..tuolla pihalla taas semmosesta hirveästä verenimijälinnusta nimeltä puu-tiainen.. se on maailman pienin lintu ja se tulee imemään ihosta verta.. tietty kauhistuin että kasvihuoneilmiö tuonut tänne pohjolaan semmosia hirveän pieniä puu-tiaisia..
sit yks niistä kerto mulle että kun sitä puu-tiasta puristaa iholla se saattaa ruikkasta.. minikolibreista on kuullu mutta että on vielä sitäkin pienempiä lintusia.. puu-tiaisia.. oottako kuullu?
tytöt kerto mulle..
15
135
Vastaukset
- kuuulluumut
mut, sittiäisistä oon kuullu, ne on kuulemma jotain aivan kamalaa...
..ne kai vissiiinhyppii kuin torakat..kreikkalaiset torakat kaiteiden yli niskaan ja puree.. ne on kamalia..
- siiinä
pervokki kirjoitti:
..ne kai vissiiinhyppii kuin torakat..kreikkalaiset torakat kaiteiden yli niskaan ja puree.. ne on kamalia..
vatikaanin hydraulisessa norsussa on kai huohotinputki vakiona, luulen...
siiinä kirjoitti:
vatikaanin hydraulisessa norsussa on kai huohotinputki vakiona, luulen...
..tipuin pahemman kerran kärryiltä..
- impi-lempi
Onkohan aivan uusi lintulajike ?? Tai sitten se todella ON niin pieni, ettei sitä huomaa ? Jos se on minikolibriakin pienempi ? Mutta vaaralliselta se kyllä kuulostaa, pelottavalta...imee ja ruikkii...huiiii !! Täytyypä alkaan paremmin suojautumaan puu-tiaiselta...ei muuta kuin sadetakki päällä , huppu päässä ja sadehousut jalassa, koko kesän...ei tuu iholle !!
..tuntee kun puree..luulen..ei oo purassu..voi aiheuttaa kauheita tulehduksia kuulemma.. joo koko kumipuku päälle vaa ettei vahingossakaan..
Ilmastonmuutos saa noi puu-tiaiset kasvamaan ja kohta pusikoissa lymyää tali- tiaisen kokoisia puu- tiaisia. Ne sitä vasta ruiskauttaakin kun kunnolla puristaa.
Se on puu-tiaisen poika, son-tiainen.
Puutiaisia olet nähnyt...kivaa
- Cassis-Alma
pervokki kirjoitti:
.. no niin ehkä niin kauan kun ei pure..
yks ollu ihossa kiinni, ihmettelin et mistäs noin komee luomi ilmestyny yks kaks, mut puu-tiainenhan se, ja olipa tiukassa pinseteillä irrottaa. Ei siitä mitään jälkikaikuja tullu, onneksi
- vielä mitään
puu-tiaisen alalaji, Speciosus sa-tiainen se vasta kamala otus on.
Se viihtyy lämpimän kosteassa ja on hyvä ettei kesä ole tämän lämpimämpi!
Pieni ja nihkeä on se, kynnellisillä varpaillaan tarraa karvoihin kiinni ja puree.
Ai sitä kutinan tuisketta, kun selkärankaa pitkin hiipii päätön, vastustamaton himo rapsuttaa itseään.
Siitä tietää, että sa-tiainen on liikkeellä.
Intistä tuttu on tämä pieni vihulainen, vihollisen eteentyönnetty tiedustelu ja makustelu!!
Venäläinen keksintö.- on sullakin
ollu kerrankin pöksyissä vipinää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634996
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693730- 1243198
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3292545Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 411984
- 1101932