Tuli vaan tässä mieleeni, että olemassa loppujen lopuksi aika paljon miehiä/naisia kuvaavia sanoja joiden merkitys ja synnyttämät mielikuvat ei avaudu kaikille ihan yksiselitteisesti. Hyvänä esimerkkinä monet kehut tai vaikkapa kutsuma- ja hellyttely nimet. Listailkaapa joitakin sanoja joiden merkityksiä ja aiheuttamia mielikuvia haluatte vertailla muiden kanssa ja muut yrittää sitten parhaansa mukaan kuvailla niitä lyhyesti ja ytimekkäästi. Heitän parit tähän alkuun.
Nallekarhu
Söpö
Lutunen
Ihana
Sanojen merkityksistä ja mielikuvista
90
1238
Vastaukset
Nallekarhu= isolempeän pyöreä mies
Söpö= hintti tai nätti nainen
Lutunen= hintti homo
Ihana,homo sana mitä hetero mies ei ikinä käyttäis- Cranky_geek
tollasia vastauksia, että kuvittelit itsesi käyttämään noita sanoja. Mä listasin tohon tietty semmosia sanoja joita lähinnä naiset käyttää ja ajattelin vastauksiakin niin päin, että mitä naiset niillä tarkoittaa.
- dumppo
Cranky_geek kirjoitti:
tollasia vastauksia, että kuvittelit itsesi käyttämään noita sanoja. Mä listasin tohon tietty semmosia sanoja joita lähinnä naiset käyttää ja ajattelin vastauksiakin niin päin, että mitä naiset niillä tarkoittaa.
että se vaan itse käyttää niitä sanoja.
- täsmävastauksia.
Nallekarhu = köriläs
Söpö = pikkusievä
Lutunen = ei-macho
Ihana = mukava Nallekarhusta tulee heti mieleen mies, joka on lämpöinen ja kiltti, siis oikea nallekarhu! :)
Söpö, suloinen ihminen. Tämä ei välttämättä aina viittaa ulkonäköön vaan ihminen (mies) voi olla luonteeltaankin erittäin söpö kuten ujous ja muut pienet inhimilliset "kauneushaitat" mitkä tekevät miehestä ihmisen, mun silmissä ne ovat silkkaa söpöyttä, mieletöntä sellaista :D
Lutunen, ihana sana. Lutuinen on oikein halattava ja pusuttettava mies. Sellaisesta ei malta pitää näppejään erossa vaan kun mies on niin lutunen, sellanen jota kohtaan tuntee paljon hellyyttä, se on niin lutunen että sitä on vaan pakko halata- palstan_miehet
niinpäniin.
*yrtsi tulee* - Jazuli
...voiks mitää lisää ko tuos olis täydellisee kuvailtuna iha jokasee..=o)
...=o) - Cranky_geek
Nallekarhu = Hyvin samanlaisia mielikuvia, mutta lisäisin vielä miehen fysiikan. Nallekarhumainen mies on sellainen vankkarakenteinen ja isohko mies.
Söpö = Yleensä taidan käyttää söpö sanaa silloin, kun naisella on jotain sellaista kiltteyttä silmissä ja yleisessä olemuksessa. Nainen joka herättää sellaista jonkinlaista lämpimyyttä olemuksellaan.
Lutunen = Tämä kiinnosti siksi, että kun mua on monesti sanottu lutuiseksi, enkä oo ihan varma mitä sillä tarkoitetaan. Toi sun selvitys kuulosti kyllä hyvältä. Lisää mielipiteitä tästä, kiitos. :)
Ihana = Tätä kuulee oikeastaan enemmän naisten suusta silloin kun tekee jotain. Oon sitä miettinyt, että onko se ele/teko vai mies itse joka on ihana. Mut kiitos selvityksestä. :)
Ärripurri = Tästä taas tulee mieleen sellainen sanoisinko positiivinen känkkä ränkkä. Toinen siis osoittaa mieltään sillä tavalla läpinäkyvästi, että siitä näkee selvästi ettei hän ole tosissaan. Jazuli kirjoitti:
...voiks mitää lisää ko tuos olis täydellisee kuvailtuna iha jokasee..=o)
...=o)Kiitosta vaan :)
Noi on ihan mun käsityksiä ja mielikuvia miksi mä kutsuisin jotakuta joksikin :)Cranky_geek kirjoitti:
Nallekarhu = Hyvin samanlaisia mielikuvia, mutta lisäisin vielä miehen fysiikan. Nallekarhumainen mies on sellainen vankkarakenteinen ja isohko mies.
Söpö = Yleensä taidan käyttää söpö sanaa silloin, kun naisella on jotain sellaista kiltteyttä silmissä ja yleisessä olemuksessa. Nainen joka herättää sellaista jonkinlaista lämpimyyttä olemuksellaan.
Lutunen = Tämä kiinnosti siksi, että kun mua on monesti sanottu lutuiseksi, enkä oo ihan varma mitä sillä tarkoitetaan. Toi sun selvitys kuulosti kyllä hyvältä. Lisää mielipiteitä tästä, kiitos. :)
Ihana = Tätä kuulee oikeastaan enemmän naisten suusta silloin kun tekee jotain. Oon sitä miettinyt, että onko se ele/teko vai mies itse joka on ihana. Mut kiitos selvityksestä. :)
Ärripurri = Tästä taas tulee mieleen sellainen sanoisinko positiivinen känkkä ränkkä. Toinen siis osoittaa mieltään sillä tavalla läpinäkyvästi, että siitä näkee selvästi ettei hän ole tosissaan.kaikkien sun juttujes perusteella sä todella olet melko lutunen tyyppi, juuri sellainen hellyyttävä ja halausrefleksejä herättelevä ihminen :D
Tuosta ihanasta tosiaan vielä sen verran, että siihen liittyy myös teot että mies tekee jonkun pienen ja vilpittömän eleen mistä tulee hyvä mieli ja sydäntä lämmittävä olo, silloin tämä muuttuu ainakin hetken ajan ihanaksi. Tuo ihanuus-sana on mulla taas käytössä kun mä kutsun jotakuta ihanaa ihmistä nimellä "ihanuus" koska jos tervehtii että "moi ihana" se kuulostaa tönköltä. Mutta "Hei ihanuus (ja perään muutama sydän)" kuulostaa just semmoselta ihanalta hellyyttelynimeltä joka sopii kuin nenä naamaan sille, kuka on mun silmissä kertakaikkisen söpö, ihana, lutuinen ja rakastettava ihminen :)- Cranky_geek
alruna kirjoitti:
kaikkien sun juttujes perusteella sä todella olet melko lutunen tyyppi, juuri sellainen hellyyttävä ja halausrefleksejä herättelevä ihminen :D
Tuosta ihanasta tosiaan vielä sen verran, että siihen liittyy myös teot että mies tekee jonkun pienen ja vilpittömän eleen mistä tulee hyvä mieli ja sydäntä lämmittävä olo, silloin tämä muuttuu ainakin hetken ajan ihanaksi. Tuo ihanuus-sana on mulla taas käytössä kun mä kutsun jotakuta ihanaa ihmistä nimellä "ihanuus" koska jos tervehtii että "moi ihana" se kuulostaa tönköltä. Mutta "Hei ihanuus (ja perään muutama sydän)" kuulostaa just semmoselta ihanalta hellyyttelynimeltä joka sopii kuin nenä naamaan sille, kuka on mun silmissä kertakaikkisen söpö, ihana, lutuinen ja rakastettava ihminen :)mä mikään lutunen oo, ku iso ja raavas mies. :D
No ei mut vakavasti puhuen, mä luulen et monille miehille tulee noista naisten lutusista ja ihanista lähinnä semmonen ei niin miehinen olo. Niin ku et nainen näkee miehen jonaki semmosena pehmolelunaan joka on vähän ku joku lemmikki jota on kiva paijata. Mulle tulee tosta lutusesta mieleen vähän niin ku semmonen tilanne, et mä olisin joku pikku poika, jota isoäiti sitten likistää poskista tai korvista ja lässyttää vähän sillee niin ku vauvalle, että "ootpas sä kasvanu" tms.
"Tuosta ihanasta tosiaan vielä sen verran, että siihen liittyy myös teot että mies tekee jonkun pienen ja vilpittömän eleen mistä tulee hyvä mieli ja sydäntä lämmittävä olo, silloin tämä muuttuu ainakin hetken ajan ihanaksi."
Just tota mäkin meinasin, että se olis enemmänkin semmonen juttu, että mies muuttuu niiden tekojensa kautta ihanaksi. Cranky_geek kirjoitti:
mä mikään lutunen oo, ku iso ja raavas mies. :D
No ei mut vakavasti puhuen, mä luulen et monille miehille tulee noista naisten lutusista ja ihanista lähinnä semmonen ei niin miehinen olo. Niin ku et nainen näkee miehen jonaki semmosena pehmolelunaan joka on vähän ku joku lemmikki jota on kiva paijata. Mulle tulee tosta lutusesta mieleen vähän niin ku semmonen tilanne, et mä olisin joku pikku poika, jota isoäiti sitten likistää poskista tai korvista ja lässyttää vähän sillee niin ku vauvalle, että "ootpas sä kasvanu" tms.
"Tuosta ihanasta tosiaan vielä sen verran, että siihen liittyy myös teot että mies tekee jonkun pienen ja vilpittömän eleen mistä tulee hyvä mieli ja sydäntä lämmittävä olo, silloin tämä muuttuu ainakin hetken ajan ihanaksi."
Just tota mäkin meinasin, että se olis enemmänkin semmonen juttu, että mies muuttuu niiden tekojensa kautta ihanaksi.että ainakin mä naisena otan huomioon miehen tunteet. Mä ainakin pyrin näkemään niitä ja mikään ei ole yhtä rohkeata mieheltä kuin mun edessä avoimesti itkeminen ja asioistaan kertominen jos on huolia. Se, että mies uskaltaa luottaa siihen, etten ajattele toista mammanpoikana sen jälkeen kun pari kyyneltä on vuodateltu ja ettei tämä menetä kasvojaan mun edessä.. Mun edessä mitään maskeja ei tarvita ensikään :) Muutenkin, musta välillä tuntuu että teidän miesten käsitys miehisyydestä on juuri sitä, mitä mä en toivo miehessä näkevän ainakaan liikaa: kovuutta ja suorittamista (arjessa, töissä, raha-asioissa ja seksissä), kovuutta ja jälleen konemaista kovuutta.. että ollakseen miehekäs mies miehen pitäisi jaksaa kantaa nainen ja sen tavarat, pitäisi ostaa ruusuja ja olla hyvä sängyssä, pitää raha-asiat kondiksessa ja lisäksi vielä pitää itsensä kasassa.. Ei hyvä! Monelle miehelle on iso kynnys vastaanottaa mun apua ja se ärsyttää mua suunnattomasti ja mä puhun ihan vaan vaikka kauppareissuista tai jotain muuta arkista asiaa. Siinä ei ole mitään miehekästä tai kypsää väittää kiven kovaan naama punasena, että pärjää yksinkin kun juttu luistaisi paremmin kaksin, tää on sitä tasa-arvoa mitä mä haluan suhteelta että ollaan molemmat ilman turhia ylpeyksiä ja naamoja mitä vois menettää, molemmat kunnioittais ja olis toisiaan varten mutta mitä kivaa olla toista varten kun se ei ikinä tarvii mua.. :(
- Cranky_geek
alruna kirjoitti:
että ainakin mä naisena otan huomioon miehen tunteet. Mä ainakin pyrin näkemään niitä ja mikään ei ole yhtä rohkeata mieheltä kuin mun edessä avoimesti itkeminen ja asioistaan kertominen jos on huolia. Se, että mies uskaltaa luottaa siihen, etten ajattele toista mammanpoikana sen jälkeen kun pari kyyneltä on vuodateltu ja ettei tämä menetä kasvojaan mun edessä.. Mun edessä mitään maskeja ei tarvita ensikään :) Muutenkin, musta välillä tuntuu että teidän miesten käsitys miehisyydestä on juuri sitä, mitä mä en toivo miehessä näkevän ainakaan liikaa: kovuutta ja suorittamista (arjessa, töissä, raha-asioissa ja seksissä), kovuutta ja jälleen konemaista kovuutta.. että ollakseen miehekäs mies miehen pitäisi jaksaa kantaa nainen ja sen tavarat, pitäisi ostaa ruusuja ja olla hyvä sängyssä, pitää raha-asiat kondiksessa ja lisäksi vielä pitää itsensä kasassa.. Ei hyvä! Monelle miehelle on iso kynnys vastaanottaa mun apua ja se ärsyttää mua suunnattomasti ja mä puhun ihan vaan vaikka kauppareissuista tai jotain muuta arkista asiaa. Siinä ei ole mitään miehekästä tai kypsää väittää kiven kovaan naama punasena, että pärjää yksinkin kun juttu luistaisi paremmin kaksin, tää on sitä tasa-arvoa mitä mä haluan suhteelta että ollaan molemmat ilman turhia ylpeyksiä ja naamoja mitä vois menettää, molemmat kunnioittais ja olis toisiaan varten mutta mitä kivaa olla toista varten kun se ei ikinä tarvii mua.. :(
no enhän mä ny tosissani ollu. Must toi lutunen on aika hauska sana ja kyllä mäkin ainaki yritän tulla samalla tavalla tossa vastaan ja asettua naisen asemaan. Vaikka en ite tota lutunen sanaa käytäkään, niin en mä pidä sitä naisen suusta mitenkään miehisyyttä vähentävänä, vaan just niin ku sanoitki niin naisen osoituksena siitä, että mies on naisesta:
"Lutuinen on oikein halattava ja pusuttettava mies. Sellaisesta ei malta pitää näppejään erossa vaan kun mies on niin lutunen, sellanen jota kohtaan tuntee paljon hellyyttä, se on niin lutunen että sitä on vaan pakko halata Cranky_geek kirjoitti:
no enhän mä ny tosissani ollu. Must toi lutunen on aika hauska sana ja kyllä mäkin ainaki yritän tulla samalla tavalla tossa vastaan ja asettua naisen asemaan. Vaikka en ite tota lutunen sanaa käytäkään, niin en mä pidä sitä naisen suusta mitenkään miehisyyttä vähentävänä, vaan just niin ku sanoitki niin naisen osoituksena siitä, että mies on naisesta:
"Lutuinen on oikein halattava ja pusuttettava mies. Sellaisesta ei malta pitää näppejään erossa vaan kun mies on niin lutunen, sellanen jota kohtaan tuntee paljon hellyyttä, se on niin lutunen että sitä on vaan pakko halataNaulan kantaan. Sitten se, että mies on maan kamaralla saavutettavissa tekee siitä erityisen lutuisen myös. Se on siis vain ja ainoastaan hyvä piirre eikä se tee kenestäkään vähemmän miehekästä :D
- Cranky_geek
alruna kirjoitti:
Naulan kantaan. Sitten se, että mies on maan kamaralla saavutettavissa tekee siitä erityisen lutuisen myös. Se on siis vain ja ainoastaan hyvä piirre eikä se tee kenestäkään vähemmän miehekästä :D
pakko vielä kysyä, että mitenkäs sä oot sitten mun kirjoituksista saanu tommosen lutuisan vaikutelman musta?
Cranky_geek kirjoitti:
pakko vielä kysyä, että mitenkäs sä oot sitten mun kirjoituksista saanu tommosen lutuisan vaikutelman musta?
jotain tiettyä herttaisuutta mikä paistaa läpi. Oot just sellanen, että sun kainaloon olis turvallista torkahtaa :)
- Cranky_geek
alruna kirjoitti:
jotain tiettyä herttaisuutta mikä paistaa läpi. Oot just sellanen, että sun kainaloon olis turvallista torkahtaa :)
no aika lutuset mielikuvat oot sit musta saanu, mut viisainta lopettaa tää hempeily ennen ku joku hermostuu. :D
Cranky_geek kirjoitti:
no aika lutuset mielikuvat oot sit musta saanu, mut viisainta lopettaa tää hempeily ennen ku joku hermostuu. :D
"Cranky ja allu yhteen soppii, huomenna viedään pussauskoppiin!"
Hohhoijaa, tajusin pointtis :D- Kukkonen.
Mulle tulee nallekarhusta mieleen pedobear.
Tarvin säääätöööööö.... - Cranky_geek
Kukkonen. kirjoitti:
Mulle tulee nallekarhusta mieleen pedobear.
Tarvin säääätöööööö....väärinkäsitysten vähentämiseksi mä tän ketjun alotinkin. :P
- Jazuli
alruna kirjoitti:
"Cranky ja allu yhteen soppii, huomenna viedään pussauskoppiin!"
Hohhoijaa, tajusin pointtis :D..melko kelpo ajatus tuonoi..=o)
...*sii ois kaksi herttasta*...
=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..melko kelpo ajatus tuonoi..=o)
...*sii ois kaksi herttasta*...
=o)mees ny siitä amorin apulainen. =)
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
mees ny siitä amorin apulainen. =)
..hmm hmm..;o)..pussaus..kop kop kopppiii....x')
.....*..taitaa olla iii hastuuu mmiii...sss ttaaa taaa iilimasssaa..*..=o)
...oikiassa tuo alruna oli siun suhtees..semmoi nallukkahaa sie oot..jotta sinne kainaloo varmaa mönkis mielellää..=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..hmm hmm..;o)..pussaus..kop kop kopppiii....x')
.....*..taitaa olla iii hastuuu mmiii...sss ttaaa taaa iilimasssaa..*..=o)
...oikiassa tuo alruna oli siun suhtees..semmoi nallukkahaa sie oot..jotta sinne kainaloo varmaa mönkis mielellää..=o)alruna herää huomen aamulla, niin se pistää sut pakettiin. Mä möngin sillä aikaa sieltä kopista karkuu. :D
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
alruna herää huomen aamulla, niin se pistää sut pakettiin. Mä möngin sillä aikaa sieltä kopista karkuu. :D
..alruna pistää sut pakettii ja kantaa kottii..=o)
..*mikä oisi sulle iha oikeinkii*..
iha kerjäät naisellista opetusta..x')) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
iha kerjäät naisellista opetusta..x'))mut myö tehääki alrunan kanssa sulle Anna Puut ja pyöritellää sut kahestaa mattoo. :P
http://www.youtube.com/watch?v=wmDtWSo9c3g - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
mut myö tehääki alrunan kanssa sulle Anna Puut ja pyöritellää sut kahestaa mattoo. :P
http://www.youtube.com/watch?v=wmDtWSo9c3g..alrunan kaa myö pistetää sut sinne mattoo..jotta humpsista vain..=o)
....sitte saat paluuna..=o)..enkelikuoroo..
http://www.youtube.com/watch?v=VY9uuNVVN5I
=o7 - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..alrunan kaa myö pistetää sut sinne mattoo..jotta humpsista vain..=o)
....sitte saat paluuna..=o)..enkelikuoroo..
http://www.youtube.com/watch?v=VY9uuNVVN5I
=o7..myö kannettasi siut sinne alrunan kotsaa..ja saisit jäähä sinne..=o)
=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..myö kannettasi siut sinne alrunan kotsaa..ja saisit jäähä sinne..=o)
=o)aamulla hämmästellä, että kylläpäs sitä on tullu tehtyä yön aikana kaikenlaista, vaikka ei oo ees ollu ite hereillä :P
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
aamulla hämmästellä, että kylläpäs sitä on tullu tehtyä yön aikana kaikenlaista, vaikka ei oo ees ollu ite hereillä :P
..ko muut suunnittelis sil välil ko itte nukkuu..=o)
..mut tuommosii sanoja ei naisten blancolle ilmesty jos ei niis oo yhtää perää..niiko tuoki nallekarhumainen kainalo mihikä oisi turvallista käyä köllöttää...jotta sii sie oot pia ihmeissäs...;o)
...jotta paankii amorinnuolet kassii ja rupiaan ampuilee kohen..=o)
=o7
...siit tulis pia ko mamma paapan sai tarina..x') - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..ko muut suunnittelis sil välil ko itte nukkuu..=o)
..mut tuommosii sanoja ei naisten blancolle ilmesty jos ei niis oo yhtää perää..niiko tuoki nallekarhumainen kainalo mihikä oisi turvallista käyä köllöttää...jotta sii sie oot pia ihmeissäs...;o)
...jotta paankii amorinnuolet kassii ja rupiaan ampuilee kohen..=o)
=o7
...siit tulis pia ko mamma paapan sai tarina..x')katotaa mitä mieltä hää on näist suunnitelmista. Meneekö aamukahvit väärään kurkkuun vai miten mahtaa käydä. Eiköhän tuo kuiteski ollu vaa semmosta muksaa juttua mitä tossa päivemmällä höpistii, et älä ny kuvittele liikoja. Mut pistä sä nuolet kassi, ni mä katon noi sun silavas valmiiks ja taputtelen ne sit paikoillee ku kuukahdat siinä. :P
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
katotaa mitä mieltä hää on näist suunnitelmista. Meneekö aamukahvit väärään kurkkuun vai miten mahtaa käydä. Eiköhän tuo kuiteski ollu vaa semmosta muksaa juttua mitä tossa päivemmällä höpistii, et älä ny kuvittele liikoja. Mut pistä sä nuolet kassi, ni mä katon noi sun silavas valmiiks ja taputtelen ne sit paikoillee ku kuukahdat siinä. :P
...piät mieliessäsi..jotta naiset on herkkiä haistamaa mihi kainaloo kantsii pesä tehhä..;o)
...alrunakii taitas olla tarkkanenäsii....jotta..nii..
=o)
....koha paan ampuillen niit nuolii..nii näen saanks osumii...=o)
..hmm..sie taiat nukahtaa enne minuu..nää mua ei nukuta ensinkää..
=oO - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...piät mieliessäsi..jotta naiset on herkkiä haistamaa mihi kainaloo kantsii pesä tehhä..;o)
...alrunakii taitas olla tarkkanenäsii....jotta..nii..
=o)
....koha paan ampuillen niit nuolii..nii näen saanks osumii...=o)
..hmm..sie taiat nukahtaa enne minuu..nää mua ei nukuta ensinkää..
=oOmut pitää pistää suklaapatukka taskuu, ni olis toi tuoksupuoliki sit varmasti kunnossa. :P
ps. Niin ja mä taidan laittaa kahvia tippumaan. Katotaan vaan kumpi kuukahtaa ensin ja kuka saa viimeisen sanan. - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
mut pitää pistää suklaapatukka taskuu, ni olis toi tuoksupuoliki sit varmasti kunnossa. :P
ps. Niin ja mä taidan laittaa kahvia tippumaan. Katotaan vaan kumpi kuukahtaa ensin ja kuka saa viimeisen sanan.kahveeta..anna mullekkii..=o)...
c(_).. mun kuppoi..=o)
sie kuukahat..*vinkkaa silimää ja sanoo suullasa mox*... - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
kahveeta..anna mullekkii..=o)...
c(_).. mun kuppoi..=o)
sie kuukahat..*vinkkaa silimää ja sanoo suullasa mox*...kait mä sen verran voin sua armahtaa. Sä näytät meinaan jo sen verran uupuneelta, ku oot ränksyn kanssa joutunu hillumaan, että otahan säki tosta kuppi kuumaa. *sujauttaa unilääkettä aamuyön ninjan kahviin*
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
kait mä sen verran voin sua armahtaa. Sä näytät meinaan jo sen verran uupuneelta, ku oot ränksyn kanssa joutunu hillumaan, että otahan säki tosta kuppi kuumaa. *sujauttaa unilääkettä aamuyön ninjan kahviin*
..enkä juo..=o)
...mul on termaris omat kahveet....=o7
..vaisoo uupuneelta nii sie näytät...mut mie vasta rupeen lämpenee..ko siulla jo oisi silimät lenkurallaa..x')
..=o)...mu oikiasti mään ottaa kahveeta.. - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..enkä juo..=o)
...mul on termaris omat kahveet....=o7
..vaisoo uupuneelta nii sie näytät...mut mie vasta rupeen lämpenee..ko siulla jo oisi silimät lenkurallaa..x')
..=o)...mu oikiasti mään ottaa kahveeta..iso moka tai niin ku Pauligilla sanottais tässä vaiheessa ni oikea juhlamoka ku menit kaataa hyvät kahvit maahan. :P
Mä juon ny kuiteski tän oman kupposeni ja haen lisää. - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
iso moka tai niin ku Pauligilla sanottais tässä vaiheessa ni oikea juhlamoka ku menit kaataa hyvät kahvit maahan. :P
Mä juon ny kuiteski tän oman kupposeni ja haen lisää...kahveeta..purin munkkiakii..=o)
...*paha moka*....tulis enempi silavaa sulle lahjotettavaks..=o)
..mut saat sie mennä nukkuukii..ko ei sun oo mikää pakko sit viimosta sanaa päästä sanoo..eiks nii..???..=oI - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..kahveeta..purin munkkiakii..=o)
...*paha moka*....tulis enempi silavaa sulle lahjotettavaks..=o)
..mut saat sie mennä nukkuukii..ko ei sun oo mikää pakko sit viimosta sanaa päästä sanoo..eiks nii..???..=oIjo niin varma voitostas, että pistit oikein munkiks ku kuvittelet et silavat päätys kuiteski mun kanniskeltavaks. Sinuna laittasin loput munkista takas pakettiin. Haistan meinaan väsymyksen merkkejä, ku tollee yrität mua taivutella nukkumaan et pääsisit iteki. En mä tästä mee kuule mihinkää, vaan oottelen kaikessa rauhassa silavineni ja tuun sit taputtelee ku nukahdat. ;o
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
jo niin varma voitostas, että pistit oikein munkiks ku kuvittelet et silavat päätys kuiteski mun kanniskeltavaks. Sinuna laittasin loput munkista takas pakettiin. Haistan meinaan väsymyksen merkkejä, ku tollee yrität mua taivutella nukkumaan et pääsisit iteki. En mä tästä mee kuule mihinkää, vaan oottelen kaikessa rauhassa silavineni ja tuun sit taputtelee ku nukahdat. ;o
...milläkä saan sut menee maate..hmm..=oI
..=o)..*pohtii nii jotta pääs narisee*..
....alan olla voimaton ylivallan ees...=o/
...*iha pia nostaa tassut ylös ja heittäytyy*..
=o7
..jeee..!!!...saan taputteluja..=o)...kivaa sitte meenki vauhilla maate.. - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...milläkä saan sut menee maate..hmm..=oI
..=o)..*pohtii nii jotta pääs narisee*..
....alan olla voimaton ylivallan ees...=o/
...*iha pia nostaa tassut ylös ja heittäytyy*..
=o7
..jeee..!!!...saan taputteluja..=o)...kivaa sitte meenki vauhilla maate..Mähän sanoin et parempi ku tunnustat vaa reilusti tappios. Hyvää yötä, aamulla on sit silavat paikoillaan. x)
*vilkuttaa*
http://tinyurl.com/nxghn3 - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
Mähän sanoin et parempi ku tunnustat vaa reilusti tappios. Hyvää yötä, aamulla on sit silavat paikoillaan. x)
*vilkuttaa*
http://tinyurl.com/nxghn3puijasin sua..=o)..ootan et meet...nii sitte paan maate..
..hyvää yötä hömppä nalluskainen..=o)..silavat ois aamul sun tyynys alla...
=o)
..jotta rattosaa mammimista..=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
puijasin sua..=o)..ootan et meet...nii sitte paan maate..
..hyvää yötä hömppä nalluskainen..=o)..silavat ois aamul sun tyynys alla...
=o)
..jotta rattosaa mammimista..=o)silmät ristissä siellä jo rukoilet, että eikö sitä ränkylää saa millää nukkumaan.
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
silmät ristissä siellä jo rukoilet, että eikö sitä ränkylää saa millää nukkumaan.
...oikiasti ränkylääää..pliiss..mä anelen mee maate...=o)
..*kattoo silimät suurina toivoo pullollaas*..
8o)
...muute mä paan oikiasti purasten..*naks naks*..koha kohille satut..
..*uhoilee*.. - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...oikiasti ränkylääää..pliiss..mä anelen mee maate...=o)
..*kattoo silimät suurina toivoo pullollaas*..
8o)
...muute mä paan oikiasti purasten..*naks naks*..koha kohille satut..
..*uhoilee*..käy jo sääliks sua, mut ei kuiteskaa niin paljoa ettenkö saattais tätä hommaa loppuu. Kyll se on nyt kuule parempi ku luovutat vaa, meet nukkuu ja jännäät mihin päi roppaa on silavat yön aikana tulleet. :D
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
käy jo sääliks sua, mut ei kuiteskaa niin paljoa ettenkö saattais tätä hommaa loppuu. Kyll se on nyt kuule parempi ku luovutat vaa, meet nukkuu ja jännäät mihin päi roppaa on silavat yön aikana tulleet. :D
....*kattelee alahuuli lurpas leualla*... =o{
...pliis ränkylä...eiks yhtäkää auttas jos mie räpsyttelen silmii..ja katton sua surkiana..=o/
...niiko armovoitto..ees..=o)..
..*nyökyttelee*..suostu...eiks nii..suostut ilimanmuuta..=oD
..*perr...mimmoi luu ko ei anna mul periks*..
huh.. - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
....*kattelee alahuuli lurpas leualla*... =o{
...pliis ränkylä...eiks yhtäkää auttas jos mie räpsyttelen silmii..ja katton sua surkiana..=o/
...niiko armovoitto..ees..=o)..
..*nyökyttelee*..suostu...eiks nii..suostut ilimanmuuta..=oD
..*perr...mimmoi luu ko ei anna mul periks*..
huh..ku otat jo oikein naiselliset konstit käyttöön. Mut eiks toi ny ollu jo vähän niin ku heiluttelis valkoista lippua, ku noin surkiana siellä oot? Mee sä vaa nukkumaa jos kerran noin kovasti väsyttää, mulla on ollu jo pitkää selvillä mitä mä teen sit. ;)
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
ku otat jo oikein naiselliset konstit käyttöön. Mut eiks toi ny ollu jo vähän niin ku heiluttelis valkoista lippua, ku noin surkiana siellä oot? Mee sä vaa nukkumaa jos kerran noin kovasti väsyttää, mulla on ollu jo pitkää selvillä mitä mä teen sit. ;)
...nytte saatkii sitte valvoo aamuu saakka...mie en meinaa periks antaa..=o)...nih..
......tarttee vain sanoo jotta iha sisukas mies..tekee vaikutuksen ko nuin kestävä kummiskii..=o)..
...*mu säälimää en sitte rupee..*..
=o)
...haje vain enempi kahveeta..iteppä tahoit nii täs sitte pönötettää..eipä oo yksinäistä sitte nii..=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...nytte saatkii sitte valvoo aamuu saakka...mie en meinaa periks antaa..=o)...nih..
......tarttee vain sanoo jotta iha sisukas mies..tekee vaikutuksen ko nuin kestävä kummiskii..=o)..
...*mu säälimää en sitte rupee..*..
=o)
...haje vain enempi kahveeta..iteppä tahoit nii täs sitte pönötettää..eipä oo yksinäistä sitte nii..=o)jaksaa vaikka aamuun asti märinöines kanssa. =)
Aika sitkee oot sit sieki, mut niin on ränksyki. Kahvit tuli kyll jo juotua, mutta mikäs tässä on rupatellessa. - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
jaksaa vaikka aamuun asti märinöines kanssa. =)
Aika sitkee oot sit sieki, mut niin on ränksyki. Kahvit tuli kyll jo juotua, mutta mikäs tässä on rupatellessa...kahveeta kupposellii..*yöks*..pahaa..=o(
..eikä ees kaunista..nii mitäpä sie aattelit sitte puuhastella päivällä...???..=o)
...meinaakko maata kaike päivää..kohaa nytte pia siihi nukahat..=o)..??
..nii mie märisen..mu vain ko koitan vetoo sun nallemaisuutees..=o)..
...*räps räps*.. - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..kahveeta kupposellii..*yöks*..pahaa..=o(
..eikä ees kaunista..nii mitäpä sie aattelit sitte puuhastella päivällä...???..=o)
...meinaakko maata kaike päivää..kohaa nytte pia siihi nukahat..=o)..??
..nii mie märisen..mu vain ko koitan vetoo sun nallemaisuutees..=o)..
...*räps räps*..sä oot menny nukkumaan ja mä oon käyny kyläilemässä siellä silavineni, ni aattelin kans vetästä eka pienet torkut. Sit vois varmaan käydä kevein askelin tuolla kaupungilla pyörimässä ja ostamassa ainaki vähän murkinaa. Nukahat vielä ite ku kattelet liian tiiviisti mun sinisii simmuja. *räps räps* ;)
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
sä oot menny nukkumaan ja mä oon käyny kyläilemässä siellä silavineni, ni aattelin kans vetästä eka pienet torkut. Sit vois varmaan käydä kevein askelin tuolla kaupungilla pyörimässä ja ostamassa ainaki vähän murkinaa. Nukahat vielä ite ku kattelet liian tiiviisti mun sinisii simmuja. *räps räps* ;)
..=o)...taianpa lähtee sinnepäi ruokaostoksille sitte kans..;o)
..*mu eka viilaan hampaat*..
..ois makiaa nallepaistia nakerrella..x')))
...*hieroo massuusa*..
=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..=o)...taianpa lähtee sinnepäi ruokaostoksille sitte kans..;o)
..*mu eka viilaan hampaat*..
..ois makiaa nallepaistia nakerrella..x')))
...*hieroo massuusa*..
=o)häijyks meinaat ruveta, ku tollee oot valmis nallea nakertelee. Mut kyll täällä tota lääniä sen verran riittää, etten oo tippaakaa huolissani. Hiero vaa kaikessa rauhassa masuas, aamulla on sit kunnon nallepaisti mitä hieroskella niin paljon ku lystää. x)
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
häijyks meinaat ruveta, ku tollee oot valmis nallea nakertelee. Mut kyll täällä tota lääniä sen verran riittää, etten oo tippaakaa huolissani. Hiero vaa kaikessa rauhassa masuas, aamulla on sit kunnon nallepaisti mitä hieroskella niin paljon ku lystää. x)
...mäkö vallan..itte iha oot yllykkeenä sii..!! =oO
....*äimänä*....
=o7
...hmm nallea namS...;o)
..*hankaa käsiisä yhtee*..hehee..ja räkättää...iha mahottomii nää meiän jubat.. - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...mäkö vallan..itte iha oot yllykkeenä sii..!! =oO
....*äimänä*....
=o7
...hmm nallea namS...;o)
..*hankaa käsiisä yhtee*..hehee..ja räkättää...iha mahottomii nää meiän jubat..sähän se tässä aloit nallepaistista haaveilemaan. Sulla on vaa niin mahoton toi mielikuvitus, et jututki menee ihan mahottomiks. Et sun ansiota tää niin ku olis et ränkyläki on tääl räkättäny jo monta kertaa illan aikana. xD
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
sähän se tässä aloit nallepaistista haaveilemaan. Sulla on vaa niin mahoton toi mielikuvitus, et jututki menee ihan mahottomiks. Et sun ansiota tää niin ku olis et ränkyläki on tääl räkättäny jo monta kertaa illan aikana. xD
...mitäs oot tommoi...x'D
...elä mua rupee osottelee...nii mul onkii iha hirvee mielikuvitus..saan varmaa päivällä semmoset kehut tääl saitilla ettei oisi kuule tosikaa..huh..iha kauhistuttaa mikä olis ees..ko vamppi jo oisin..niiko huomiohuorakii..hmm..sitte taisin olla tuonoi..kakku joka ois sisältä pelkkää paskaa..x'D...
..jotta vain taivas tietää mikä oon tään jälkee..????..=oO
..*varaudun pahimpaa*...
=o7
anyweis..kauhee kivaa kikatella yhes..sun kans ei tuu aika pitkäks..=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...mitäs oot tommoi...x'D
...elä mua rupee osottelee...nii mul onkii iha hirvee mielikuvitus..saan varmaa päivällä semmoset kehut tääl saitilla ettei oisi kuule tosikaa..huh..iha kauhistuttaa mikä olis ees..ko vamppi jo oisin..niiko huomiohuorakii..hmm..sitte taisin olla tuonoi..kakku joka ois sisältä pelkkää paskaa..x'D...
..jotta vain taivas tietää mikä oon tään jälkee..????..=oO
..*varaudun pahimpaa*...
=o7
anyweis..kauhee kivaa kikatella yhes..sun kans ei tuu aika pitkäks..=o)meinaat siltiki omista ansioistas huolimatta tän homman tyrkätä. No todisteet on näissä ketjuissa senki nallen nakertelija. =)
Joo mut mikäs tässä on ränkylänki naureskellessa, ku tommosta juttua tulee.
Mut eiköhän sitä joku nii tästäki riemastu, et mitäs sitä ollaa hommailtu tääl. Tuleepahan ainaki mun ketjuu koko ajan lisää viestejä, ainaski buddy on varmana ihan vihreenä kateudesta. :P - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
meinaat siltiki omista ansioistas huolimatta tän homman tyrkätä. No todisteet on näissä ketjuissa senki nallen nakertelija. =)
Joo mut mikäs tässä on ränkylänki naureskellessa, ku tommosta juttua tulee.
Mut eiköhän sitä joku nii tästäki riemastu, et mitäs sitä ollaa hommailtu tääl. Tuleepahan ainaki mun ketjuu koko ajan lisää viestejä, ainaski buddy on varmana ihan vihreenä kateudesta. :P..nii riemastuu...ois saletti..jotta lööpit ois kuumana..=o)
...mu nalle ois mureeta..=o)
..meinaakko jotta buddy ois innoissaa näist ko tekisit enkat viestiketjun venytykses..???..=o)
..melko taktikoitua etten menis sanomaa..=o)..
=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..nii riemastuu...ois saletti..jotta lööpit ois kuumana..=o)
...mu nalle ois mureeta..=o)
..meinaakko jotta buddy ois innoissaa näist ko tekisit enkat viestiketjun venytykses..???..=o)
..melko taktikoitua etten menis sanomaa..=o)..
=o)mutta lukee ne jotku siltiki ihan vaa omaks kiusaksee miten mureata nallea täällä on oikein ollu.
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
mutta lukee ne jotku siltiki ihan vaa omaks kiusaksee miten mureata nallea täällä on oikein ollu.
...ko ittesä piinaamii on huisin hauskaa..=o)..niiko oot itekki varmana huomannu...
.....*nallen tassut ja höpönassut*..
=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...ko ittesä piinaamii on huisin hauskaa..=o)..niiko oot itekki varmana huomannu...
.....*nallen tassut ja höpönassut*..
=o)ainaski hyvässä seurassa. Taitaa vaa aamutreeneissä käydä nallukalle tällee, ku ei oo ihan skarppina kuiteskaa.
http://www.youtube.com/watch?v=34Gukf-ODmk - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
ainaski hyvässä seurassa. Taitaa vaa aamutreeneissä käydä nallukalle tällee, ku ei oo ihan skarppina kuiteskaa.
http://www.youtube.com/watch?v=34Gukf-ODmk..mööh nalle parka...=oI..
...ekkö menis maate nii oisit prtiänä siun aamutreeneis..=o)
..mie huuatan bbb...korvat on pia halki...ko kuullokkeis rutisee...
http://www.youtube.com/watch?v=D15Def42kEk
..mu tälläi pysys hereillä..=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
..mööh nalle parka...=oI..
...ekkö menis maate nii oisit prtiänä siun aamutreeneis..=o)
..mie huuatan bbb...korvat on pia halki...ko kuullokkeis rutisee...
http://www.youtube.com/watch?v=D15Def42kEk
..mu tälläi pysys hereillä..=o)mitä teet mulle, ku et suostu antaa periks. Siellä pyörii nalle sit aamusella salilla ihan pallo hukassa, ku on vähän väsy. Mut oli kyll kivoja kuvia tossa sun videossa ja musaki svengas mukavasti näytön kajareista. Ei viitti tällee iltasella enää naapureita kiusata pistämällä vahvaria päälle.
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
mitä teet mulle, ku et suostu antaa periks. Siellä pyörii nalle sit aamusella salilla ihan pallo hukassa, ku on vähän väsy. Mut oli kyll kivoja kuvia tossa sun videossa ja musaki svengas mukavasti näytön kajareista. Ei viitti tällee iltasella enää naapureita kiusata pistämällä vahvaria päälle.
...emmie pakottasi sua olee hereillää.;o)..mee vain nalle maate..
...mie pupellan viel viiliikii...ja juon mehuu..=o)
sitte kuuntelen skin to skinii...ja ihmettelen mietkä sie meinaat jaksella siel aamutreeneissä..heh varmaa nukut viimestää dippiin..=o) - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...emmie pakottasi sua olee hereillää.;o)..mee vain nalle maate..
...mie pupellan viel viiliikii...ja juon mehuu..=o)
sitte kuuntelen skin to skinii...ja ihmettelen mietkä sie meinaat jaksella siel aamutreeneissä..heh varmaa nukut viimestää dippiin..=o)missään nimessä pakota valvoo. Kuuntele ny kuinka sieltä makkaristas kuuluu kiva kuorsauksen sorina ja mieti kuin pehmonen ja mukava siihen vieree olis käpertyä vetämää sikeitä. Eikä tarttis olla yhtää pahoillas et piti antaa lopulta periks ränksylle. :)
- Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
missään nimessä pakota valvoo. Kuuntele ny kuinka sieltä makkaristas kuuluu kiva kuorsauksen sorina ja mieti kuin pehmonen ja mukava siihen vieree olis käpertyä vetämää sikeitä. Eikä tarttis olla yhtää pahoillas et piti antaa lopulta periks ränksylle. :)
...melkosen hyvä suostuttelee siekii..=o)
...tehhää sitte nii jotta nytte mie annan periks...ko en taho jotta telot ihtesi siel treeneis...;o)
..nii sun tarttis päästä maate..muttako itte et oikee tajuile mennä nii mie alotan nii sitte siekii älyyt lähtee...siit..nuokkumast..=o)
...*ok halaan turkasesti sua..riks räts..ruts*...=o)
melkoi vastus mu hitsit mul oli hyvää seuraa =o))))))))
..*tattista*... - Cranky_geek
Jazuli kirjoitti:
...melkosen hyvä suostuttelee siekii..=o)
...tehhää sitte nii jotta nytte mie annan periks...ko en taho jotta telot ihtesi siel treeneis...;o)
..nii sun tarttis päästä maate..muttako itte et oikee tajuile mennä nii mie alotan nii sitte siekii älyyt lähtee...siit..nuokkumast..=o)
...*ok halaan turkasesti sua..riks räts..ruts*...=o)
melkoi vastus mu hitsit mul oli hyvää seuraa =o))))))))
..*tattista*...sovitaan näin. Saat sitten vaikka revanssin joskus. Mut varo vaa ettet nallea ihan lyttyyn rutista ku tollee halit. :P
Hyvää yötä *rutistaa takas ja kiittää hyvästä seurasta* - Jazuli
Cranky_geek kirjoitti:
sovitaan näin. Saat sitten vaikka revanssin joskus. Mut varo vaa ettet nallea ihan lyttyyn rutista ku tollee halit. :P
Hyvää yötä *rutistaa takas ja kiittää hyvästä seurasta*...nonii revanssii sitte vain..ilimanmuuta varon nii..=o)
...*muksaa oli rupatella*..
=o)
..mu iha muksaa oli kuule iskeytyy sänkyy levyksikii...x') - egfds
"Nallekarhusta tulee heti mieleen mies, joka on lämpöinen ja kiltti, siis oikea nallekarhu! :)"
Eivät oikeat karhut ole lämpöisiä ja kilttejä. egfds kirjoitti:
"Nallekarhusta tulee heti mieleen mies, joka on lämpöinen ja kiltti, siis oikea nallekarhu! :)"
Eivät oikeat karhut ole lämpöisiä ja kilttejä.sellainen oikein ihana ja pehmoinen nallekarhu jota itsekin varmaan olet taatusti pinnasängyssä halannut ole just semmonen.. ihana? :)
Viherpiipertäjä, pah. Mun nallekarhu onkin lämpöinen ja kilttiJazuli kirjoitti:
iha kerjäät naisellista opetusta..x'))ihan kipeitä x'D
- Cranky_geek
alruna kirjoitti:
ihan kipeitä x'D
toi alotti. xD
- olen aika IN.
Haluan olla IN, en OUT.
Hellitellä saa nimillä: siniverikkö, raatokka, hullukki!! - To4D
Nallekarhu = Pyöreähkö, munaton, pehmeä ja vähän pehmeäpäinen otus, jota voi kohdella miten sattuu ja joka siitä huolimatta hymyilee, mutta ei juuri muuta teekään. Monen naisen haave.
Söpö mies = Mies, joka ei ole miehekäs eikä komea, mutta josta nainen silti haluaa sanoa jotain positiivista tai vaihtoehtoisesti vähättelevää.
Söpö nainen = Naisen ulkonäössä jotain niin persoonallista tai kummallista, että häntä ei voi sanoa kauniiksi, mutta josta silti haluaa sanoa jotain positiivista.
Lutunen = Jollain tapaa vauvamainen
Ihana: Miehet ei käytä koko sanaa. Ihana mies naisen sanomana tarkoittaa todennäköisesti jotain teeskentelijää, joka ei ole vielä paljastanut karvojaan.
Muita hauskoja ja äärimmäisen epätäsmällisiä on mies isolla ämmällä ja nainen isolla ännällä.- naisesta
suloinen = ?
Liian suloinen pantavaksi? - To4D
naisesta kirjoitti:
suloinen = ?
Liian suloinen pantavaksi?"suloinen = ? Liian suloinen pantavaksi? "
Hehheh. Ehkä. Tai sitten korkeintaan hyvin hämärässä lähetyssaarnaajana;) Nainen on huora tai madonna ja suloinen on kuuluu ehdottomasti madonnajoukkoon. - Cranky_geek
To4D kirjoitti:
"suloinen = ? Liian suloinen pantavaksi? "
Hehheh. Ehkä. Tai sitten korkeintaan hyvin hämärässä lähetyssaarnaajana;) Nainen on huora tai madonna ja suloinen on kuuluu ehdottomasti madonnajoukkoon.söpöys ja suloisuus on tavallaan sellaista madonnamaisuutta. Kuitenkin sehän kuvaa ainoastaan sen hetkistä olemusta ja ilmettä jota jokainen nainen pystyy halutessaan muuttamaan. Toiset ehkä vähän helpommin kuin toiset, mutta kuitenkin. Vähän sellaista intohimoa ja palavuutta katseeseen ja se vieno hymy pois, niin söpö/suloinen nainen muuttuu kauniiksi ja vielä vähän enemmän niin seksikkääksi. Tässä tapauksessa tarkoitan siis sellaista seksikkyyttä joka välittyy naisesta vaikka hänestä ei näkisi kuin kasvot. Söpöys ei siis ole missään nimessä huono asia, se on vaan sellainen vähän, no sanoisinko pehmeämpi ja kiltimpi luukki naiselle.
- KoppavaHoro
Noista sun sanoistasi mulle tulee mieleen:
Nallekarhu: liitän sanaan mieheen, yhtään nallekarhumaista naista en ole tavannut. Sanalla on minulle negatiivinen sävy, tarkoittaa plösöä sohvaperunaa minulle.
Söpö: unisex-sana. Söpö voi olla lapsi, nainen, mies, koira, sika, talo, sisustus, pukeutuminen, jne...
Lutunen: ensimmäisenä tulee mieleen koiranpentu. Ihmiseen yhdistettynä hieman negatiivinen sana. Lutunen ihminen ei kiinnosta romanttisesti, mutta jotain positiivista pitää keksiä. Kun taas puhutaan vaikka siitä koiranpennusta, niin lutunen sopii hyvin, koska lutusiahan ne ovat! Vähän avuttomia, mutta niin ihania, pehmeitä, viattomia ja hyväntuoksuisia.
Ihana: No, mä näin tänään Etuovi lehdessä ihanan asunnon. Ja mulla on ihana poikaystävä. Ja osaan itsekin olla ihana. Mutta Immu on kaikista ihanin! :)- Cranky_geek
no mutta tässä se just nähdään, ettei nää sanat käänny kaikille samalla tavalla. Sullahan oli hyvinkin erilaisia mielikuvia kuin mulla ja monella muulla. Mä taas oon kuullu tosta söpöstä muutamilta naisilta aika tylytystä, ettei sillee saa naisesta sanoa, vaan että joku kissanpentu voi olla söpö. Nainen on aina kaunis tai jotain enemmän (mitä se enemmän nyt sitten ikinä tarkoittaakaan).
- ---------
Ennen siitä tuli mieleen vain ällöttävä karkki, nyt tulee mieleen Serpicon kuvaus ihastuneesta miehestä, joka muuttuu ihmisviinikumiksi.
Mulle tulee nallekarhusta mieleen bearit, tietyn tyyppiset homomiehet, söpöstä Ingallssin Lauran hattu, lutuisesta vanha ja virittynyt pehmolelu, ihana on ihan ok sana kuvailemaan mitä tahansa ihanaa.
Mä en käytä mitään vastaavankaltaisia hellittelynimiä. Saatan todeta että *Oletpa ihana*, sanoa rakkaaksi tai kullaksi, mut jos mä hanittelen tai mussuttelen, niin se on ihan varmasti sillon sijoitettu lauseeseen, jonka on tarkoitus olla loukkaava, vähättelevä tai muuten vaan keljuilua.
Mun mielestä lähestulkoon kaikki hellittelynimet on äklöjä, mua saa sanoa ihanaksi, rakkaaksi, kullaksi, upeaksi, seksikkääksi jne, mut en halua olla söpö, söötti, suloinen, höpönassu tms. - no,,
En jaksa seuraavassa analysoida mitenkään erityisesti.
Sanan "nallekarhu" käytöstä (ainakin, mikäli joku ihan viljelee sitä itsestään puhuessaan) tulee jotenkin lähinnä tekoimelä kuva. Sellaista sanaa itsestään käyttävä varmasti mielellään haluaa esittää ja nähdä itsensä "lämpimänä" persoonana tms. jotenkin korostaa "symppismäisiä" ulottuvuuksiaan, mutta antireaktio on välitön ainakin tapauksessa, jos "nallukka" on kaikkea muuta kuin humoristinen aidosti. Tyhmältä mieheltä on varmaan melkein vertauskuvallinen ja imagoon liittyvä itsemurha kutsua itseään viehättävälle naiselle "nallekarhuksi", koska siinä tapauksessa nainen todellakin visualisoi mielessään metsässä laukkaavan kontion...Tiedän tän kokemuksesta.
"Söpö", "lutunen" ja "ihanakin" ovat romanttisessa mielessä aika yksoikoisia termivalintoja. Muistan, kun aikoinaan tapailin miestä, joka kutsui kaikkea mahdollista positiivista "ihanaksi". Jossakin vaiheessa alkoi tehdä mieli potkaista sitä miestä aina, kun hän taas sanoi "sen"...Koskaan en kuitenkaan potkaissut.;D *anteeksi toi mauton*
Nyt juuri ei tule mieleen erityisiä sanoja, joiden merkityksiä haluaisin vertailla ystäviesi kanssa.- Cranky_geek
vähän erilaista mielikuvaa. Oon kanssa tosta nallekarjusta kuullu, että se olis semmonen vähän äidin helmoissa oleva avuton mies, joka ei paljoa fiiliksiä herättele. Mut se on kuitenkin erikoista, et miten näihin sanoihin ei olla saatu sillä tavalla semmosia selviä mielikuvia vakiinnutettua ihmisten mieliin, vaikka niitä käytetäänkin aika paljon. Tulee meinaan aika paljon turhia väärinymmärryksiä, kun ihmisillä on ihan erilaisia merkityksiä samoista sanoista.
- no,,
Cranky_geek kirjoitti:
vähän erilaista mielikuvaa. Oon kanssa tosta nallekarjusta kuullu, että se olis semmonen vähän äidin helmoissa oleva avuton mies, joka ei paljoa fiiliksiä herättele. Mut se on kuitenkin erikoista, et miten näihin sanoihin ei olla saatu sillä tavalla semmosia selviä mielikuvia vakiinnutettua ihmisten mieliin, vaikka niitä käytetäänkin aika paljon. Tulee meinaan aika paljon turhia väärinymmärryksiä, kun ihmisillä on ihan erilaisia merkityksiä samoista sanoista.
Voi kuule! Ihmiselämän suurin hienous on juuri siinä, että meillä kaikilla on yksilöllinen ja oma ymmärryksemme asioista!
- Cranky_geek
no,, kirjoitti:
Voi kuule! Ihmiselämän suurin hienous on juuri siinä, että meillä kaikilla on yksilöllinen ja oma ymmärryksemme asioista!
tietysti niinkin, mutta ettei nyt ainakaan tahtomattaan sitten mene loukanneeksi jotain vaan sen takia, että tarkoitti jollain sanalla jotain ihan muuta kuin mitä se merkkaa toiselle. Sitä vaan hain tolla takaa.
- övjlakj
Cranky_geek kirjoitti:
tietysti niinkin, mutta ettei nyt ainakaan tahtomattaan sitten mene loukanneeksi jotain vaan sen takia, että tarkoitti jollain sanalla jotain ihan muuta kuin mitä se merkkaa toiselle. Sitä vaan hain tolla takaa.
Kyllähän kommunikaation tarkoitus on välittää toiselle se asia, mitä tarkoittaa. Jos jokainen keksisi sanoille omat tarkoituksensa, kielellinen ilmaisu olisi täysin turhaa. Jos jokin kuvaavaksi tarkoitettu sana on mahdollista käsittää monella eri tavalla, on parempi käyttää useampia sanoja tai lauseita kuvaamaan sitä yhden sanan sijasta.
- no,,
Cranky_geek kirjoitti:
No noi sun aloitukses esimerkkisanat, eli "nallekarhu", "ihana" (ja mitä muita niitä nyt oli) on kyllä sellaisia, että minusta saa aikamoisen höhlä olla, jos joku niihin hirveän vahvaa tulkintaa sisällyttää. "Ihanana" esimerkiksi voidaan puhua melkein mistä vain ja toi "nallekarhukin" lienee sellainen sana, että niille jotka siihen ovat mieltyneet, se varmaan automaattisesti tarkoittaa jotakin aika positiivista. Tietysti sanoja voidaan käyttää väärinkin. Onhan sellainenkin varmaan vähän julmaa, että jos joku esimerkiksi vaikkapa umpirakastunutta puhuttelisi "lutusena" sanalla yhtään mitään tarkoittamatta, mutta siinä tapauksessa lienisivät kumppanusten keskinäiset kemiat ja ylipäätään sanoihin liitettämät merkityksetkin niin kaukana toisistaan, että voisivat kumpikin katsoa peiliin.
Kulttuuri itse kunkin oma yksilöllinen käsitys & ylipäätään sosiaalinen elinpiiri vaikuttanee aina aika vahvasti siihen, että miten ihminen sanat mieltää. Kommunikaatio on varmasti ihmisten välillä vaikeampaa ainakin silloin, jos sosiaalinen tapa ilmaista itseään eroaa ihmisten välillä hyvin voimakkaasti.
- up
up ;)
- ...
Helppo pukea ja riisua
- up
... kirjoitti:
Helppo pukea ja riisua
up :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272880- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331