..tuolla pihalla taas semmosesta hirveästä verenimijälinnusta nimeltä puu-tiainen.. se on maailman pienin lintu ja se tulee imemään ihosta verta.. tietty kauhistuin että kasvihuoneilmiö tuonut tänne pohjolaan semmosia hirveän pieniä puu-tiaisia..
sit yks niistä kerto mulle että kun sitä puu-tiasta puristaa iholla se saattaa ruikkasta.. minikolibreista on kuullu mutta että on vielä sitäkin pienempiä lintusia.. puu-tiaisia.. oottako kuullu?
tytöt kerto mulle..
15
137
Vastaukset
- kuuulluumut
mut, sittiäisistä oon kuullu, ne on kuulemma jotain aivan kamalaa...
..ne kai vissiiinhyppii kuin torakat..kreikkalaiset torakat kaiteiden yli niskaan ja puree.. ne on kamalia..
- siiinä
pervokki kirjoitti:
..ne kai vissiiinhyppii kuin torakat..kreikkalaiset torakat kaiteiden yli niskaan ja puree.. ne on kamalia..
vatikaanin hydraulisessa norsussa on kai huohotinputki vakiona, luulen...
siiinä kirjoitti:
vatikaanin hydraulisessa norsussa on kai huohotinputki vakiona, luulen...
..tipuin pahemman kerran kärryiltä..
- impi-lempi
Onkohan aivan uusi lintulajike ?? Tai sitten se todella ON niin pieni, ettei sitä huomaa ? Jos se on minikolibriakin pienempi ? Mutta vaaralliselta se kyllä kuulostaa, pelottavalta...imee ja ruikkii...huiiii !! Täytyypä alkaan paremmin suojautumaan puu-tiaiselta...ei muuta kuin sadetakki päällä , huppu päässä ja sadehousut jalassa, koko kesän...ei tuu iholle !!
..tuntee kun puree..luulen..ei oo purassu..voi aiheuttaa kauheita tulehduksia kuulemma.. joo koko kumipuku päälle vaa ettei vahingossakaan..
Ilmastonmuutos saa noi puu-tiaiset kasvamaan ja kohta pusikoissa lymyää tali- tiaisen kokoisia puu- tiaisia. Ne sitä vasta ruiskauttaakin kun kunnolla puristaa.
Se on puu-tiaisen poika, son-tiainen.
Puutiaisia olet nähnyt...kivaa
- Cassis-Alma
pervokki kirjoitti:
.. no niin ehkä niin kauan kun ei pure..
yks ollu ihossa kiinni, ihmettelin et mistäs noin komee luomi ilmestyny yks kaks, mut puu-tiainenhan se, ja olipa tiukassa pinseteillä irrottaa. Ei siitä mitään jälkikaikuja tullu, onneksi
- vielä mitään
puu-tiaisen alalaji, Speciosus sa-tiainen se vasta kamala otus on.
Se viihtyy lämpimän kosteassa ja on hyvä ettei kesä ole tämän lämpimämpi!
Pieni ja nihkeä on se, kynnellisillä varpaillaan tarraa karvoihin kiinni ja puree.
Ai sitä kutinan tuisketta, kun selkärankaa pitkin hiipii päätön, vastustamaton himo rapsuttaa itseään.
Siitä tietää, että sa-tiainen on liikkeellä.
Intistä tuttu on tämä pieni vihulainen, vihollisen eteentyönnetty tiedustelu ja makustelu!!
Venäläinen keksintö.- on sullakin
ollu kerrankin pöksyissä vipinää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843