Oma Biisi

TJ

Moro!
Mihin voisi Laittaa oman räppibiisin jos mä oon laulanu sen jo ??

10

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfdsfsdf

Kaiverra sanotukset kiveen, jonka jälkeen hierot kiven pintaan reilusti vaseliinia. Sitten otat housusi pois (ei luulisi olevan vaikeaa, sillä hoppareillahan housut ovat tunnetusti jo puoliksi pudonneet) ja venyttelet peräaukkoasi. Sitten otat sen kiven kätteesi ja työnnät sen perseeseesi. Tämän jälkeen odotat että sinulle tulee oikein iso paskahätä. Paskot sen kiven pönttöön ja vedät 4 kertaa. Tämä on oikeaoppinen tapa kohdella kaikkia räppibiisejä.

TL;DR:

Kukaan ei halua kuunnella räppiä

• TJ

järkevät kuuntelee räppii

• jgfsjfjgj
        TJ kirjoitti:

järkevät kuuntelee räppii

Alkaa vituttaa, ku kaikki hevarit tulee tänne aukoo päätää jostai musamaust -.-

• ddddddddddddddgtgurföuiu
        jgfsjfjgj kirjoitti:

Alkaa vituttaa, ku kaikki hevarit tulee tänne aukoo päätää jostai musamaust -.-

Sanoko joku että oisin hevari?

Hevi on kyllä parempaa kun räppi, mutta en kuuntele sitä. Hevi vaan taitaa olla ainoa musiikkityyli jonka hoppari-homot räpin lisäks tietää...

• kdghfig
        ddddddddddddddgtgurföuiu kirjoitti:

Sanoko joku että oisin hevari?

Hevi on kyllä parempaa kun räppi, mutta en kuuntele sitä. Hevi vaan taitaa olla ainoa musiikkityyli jonka hoppari-homot räpin lisäks tietää...

Iskelmä, Reggae, Jazz, Blues, Techno, Kantri, Punk, Rock jne. Ja yleens se vaa menee sillee, et hevarit tulee tänne aukoo päätää.

• peacemans

mikseri.net sinne teet tunnuksen ja laitat sinne ja sinne voi myös laittaa niin monta OMAA biisiä kuin haluaa toinen on myspace ja pitäkää saatanan hevarit ne turvat kiinni se on jokasen oma asia mitä kuuntelee teil on joku vitun vamma päässä et pitää aina tulla tänne dissaa siitä miten pukeutuu ja mitä musaa kuuntelee kyl mä käytän mieelluummin rentoja vaatteita ku jotain säälittävii stripparin housui ei tarvii tullaa joka paikkaa itkee!

• LOSAHTI NUPISSA

EI SAATANA KUKA VITUN HINTTI KEKSI RÄPIN!!! SIIS HYI HELVETTI HEVAREILLAKO VAMMA????? MUT ENTÄS TE RÄPPÄRIT KYLL TEILLÄKIN JOKU VAMMA ON KUN KERRAN KÄYTÄTTE TUPLASTI TEIDÄ OMAA KOKOANNE SUUREMPIA VAATTEITA JA HYI HELVETTI KUINKA RUMIA NE RÄPPÄRIN KAMAT ON. NNYT KUN MINULLA OLISI PUMPPUHAULIKKO,PALJON AMMUKSIA JA RÄPPÄREITÄ MITÄ AMPUA!! VOIHAN SIIS VITTUJEN VITTU. TE RÄPPÄRIT OLETTE NIIN COOLEI OLEVINAAN SAATANA SOIKOON VITTU

• YstävällinenNeuvo
        LOSAHTI NUPISSA kirjoitti:

EI SAATANA KUKA VITUN HINTTI KEKSI RÄPIN!!! SIIS HYI HELVETTI HEVAREILLAKO VAMMA????? MUT ENTÄS TE RÄPPÄRIT KYLL TEILLÄKIN JOKU VAMMA ON KUN KERRAN KÄYTÄTTE TUPLASTI TEIDÄ OMAA KOKOANNE SUUREMPIA VAATTEITA JA HYI HELVETTI KUINKA RUMIA NE RÄPPÄRIN KAMAT ON. NNYT KUN MINULLA OLISI PUMPPUHAULIKKO,PALJON AMMUKSIA JA RÄPPÄREITÄ MITÄ AMPUA!! VOIHAN SIIS VITTUJEN VITTU. TE RÄPPÄRIT OLETTE NIIN COOLEI OLEVINAAN SAATANA SOIKOON VITTU

Tuo on juurikin laiton uhkaus rikosnimikkeeltään. IP-osoitteesi saadaan selville ja sinut vastuuseen laittomasta uhkauksesta. Jokainen voi jatkossakin käyttää vähän päätään ja miettiä mitä kirjoittelee. Ja sehän ei ole iästä kiinni, jos on taitoa kirjoitella tänne niin on varmasti järkeäkin sen verran, että osaa kontrolloida sormiaan.

• olen kyl pahoillnnn
        YstävällinenNeuvo kirjoitti:

Tuo on juurikin laiton uhkaus rikosnimikkeeltään. IP-osoitteesi saadaan selville ja sinut vastuuseen laittomasta uhkauksesta. Jokainen voi jatkossakin käyttää vähän päätään ja miettiä mitä kirjoittelee. Ja sehän ei ole iästä kiinni, jos on taitoa kirjoitella tänne niin on varmasti järkeäkin sen verran, että osaa kontrolloida sormiaan.

ani mitä kirjoitin. mut kai sen ymmärtää 15 v penikalta. ja olin jo ennestäänkin melko ärtynyt tänään

• theefin

www.myspace.com -->Tonne!
      www.myspace.com/theefin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe