Aihe

Punkkariuden kadotetut potentiaalit

Punkin puolesta apatiaa

Se joka alkoi innovatiivisena taidetempausluontoisena shokkihoitona konservatiivista maailmaa ja arkea vastaan kesyyntyi ja lamaantui, pikkupunkit laskeskelee isompien levymyyntiä, isot punkit kerää rahaa ja mainetta kuin rocktähdet.

Milloin punkeista tuli nössöjä, milloin kapina muuttui pelkäksi tematiikaksi.

Voiko tässä maaimassa syntyä tänne länsimaiseen kulttuuriin joku musiikkityyli joka aidosti säväyttäisi ja räjäyttäisi tajunnan. GGAllin oli hetken inhokki, mutta muuttui pelleksi.

Tässä maailmassa mitään ei oteta enää todesta. Joku kuva pommin silpomasta lapsesta herättää hetkeksi sääliä ja tunnetta, mutta punk-bändi laulamassa mascaraa silmillään kapinasta - voi juma!

Tutustuin MySpacen kautta Knife Bandiin ja vaikka se paskaa olikin oli siinä silti jotain aitoa.

Musta punkuskottavuuden vuoksi punkliike olisi kriminalisoitava. Se käy helposti kun aletaan väsäämään biisejä tappamisesta, eli siitä ketkä pitäisi tappaa.
Olisi hyvä vetää huumeitakin ihan vitusti ja sitten tappaakin joku.

Nyt kaikki tappolistoja väsäämään, ja ei kiitos Puskaa, se on vanha vitsi.

Tässä oma uusi punk-biisi jota saa lainata kuten ja miten parhaaksi kokee.

'Punk tappaa punk tappaa punk tappaa
Voit paeta, mutta punk tappaa
Punk raiskaa punk raiskaa punk raiskaa
voit piiloutua, mutta punk raiskaa
Mä haluun tappaa nimeen punkin, mä haluun tuhota
Mä olen punk ja mun veitsi tappaa, mä suolestan sun lapset ja syön niiden aivot, punk tappaa...
Mä oon syyntakeeton, mutta mun haulikko ei, punk tapp...
Sarjamurhaajat on cooleja, nekin tappaa, punk tapp...
Ohjukset ja pommit tappaa, mutta punkkikin tappaa ja silpoo
Punk raiskaa lapsia ja puhkoo äitien silmät
PUNK TAPPAA, PERKELE, TAPPAA!'

Ihan hyvä biisi joku Cheap Sex tai Anti Flag sais tän biisin toimimaan.

0

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        70
        10342
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        133
        6576
      3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        198
        5746
      4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        19
        3069
      5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
        Maailman menoa
        142
        2123