1550 €/kk --> 3 300 €/kk

6 vuodessa...

1550 -> 2000 -> 2186 -> 2300 -> 2355 -> 2500 -> 2550 -> 2750 -> 2820 -> 2940 -> 3300 €/kk

Kuudessa vuodessa, samassa firmassa!

Suurin osa on omasta pyynnöstä ja loput yleiskorotuksia.

13

1720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahdessa vuodessa

      Itse olen saanut samassa firmassa tonnin palkankorotuksen kahdessa vuodessa. Toivottavasti sama suunta jatkuu. Seuraava korotus on odotettavissa syksyllä.

      • mutta menköön

        Se alapäässäsi oleva kusinen suolenpätkä EI ole maailman harvinaisin aarre,
        pilluja on planeetallamme miljardeja. Sillähän tuo on tienattu!


    • 5 vuotta

      2200 -> 2800 -> 3000 -> 3500 -> 4500

      sisältää yhden firman vaihdon ja yleiskorotukset viiden vuoden ajalta....

    • 3 vuotta

      1450 -X-> 1750 -> 2000 -> 2150 -X-> 2700 -> 2800 -> 3250

      Yleiskorotuksia en ole merkinnyt. 2 vaihtoa (-X->)

    • tavan duunari

      2004/9: 2300 (eka duuni)
      2005/12: 2600
      2006/12: 3600
      2007/12: 4100
      2008/12: 4500
      2009/6: 4600

      Karkeasti tuplattu kk-peruspalkka, joskin inflaatio on rehellisyyden nimissä tuona aikana myös laukannut. Vielä sais nousta reippaasti, ikääkin kohta 30.

    • Liikaa.

      Sinut on ohjattava asiakkaaksi työvoiman palvelukeskukseen, jossa on tarjolla myös päihde- ja mielenterveyspalveluja.

      • hei haloo!!!

        tuohan on duunariliksa ja varmasti ansaittu raskaassa työssä!


    • ................

      Itsellä 550 nousua kahdessa vuodessa. Valmistumisen jälkeen siis. Olen ollut ihan tyytyväinen, varsinkin kun todellinen liksa on tällä hetkellä n. 4500 €/kk (säännöllisiä ylitöitä, tehtäväkohtaisia lisiä).

    • -90 luvun alusta

      Intin jälkeen
      4500markkaa/kk
      5300 mrk
      firman vaihto 2001
      8710mrk(1464€)
      sitten tes ja muita korotuksia 2004 2207€/kk
      2005 firman vaihto sain tarpeekseni ja palkka tippui kunhan vaan pääsin pois.
      1985€/kk

      nyt vajaa 2500€/kk. lisät
      Työaika muut jutut hyvin elikkä se tärkeämpää kuin pelkkä peruspalkka.

    • gertertert

      Palkkakehitys euroaikana, en viitsi edes mennä taaemmas vaikka markka-aikaan olinkin jo töissä vuosia:

      2000-2006: noin keskimäärin 1000-1200€ brutto kuukaudessa osa-aikaisesta työstä. Olin laiska hakemaan muita duuneja ja tuo oli niin löysää(keskim 3pv/vk töitä) - ja kun toimeen tuli jotenkin niin vuosia vierähti..
      2007: n. 1850€/kk
      2008: n. 2100e/kk
      2009: n. 2550€/kk

      (2010: ihan lonkalta oletus noin 2700€/kk)

      Tuohon mahtuu useita korotuksia väliin, mutta laitoin vain keskiarvon ko. vuoden tulotasolle.

    • minä121212

      Siis miltä aloilta tälläisiä palkkoja saa? asun Etelä-Pohjanmaalla ja kellään ei ole tälläisiä palkkoja tuttavapiirissä inssistä maisteriin , parhaiten palkattu ala on sairaanhoitajat joiden palkka menee reilusti yli2000€. Niinkauan kuin työnantaja saa maksaa palkkaa sen mukaan mikä on edullisinta niin palkat ei tällä alueella koskaan tule nousemaan, markka aikana aloitin 8000 markalla ja nyt palkka on jos markoista voi puhua 9639 ei hirveesti ole 10 vuodessa noussut.

      Eikä täälä ole halvempaa mikään omakotitalo maksaa keskimäärin 250000 mutta myynnissä on tosi paljon yli 300000 asuntoja ja ravintoloissa maksamme saman minkä stadissa , ei ihme että köyhintä porukkaa suomessa asuu täälä.

      • 56565

        Suurempituloiset tykkäävät pitää ääntä itsestään. Siksi suomi24:ssakin ne jotka palkkakyselyihin yleisemmin vastaavat, ovat kehujia joille raha on tärkeää statuksen luomisessa. No en mene tarkemmin tähän sosiaaliseen ilmiöön mutta näin se menee.

        Suomalaisten keskiansio on n. 2000€ brutto. Sisältää työttömät, eläkeläiset ja kaikki työntekijät sekä pääomatuloja saavat(siis ketkä jotain osakkeita yms omistavat).

        Itse asun Espoossa, Suomen rikkaimmassa kunnassa(tulorakenteen mukaan) ja täälläkin keskiansio on noin 28.000€/vuosi yli 18-vuotiailta. Helsingissä se on noin 25000€/vuosi.
        Siihän keskiarvoon siis sisältyy myös työttömät ja eläkeläiset, joten ainakin pk-seudulla 1600€ on pienituloinen työntekijäksi.

        Ero pk-seudulla köyhimpiin alueisiin Suomessa on suuri. Monessa kunnassa keskitulo yli 18-vuotiaille(kaikki ryhmät) on noin 10000€/vuosi.

        MUTTA: tuloerot ovat myös suurimmat Suomessa nimenomaan Espoossa ja Helsingissä eli hyvätuloiset nostavat paljon keskiarvoa. Espoossa asuu ihan selvästi ja näkyvästi paljon alempaa keskiluokkaa ja ns. köyhiäkin.

        Suomessa ei omasta mielestäni ole köyhyyttä sanan oikeassa merkityksessä. Täällä jokainen saa katon päänsä päälle ja rahaa ruokaan ja ruokaa voi hakea avustuksena. Köyhä globaalissa mittakaavassa on ihminen joka näkee nälkää, ei ole kattoa päällä tai elää jonkin muun perusasian puutteessa, esim. veden.
        Sellaisia ihmisiä Suomessa ei ole ellei lasketa mukaan mielenterveyshäiriöisiä jotka eivät kykene suoriutumaan(esim. avohoitopotilaita) ja alkoholistit jotka dokaavat ruokarahansa ja ehkä katonkin päänsä päältä.


      • salkåpöä
        56565 kirjoitti:

        Suurempituloiset tykkäävät pitää ääntä itsestään. Siksi suomi24:ssakin ne jotka palkkakyselyihin yleisemmin vastaavat, ovat kehujia joille raha on tärkeää statuksen luomisessa. No en mene tarkemmin tähän sosiaaliseen ilmiöön mutta näin se menee.

        Suomalaisten keskiansio on n. 2000€ brutto. Sisältää työttömät, eläkeläiset ja kaikki työntekijät sekä pääomatuloja saavat(siis ketkä jotain osakkeita yms omistavat).

        Itse asun Espoossa, Suomen rikkaimmassa kunnassa(tulorakenteen mukaan) ja täälläkin keskiansio on noin 28.000€/vuosi yli 18-vuotiailta. Helsingissä se on noin 25000€/vuosi.
        Siihän keskiarvoon siis sisältyy myös työttömät ja eläkeläiset, joten ainakin pk-seudulla 1600€ on pienituloinen työntekijäksi.

        Ero pk-seudulla köyhimpiin alueisiin Suomessa on suuri. Monessa kunnassa keskitulo yli 18-vuotiaille(kaikki ryhmät) on noin 10000€/vuosi.

        MUTTA: tuloerot ovat myös suurimmat Suomessa nimenomaan Espoossa ja Helsingissä eli hyvätuloiset nostavat paljon keskiarvoa. Espoossa asuu ihan selvästi ja näkyvästi paljon alempaa keskiluokkaa ja ns. köyhiäkin.

        Suomessa ei omasta mielestäni ole köyhyyttä sanan oikeassa merkityksessä. Täällä jokainen saa katon päänsä päälle ja rahaa ruokaan ja ruokaa voi hakea avustuksena. Köyhä globaalissa mittakaavassa on ihminen joka näkee nälkää, ei ole kattoa päällä tai elää jonkin muun perusasian puutteessa, esim. veden.
        Sellaisia ihmisiä Suomessa ei ole ellei lasketa mukaan mielenterveyshäiriöisiä jotka eivät kykene suoriutumaan(esim. avohoitopotilaita) ja alkoholistit jotka dokaavat ruokarahansa ja ehkä katonkin päänsä päältä.

        Eikös se keskiansio ollut 2940?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe