monta isoveljeä sinulla on???

mulla on yksi

35

319

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

      ...ko oisi ees yks veli ylipääsäkkii..iso taikka pieni..koha oisi veli..=o)

      ..must ois aina ollu nii ihanaa ko mul ois ollu veli..emmie siskosta niikää vaiks sekii ois iha jees näi aikusena...enkä mie oikee tiiä ees miksi sen pitäs olla veli..mul sille vain tuntus et tarttisin veljen..=o)


      ...ois nii muksaa käyä veljen tykönä..ja huolehtii siskomaisesti..=o)

      • kaksoisveljen, ketä olis voinut piestä.


      • Jazuli
        monte24 kirjoitti:

        kaksoisveljen, ketä olis voinut piestä.

        ..mä taas kaipailisin veljee jonka peräs ois kivaa tassuttaa ja hössöttää..taikka sitte kääntyy sen puolee ko ittel ei raksuta..ja oisi ollu kivaa penskana painiikki jonku roikaleen kans..ja tehhä niit majoja oman veikan kans puihi ennemmi ko niien poikien kaa jokka oli ikää ko veljiä mulle..=o)

        ....niiko mul tahtoo vielkii jokku miehet olla vähä ko veljiä..taikka suhtaudun niihi sillain niiko ne ois mun veljiä...tosin vieras olis kummikii vieras..ettei sii oo semmosta veri ois vettä sakiampaa ilmiöö..=o)

        ...mu oisi välist ollu kivaa olla painimatsiikii ko ois ollu veli...taikka kinastella niiko vain sisko ja sen veli saattas kinastella..=o)

        ..ainuana muksuna on jotekii kauhian mälsää..=o(


      • Jazuli

        ..jotta täs kohi tunnen iha vähäse kateutta..=o/..

        ..nii hullunkurii asiako onkii..mu nii ois..

        =oI


      • Jazuli

        ..et must tuli vähäse vallaton kakara ko multa puuttu tykkäänää sisarukset..joideka kans ois voinnu kamppailla..taikka hakee rajojaa..=o)

        ....ikää ko semmosta iso ankan poika ja pikku ankan poika kattoo mallii toisistaa..ja must tuntuu sillekkii et jäin kaipaamaa sit emotionaalista sidettäkii sisaruksee...mikä mul on sitte kummiskii olemas vaikkapa johokii oikee hyvää ystävää..ikää ko se ois mun sisarus..se puuttuva..=o)

        ..mitä suojelen ja vaalin ikää ko sisarusta..heh..outo mie oon nii..=o}


      • muumi-läppäri
        Jazuli kirjoitti:

        ..mä taas kaipailisin veljee jonka peräs ois kivaa tassuttaa ja hössöttää..taikka sitte kääntyy sen puolee ko ittel ei raksuta..ja oisi ollu kivaa penskana painiikki jonku roikaleen kans..ja tehhä niit majoja oman veikan kans puihi ennemmi ko niien poikien kaa jokka oli ikää ko veljiä mulle..=o)

        ....niiko mul tahtoo vielkii jokku miehet olla vähä ko veljiä..taikka suhtaudun niihi sillain niiko ne ois mun veljiä...tosin vieras olis kummikii vieras..ettei sii oo semmosta veri ois vettä sakiampaa ilmiöö..=o)

        ...mu oisi välist ollu kivaa olla painimatsiikii ko ois ollu veli...taikka kinastella niiko vain sisko ja sen veli saattas kinastella..=o)

        ..ainuana muksuna on jotekii kauhian mälsää..=o(

        AINA TYKKÄISI PAINIAN SUN KAA FÄLLYJEN SEASSA


      • Jazuli

        ..tällee sit en osaa ees aatella mikä oisi tilanne ko oikiasti oisi mullakii niit sisaruksii..ainaskaa miehen sisarus ei nii piä yhteyttä miun miehee niiko veljeesä..eikä toisikkaa päi...samoten miun vanhemmilla on sisaruksii molemmil...eikä hekää missää ihme väleis oikee..oo..

        mu jostakii ihmeen syyst mie kuvittelen jotta mul oisi hyvät välit mun sisaruksee mikäli semmoi oisi..=o)..vois iha olla mielikuvitustakii..taikka toiveita vain...


        ...mu tervetuloo vaa mulle veljeksi ken uskaltaa..x'D


      • Jazuli
        muumi-läppäri kirjoitti:

        AINA TYKKÄISI PAINIAN SUN KAA FÄLLYJEN SEASSA

        simmosil veljillä en tiä mittää...jokka mun kaa tahtosi jotakii muutakii ko iha oikiaa painia...nii jotta tanner tömisee..=o)


        ...semmosii hömppäpömppä hommeleihi mitää veljii käytetää..hittolaisee..!!!..=oO

        ..*mul on mies siks varte*..

        =o)


      • muumi-läppäri
        Jazuli kirjoitti:

        simmosil veljillä en tiä mittää...jokka mun kaa tahtosi jotakii muutakii ko iha oikiaa painia...nii jotta tanner tömisee..=o)


        ...semmosii hömppäpömppä hommeleihi mitää veljii käytetää..hittolaisee..!!!..=oO

        ..*mul on mies siks varte*..

        =o)

        Oppisit raiskaamaan äijiä
        Saanks mä taas sen viimeiesn sanan hähää


      • Jazuli
        muumi-läppäri kirjoitti:

        Oppisit raiskaamaan äijiä
        Saanks mä taas sen viimeiesn sanan hähää

        ..emmei tartte semmosii taitoja..mil ottaa joku väkisin..muuteskii miehelle ois melko vaikiaa naisen rupee velton päälle jotta sul on sitte jotakii pervompaa sutraa mielissäsi..=oI

        ...hmm...


      • Jazuli kirjoitti:

        ..emmei tartte semmosii taitoja..mil ottaa joku väkisin..muuteskii miehelle ois melko vaikiaa naisen rupee velton päälle jotta sul on sitte jotakii pervompaa sutraa mielissäsi..=oI

        ...hmm...

        http://www.youtube.com/watch?v=hvCHS7spbW8

        TURVANA JA SAIN TAAS EN VIIMEISEN SANAN


      • Anonyymi
        Jazuli kirjoitti:

        ..tällee sit en osaa ees aatella mikä oisi tilanne ko oikiasti oisi mullakii niit sisaruksii..ainaskaa miehen sisarus ei nii piä yhteyttä miun miehee niiko veljeesä..eikä toisikkaa päi...samoten miun vanhemmilla on sisaruksii molemmil...eikä hekää missää ihme väleis oikee..oo..

        mu jostakii ihmeen syyst mie kuvittelen jotta mul oisi hyvät välit mun sisaruksee mikäli semmoi oisi..=o)..vois iha olla mielikuvitustakii..taikka toiveita vain...


        ...mu tervetuloo vaa mulle veljeksi ken uskaltaa..x'D

        Ostakaa kommarit olkee, jos ei omaa mitä polkee .


    • olen isoveli

      yhdelle siskolle ja kolmelle veljelle.

    • yksi myös.

    • yksi isoveli. Ja kolme isosiskoa.

    • Olin juhlilla

      ja siellä syötiin tietysti ja kun olin ottamassa sitä ruokaa, niin vahingossa läikytin ruokaa jokun tuntemattoman korston hihalle, niin se sano mulle jotta: Älä hyvä veli läikytä!

      Mä olin ihan hoo moilasena, että onko tuokin mun veli.

    • zisel

      Jep.

      • mukavaa

        olla toinen heistä.


      • zisel
        mukavaa kirjoitti:

        olla toinen heistä.

        Rupee mun "palsta-broidiks" :D Johan mulla "palsta-systeri" onkin: sininen_sitruuna :)


      • tuntuisi
        zisel kirjoitti:

        Rupee mun "palsta-broidiks" :D Johan mulla "palsta-systeri" onkin: sininen_sitruuna :)

        samalta. Ja toisekseen, sulla EI olisi kivaa, sillä mä onn kova pitämää jöötä :)


      • zisel
        tuntuisi kirjoitti:

        samalta. Ja toisekseen, sulla EI olisi kivaa, sillä mä onn kova pitämää jöötä :)

        mä vähän pelkäsinkin kun mietin hetken asiaa "lähetä"- nappia painamisen jälkeen :) Mutta toisaalta, jos oisit mun isoveli niin todennäkösesti sulla olis harmaat hiukset, ellei peräti kalju stressin takia jo kolmekymppisenä, mikäli siis aikoisit oikeesti kattoo mun perään :D


      • Ei se
        zisel kirjoitti:

        mä vähän pelkäsinkin kun mietin hetken asiaa "lähetä"- nappia painamisen jälkeen :) Mutta toisaalta, jos oisit mun isoveli niin todennäkösesti sulla olis harmaat hiukset, ellei peräti kalju stressin takia jo kolmekymppisenä, mikäli siis aikoisit oikeesti kattoo mun perään :D

        niinpäin menisi. Mä alkaisin rentuista rentuimmaksi ja saisin sut murehtimaan mua ja hokkuspokkus homma olisi hallussa:)


      • zisel
        Ei se kirjoitti:

        niinpäin menisi. Mä alkaisin rentuista rentuimmaksi ja saisin sut murehtimaan mua ja hokkuspokkus homma olisi hallussa:)

        nero! :D Toi saattais toimia... Huom, SAATTAISI toimia! Mutta mulle olis ihan turha soitella 9 aamulla viikonloppuna että "hommaa mut pois täältä kyttikseltä" koska A) olen ollut tajuissani ja mennyt sivistyneesti nukkumaan ja laittanut puhelimen äänettömälle, tai B) ollut niin kännissä että olen sammunut minne sattuu, puhelin on missä sattuu enkä kuule kun se soi, tai olen edelleen niin sekasin etten kuule vaikka se olis mun korvanjuuressa ennen puoltapäivää (joskus menee klo 16 saakka). Että näillä mennään.


      • Taas väärin.
        zisel kirjoitti:

        nero! :D Toi saattais toimia... Huom, SAATTAISI toimia! Mutta mulle olis ihan turha soitella 9 aamulla viikonloppuna että "hommaa mut pois täältä kyttikseltä" koska A) olen ollut tajuissani ja mennyt sivistyneesti nukkumaan ja laittanut puhelimen äänettömälle, tai B) ollut niin kännissä että olen sammunut minne sattuu, puhelin on missä sattuu enkä kuule kun se soi, tai olen edelleen niin sekasin etten kuule vaikka se olis mun korvanjuuressa ennen puoltapäivää (joskus menee klo 16 saakka). Että näillä mennään.

        Siis, se menee tietysti ko. tilanteessa niinpäin, että mä EN SUOSTU lähtemään sieltä kyttikseltä, ennenkuin kytät hakee sut kotoa ---> mun luokse:)


      • zisel
        Taas väärin. kirjoitti:

        Siis, se menee tietysti ko. tilanteessa niinpäin, että mä EN SUOSTU lähtemään sieltä kyttikseltä, ennenkuin kytät hakee sut kotoa ---> mun luokse:)

        hiukset harmaantuis, saatika että kaljuuntuisin sun takia, niin vaatisin pitkän pennin oikeudessa sulta! :D Ainiin, mutta kun ei sulla olis tietenkään varaa maksaa niitä... No saisin mä valtiolta ne sitten ainakin :D


      • Jos ja kun
        zisel kirjoitti:

        hiukset harmaantuis, saatika että kaljuuntuisin sun takia, niin vaatisin pitkän pennin oikeudessa sulta! :D Ainiin, mutta kun ei sulla olis tietenkään varaa maksaa niitä... No saisin mä valtiolta ne sitten ainakin :D

        sun hiukset harmaantuu ja sä kaljuunnut niin sä saat siinä vaiheessa ELÄKETTÄ, eikä siihe oikeuden päätöksiä tarvita.


      • zisel
        Jos ja kun kirjoitti:

        sun hiukset harmaantuu ja sä kaljuunnut niin sä saat siinä vaiheessa ELÄKETTÄ, eikä siihe oikeuden päätöksiä tarvita.

        tulevaisuuden näkymillä sä olet sitä mieltä että olis mukavaa olla mun isoveli?? Hitto sähän oot suunnitellut koko jutun :D Hullu!


      • Ei haittaa
        zisel kirjoitti:

        tulevaisuuden näkymillä sä olet sitä mieltä että olis mukavaa olla mun isoveli?? Hitto sähän oot suunnitellut koko jutun :D Hullu!

        sillä:"Mitä pöljempi isäntä, sitä isommat perunat."

        Ja toisekseen, sehän kulkee meillä suvussa:)


      • zisel
        Ei haittaa kirjoitti:

        sillä:"Mitä pöljempi isäntä, sitä isommat perunat."

        Ja toisekseen, sehän kulkee meillä suvussa:)

        Nyt kun rupesin miettii tota sun juttua niin se on totta: mitä hullumpi tyyppi - sitä... hmm... no ei perunat välttämättä isommat mutta jos vaikka porkkana :P Oon huomannut muuten saman ja huomannut myös kaveripiirissä että kaikenlaisten hullujen kanssa kaveritkin suostuu aina vaan uudestaan ja uudestaan kyntää...
        Omalla kohdallani en ole sitten ihan varma onko kyse siitä koosta vaan siitä iänikusesta kliseestä: kuinka sitä käyttää. Pitäähän sen tietenkin kullin kokonen olla.


    • ...

    • minullakin.

    • almasty

      Mulla isobroidia olen itte s,ainoa veli on minua vajaa seittemän vuotta nuorempi.

    • up up up

    • Anonyymi

      Mulla on 4 ja yx kääpiö. Niistä on 4 transsukupuoliset, eikä se ole kääppis!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe