Tuleehan telkustakin vähän väliä uusintoja tai no, eihän sieltä paljoo muuta tulekaan ...ja nyt kun tuo Tuputuukin alkaa kyttääjän vaativalle uralle , niin katsotaan onko meistä muistakin tähän samaan hommaan ;)
http://www.testimaa.com/testi.php?t=kyyla
Itse olen 26 % kyylä....
Kyylätesti uusintana ;)
84
389
Vastaukset
- MuisQuuuuu
Olet 4% kyylä...Siis ei vieläkään toivoa ko urasta;o)...
- impi-lempi
Se nyt vaan ei sitten ole sun alaasi, sä olet jo alalla , joka sulle on omiaan, sisar hento valkoinen :)
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
Se nyt vaan ei sitten ole sun alaasi, sä olet jo alalla , joka sulle on omiaan, sisar hento valkoinen :)
Tosin yksi hakukone väitti, et minusta tulisi loistava jäätelönmyyjä;o)...
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tosin yksi hakukone väitti, et minusta tulisi loistava jäätelönmyyjä;o)...
ala, jolle hankkiudut eläkepäivilläsi...Mun mielikuvissani jääteönmyyjällä on valkoinen takki, myöskin ;) Eli samat työvaatteet käypi sitten siihenkin ;O))
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
ala, jolle hankkiudut eläkepäivilläsi...Mun mielikuvissani jääteönmyyjällä on valkoinen takki, myöskin ;) Eli samat työvaatteet käypi sitten siihenkin ;O))
eläkepäivien ratoksi..Hieno homma..ja kun hoksasit tuon vaatetuspuolenkin...niin sehän on sitten siinä...
Onnellista..Tänään tuli sitten ratkottua tuokin eläkepäivien joutilaisuusongelmakin;o)... - impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
eläkepäivien ratoksi..Hieno homma..ja kun hoksasit tuon vaatetuspuolenkin...niin sehän on sitten siinä...
Onnellista..Tänään tuli sitten ratkottua tuokin eläkepäivien joutilaisuusongelmakin;o)...täältä ne vasta hyvät neuvot saa ;)
Eläkepäiväsi turvattu, mikäs sen onnellisempaa, ei muuta kuin alat odottelemaan sitten niitä....hmmm...tosin sinne vielä pitkä matka ;) - MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
täältä ne vasta hyvät neuvot saa ;)
Eläkepäiväsi turvattu, mikäs sen onnellisempaa, ei muuta kuin alat odottelemaan sitten niitä....hmmm...tosin sinne vielä pitkä matka ;)ei eläkettä näy..Ja,jos se on isoista herroista kiinni, niin nei näjykkään aikoihin..tai ikuna:o/...
- kaikki...
kyttääjiä.Tiedetään justiinsa mitä esim. täällä huuhaalla tapahtuu.Ei tämä muuten pyörisi. ;)
- MuisQuuuuu
mä en tiedä..Ei kiinnosta tietää kaikkea..Liian suuri vaiva lukea kaikki kirjoitukset;o)...
- tulos unohtui
9%. ;)
- kyyläät
MuisQuuuuu kirjoitti:
mä en tiedä..Ei kiinnosta tietää kaikkea..Liian suuri vaiva lukea kaikki kirjoitukset;o)...
tietyt kirjoitukset kuten minä. ;)
- MuisQuuuuu
veera16 kirjoitti:
tai, jos näitkin, niin ihan väärin näit;o)...
Tiedäthän..Yleistäminen on anaalista :o/... - nyt kyylää
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tiedäthän..Yleistäminen on anaalista :o/...;))
- impi-lempi
en mää ainakaan mitään tiedä, ketään tunne...:)
- MuisQuuuuu
kyyläät kirjoitti:
tietyt kirjoitukset kuten minä. ;)
Itseasiassa..se on fiiliksestä kiinni sekin:o)..Nyt joku voikin sanoa, et olen omahyväinen ja itseriittoinen..heheheh...Hauskaa..eikö;o)...
Tänään pongasin ton Sun vastauksesi, kun toi viestien näyttötapa oli..silleen et kaikki näkyy..Mä yleensä laitan niin et viestit näkyy ketjuina..ei valmiiksi aukaistuina..;o)... - impi-lempi
tulos unohtui kirjoitti:
9%. ;)
sussakaan ;)
- kaikki näkyvil
MuisQuuuuu kirjoitti:
Itseasiassa..se on fiiliksestä kiinni sekin:o)..Nyt joku voikin sanoa, et olen omahyväinen ja itseriittoinen..heheheh...Hauskaa..eikö;o)...
Tänään pongasin ton Sun vastauksesi, kun toi viestien näyttötapa oli..silleen et kaikki näkyy..Mä yleensä laitan niin et viestit näkyy ketjuina..ei valmiiksi aukaistuina..;o)...ketjuna mutta moro. Kyttäämään jos saisi ruokaa.
- veera16
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tiedäthän..Yleistäminen on anaalista :o/...http://www.youtube.com/watch?v=hkSHKHNQMOQ
Etsikää se elämä kyylät... :) - impi-lempi
veera16 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=hkSHKHNQMOQ
Etsikää se elämä kyylät... :)susta tulisi :)
- siihh
veera16 kirjoitti:
- MuisQuuuuu
veera16 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=hkSHKHNQMOQ
Etsikää se elämä kyylät... :)etsi vain se oma elämä..Mul kyylää vain 4 prossaa...;o)...
Mutta kyllä mun pitää petrata viä melkosesti. Mä sain 13% eli ei tällä tuloksella viä kannata paukutella henkseleitä.
- impi-lempi
sun pitää hankkia lisäkoulutusta alalle, se on hyvin vaativa !! Ei noilla prossilla oikeen kyyläys taida sujua...;)
impi-lempi kirjoitti:
sun pitää hankkia lisäkoulutusta alalle, se on hyvin vaativa !! Ei noilla prossilla oikeen kyyläys taida sujua...;)
Käväsin tupakilla ja näin yhden ovestakulkijan mutta en ihan vielä kehdannut karjaista. Mutta kyllä tää tästä viä lähtee:o/
- impi-lempi
tuputuu kirjoitti:
Käväsin tupakilla ja näin yhden ovestakulkijan mutta en ihan vielä kehdannut karjaista. Mutta kyllä tää tästä viä lähtee:o/
uskaltaisit karjaista...me pidetään sulle peukkuja...hyvin se menee !! Huudat vaan niin lujaa, jotta uskottavuus säilyy , kyllä ne siitä sitten...oppivat ihmisten tavoille !!:)
impi-lempi kirjoitti:
uskaltaisit karjaista...me pidetään sulle peukkuja...hyvin se menee !! Huudat vaan niin lujaa, jotta uskottavuus säilyy , kyllä ne siitä sitten...oppivat ihmisten tavoille !!:)
Munhan pitää mennä liimailemaan niitä kylttejä ettei sitä ovea saa käyttää asiattomasti:o/
- impi-lempi
tuputuu kirjoitti:
Munhan pitää mennä liimailemaan niitä kylttejä ettei sitä ovea saa käyttää asiattomasti:o/
kai niille pitää antaa jonkinmoinen mahdollisuus korjata tapansa ilman sun komenteluasikin ;O))
Mä sain saman ku sä joten 26prossanen kyylä)
- impi-lempi
meillä ne taitaa olla suurimmat mahdollisuudet kyylän ammattiin tähän mennessä...;O))
impi-lempi kirjoitti:
meillä ne taitaa olla suurimmat mahdollisuudet kyylän ammattiin tähän mennessä...;O))
Suustani)
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Suustani)
niitä varpaitasi ?? ;O))
impi-lempi kirjoitti:
niitä varpaitasi ?? ;O))
Eheh juuh kun tekee tupakkaa mieli,kohta menen ...
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Eheh juuh kun tekee tupakkaa mieli,kohta menen ...
Sellaiset tupakit voit napsasta poikki...ja päättää , että se loppu nyt !! ;)
- Jemina*
impi-lempi kirjoitti:
niitä varpaitasi ?? ;O))
lempipuuhaa ;)))
Parempi kuitenkin , et jospa tällä kertaa jättää sun(kin) varpaat väliin ;DDDD - impi-lempi
Jemina* kirjoitti:
lempipuuhaa ;)))
Parempi kuitenkin , et jospa tällä kertaa jättää sun(kin) varpaat väliin ;DDDDmä leikkaan itse varpaan kynteni ;)
impi-lempi kirjoitti:
Sellaiset tupakit voit napsasta poikki...ja päättää , että se loppu nyt !! ;)
Hernostu en mee mihkään...hui ku pelottaaDDDD
Jemina* kirjoitti:
lempipuuhaa ;)))
Parempi kuitenkin , et jospa tällä kertaa jättää sun(kin) varpaat väliin ;DDDDMun varpaat on lakatut nihDDDD
- Jemina*
impi-lempi kirjoitti:
mä leikkaan itse varpaan kynteni ;)
ja myös pesetkin ;)
ettei sammakon tarvitse edes imeä niitä :DDDD - Jemina*
sammakko17 kirjoitti:
Mun varpaat on lakatut nihDDDD
pesty myös? HaHaaaa ;DDD
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Hernostu en mee mihkään...hui ku pelottaaDDDD
ihan olen kiltti tyttö ;O)
impi-lempi kirjoitti:
ihan olen kiltti tyttö ;O)
Kauppaan pitää mennä nyt näkyillään illemmalla ...moiiiiiiiiiiiiiiiii
- impi-lempi
Jemina* kirjoitti:
ja myös pesetkin ;)
ettei sammakon tarvitse edes imeä niitä :DDDDitse mä olen tähänkin asti varpaani pessyt...ja huomauttaisin vielä, että mun fantasioihini EI KUULU , että mun varpaitani imettäisiin !!! :O/
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Kauppaan pitää mennä nyt näkyillään illemmalla ...moiiiiiiiiiiiiiiiii
moi !!!!!!
Jemina* kirjoitti:
pesty myös? HaHaaaa ;DDD
Aamusuihkussa ja sit pesin perskules sun kaaDDD MUT nyt kauppaan ....loikkimalla)))
- Jemina*
impi-lempi kirjoitti:
itse mä olen tähänkin asti varpaani pessyt...ja huomauttaisin vielä, että mun fantasioihini EI KUULU , että mun varpaitani imettäisiin !!! :O/
Ei kuulu ei ... kyllähän mä sen tiedän ... hassu nainen :)))
Taisit olla unohtanut joskus kauan sitten keskustelun missä sammakko hassutteli varpaista sinun ja ... "piip" kanssa ;)
Höpsö ... iloista päivää sulle ... hei hei :) - Jemina*
sammakko17 kirjoitti:
Aamusuihkussa ja sit pesin perskules sun kaaDDD MUT nyt kauppaan ....loikkimalla)))
jälleen "kovilla" ;DDDD
Loiki vain ... Loiki loiki :)))
Heippaaaa - impi-lempi
Jemina* kirjoitti:
Ei kuulu ei ... kyllähän mä sen tiedän ... hassu nainen :)))
Taisit olla unohtanut joskus kauan sitten keskustelun missä sammakko hassutteli varpaista sinun ja ... "piip" kanssa ;)
Höpsö ... iloista päivää sulle ... hei hei :)Ja hassu ja höpsö olen ja muistamaton *huokaus*
Heippa , hei !! Näkyillään !! :)
- mun kytisurasta
9 % kyylä, saha jääköön naftaliiniin, siellä muhinoikoon naapurit, mun kesääni pilaamassa ;0(. Vai oliskohan mulla kuitenkin vielä sen verran kehityskelposta ainesta et voisin hyvällä tuurilla oppia?
- impi-lempi
lisäkoulutusta !! Oiskohan työväenopistossa tai jossain vastaavassa kyylä-kursseja ?? Luuri käteen ja kyselemään ;)
- luuseri olen,
impi-lempi kirjoitti:
lisäkoulutusta !! Oiskohan työväenopistossa tai jossain vastaavassa kyylä-kursseja ?? Luuri käteen ja kyselemään ;)
tuossakaan saanu mitään aikaan. Mut jos kuitenkin ens vaikka puskasta, noita naapureita kyttisin? Eikö se niin ole, että harjoitus tekee mestari?
- impi-lempi
luuseri olen, kirjoitti:
tuossakaan saanu mitään aikaan. Mut jos kuitenkin ens vaikka puskasta, noita naapureita kyttisin? Eikö se niin ole, että harjoitus tekee mestari?
mutta muista pysyä hiljaa siellä puskassa, jottet paljastu ;)
- mitään
impi-lempi kirjoitti:
mutta muista pysyä hiljaa siellä puskassa, jottet paljastu ;)
jos jeesusteipillä suu kiinni? En ainakaan herjoja huuteleis kesken kaiken, ku sattuu varmaan pirusti se teipin poisto.
Pitäskö ensin Hiawathalle mennä oppiin, sehän osaa hiipiä? - impi-lempi
mitään kirjoitti:
jos jeesusteipillä suu kiinni? En ainakaan herjoja huuteleis kesken kaiken, ku sattuu varmaan pirusti se teipin poisto.
Pitäskö ensin Hiawathalle mennä oppiin, sehän osaa hiipiä?kehittele niitä...mun tarttee nyt poistua, mutta palaan myöhemmin katsomaan, oletko keksinyt jonkin hyvän kyyläysoppikurssin ;)
Ja Hiawathan oppi ja Jeesusteippi, niistä on hyvä alkaa ...;)
sitä voi saada 17%, vaikka ikuna liiku, kuuntele, katsele tai tee mitään muutakaan sellaista jonka voisi laskea kyyläämiseksi.
Olen suorastaan pettynyt testin julmuudesta viatonta sieluani kohtaan, pssst,,,naapuri meni juuri pihalle.
On tämä elämä vaan karkeilla kivillä päällystetty katu.
Ja jos sattumalta ei nyt aika liikene tänne valikoituja satuja....sori siis valikoituja tosiasioita kertoen
niin Toivottelen Ihan Jokaiselle Hauskaa, sopivasti muisteltavaa Juhannusta,
Bar, taattua Turkulaisuutta jo monen sukupolven takaa.- impi-lempi
Tuossa oli sitä jotakin :)
Ja niin, muistat kai katsoa, koska ja kenen kanssa ja mitä mukanaan naapurisi palaa pihalta ;O)
Ja toivottavasti testin tulos ei aiheuttanut sielullesi korvaamatonta vahinkoa, niin julma kuin vastaus olikin :)
Hyvää, hauskaa, leppoisaa ja toivottavsti lämmintä Juhannusta sullekin, Bar :)
35% :-)
- impi-lempi
Sulla enemmän prossii kuin mulla , ohhoh ;) Paljasta nyt loputkin ja kerro, miten harrastat kyttäystä ?? ;)
impi-lempi kirjoitti:
Sulla enemmän prossii kuin mulla , ohhoh ;) Paljasta nyt loputkin ja kerro, miten harrastat kyttäystä ?? ;)
prossista bileet paranee!
mä teen paljon nimettömiä ilmiantoja.. niissä on suhteellisen hyvät kertoimet :-)- impi-lempi
kielibasa kirjoitti:
prossista bileet paranee!
mä teen paljon nimettömiä ilmiantoja.. niissä on suhteellisen hyvät kertoimet :-)Tiedä vaikka joskus pääsisit paremmille prossillekin vielä ;O)
- i-v atte
se henkinenikä testi jostain!.. niin saa tuntea kolottavat luutkin kerta vielä nuoruuden.;)
- impi-lempi
vaikka huomenissa...uusintoja lissää kun kerran pyydetään ;O)
- impi-lempi
google löytää kirjoitti:
hyvä juttu :) Oisit laittanut oman aloituksen siitä, ei sitä välttämättä löydy täältä :)
- tykkää et
impi-lempi kirjoitti:
hyvä juttu :) Oisit laittanut oman aloituksen siitä, ei sitä välttämättä löydy täältä :)
samantyyppisiä avauksia tehdään useita.Löytää ne immeiset testit testi avuksesta. =)
..kyyylääääääääääääää..ollaanvaan ja kyylätään.. olen jopati 4 prosentin kyyläsyylä..
- impi-lempi
Tollaset prossat !! Eikö sua lainkaan kiinnosta muitten asiat ?? ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Tollaset prossat !! Eikö sua lainkaan kiinnosta muitten asiat ?? ;O)
..mutten ole myöskään itsekeskeinen.. uteliaisuus on paheiden alku ja paheita mulla riittää muutenkin..
- vienotuuli
Olet 26% kyylä.
Tälläistä mulle kertoili ;)))- impi-lempi
Muistaakseni mulla oli noi samat...eli ollaan sitten neljäsosa kyyliä ;O))
- -vienotúuli, evk,
impi-lempi kirjoitti:
Muistaakseni mulla oli noi samat...eli ollaan sitten neljäsosa kyyliä ;O))
Jonsei ton vertaa ympäristöstään välitä, kun jollai o ihan mitämättömiä prossia, on testiin vastattu epärehellisesti, tai tyyliin evvvk.
Mun on pakko olla hiukka kiinnostunut, mut se on mun juttu enkä aio kertoilla sen enempää ;))
Pirkaleen kylmää on tää pirkanmaan alueella ja vettä ripsii tuon tuosta.
Ihanaa olla lomalla, ei vaanihan ihanaa, puhelin on äänettömällä, kolme oli jo puoleenpäivään tullut, en o sen koomin katsonut. Kuolkoot, jollens pärjää hi...hih... - impi-lempi
-vienotúuli, evk, kirjoitti:
Jonsei ton vertaa ympäristöstään välitä, kun jollai o ihan mitämättömiä prossia, on testiin vastattu epärehellisesti, tai tyyliin evvvk.
Mun on pakko olla hiukka kiinnostunut, mut se on mun juttu enkä aio kertoilla sen enempää ;))
Pirkaleen kylmää on tää pirkanmaan alueella ja vettä ripsii tuon tuosta.
Ihanaa olla lomalla, ei vaanihan ihanaa, puhelin on äänettömällä, kolme oli jo puoleenpäivään tullut, en o sen koomin katsonut. Kuolkoot, jollens pärjää hi...hih...vettä sadellut pitkin päivää ...:O/
Sullapa nyt on huonot lomasäät, mutta loma on aina loma...oli siten sää mikä hyvänsä ja luulisi tämän tästä jo kohta alkavan lämpiimäänkin :)
Sä osaat nauttia vapaastasi ja pistää puhelimen äänettömälle, mä en tohon pysty, kävisin koko ajan vilkuilemassa , kuka on soittanut ja sitten miettisin, mitä asiaa sillä oli ja siinä sitten soittelisin takaisin ;)
- J.Dunbar
Moi olen... 17% kyylä. ;o)
http://www.youtube.com/watch?v=mmENZlz_-Io- impi-lempi
*nauraa vieläkin* Toi oli hyvä pätkä kyylästä ;O)))
Jaa, sussakaan ei taida oikein kyylän vikkaa olla ;) - J.Dunbar
impi-lempi kirjoitti:
*nauraa vieläkin* Toi oli hyvä pätkä kyylästä ;O)))
Jaa, sussakaan ei taida oikein kyylän vikkaa olla ;)...Mitähän nuo naapurit taas .... ;o))
- impi-lempi
J.Dunbar kirjoitti:
...Mitähän nuo naapurit taas .... ;o))
Mitä ne siellä tekee ?? ;)
- J.Dunbar
impi-lempi kirjoitti:
Mitä ne siellä tekee ?? ;)
Ihan pihalla asti....no eihän siellä mitään ollukaan ;o))
http://www.youtube.com/watch?v=l5VC5Q6MBzI - impi-lempi
J.Dunbar kirjoitti:
Ihan pihalla asti....no eihän siellä mitään ollukaan ;o))
http://www.youtube.com/watch?v=l5VC5Q6MBzIkytiksessä ?? ;O) Eikä mitään mainittavaa ollut, höh, kyllä ihmiset on saamattomia ;O)))
Hyvää musaa :) - J.Dunbar
impi-lempi kirjoitti:
kytiksessä ?? ;O) Eikä mitään mainittavaa ollut, höh, kyllä ihmiset on saamattomia ;O)))
Hyvää musaa :)Muutes onkohan tän bändin jäsenet kyyliä ku jo toinen kipale on samaan skaalaan ;o))
http://www.youtube.com/watch?v=zzjuNp3M2ik&feature=related - impi-lempi
J.Dunbar kirjoitti:
Muutes onkohan tän bändin jäsenet kyyliä ku jo toinen kipale on samaan skaalaan ;o))
http://www.youtube.com/watch?v=zzjuNp3M2ik&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=iCVOwbcGRks&feature=related
tässä sulle vaihturi, tosin ei sovi aiheeseen ;O) - J.Dunbar
impi-lempi kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=iCVOwbcGRks&feature=related
tässä sulle vaihturi, tosin ei sovi aiheeseen ;O)Jotenkin nuoruudesta mieleen...ei välttämättä positiivisena mielikuvana ;o/
Ei akkunassa ja mummossa mitään vikaa ole mut...
- impi-lempi
Naapuriasi varmaan sattui, kävitkö katsomassa ?? ;O)))
- Pui rui sui.
impi-lempi kirjoitti:
Naapuriasi varmaan sattui, kävitkö katsomassa ?? ;O)))
Hui jui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274