Kertokaapa miten YT-neuvottelut vaikuttivat työpaikan ilmapiiriin? Onko kyräilyä vai saatiinko lusmuilijat veke ja työmoraali kattoon? Lähditkö etsimään uutta uraa muualta?
Työpaikalla mikä meinkin
YT_neuvotteluiden jälkee
2
640
Vastaukset
- fdasfdasdfdsaf
Hankalasta pomosta päästiin eroon ja sairauspoissaolojen määrä romahti. Yleensähän käy toisinpäin ja esim työkyvyttömyyseläkkeiden riski nousee.
Vaikka ei se ollut oikeastaan sen hankalan pomon syy: sitä ei olisi pitänyt laittaa alun perinkään pomoksi, mutta kun laittoivat niin olisi pitänyt kouluttaa esimiestöihin. - flegmaattinen
ilmapiiri, kun irtisanomisuhka on vielä olemassa. Ikuisista valittajista toivoisi pääsevänsä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797