1-3 vuotta, suomenkieli sujuu niin tai näin jos ollenkaan, ei ole halua kotoutua, ei etsiä töitä tai opiskelupaikkaa, vaan eletään ihan vaan päivä kerrallaan ilman huolta huomisesta. Ja kun pyöritään vain omissa porukoissa, niin ei edes osata ajatella esim suominaisia varteenotettavina vaimoina ja omien lasten äiteinä, vaan pelkkänä hupina ja pilluina.

        Itse tunnen olevani valtavan onnekas kun olen tutustunut ja saanut omakseni yhden parhaista, 100% luotettavan, komean ja kunnollisen miehen, kun miettii millaisiin ketkuihin olisi voinut ihastua pelkän ulkonäön tai sinnikkään piirityksen perusteella!

        niin,minullakin kokemuksia ulkom miehistä vähän.
        - eka oli muka eronnut,ja koti oli kuitenkin suuri,suurin osa valokuvista,tavaroista ymym oli siirretty suljettuun huoneeseen.ihmettelin että onpas aution näköistä.ja niin siinä meni ilta&yö.aamulla miehellä oli aivan eri fiilis,oli hermostunut,ja halusi minusta pian eroon..nii se ikävä kyllä on..joissain tapauksissa.
        -toinen oli myös muka eronnut,yksin liikkeellä,vapaa ja kehui kokoajan minua kauniiksi.esitti kohteliaisuuksia,oli komein koskaan ja puhui suomea kuin olisi aina asunut täällä.sanoi olevansa helsingistä.heti suutelua ja kosketuksia alkoi sataa..mutta kestin kuin nainen,ajattelin että antaa mennä,katsotaan tämä näytös loppuun saakka.
        hän vei vuoteeseen,riisui itsensä,minut ja sitten muna suuhun.sitten kokeilua kaikin päin..ja taukoa,taas pyöritystä,ja kunnon panot.se oli hyvää loppujen lopuksi,mutta en pelon takia voinut olla rento,enkä todella valmis.mutta kokemuksia nämäkin elämäni tiellä.hän on komea,siisti mies..mutta tiedän että vaimonsa/vaimot odttaa häntä jossain ja lapset.mutta ei pysty suomi mies samaan.seksin pitää tuntua myös.ja olla kiihkoa pelissä.se puuttuu suomi miehiltä. eivät osaa tehdä oikein seksiä.heiltä puuttuu taito kokonaan.


      • khledjnkAJ
        Kannattaa varoa kirjoitti:

        Kyllä ne pelimiehet tunnistaa jo kaukaa... Ne on näitä riikinkukkoja, jotka päivystää silmät tapillaan kaupungilla jatkuvasti, ja aina porukassa! Just tänään näin taas irakilaisporukan, erittäin tuttuja naamoja jokainen ihan vaan ostoskeskusten "päivystyspaikoilta", ikähaitari 26-36 vuotta. Yksikään näistä ei ole töissä eikä koulussa, kahdella heistä julmettu kiire löytää äkkiä joku oleskelulupavaimo, koska muutoin on lähtö edessä ihan parin kuukauden päästä.

        Ai mistä tiedän? No, oma mieheni on Irakin kurdi, yksi näistä harvoista kunnollisista miehistä, joita ällöttää ja suututtaa maanmiehet jotka ovat edellä mainittujen kaltaisia. Hän on noista miehistä kertonut yhtä sun toista, ja pyytänyt varoittamaan suomalaisia sinkkukavereitani, että he osaisivat kiertää kaukaa nuo tyypit. He ovat juuri näitä naistenkierrättäjiä, uskomattomia paskanpuhujia ja juoruajia. Vaikka sen verran avaisit suutasi jollekin heistä, että sanoisit haista paska ja jätä mut rauhaan, niin kavereille kerrotaan että oon pannut tuota naista ja tehtiin just treffit illaksi. Oma mieheni on alusta asti ollut sen verran fiksu, ettei ole halunnut esitellä minua millekään puolitutuille maanmiehille, koska ei halua juurikaan sitä, että nämä tyypit kyttäisivät menojani ja tekemisiäni ja raportoisivat väritettyjä juttujaan minusta. Ainoastaan mieheni pari ihan parasta kaveria tietävät kuka olen, ja he ovat mieheni kaltaisia kunnon tyyppejä, jotka eivät juoruile ja roiku kaupungilla tyhjin taskuin naisia metsästämässä.

        Toki yksi iso ero mieheni ja näiden riikinkukkojen välillä on, että mieheni on ollut Suomessa jo vuosia, oleskelulupa-asiat on kunnossa, suomi sujuu lähes kuin äidinkieli, ja muutenkin ajatusmaailma on enemmän länsimainen kuin itämainen. Riikinkukkoja yhdistää taas se, että Suomessa on oltu vasta 1-3 vuotta, suomenkieli sujuu niin tai näin jos ollenkaan, ei ole halua kotoutua, ei etsiä töitä tai opiskelupaikkaa, vaan eletään ihan vaan päivä kerrallaan ilman huolta huomisesta. Ja kun pyöritään vain omissa porukoissa, niin ei edes osata ajatella esim suominaisia varteenotettavina vaimoina ja omien lasten äiteinä, vaan pelkkänä hupina ja pilluina.

        Itse tunnen olevani valtavan onnekas kun olen tutustunut ja saanut omakseni yhden parhaista, 100% luotettavan, komean ja kunnollisen miehen, kun miettii millaisiin ketkuihin olisi voinut ihastua pelkän ulkonäön tai sinnikkään piirityksen perusteella!

        Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

        Sekin aika tulee, kun miehesi todellinen luonne paljastuu SINULLE! Et saa olla niiden kavereiden kanssa tekemisissä, koska he voivat kertoa sinulle jotain epämiellyttävää miehesi taustasta.

        Itselläni oli hiukan samanlainen tilanne. Loppujen lopuksi tilanne paljastui minulle, kun mies olikin kihlannut toisenkin suomalaisen naisen samaan aikaan. Minun avulla yritti saada oleskelulupaa, mutta kun tilanne selvisi niin ei saanut lupaa eikä kumpaakaan naista. Kävi myöskin ilmi, että miehellä oli myös kotimaassaan vaimo, joka oli kuollut synnytykseen. Mies kertoi naisen olleen hänen siskonsa, mutta kun luottamus meni niin juttujen totuusarvo kärsi kovin.

        Kyllä se sinunkin kupla pian puhkeaa. Olisi kiva tietää koska ja miten? Käy kertomassa täällä sitten.


    • eienääikinä

      "Pelimiehille naisen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä- tärkein että nainen on varakas, asuu yksin ja kustantaa miehen menot (laskut, ruokaa, ehkä vaatekauppa shoppailu, ilmainen seksi"

      täysin samaa mieltä! naisen ulkonäöllä ei ole kurdeille juurikaan väliä, on ihan sama onko nainen blondi tai pitkähiuksinen vai ei nuori tai ei jne.. Seurustelihan entinen miss suomikin kurdin kanssa ja suhde ei toiminut..

      "irakilaisporukan, erittäin tuttuja naamoja jokainen ihan vaan ostoskeskusten "päivystyspaikoilta", ikähaitari 26-36 vuotta."

      Kuulostaa tutulta.. ja suomalainen vaimohan ei tunnetusti sitten yleensä kelpaa jos oleskelulupa on jo taskussa, mutta jos jonkun miehen kavereilla tai sukulaisilla ei ole oleskelulupaa niin alkavat naittaa sellaista miestä naiselle kuin naiselle, säälittävää.. Itse käyn läpi tapausta nyt jossa muu ei auta kuin tietyn porukan vältteleminen, ei enempää siitä tänne sillä niiden miesten tyttökaverit varmasti käy tätäkin lukemassa ja levittelee kaikkea tietoa niille miehille, se juuri onkin säälittävää miten niin monet suomalaiset naiset ovat valmiita antamaa pois oman identiteetin ja tukevat epärehellisten ulkkismiesten toimintaa! Kannattavampaa olisi naisten tukea toisia huijatuksi tulleita naisia eikä tukea huijarimiehiä..

    • Vai oikein rinkejä?

      Juttujen tasosta ja kielestä päätellen palstan naiset ovat teinityttöjä, joiden kurdi-poikaystävät ja "exät" hengailee ostareilla. :D

      • Aikuinen nainen

        Vai teinejä... Itse olen kolmevitonen, eli ihan aikuinen nainen. Minkäs sille mahtaa että osa noista kurdimiehistä ei koskaan aikuistu, vaan tosiaan pyörivät ringeissä ostareilla. Ihan sama alkaako ikä numerolla 2, 3 vai 4... Ja minun kurdini ei ole koskaan onneksi kuulunut noihin ostarijengeihin ja haluaa pysyä kaukana heistä muutenkin.


      • nncnc
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Vai teinejä... Itse olen kolmevitonen, eli ihan aikuinen nainen. Minkäs sille mahtaa että osa noista kurdimiehistä ei koskaan aikuistu, vaan tosiaan pyörivät ringeissä ostareilla. Ihan sama alkaako ikä numerolla 2, 3 vai 4... Ja minun kurdini ei ole koskaan onneksi kuulunut noihin ostarijengeihin ja haluaa pysyä kaukana heistä muutenkin.

        Kyllä kolmevitosen pitäa jo aikuistua,eikä kirjotella ,kuin teinitytöt.


    • läheltäpiti

      entä Oulun kurdimiehet?

      • 4355

        No sanomattakin on selvää, että nehän ovat ihan erilaisia! Ovat yhden miehen naisia, rehellisiä, työteliäitä ja pidättelemättömän innokkaita kotoutumaan Suomeen. Moni kulkee neljäntuulen hatussa ihan kunnioituksesta alkuperäisväestöä kohtaan.


    • atsiiih

      "Ovat yhden miehen naisia"

      wallah.. naisia? kyse oli kurdi miehistä..ei thai naisista, vaikka ei siinä liene suurtakaan eroa ole käyttäytymisessä noiden kahden kansallisuuden kohdalla.
      Käytättekö te neljäntuulen hattua siellä? wow

      • kekkekkekkke

        Jos Irakin kurdi käyttää neljän tuulen hattua, niin taatusti taustalla on ajatus huijata kaikkia. Nämä miehet tekevät mitä tahansa naamioidakseen todelliset vaikuttimensa. Syntymäaika on sinnepäin ja nimikin saattaa tilanteesta toiseen muuttua. Elämänhistoria muokataan sen mukaan, kenelle sitä kerrotaan. Joskus kielitaito riittää keskusteluun ja joskus taas ei. Riippuu ihan tilanteesta.


    • Anonyymi

      Mulla ihana kurdirakastaja.
      30v.itse olen 63 ukkomies.Sellaista kyytiä en ole suomalaismiehiltä saanut koskaan.Siis ole bi-seksuaali ja minulla ihan kurdirakastaja.Ei mikään rahapoika vaan työssä käyvä perheenisä.

    • Anonyymi

      Pisti hymyilyttämään kirjoituksesi. Mieheni ei juo eikä viihdy yöelämässä eikä kaverinsa myöskään. Ovat aina kohteliaita minua kohtaan. Oma mieheni on kertonut, että panosuhde on aivan eri asia kuin oikea suhde missä hän rakastaa naistaan. Panoa voi tavat joskus, muttei missään nimessä päivittäin, hänelle kun ei ole muuta virkaa kuin helppo seksi. Mieheni sanoi myls, ettei yksikään kurdimies puhu raha-asioistaan tai henkilökohtaisista asioista panosuhteelle. Hänelläkin on muutama ollut. Hän ei ole koskaan ymmärtänyt sitä, että juodaa pää täyteen ja aletaan haastamaan riitaa tms.
      Jos et alunperinkään ole ollut hänelle muuta kuin pano ja lankeat kaverinsa houkutuksiin niin sille on ihan oma nimi. Huora. Jos itse käyttäydyt kun huora niin et voi olettaa että sinua kunnioitetaan.
      Oma mieheni kunnioittaa minua 100% ei alista, ei kyttää. Kertoo paljon ihmisen perhetaustasta miten sinä itse tai toinen käyttäytyy ja ottaa toiset huomioon. Samaa sosiaaliluokkaa kuuluvan on parempi pyöriä omaisensa kanssa.

    • Anonyymi

      Kurdut pois meiän maasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe