Se joka alkoi innovatiivisena taidetempausluontoisena shokkihoitona konservatiivista maailmaa ja arkea vastaan kesyyntyi ja lamaantui, pikkupunkit laskeskelee isompien levymyyntiä, isot punkit kerää rahaa ja mainetta kuin rocktähdet.
Milloin punkeista tuli nössöjä, milloin kapina muuttui pelkäksi tematiikaksi.
Voiko tässä maaimassa syntyä tänne länsimaiseen kulttuuriin joku musiikkityyli joka aidosti säväyttäisi ja räjäyttäisi tajunnan. GGAllin oli hetken inhokki, mutta muuttui pelleksi.
Tässä maailmassa mitään ei oteta enää todesta. Joku kuva pommin silpomasta lapsesta herättää hetkeksi sääliä ja tunnetta, mutta punk-bändi laulamassa mascaraa silmillään kapinasta - voi juma!
Tutustuin MySpacen kautta Knife Bandiin ja vaikka se paskaa olikin oli siinä silti jotain aitoa.
Musta punkuskottavuuden vuoksi punkliike olisi kriminalisoitava. Se käy helposti kun aletaan väsäämään biisejä tappamisesta, eli siitä ketkä pitäisi tappaa.
Olisi hyvä vetää huumeitakin ihan vitusti ja sitten tappaakin joku.
Nyt kaikki tappolistoja väsäämään, ja ei kiitos Puskaa, se on vanha vitsi.
Tässä oma uusi punk-biisi jota saa lainata kuten ja miten parhaaksi kokee.
'Punk tappaa punk tappaa punk tappaa
Voit paeta, mutta punk tappaa
Punk raiskaa punk raiskaa punk raiskaa
voit piiloutua, mutta punk raiskaa
Mä haluun tappaa nimeen punkin, mä haluun tuhota
Mä olen punk ja mun veitsi tappaa, mä suolestan sun lapset ja syön niiden aivot, punk tappaa...
Mä oon syyntakeeton, mutta mun haulikko ei, punk tapp...
Sarjamurhaajat on cooleja, nekin tappaa, punk tapp...
Ohjukset ja pommit tappaa, mutta punkkikin tappaa ja silpoo
Punk raiskaa lapsia ja puhkoo äitien silmät
PUNK TAPPAA, PERKELE, TAPPAA!'
Ihan hyvä biisi joku Cheap Sex tai Anti Flag sais tän biisin toimimaan.
Punkkariuden kadotetut potentiaalit
Punkin puolesta apatiaa
0
184
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745296Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213330Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1332577Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712306Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191526- 821245