voiko vuodessa laihtua n. 40kg?

smalltalking

Olen ajatellut laihduttaa vaikka aika epätoivoiselta se tuntuukin. Olen 21 vuotias tyttönen jonka mitat on 167/120 ja painoindeksi on 43 eli laihduttaminen olisi pakko jos meinaa elää vielä pitkään.

Olisiko aiheelista hommata lääkäriltä laihdutus lääkkeitä vai sitten yrittää itse luonnollisella tavalla tiputtaa painoa pois? Ja onko kenelläkään kokemusta lääkärin määräämistä tableteista että onko niistä hyötyä pidemmällä aikavälillä?

Onko mahdollista vuodessa laihtua 40kg? Eli 20 kg puoleen vuoteen? Onko mahdollista vai kuvittelenko aivan mahdottomia päässäni näin myöhällä? Olisi kuitenkin todella pakko saada painoa pois ja ajatuksia otetaan vastaan miten se olisi parasta tehdä.

27

7843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdollista..

      Reilusti ylipainoinen voi pystyä laihduttamaan 40 kg vuodessa, mutta mutta. Terveys menee ja kilot takaisin tulee..

      Miksi et muka voisi ottaa realistisempaa ja terveellisempää tavoitetta?

      • ... on noin 20 kg vuodessa koska tiedän että into lopahtaa samallalailla mitä on tullut tän laihduttamisen suhteen. Osaan pitää itseni kurissa mutta jotenkin se sitten vaan repsahtaa aina.

        Ja muutenkin ihmettelen miks paino ei putoa kun terveellisesti syön ja liikun päivittäin. Ihme homma.


    • mahdollista!!!

      Sun alkupaino on sellainen, että siihen suhteutettuna 40 kiloa vuodessa on ihan realistinen tavoite. Se on vajaa kilo per viikko eli ei edes liian vauhdikas tahti. Tosin melko rankka tavoite on. Suosittelen painonvartijoita, heidän ohjeillaan onnistut varmasti. PV:n tarkoitus on päästä pysyvään painonhallintaan, minulla se on ainakin toiminut.

      Itse aloitin laihdutusprojektini kaverin kanssa, molemmilla vei vuoden. Minulla lähti 27, kaverilla 43. Ja vuosi meni molemmilla aikaa. Kaveri on reilusti lyhyempi kuin minä, mutta painoa oli enemmän kuin minulla, joten hänellä lähti todella nopeasti ja hienosti.

      Ekat pari kuukautta meni todella hienosti, parissa kuukaudessa (8vk) lähti itsellä 10 kg, loput sitten hieman hitaammin. Tsemppiä vain ja projekti alkuun. Vuoden kuluttua voit sitten olla ylpeä itsestäsi!

    • n ä i n

      Minulla ainakin on ollut apua ruokahalua vähentävästä Reductilistä. Lähtöpaino oli sama kuin sulla. Reilu 20 kiloa on lähtenyt.

      Siitä olisi kiva kuulla kokeneilta, kuinka muille on käynyt, kun lääkitys loppuu.

      Lääkkeistä tietämättömät ja niitä vastustavat älköön vastatko tähän viestiin.

      Onnea sulle päätöksen tekoon ja toteutukseen. Olet nuori ja vireä aineenvaihdunta auttaa sinua varmasti tavoitteeseesi vuodessa!

      • ... kaikille tasapuolisesti ja on kiva kuulla vastaavia kokemuksia myös muilta. Pv:tä on tullut harkittua mutta se on aika kallista kuitenkin työttömälle/opiskelijalle että ei ole varaa käydä.

        Kaiken moisia laihdutuslääkkeitä tullut kokeiltua ja todennut että ne on vaan kusetusta. Se voi jossain tuntua mutta mussa ei. Trim geeliä en ole kokeillut mutta menee varmaan samaan sarjaan kusetuksen kanssa.

        saako reductilistaa ilman reseptiä apteekista vai pitääkö olla resepti? Ja mitä muita laihdutusjuttuja voi saada apteekista ilman lääkärin määräystä?

        Olisko täällä muita jotka yrittää laihduttaa näin isoista lukemista ja miten olette sitten tulleet sinuiksi oman kehonne kanssa kun on lähtenyt esim 10-20kg pois painosta?

        Luen ja arvostan kaikkea palautetta ja kannustetta mitä tänne laitatte. Kiitos etukäteen.


      • Lissuko
        smalltalking kirjoitti:

        ... kaikille tasapuolisesti ja on kiva kuulla vastaavia kokemuksia myös muilta. Pv:tä on tullut harkittua mutta se on aika kallista kuitenkin työttömälle/opiskelijalle että ei ole varaa käydä.

        Kaiken moisia laihdutuslääkkeitä tullut kokeiltua ja todennut että ne on vaan kusetusta. Se voi jossain tuntua mutta mussa ei. Trim geeliä en ole kokeillut mutta menee varmaan samaan sarjaan kusetuksen kanssa.

        saako reductilistaa ilman reseptiä apteekista vai pitääkö olla resepti? Ja mitä muita laihdutusjuttuja voi saada apteekista ilman lääkärin määräystä?

        Olisko täällä muita jotka yrittää laihduttaa näin isoista lukemista ja miten olette sitten tulleet sinuiksi oman kehonne kanssa kun on lähtenyt esim 10-20kg pois painosta?

        Luen ja arvostan kaikkea palautetta ja kannustetta mitä tänne laitatte. Kiitos etukäteen.

        Heips

        Olen suurinpiirtein samoissa mitoissa kanssasi. pituutta 162 ja painoa 117. Olen vihdoin päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni. Jos haet ihmistä jakamaan ajatuksia ja tukemaan tiukoissa tilanteissa ota yhteyttä [email protected]


      • Redutta en pärjäisi
        smalltalking kirjoitti:

        ... kaikille tasapuolisesti ja on kiva kuulla vastaavia kokemuksia myös muilta. Pv:tä on tullut harkittua mutta se on aika kallista kuitenkin työttömälle/opiskelijalle että ei ole varaa käydä.

        Kaiken moisia laihdutuslääkkeitä tullut kokeiltua ja todennut että ne on vaan kusetusta. Se voi jossain tuntua mutta mussa ei. Trim geeliä en ole kokeillut mutta menee varmaan samaan sarjaan kusetuksen kanssa.

        saako reductilistaa ilman reseptiä apteekista vai pitääkö olla resepti? Ja mitä muita laihdutusjuttuja voi saada apteekista ilman lääkärin määräystä?

        Olisko täällä muita jotka yrittää laihduttaa näin isoista lukemista ja miten olette sitten tulleet sinuiksi oman kehonne kanssa kun on lähtenyt esim 10-20kg pois painosta?

        Luen ja arvostan kaikkea palautetta ja kannustetta mitä tänne laitatte. Kiitos etukäteen.

        Reductil on reseptilääke, eikä sitä voi verrata luontaistuotteisiin tms. Reductil on ihan oikea tieteellisesti tutkittu lääke. Kokeilematta et voi tietää, tehoaako sinuun.

        Olen laihtunut yli 20 kg ja painoindeksi on vielä 36. Sinut en kropan kanssa ole. Yllätyn, miten pienet vaatteet kaupassa mahtuu tai miten paljon vanhoja pitää pienentää ja toisaalta näytän läskiltä aina vaan vaikka tuntuu kevyeltä.


    • fgd

      Olen 22 - v. Itse painoin 100 kg ja olin 174 pitkä. Runsaan vuoden aikana tiputin painoni 57 kiloon.
      Tosin painoa tuli laihdutuksen loputtua takaisin eli hidas laihdutus on parempi idea.
      Söin hyvin hyvin vähän. Aamuisin puuroa ja marjoja, lounaalla lautasmallin mukaan ja leivän ja maitoa, illalla vähän hedelmiä. Vaati aikamoista itsekuria olla sortumatta herkkuihin.
      Aluksi en liikkunut , sitten aloin lenkkeillä neljä kertaa viikossa. Lopulta juoksin lenkit.
      Oli aika unelma saada kiinteä kroppa mutta kovan työn takana. Pikkuhiljaa musta tuli himoliikkuja jota olen vieläkin.
      Harva uskoisi että laihduin 43 kiloa.:D varsinkaan mun poikakaveri.
      Mut kyllä siihen pystyy kun tekee asioita ja pitää itsekurin. Olen lukenut että tuo on elimistölle kovaksi tuommoinen noin nopea laihdutus. Ota järki käteen, itsellä ei silloin hirveästi ollut. : ) mut en jaksanut enää omaa kroppaani. Sain tuon tuloksena jonkinasteisen syömishäiriön kun aloin säännöstellä syömistä hirveästi.

      Suosittelen että aloitat ihan vaan muuttamalla ruokavaliota terveellisempään suuntaan, herkut pois. 4 kg kuukaudessa on aika moinen tahti. Ei kannata miettiä kilomääriä paljonko pitää tiputtaa. Ala vaan muuttaa ruokailutottumuksia ja aloita pelkällä kävelyllä. Ne lähti aika helposti sitten pois kun ei kokoajan vaakaa tuijottanut

      Tsemppiä!

      • ...tuon kokoinen pudotus mutta kaikki on ilmeisesti mahdollista.

        Täytyy vaan kysyä miten ihmeessä saan vielä ruokavaliota terveellisemmäksi kuin kaikki on rasvatonta ja muutenkin jo mahdollisimman kevyttä? Hedelmiä syön runsaasti ja ihan joka päivä liikun 3 kerrokseen ilman hissiä. Askelmia sille välille tulee 35 askelmaa. Muutenkin liikun kesällä enemmän pyörällä talvella se on aika tappo hommaa.

        Alku vuodessa sain painoa pudotettua 5 kg hitaasti mutta kaikki tuli seuraavalla viikolla takaisin. Sen jälkeen en ole kokeillut mitään kun masennuin pahasti. Eikä sitä intoa ole tullut. Miten sen saisi takaisin?


      • klubilainen
        smalltalking kirjoitti:

        ...tuon kokoinen pudotus mutta kaikki on ilmeisesti mahdollista.

        Täytyy vaan kysyä miten ihmeessä saan vielä ruokavaliota terveellisemmäksi kuin kaikki on rasvatonta ja muutenkin jo mahdollisimman kevyttä? Hedelmiä syön runsaasti ja ihan joka päivä liikun 3 kerrokseen ilman hissiä. Askelmia sille välille tulee 35 askelmaa. Muutenkin liikun kesällä enemmän pyörällä talvella se on aika tappo hommaa.

        Alku vuodessa sain painoa pudotettua 5 kg hitaasti mutta kaikki tuli seuraavalla viikolla takaisin. Sen jälkeen en ole kokeillut mitään kun masennuin pahasti. Eikä sitä intoa ole tullut. Miten sen saisi takaisin?

        Olen suunnilleen ikäisesi ja paino on huidellut lähempänä sataa. Pituutta kuitenkin vain 160 ja risat. Muutamia kertoja olen sen 20 kiloa saanut pois painonvartijoiden avulla. Olen siis vain pisteitä laskenut enkä ole koskaan kokouksissa käynyt. Netistä tilasin vihkoset. 80 euroa taisi maksaa. Tähän asti olen paikkareita liputtanut täysin mutta nyt löysin Kiloklubin. Se on ilmainen palvelu ja mielestäni helpompi kun paikkarit. Se myös kannustaa liikuntaan ja ruoan laatuun. Ainakin nuo kuidut ja kasvikset on tärkeitä niin siellä saa helposti seurattua niiden määrää. Nyt olen puolen viikkoa sinne kirjaillut ja painoa lähti muutamassa päivässä 1,6 kiloa joka toki on nesteitä suurimmaksi osaksi mutta on se ihana tunne kun turvotus hellittää. :)

        Suosittelen hitaampaa tahtia jotta tulos olisi pysyvä. Eihän ne kilot vuodessa ole tulleet niin miksi niiden vuodessa tarvitsisi pois lähteä. Mulla on tavoitteena noin 20 kiloa vuodessa. Eteenpäin menen 5 kilon etapeissa niin urakka ei tunnu liian suurelta. Terhi.fin keskustelupalstaa käytän ahkerasti kun sieltä saa niin ihanaa kannustusta aina kun edistyy ja vaikkei edistyisikään. :)

        Tsemppiä pudotukseen!


      • etetiuoi
        smalltalking kirjoitti:

        ...tuon kokoinen pudotus mutta kaikki on ilmeisesti mahdollista.

        Täytyy vaan kysyä miten ihmeessä saan vielä ruokavaliota terveellisemmäksi kuin kaikki on rasvatonta ja muutenkin jo mahdollisimman kevyttä? Hedelmiä syön runsaasti ja ihan joka päivä liikun 3 kerrokseen ilman hissiä. Askelmia sille välille tulee 35 askelmaa. Muutenkin liikun kesällä enemmän pyörällä talvella se on aika tappo hommaa.

        Alku vuodessa sain painoa pudotettua 5 kg hitaasti mutta kaikki tuli seuraavalla viikolla takaisin. Sen jälkeen en ole kokeillut mitään kun masennuin pahasti. Eikä sitä intoa ole tullut. Miten sen saisi takaisin?

        Ei kannata masentua. Riippuu sun painosta, jos sitä on enemmän, se lähtee yleensä nopeemmin.
        Muista että lihas painaa enemmän kuin läski. Ja kevyttuotteita paljon syömällä ei laihdu. Tärkeintä on paljonko saat kaloreita, on ne sitten kevyt vai normiruoka-aineksia ja liikunnan määrä.
        Itse innostin itseäni sillä että en jaksanut tuijottaa vaakaa kokoajan. Viikon parin välein kävin vaa´alla. Se on pirun turhauttavaa tuijotella vaakaa kokoajan. Ole itsellesi armollinen.
        Keskity enemmän siihen että saat vaikka hyvän kunnon ja ajattele kuinka paljon pirteyttä lisää syödä terveellisesti. tee muita asioita äläkä mieti painoasi. Se paino lähtee sit siinä sivussa.


    • Laihduttanut

      Olen itse laihduttanut 15 vuotta sitten tuon 40 kiloa! Älä usko, etteikö se onnistuisi. Älä usko sitäkään, että kilot tulevat aina takaisin!

      Itse täysnutrasin kolme kuukautta ja siinä jo lähti 20 kiloa. Jatkoin osanutrauksella. Minulla ei koko pudotusurakka kestänyt lähelläkään vuotta, olisiko mennyt jotain 7-9 kuukautta.

      Nutrauksen aikana opin, että ruoka-ajat ovat kaiken a ja o. Nälkää ei saa päästää tulemaan.

      Itse pudotin painon 90 kg => 50kg, olen lyhyempi kuin sinä.

      Pikkuhiljaa aloin harrastaa liikuntaa, aluksi pelkkä kävelykin oli hikistä tuskaa, mutta kunto koheni melko nopeasti.

      Silloin, kun kilot alkoivat karista, tuntui kuin olisin saanut elämäni takaisin. Kilojen karistessa lisäsin liikuntaa ja jumppasin paljon.

      Nälässä ei tarvinnut olla. Olo oli hyvä koko ajan. Nahkakaan ei jäänyt roikkumaan, koska iho on nuorella kimmoisampi.

      Tyttö hyvä, jos kärsit ylipainostasi tee päätös ja aloita heti!

      Painoni on pysynyt tuossa samassa ( - 2 kiloa), on höpöpuhetta, että paino tulisi AINA takaisin. Terveelliset ruokatottumukset ovat jääneet elämäntavaksi. Aina en erikseen jaksa harrastaa liikuntaa, mutta hyötyliikuntakin riittää. Työmatkat polkupyörällä tai kävellen jne.

      Muutenkin minusta tuli aktiivisempi ihminen. En enää makoile iltaisin sohvalla miettimässä, että mitä seuraavaksi söisin. Sosiaalinen elämäni on vilkasta. Ylipainoisena kärsin niin huonosta itsetunnostakin, että en halunnut olla ihmisten kanssa tekemisissä.

      Muistan ne lihavat ajat ja kuinka onneton olin, en koskaan halua sellaista elämää takaisin!

      Muut saavat painaa, mitä haluavat. Ei kuulu mulle. Itse halusin laihtua, koska kärsin lihavuudestani todella paljon.

    • tuliunikko

      On se mahdollista. Laihtuminen on turvallista vielä silloinkin, kun painoa putoaa kilo viikossa, joten ei -40kg vuodessa mikään täysi mahdottomuus ole! Alussa painoa lähtee helposti useita kiloja lyhyessä ajassa, mutta sen jälkeen vauhti tasaantuu ja välillä tulee takapakkejakin.

      Minulla oli myös aloittaessani painoindeksi 43, nyt se on 37. Vähähiilihydraattisen ruokavalion avulla oon reilussa kolmessa kuukaudessa pudottanut 15 kiloa ja saanut pois makeannälän ja mieliteot. Kovasti toivon, että saisin vielä toiset 15 kiloa pois talveen mennessä.... Tuntuu ihanalta olla kevyempi, mahtua vaatteisiin paremmin ja kaikkein hienointa on se, ettei ruoka enää pyöri mielessä ollenkaan! Minä hallitsen nykyisin syömisiäni, eikä syömiset minua, kuten ennen. Paljon tsemppiä Sinulle, minkä laihduttamiskeinon sitten valitsetkin! :)

      • jebbe999

        voi vitsi kun tästä on jo aikaa kun tähän on kirjoiteltu, mutta itse olen 17v ja parikyt kiloa pitäisi saada 18v synttäreille pudotettua, jotta normaaliin painoon pääsisi. Taidan painaa jo lähemmäs 90kg :( mikä on vienyt halua elämään. 55kg olisi tavoite, 165cm pitkä olen. Onko mahdollista saada tavoite täyttymään 31.10.2010 mennessä? Mitä mieltä olette? ja kertokaapa hyviä vinkkejä ;)
        Olisi mielenkiintoista kuulla miten aloittajan urakka on edistynyt? Kuinkahan paljon itse "himolaihduttamalla" voisin 1.6. mennessä laihtua?

        apuva. päätös pitää, normaali painoinen olen kun täytän 18. itseluottamus ja elämän halu takaisin , kiitos ;)


      • hyvin....
        jebbe999 kirjoitti:

        voi vitsi kun tästä on jo aikaa kun tähän on kirjoiteltu, mutta itse olen 17v ja parikyt kiloa pitäisi saada 18v synttäreille pudotettua, jotta normaaliin painoon pääsisi. Taidan painaa jo lähemmäs 90kg :( mikä on vienyt halua elämään. 55kg olisi tavoite, 165cm pitkä olen. Onko mahdollista saada tavoite täyttymään 31.10.2010 mennessä? Mitä mieltä olette? ja kertokaapa hyviä vinkkejä ;)
        Olisi mielenkiintoista kuulla miten aloittajan urakka on edistynyt? Kuinkahan paljon itse "himolaihduttamalla" voisin 1.6. mennessä laihtua?

        apuva. päätös pitää, normaali painoinen olen kun täytän 18. itseluottamus ja elämän halu takaisin , kiitos ;)

        Olet melkein saman pituinen kuin minä, olen tosin huomattavasti vanhempi.
        Sinulla menisi varmaan 20 kg/vuosi melko helposti.
        Olen itse laihduttanut suunnilleen 14 kg puolessa vuodessa aika helposti. Olen noudattanut vähähiilihydraattista ruokavaliota. En kovin orjallisesti, mutta pääpiirteittäin. En ole hirveästi stressannut itseäni asialla. En ole juuri liikkunut sen enempää, mitä ennenkään.

        Suosittelisin kuitenkin, että käyt lääkärin vastaanotolla tutkimuksissa. Ettei sinulla ole vaan jotain perussairautta. Ota huomioon, että et ole vielä aikuinen. Sinulla saattaa olla vielä pituuskasvuakin jäljellä.
        Onko runsaasta laihduttamisesta jotain haittoja? Koska en ole alan ammattilainen, suosittelen, että käännyt aluksi ammatti-ihmisen puoleen.
        Olet kyllä aivan oikealla asialla. Painon pudotuksella vältät monet sairaudet. Diabeteksen, nivelten kulumisen, sydän- ja verisuonisairaudet. Kun olet oivaltanut tilanteesi jo näin nuorena, olet hyvällä tiellä laihduttamisessa. Sinulla on varmasti motivaatiota asiaan.


      • yövuorossa
        jebbe999 kirjoitti:

        voi vitsi kun tästä on jo aikaa kun tähän on kirjoiteltu, mutta itse olen 17v ja parikyt kiloa pitäisi saada 18v synttäreille pudotettua, jotta normaaliin painoon pääsisi. Taidan painaa jo lähemmäs 90kg :( mikä on vienyt halua elämään. 55kg olisi tavoite, 165cm pitkä olen. Onko mahdollista saada tavoite täyttymään 31.10.2010 mennessä? Mitä mieltä olette? ja kertokaapa hyviä vinkkejä ;)
        Olisi mielenkiintoista kuulla miten aloittajan urakka on edistynyt? Kuinkahan paljon itse "himolaihduttamalla" voisin 1.6. mennessä laihtua?

        apuva. päätös pitää, normaali painoinen olen kun täytän 18. itseluottamus ja elämän halu takaisin , kiitos ;)

        Hei, kyllä sinä voit olla vielä paremman näköinen 18-vuotiaana, jos nyt jo ryhdyt hommiiin. Mutta pelkkä laihduttaminen sinänsä ei tee kenestäkään kaunokaista - ellei puhuta aliravituista 40 kiloisista 170 senttisistä valokuvamalleista - tai siitä voidaan olla montaa mieltä onko se kaunista:( Mutta jos haluat tehdä itsestäsi hehkuvan - aloita liikkuminen pienin askelin vaikka ensin 1/2 tuntia reipasta kävelyä joka päivä 2 viikkoa, mene uimahalliin kokeilemaan pystytkö uimaan 100 metriä, jos liikut joka päivä huomaat hyvin pian miten kuntosi kohoneen, ruokahalusi laskee ja tunnet olosi paremmaksi. Ja jos vielä syöt hitusen vähemmän kuin ennen niin laihdut varmasti. Ja ennen kaikkea kiinteydyt ja näytät ehdottomasti paremmalta (myös kuvissa) kuin ennen.
        Syömisestä varmasti tiedät missä ruuassa on paljon rasvaa ja turhia hiilihydraatteja, ja jos et tiedä niin opiskele, jätä sellaiset ruuat väliin tai ainakin ota niitä lautasella vain pari suupalaa. Käytä sitä vanhaa lautasmalllia mikä meille kaikille on tuttu 1/2 kasviksia 1/3 perunaa/riisiä/pastaa tms. 1/3 kalaa/lihaa/tofua tms. Salli toki itsellesi herkkuhetket!!! Mutta popsi ilomielin porkkanoita, kurkkua, salaattia kasviksia - nauti pupunruokaa kun tuntuu että on nälkä, huomaat nopeasti miten ruokailutottumuksesi muuttuvat. On vanha sanonta että kolmessa viikossa tulee tapa - ja niin ne makunystyrätkin tottuvat uusiin nautintoihin.
        Ja kun lähdet mittaamaan lahduttamista - niin itse suosittelen ennemmin mittanauhaa tahi vanhoja farkkuja kuin vaakaa. Varsinkin meidän naisten paino vaihtelee jo luonnollisesti kuukautiskierron myötä niin paljon viikoittain että 300 g nousut tai laskut/viikko ovat aika kehno mittari. Mutta jos vaalle haluaa hypätä kerran kuussa niin silloin on tiedossa hyviä uutisia.
        Jos kaipaat tukea laihduttamiseen niin oat yhteyttä ennemmin terveydenhoitajaan kuin laihdutusspesiaaleihin.
        Tulipas tästä pitkä pölinät -


    • ksjhs

      itse sain tiputeetua puolessa vuodessa 40kg syömällä kerran päivässä(tiedän että on epäterveellistä mutta mulle se ainakin sopi) ja liikkumalla paljon. Erillaisia laihdutus pillereitä ym. en siis käyttänyt lainkaan, laihdutus vaatii vain paljon itsekuria eli ei retkahdeta syöpöttelemään;)

    • Misu67

      Kyllä se onnistuu vuodessakin..tosin mitä hitaammin sen parempi.itse laihdutin reilussa puolessa vuodees ayli 30 kg 2003 vuonna. Mutta ensin Nutrilifella muutaman kuukauden lääkärin valvonnassa ja sen jälkeen vielä Herbalifella jatkoin. Mutta nämä kilot tulivat aika äkkiä takaisin joten olen sitä mieltä, että terveelllisempi vaihtoehto varmasti löytyy ja paino tippuu samallalailla..olen 167/ 107kg joten on kanssa hirveä ylipaino...nyt päätin taas kerran aloittaa laihdutuksen, koska itseinho on suuri. jätin kokonaan leivän ja makeat pullat ja kakut...katsotaan nyt miten tämä alkaa sujua.... Ruvetaanko toisiamme tukemaan tässä kaameassa kamppailussa kiloja vastaan =)

    • Se kallistapa

      Voiko laihtua 40 kiloa vuodessa?

      Kyllä voi! Tee sitova Xtravaganza-sopimus ja sen jälkeen parikymppisellä opiskelijatytöllä ei ole enää varaa syödä yhtään mitään!

    • Painava

      Moikka olen nuori tyttönen espoosta ja kokemuksella chili auttaa painon pudotuksessa se saa nesteet liikkeelle ja auttaa samalla kiihdyttämään aineenvaihduntaa. kannattaa kokeilla saattaa tuntua kipeeltä alussa mutta siihen tulisuuteen tottuu kyllä kun vain jaksaa yrittää ja totutella. Munua se on auttanut ja nyt lisään chiliä salaattiin keittoihin jauheliha kastikkeeseen ja melkein kaikkeen :D kannattaa oikeesti kokeilla ja onnea kaikille painon pudottajajille

    • Ei sust oo siihen

      Voi..ja ihan terveellisesti. .. Mut ilman kipuja se ei tule!

      Itse tiputin 22 kg 4 kuukaudes tosin olen mies ja siks puolet kovempi ku nainen joten se ei ollut mikään ihme...pyörää ja lihaa..lihaa ja pyörää 12 km päiväs 7 päivää viikos.

      Tosin tästä hermostunut naispuolinen ystäväni tipautti juurikin tuon
      rontti 40 kg...Jaa millä?? Kait se veti punttia ja söi...pelkkää rehua.
      ..elämän tavat se muutti siin samalla..eikä jäänyt löysää...mut se oli kerrasta poikki ku se alotti eikä lipsunu kertaakaan..EI..ei kertaakaan...Häl meni 10 kk tuohon..ja on sen blogigi jossain netis ..sitä ihmiset siel on ihmetellyt..joku
      ihme bodybuilding vega systeemi...

    • anttipantti12

      Itsellä lähti kans 40kg puolessa vuodessa, jätin kaikki viljat, tärkkelykset ja maitotuotteet pois. Ja pelkästään eläinrasvoja ja lihaa sekä hyviä hiilareita eli vihanneksia. Kevyesti kuntosalia ja pyöräilyä millä kulutusta lisättiin.

      Omasta mielestä tuommoiset pussidietit on ihan huuhaata, läskit tulee takaisin jos et itse tunnista omia syömis tapojasi ja muuta niitä.

    • minun neuvo

      Suosittelen jättämään perunat ja kaikki jauhotuetteet pois. Muuta ei tarvikkaa. kyllä laihtuu. Paras olisi ostaa tai lainata Antti Heikkilän Ravinto ja Terveys.

    • Anonyymi

      Minä olen 81kg nuori ja aijon laihduttaa ja liikkua! Ja jos olisinkin vuoden jälkeen n.50kg niin olisin tyytyväinen. Kun koira hommataan niin aijon ainakin käyttää lenkillä ja pitää huolta ruokavaliosta!

      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä näitä koiranulkoiluttajia jotka sanoo sitä liikunnaksi.Paljon näkee ihmisiä jotka seisoo koiran vieressä ulkona.Ei se seisominen paljoo kuluta.Suosittelen kunnon kävelylenkkejä eikä seisoskelua koiran vieressä.


      • Anonyymi

        Aloittaja ei koskaan palannut kertomaan, onnistuiko pudottamaan sen 40kg vuodessa.

        Oletettavaa on että hän on edelleen ylipainoinen, paino ehkä hieman noussutkin, nyt vielä 12 vuotta myöhemmin.

        Tarkoitan sanoa sitä, että ihan sama vaikka lähtisi 5kg vuodessa, kunhan suunta on oikea. Liian suuret tavoitteet vaan masentaa ihmistä kun niihin ei pysty.


      • Anonyymi

        Ystäväiseni, sinun ei tarvitse odottaa koiran hankintaa ulkoillaksesi.

        Lähde nyt heti, tänään jo , lenkille. Vaihda ruokalautasesi voileipälautaseen, älä täytä sitä kukkoroilleen, jätä välipalat pois (ellei ne ole hedelmiä tai kasviksia ja niitäkin maltillisesti).
        Tietenkään et tarvitse mitään valkeasta jauhosta valmistettua tai sokeripitoisia aioita suuhusi - saat tarpeeksi sokeria hedelmistä.

        Iltasyominen oa täysin tarpeetonta. Salli suolistollesi tilaisuus tyhjentyä ja levätä.

        Laihdut aivan varmasti, halusit tai et.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe